Snel bezorgd.

Helemaal goed, veel keus, geen onzin, snelle levering

Helemaal goed, veel keus, geen onzin, snelle levering

Goede en snelle service van Care4floor.nl

Kan iedereen Care4floor aanbevelen. Duidelijke website met de goede informatie over haar producten, aantrekkelijke prijzen en leveren snel.

Duidelijke site, goede prijzen en snelle levering

Erg tevreden over het hele proces, van bestelling tot levering

Superservice!!

Heel vriendelijke én snelle reactie op een fout die ik maakte met de vloer. Diverse keren kon ik met mijn vragen bij Jaap terecht. Advies waar ik goed mee op weg ben geholpen met goed resultaat! Mijn dank!

Snelle reactie, gedetailleerd antwoord

Allemaal goed

Super geholpen

Goed advies gehad, netje geholpen en daarnaast het product was precies zoals we wilden! Dank daarvoor!

Belofte nagekomen

Snelle levering.

Super geholpen

Vooraf keurig telefonisch geadviseerd om vervolgens even zo keurig via webshop alles afgehandeld

Super snel

Snelle levering en kwaliteit

Fantastische service

Na het verkeerd behandelen Belgisch hardstenen aanrechtblad gebeld en kreeg goed advies over hetgeen ik moest doen. De medewerker heeft mij een mail gestuurd met een hele uitleg en dacht goed met ons mee. Inmiddels glimt het blad weer en zijn de kringen verdwenen

Vlotte service en levering

Vlotte service ook als de levering iets later zou zijn krijg je info. Mooi zo

Behulpzaam

Klantgericht

Snel en goed verpakt. Bezorgd

Snelle correcte levering

Super advies en snelle levering

Zie hieronder

Spul gebruiken we al jaren naar tevredenheid. Even een keer gebruik gemaakt van is webwinkel

Kkkkk

Jjjjj

Goed advies gekregen van een vakkundig iemand en heel snel goede spullen geleverd. Wat wil je nog meer?

Uitstekend prijs voor producten die prima en op beloofd tijdstip geleverd zijn !

Top prijs voor kwaliteitsvolle producten geleverd op beloofd tijdstip. Behoeft geen verder commentaar : helemaal goed !

Alles goed

Snelle en correcte manier van werken

Prima middel.

Gebruik dit middel al lang en het geeft een prima resultaat

Snelle levering, goede prijs en heel vriendelijk

Wij zichten een speciaal product voor de tuin en vonden het bij Care4floor. Het bestellen zich heel eenvoudig, levering was snel en we werden goed op de hoogte gehouden van de status van onze bestelling

Snelle service, juiste levering

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Ik wist welke producten te slecteren en dit ging vrij eenvoudig. Levering zou 2 dagen zijn echter de dag erna al ontvangen.

Hele goede service!

Uitgebreid werd ik te woord gestaan, ook na de bestelling.