Werkzaamheden snel en vakkundig uitgevoerd!

Werkzaamheden werden vakkundig en snel uitgevoerd. Men was er binnen de afgesproken tijd.

Goede ervaringen met mijn schoorsteenveger

1x per jaar wordt mijn schoorsteen geveegd. Ben erg tevreden met Denito. De schoorsteen wordt vakkundig geveegd, de rotzooi wordt opgeruimd met meegebrachte stofzuiger. De jongeman is vriendelijk en er worden nooit klussen op het dak 'bij-verzonnen'. Kan dit bedrijf aanraden.

Vriendelijke beleefde werker, kundig en bescheiden, heel goed advies en adequate reactie op geconstateerde mankementen. Zuinig zijn op die man!

Prettige werkwijze

De werkwijze is heel goed bevallen. Zowel afspraak maken als de werkzaamheden zelf.

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede service en afspraken.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Afspraak loopt altijd goed en zijn altijd op tijd

Die heb ik niet

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

De medewerkers leveren schoon werk. Ze beschermen de omgeving in huis zodat ze niets vuil maken. De medewerkers zijn vriendelijk en netjes. Ik waardeer de flexibiliteit waarmee de afspraken ingepland kunnen worden. En kun je een keer toch niet, dan kan met hetzelfde gemak een nieuwe afspraak worden gemaakt.

Deze keer is het herplannen niet helemaal oke verlopen. Op de te herplannen dag was men toch aan de deur terwijl ik er de dag van tevoren nog voor had gebeld en de nieuwe afspraak ook al bekend was. Heeft zich uiteraard netjes opgelost.

Geen

Over Denito Schoorsteentechniek

Denito Schoorsteentechniek B.V. is een landelijk opererend Schoorsteen bedrijf. Wij werken met regiomanagers. Iedere regio heeft zijn eigen manager voor persoonlijk contact en advies. Uw regiomanager maakt met u de afspraak en voert de werkzaamheden uit. Wij zijn gespecialiseerd in onderhoud, inspecties en reparaties. Daarnaast kunt u bij ons terecht voor het plaatsen van een nieuwe haard, kachel of rookkanaal. Wij leveren een compleet service pakket met kwaliteitsgarantie. Een uitgebreid overzicht vindt u op onze website www.denitoschoorsteen.nl