Wijziging aangevraagde bestelling moeizaam

Geleverde product is gmzorgvuldig verpakt en op tijd binnengekomen. Het lukte mij niet de bestelling nog te veranderen. Er wordt niet gereageerd op mijn telefoontje.

Een snelle service

Via de website van Care4floor Marmermelk besteld. Duidelijke website en afhandeling. De volgende dag waren de spullen reeds binnen. Super service!

Efficiënt en vriendelijk

Komt alle verwachtingen na

Betrouwbare leverancier

Vlotte levering

Goede informatie na bestelling producten en bezorging!

Eerlijk en behulpzaam

Ik heb mijn probleem uitgelegd en dit was voor hun gelijk helder. Ze hebben me heel correct en eerlijk geadviseerd. We hebben het product gebruikt en het voldoet volledig aan de verwachtingen. Helemaal geweldig. Ik vond het zo'n prettige benadering helemaal duidelijk en helder. Heel positief over dit bedrijf!

Om 4 uur in de middag gebeld of mijn bestelling nog kon. En ja hoor zei de eigenaar dan zet ik de computer weer even aan om het te regelen. En de volgende dag was het er. Top dus.

Goed en snel bezorgd.

Top.

Levering duurde wat lang.

zie boven

Goed geholpen!

Goed geholpen! Zeer vriendelijke medewerker! Goed advies gehad. Top dus!

Zeer goede en vooral zeer snelle levering!

Was mijn allereerste bestelling bij Care4floor.nl, en ik moet zeggen het is mij heel goed bevallen. Mijn bestelling verliep heel gemakkelijk en ook bijzonder snel, Ook de levering aan huis verliep correct en ook heel snel. Dit bedrijf houdt zich aan wat zij beloven vandaag voor 16:00 uur besteld is morgen thuis bezorgd, wat ook is gebeurd....CHAPEAU. Ook over het product wat ik besteld heb bij hun ben ik heel tevreden over.

Kan het gelukkig online kopen veel zaken zijn er niet meer of ermee gestopt!

Moest even zoeken om de dweilzeep te vinden daarna prima

Dit is mijn eerste ervaring met Care4floor een goed product en netjes op tijd geleverd.

Duidelijke website, vriendelijke telefonische service. Makkelijk bestellen super snelle levering

Snelle service zoals beschreven

Goede hulp als je beld. En snel geleverd.

Goede hulp en uitleg als je beld. En snel geleverd.

Fantastisch profuct

Snelle levering en product voldoet aan mijn verwachting

Snelle levering en producten doen wat ze moeten doen

Op basis van de uitgebreide uitleg op de site mijn producten gekozen. Snelle levering en goede prijs-kwaliteit verhouding.

Goed geadviseerd

Goed advies gekregen met de juiste uitleg. Super service.

Goede kwaliteit duidelijke omschrijving gebruik.

Korrekt afgehandeld

Vatbaar voor volgende bestelling

goede verzending en lekker op tijd, thanks

goede verzending en lekker op tijd, thanks

Snelle levering en prima kwaliteit