snel en adequaat

binnen 24 uur na order geleverd!

Goede prijs voor merkproduct

Goede prijs en snelle bezorging van goed verpakt artikel

Prima levering

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Tevreden!

Goed product dat al jaren keurig verpakt wordt en snel wordt geleverd . Dik tevreden!

Goed geregeld

Alles optijd

Care4floor .nl is correct en rap van levering

Ik werk nu al enkele keren met jullie en ik vind dat het telefonisch contact aangenaam verloopt en correct ,ook de bestellingen en leveringen zijn zoals ze beschreven staan op de site ,ruime keuze ,de uitleg over de producten mooi omschreven eigenlijk is het aangenaam om met jullie te werken

Voldoet aan verwachtingen

Voldoet aan verwachtingen!

volgens afspraak het juiste atrikel bezorgd!

Perfect! De ene dag besteld, de volgende dag het produkt in huis!

Prima, snelle service!

Had S242 besteld maar was niet het juiste product. Bedrag werd direct terug gestort

Ideaal

Duidelijke website, eerlijke prijs en snelle verzending! Groot productassortiment met gedegen producten.

Levert zoals afgesproken

Bestelde snel geleverd zoals vermeld op de website.

Netjes gebeld met vraag of het later kon

Een deel van de artikelen waren er wel een deel niet. Ik werd netjes gebeld of het een probleem was om te wachten en alles in 1x keer op te sturen. (Scheelde maar 2 dagen) Ik weet zeker dat als ik een deel eerder had willen hebben dat zeker gebeurd was. Ik was juist blij dat er overlegd werd.

snel geleverd

makkelijk gevonden, snel geleverd

We hadden een fles te weinig in ons bestelde pakket, na een mailtje, kwam er direct een fles achteraan de volgende dag!

Snel besteld en uitgeverd

Bestel al enige jaren en nkg steeds de goede service

Heel fijn om mee te werken

Het dweilt gemakkelijk

Snelle levering.

Prima prijs, probleemloze levering.

Het juiste product is snel geleverd

Bestellen via de website is eenvoudig (fijn dat dat ook zonder account kan) en het product is snel geleverd.

Ik had snel iets nodig om belgisch hardsteen te repareren . Volgende dag in huis geweldig

Professioneel maatwerk met vriendelijk,rustig,duidelijk advies.

Het telefonisch gesprek met de geboden informatie was ook ditmaal duidelijk gebaseerd op gedegen professionele ervaring. Het gegeven advies sluit naadloos aan bij onze wensen, mogelijkheden en praktische onmogelijkheden. Alle vragen werden buitengewoon vriendelijk en rustig beantwoord, voors en tegens passeerden de revue. Wij kunnen verder met de per ruimte afgestemde reinigings-, beschermings- en onderhoudsproducten. Een tweede tevreden ervaring met Care4floor.

Helder advies, mooie producten

Erg prettig om telefonisch uitgebreid en deskundig advies te krijgen. Tot nu bevallen de producten goed.

product voldoet niet aan beschrijving

De levering zelf was goed en snel. Het product is precies volgens de beschrijving toegepast. Helaas geen resultaat, volgens beschrijving zou het product voor een glanzende (hoog glans) vloer. Echter totaal geen glans. Zeer teleurstellend

Alles zoals het moet.