Snelle afhandeling

Zoals altijd, duidelijk en deskundig advies

Korrekte afhandeling op 24h.tijd,dank daarvoor

Korrekte afhandeling

Naar verwachtingen

Makkelijk besteld en snel geleverd

vriendelijk en behulpzaam

Goede en correcte uitleg aan de telefoon. bestelling direct online kunnen plaatsen

Snelle service, goede prijs.

Snelle service, goede prijs.

Top service. Snelle levering

Snelle levering en goed matriaal

Uitgebreid geadviseerd. Ervaren en kundige mensen met een passie voor vloeren!

Betellen, betalen en ontvangen binnen afzienbare tijd

Zie boven

Goede persoonlijke service

Goede persoonlijke service. Jaap neemt de tijd wanneer er een probleem is en zoekt actief naar een oplossing.

eerlijke voorlichting en terzake kundig

Had mijn natuurtegelvloer 2 keer in het impregneer gedaan, dit was achteraf niet goed omdat er een hele film laag op de vloer was ontstaan. Het advies was om deze filmlaag te verwijderen met terpetine omdat het nog zo vers was., dit scheelde mij 40 euro aan kosten, dat was namelijk het prijsverschil in 4 flessen. Vervolgens advies gehad over de nabehandeling en hier ook een eerlijk en kundig advies over gekregen.

Beste Gerard, Graag gedaan en ik ben blij dat het gelukt is! Groet, Jaap Care4floor

Klantvriendelijk advies

Tijdens een telefonisch gesprek heb ik een super advies gekregen en mijn vloer ziet er nu weer prachtig uit. Ik vond nog een handgeschreven briefje in het pakket met een extra product waarvan de verkoper schreef dat die mogelijk ook erg geschikt was. Dat vond ik echt top!

Beste Yara, Graag gedaan en fijn om te horen dat de granito-vloer mooi geworden is! Groet, Jaap Care4floor.nl

Vandaag besteld , morgen in huis

Goed advies!

Erg goed telefonisch bereikbaar bedrijf voor een heel goed advies om een 20 jaar oude tegelvloer te reinigen en behandelen. Uiterst vriendelijk te woord gestaan. Precies zoals je als klant behandeld wil worden. Snelle en zorgvuldige verzending.

Beste Jeroen, Dank voor deze mooie woorden! Ik hoop dat de vloer mooi is geworden. Vriendelijke groet, Jaap Care4floor

Mijn bestelling kon ik nog optijd aanpassen, dus ik kreeg wat ik moest hebben.

Prima produkt

Niet alleen online, maar ook telefonisch goed bereikbaar waardoor we een voor ons passend advies krefen.

Vlugge levering

Vlugge levering

Goed geholpen.

Gb

perfect verlopen

mijn eerste ervaring, goed verlopen. De volgende dag bezorgd; netjes verpakt. Kortom: zeer tevreden.

TOPservice

Goede en snelle levering en een goede prijs

Geen op of aanmerkingen.

Goede prijs, snelle levering

Product snel ontvangen

Een speciale 2K lijm besteld genaamd Tanax. Niet veel webshops hebben deze lijm. Goede prijs en snel ontvangen.

Wijziging aangevraagde bestelling moeizaam

Geleverde product is gmzorgvuldig verpakt en op tijd binnengekomen. Het lukte mij niet de bestelling nog te veranderen. Er wordt niet gereageerd op mijn telefoontje.