Heel fijn om mee te werken

Snelle en accurate afwikkeling van de bestelling

Zie hierboven

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering na bestelling van het product.(S242)

De bestelde artikelen zijn snel geleverd. Ik ben direct aan de slag gegaan.

Makkelijk aan te brengen.

Estrikken zijn niet overal even poreus. Daardoor hadden enkele plekken een 3e beurt nodig. Dit ging prima. Nu afwachten hoe lang de vloer zo blijft.

Super ik ben er erg blij mee top zeep top was

Super ik ben er erg blij mee top zeep en was

Snelle levering en ...

Snel omgeruild product dat ik verkeerd besteld had. Kostte me wel retour verzendkosten maar zonde om een product weg te gooien wat ik niet gebruik.

Perfecte service!

Fijn persoonlijk advies over de producten

Goede snelle levering.

Prima levering. Heb de producten nog niet gebruikt.

goede prijs, zeer complete omschrijving en supersnelle levering

gewoon top, volgende bestelling is weer voor Care4floor.nl

Goed materiaal

Maar niet helemaal wat ik gewend ben. Niks mis mee maar ik blijf bij mijn oude schoonmaakmiddelen e leverancier. Materiaal is best wel te gebruiken maar steekt niet met kop en schouders boven alles uit. Nogmaals< zeker niet slecht maar niet mijn ding..

super service!

snel - vriendelijk -top!

Complete en zeer snelle levering

ook de web site is duidelijk en overzichtelijk goede product beschrijving

heel goed advies en heel veel geduld. Top !

ik wilde advies over behandeling van lastige, poreuze, vlekgevoelige vloer. Voor ik bestelling plaatste nog een paar keer gebeld en werd deskundig en heel geduldig geadviseerd.

Correcte levering

Correcte levering niets op aan te merken.

Fijne webwinkel Duidelijke beschrijving van de produkten.

Schoonmaakmiddel gekocht ben zeer tevreden over de kwaliteit. Keurige en goed verpakt pakket.

Geweldig resultaat

Opzoek naar een oplossing voor een hardnekkig grijze/kalkaanslag van de tegeltjes op te douchevloer, vond ik bij Car4floor.nl een mogelijke oplossing van twee behandelingen achterelkaar met twee verschillende Moeller materialen. Wat de titel al laat vermoeden, is dat het na jaren "aanmodderen" nu deze tegeltjes al langdurig een showroom staat hebben.

Beste Richard, Fijn om te vernemen dat het reinigen met onze producten goede resultaten opleverde en bedankt voor de mooie resentie!

Snelle levering.

Snel

Super kwaliteit en snel geleverd. Zeker een aanbeveling.

Prima snelle levering

Top!!

Klantvriendelijk, snel

goede firma

snelle levering, goede producten, goede prijs-kwaliteit

Gewooon 100% schoon

Erg goed en vlot

Heb het verkeerde besteld, de retournering ging soepel en heb vlot het juiste ontvangen!

Het was al open gemaakt

Ik Heb 4 potjes tenax lijm besteld maar er was er al een open gemaakt waar ook al wat uit was gehaald

Beste Martin, Dat een potje Tenax open is geweest en er bovendien iets uit is gehaald mag uiteraard niet. Wanneer er iets niet correct is aan een bestelling kunt u altijd contact met ons opnemen. Dit heeft u echter niet gedaan. Wanneer u andere recensies leest kunt u zien dat wij erg servicegericht zijn. Ik ben telefonisch tot 's avonds 10 uur bereikbaar en op mail reageer ik binnen een halve dag. Ik zou het zeer waarderen als u toch nog contact met mij op zou nemen. Met vriendelijke groet, Jaap Christoffers