Ik heb enkele schoonmaak producten bestelt en deze keurig en snel ontvangen.

Snel de juiste artikelen aan huis geleverd.

Precies zoals ik had verwacht. Het pakje werd snel aan huis geleverd.

Het aanbod met wat meer tegelijk was veel aantrekkelijker, dus toen dat maar besteld en vervolgens was het snel in huis

Superfijn om mee te werken

Fijne raamwisser iedereen aan te bevelen

Fijne ervaring, ga hier zeker vaker bestellen.

Heel vlot gegaan , en zeer comunicatie

Beste team Zijn zeer tevreden over jullie service En zeer goed geholpen Bedank ervoor Mvg. Gonzalez J

Ik heb het product goed ontvangen.

al jaren klant en bevalt goed

helaas niet altijd alles op voorraad, maar komt uiteindelijk toch allemaal binnen. het contact over mail of tel is altijd duidelijk en vriendelijk.

Vlot

materiaal is prima, levering zeer traag

Als levering vertraagt laat het van ff weten

Goedendag Ido, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Bij het product dat u heeft besteld, staat aangegeven dat deze niet op voorraad is. Met de vermelding: Vraag klantenservice voor levertijd. Het is dus goed aangegeven dat de bestelling niet direct verzonden zou worden. Wellicht heeft u dit over het hoofd gezien. Nadat wij de bestelling hebben verzonden, is deze gelukkig de volgende dag meteen afgeleverd. Bij een eventuele volgende bestelling, kunt u het beste eerst even contact opnemen met onze klantenservice voor de actuele levertijd. Met vriendelijke groet, Team SchoonmaakDiscount

Goed kwaliteit,

Snel geleverd, kwaliteit uitstekend

correcte en snelle levering

makkelijk de items op de site te vinden waarna snelle en correcte levering

Goed overleg mogelijk

Moet goed overleg kon ik mijn spullen ophalen voor een goede relatie van ons

Prima afhandeling.

Prima afhandeling.

Super reinigers

Erg goed schoonmaakmiddel tegen kalkaanslag

Super bedrijf!!

Heb besteld en kreeg het heel snel geleverd!!ook de spullen die ik besteld heb werken zoals beloofd.zodra ik iets nodig heb bestel ik zeker weer bij jullie!

snel

goed en snel geleverd en overzichtelijk

Nette snelle levering

Spullen netjes en snel geleverd. Ook contact was erg goed en vriendelijk.

Gewoon goed

Prima product, snelle levering.

Het was wel een tikkeltje zuinig verpakt in de folie ipv doos.

heel goed

heel goed

Snelle service en goed advies

Zelfs over de simpele sponzen kreeg ik een gedegen bewaar- en gebruikadvies. Daarnaast vriendelijk en persoonlijk contact.

probleem met aflevering door post. verpakking onvoldoende

een eerste zending werd niet niet geeffectueerd. eerst vernam ik dat het adres onjuis was maar dat bleek niet waar. ik hoorde later van Post dat de verpakking had gelekt en onvodoende was. bij de tweede aflevering trof ik weer lekkage aan binnen de (nu betere) verpakking. daarvoor uw aandacht.

Bestellen en leveren verloopt erg soepel

Expeditieweg 5

7007 CM Doetinchem