Professioneel maatwerk met vriendelijk,rustig,duidelijk advies.

Het telefonisch gesprek met de geboden informatie was ook ditmaal duidelijk gebaseerd op gedegen professionele ervaring. Het gegeven advies sluit naadloos aan bij onze wensen, mogelijkheden en praktische onmogelijkheden. Alle vragen werden buitengewoon vriendelijk en rustig beantwoord, voors en tegens passeerden de revue. Wij kunnen verder met de per ruimte afgestemde reinigings-, beschermings- en onderhoudsproducten. Een tweede tevreden ervaring met Care4floor.

Helder advies, mooie producten

Erg prettig om telefonisch uitgebreid en deskundig advies te krijgen. Tot nu bevallen de producten goed.

product voldoet niet aan beschrijving

De levering zelf was goed en snel. Het product is precies volgens de beschrijving toegepast. Helaas geen resultaat, volgens beschrijving zou het product voor een glanzende (hoog glans) vloer. Echter totaal geen glans. Zeer teleurstellend

Alles zoals het moet.

Veel merken voor de vloer

Juiste nummer van mijn netk en snel geleverd!

Goed produkt

Persoonlijk vind ik alleen de geur niet zo lekker,

Goede communicatie en levering

Er kon niet direct de volgende dag geleverd worden, hiervan werden keurig op de hoogte gebracht met voorstel wanneer wel levering mogelijk was.

makkelijk besteld en snel geleverd

Bestelprocedure was makkelijk en het product werd snel geleverd en was conform verwachting

Zeer goed!

Bestelling snel en netjes geleverd.

Goed product, perfecte service!

Goed advies

Goed advies

Prima product, snel geleverd

Prima product, snel geleverd

Produkt is goed, levering gemiddeld en prijzen goed gestegen

Prijs is in enkele maanden flink verhoogd met bijna 10 %. "Morgen leveren" is niet gelukt. Net na de geplande leveringstijd op zaterdag die via de app werd verstuurd, ontving ik een bericht dat deze maandag geleverd zou worden. Vervolgens kreeg ik op zondag een bericht dat het afgeleverd is bij de buren.

Beste Jeremy, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Dat onze prijzen de afgelopen tijd gestegen zijn klopt echter niet. Het product dat u gekocht heeft is dit jaar zeker nog niet in prijs gestegen en wij behoren nog altijd tot de goedkoopste leveranciers van het land op ons product-gebied. Verder beweren wij niet dat bestellingen de volgende dag gegarandeerd afgeleverd worden. Wat wij wel garanderen is dat bestellingen voor 16.00 uur besteld worden dezelfde dag worden verzonden. Meestal worden ze dan ook de volgende dag afgeleverd maar de werkwijze van PostNl hebben wij helaas niet in de hand. Met vriendelijke groet, Jaap Christoffers Care4floor

Product voldoet aan de verwachting

Product werkt makkelijk en snel

Deskundig

Telefoontje, super uitleg, en dan kun je verder. Echt hiermee geholpen. Bedankt.

Beste Hugo, Graag gedaan en bedankt voor de positieve beoordeling! Vriendelijke groet, Jaap

Top advies en vlotte levering

Fijn en deskundig advies gekregen. Alles netjes verpakt en snel in huis tegen een scherpe prijs.

Levering zonder poespas

Eenvoudig bestellen. Meteen bevestigd en de volgende dag geleverd

Super firma, snelle levering en alles goed verpakt

Aanrader

Ze hadden het product even whatsappen en geregeld besteld dag er na keurig in huis. Top bedankt.

Makkelijk te bestellen en goed geadviseerd en snelle levering

Snelle levering g!

Product werd de volgende dag geleverd, goed verpakt.

goed advies en snelle levering

goed advies en snelle levering Super!!

tot nu toe goed

Na een vraag ,heb ik snel en een duidelijk een antwoord gekregen. Hierna producten besteld en deze zijn ook snel geleverd. Heb ze nog niet gebruikt dus kan nog niet beoordelen of ze ook goed zijn.

Goede website en service

Prima en snelle service