Het was perfect eerst een ding zat er niet in direkt opgelost

Snel en vlot geleverd

top

topservice

Super tevreden !

Ze waren iets goedkoper, dan andere bedrijven. De verzendkosten waren ook lager.

Besteld en 2 dagen later thuis

zeer goed

Snelle en juiste levering van het bestelde en goed verpakt

Ziet er goed uit

Vanwege het weer heb ik het nog niet gebruikt

Wanneer je iets meldt, wordt er heel snel gereageerd. Er was een vergissing gemaakt en deze werd correct en snel gecorrigeerd. Ik heb een heel positieve ervaring met het bedrijf!

Dag Marleen, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Hopelijk kunnen wij u in de toekomst weer zo goed helpen en dan uiteraard zonder pickfout :) Met vriendelijke groet, Team SchoonmaakDiscount

Ok

uitstekende service

Keurig en correct geholpen

TipTop.

Nee echt ze regelen de zaken tiptop. Strakke aanmelding, goed ingeregeld en door met de bestelling. Binnen 5 minuten kon ik mijn bestelling plaatsen en had het de volgende dag al in huis!

Goeie service

Goeie service, goed product dipp3

Levering niet ok

De bestelling is supervlug verzonden al ging het 2werkdagen duren,dag na betaling was het er al. Echter niet tevreden van post nl. Die hadden totaal niet aangebeld terwijl ik thuiswas een ganse dag. Had ook niet zien paseren,ze hadden het gewoon in een winkel de vrijdag geleverd. En ze weten nochtans waar het geplaatst moet worden,indien er iemand niet thuis is. Er hangt een A4 blad aan de voordeur waar het geleverd mag worden. Dus van post nl echt niet tevreden. Van jullie wel. Zal zeker nog bestellen ook al loopt de levering dan wel mis.

Snelle levering, meedenken.

Gewoon goede service en snelle levering.

prima service

snelle levering, 1 opmerking de doos waarin het produkt verpakt was is nietsterk genoeg(de bodem is niet sterk genoeg)

netjes geregeld!

wij zochten 'vuilknijpers' maar dan niet van die korte waarbij je nog steeds zelf door de rug moet... We vonden ze hier - en de prijs was zeer netjes! Levering ook, dus : netjes geregeld!

Eenvoudig te bestellen

Duidelijke informatie over de snelle levering

is goed

is snel en goed.