Top, snel, en eerkt super

Top , snelle bezorging, na overleg met mijn tegel leverancier (jan willem Mutsaerts uit vugt) en mijn probleem te hebben voor gelegd adviseerde hij mij HMK 157. Nou de vervuiling(opgedroogde anti kalk) verdween als sneeuw voor de zon! Super tevreden

Juiste levering

Afhandeling goed verlopen.

Snelle levering. Product als omschreven

Werd netjes gebeld dat mijn postcode niet klopte

Super service!

Ik heb via hun website een formulier ingevuld voor informatie over het behandelen van mijn vloer. Ik kreeg telefonisch advies waarna ik een bestelling heb geplaatst. Deze werd snel geleverd en ik kreeg nog een mail met instructies voor het gebruik. Dus zeer tevreden over de service van dit bedrijf.

Snel

Ik had via internet mijn bestelling geplaatst en binnen no time ontvangen.

Uitstekend produkt en snelle levering.

De aanrecht is bijzonder mooi geworden.

super

Groot aanbod van producten tegen normale prijzen, en snelle levering.

Excellent!

Good online product description, well packed, arrived early, good products. Thanks!

Goede Service

!

Snel geleverd, prima verpakt!

Uitstekend!

Ik belde voor advies naar dit bedrijf met een vraag en kreeg razendsnel alle benodigde informatie mét gebruiksaanwijzing per mail verzonden. Ik heb direct besteld en 2 dagen later werden de producten bezorgt. Bedankt!

Goed product snel geleverd

Ik gebruik dit product al 4 jaar naar volle tevredenheid. Snelle en correcte levering!

snelle juiste levering

Snelle, juiste levering

Uitstekend; snel, goede prijs en goede communicatie

Kwaliteit met snelle serrvice

Komt belofte op de site na. Vandaag besteld voor bepaalde tijd, morgen in huis. Top

Duidelijk en goed product advies voor mijn vloer onderhoud

De website geeft mij een goed en duidelijk advies geeft zodat ik de beste producten kan kiezen voor mijn vloer onderhoud. De producten zijn goed geprijsd. De verpakking is prima en verzending en levertijd voldoet aan wat je mag verwachten, snel. Mijn leisteen vloer ziet er weer als nieuw uit. Ik ben tevreden.

goeie spullen, duidelijk advies

Op de website wordt goed uitgelegd welke producten waartoe dienen. Er is zelfs een onderhoudsadvies te vinden. Erg fijn! Bezorging was vlot (volgende werkdag).

Producten waren snel binnen

De bestelling in goede orde ontvangen.

De bestelling in goede orde ontvangen.

Makkelijk bestellen, snel geleverd.

Snelle levering .

Goed overzicht op website , snelle levering . Eerst met verkeerde montagemateriaal maar na een mailtje snel het juiste materiaal ontvangen .

Prima producten en wat handig dat jullie email erop staat: dan weet ik meteen weer waar ik het gekocht heb.

goed geregeld

de bestelling bleef bij postnl hangen, wat niet de schuld van het bedrijf was. Ze bleven erbovenop zitten dus was prima geregeld. Toen ik uiteindelijk de spullen binnen kreeg was alles netjes verpakt.

Kundig en duidelijk advies

Ik heb een terracotta vloer die gerenoveerd moet worden. Ondanks uitgebreide zoektocht kwam ik er niet uit hoe ik dit aan moest pakken. Telefonisch goed geholpen!