tevreden!

weer een prima draagbaar jasje, vlot en praktisch.

Super snelle levering en mooie kwaliteit jas.

Fantastisch, op alle fronten!

Aantrekkelijke website, mooie collectie, snelle bezorging en super leuke jas! Met een kopje thee lekker genieten dus ;)

Mooie kwaliteit jas

Jas is als verwacht. Valt goed. Maar ze vallen niet ruimer, zoals op de site aangegeven. Hij zit precies goed. Blij met de aankoop.

Prachtige regenjas en snel geleverd!

Veel keuze uit hele mooie en hippe regenjassen. Snel geleverd bovendien!

Goede service maar helaas geen echt grote maten.

Hele mooie regenjas, waar ik al jaren naar op zoek ben. Helaas toch te klein, terwijl er op de site staat dat de jas groter valt.

Laarsjes passen precies en zijn heel leuk! dank je wel!

Jas was snel geleverd zodat ik hem nog mee op vakantie kon nemen. Verder leuk verpakt en de jas zat ook fijn. Aanrader!

Jas te klein, maar zonder moeite snel geruild

Lees meer reviews waar mensen aangeven dat de jas te klein is. Misschien komt dat omdat er op de website staat dat de jassen ruim vallen. In mijn geval is dat zeker niet zo. Heb normaal maat m/l maar de m was echt te klein. Goed om rekening mee te houden. Verder, hele goede service!

Leuke jas, goede service

Ik had de jas besteld maar deze was te klein. Het ruilen ging erg makkelijk, zonder extra kosten. De jas zelf zit lekker en staat leuk. Kortom, heel tevreden.

prima service, leuke en kwalitatief goede spullen

Wat een leuke frisse site en winkel. Leuk om de verschillende vrolijke regenjassen en attributen bij elkaar te zien. Bestelling kwam vlot binnen. Kortom, prima frisse club!

De jas was te klein en we wilde hem ruilen, dat ging super snel en netjes. Het is een mooie jas, erg blij mee.

Snelle reactie’s , ook ruilen ging snel en was geen probleem. Super leuke regenjas , vrolijk de regen in!!!

Mooie jas. Snel geleverd. Leuke attentie erbij.

Goede prijs-kwaliteitsverhouding

Heerlijke jas dit doet wat het beloofd namelijk mij droog en in een vrolijke stijl van A naar B brengen, nooit eerder zoveel complimentjes over een regenjas gehad Snelle levering en ontzettend leuk met een persoonlijke touch van hip in de regen verpakt..

Blij met regen....

Sinds mijn nieuwe regenjas ben ik bijna blij als het regent bij het hondenuitlaatrondje! Fijne jas en goede service van jullie, top.

Alles correct verlopen, bestelling,betaling levering. Goed ingepakt!

Snel

Ben superblij met mijn mooie regenlaarsen

Mooi verpakte regenjas , ook het omruilen verliep soepel .

Fijne persoonlijke service.

Eerder een hele fijne regenjas gekocht. Mijn vraag over regenlaarzen werd eerlijk beantwoord. Laarzen vlot geleverd (net als de jas eerder) en bevallen goed. Met de jas en de laarzen kan ik in de winter drie kwartier door de regen op de fiets! Heel fijn!

Mijn bestelling werd heel snel geleverd, helaas niet wat ik bedoelde, retour gestuurd, en weer heel snel reactie en bedrag terug gestort! Heel jammer dat het deze keer niet was wat ik bedoelde, maar er komt ZEKER een volgende keer!

Uitnodigende site met mooie producten

Mooie en goede jas in een! Via de site kun je makkelijk en snel bestellen. De jas werd vlot geleverd.

Mooie regenjas

Regenjas uitgezocht en besteld. Werd volgens de planning keurig afgeleverd!

Mooi product, snel geleverd

Fijne site waarop alles goed en snel zichtbaar is. Makkelijke bestelprocedure. Mooi product en past goed. Blij mee!

Prachtige jas.

Erg blij met deze site vol leuke regenkleding. Twee jassen besteld één jas gehouden. Eindelijk een vrolijke regenjas die je ook zonder dat het regent goed kunt dragen. Het retourneren ervaar ik als minder positief. Terecht dat er voorkomen moet worden dat mensen eindeloos spullen gaan bestellen omdat je het toch gratis kunt terug sturen. Echter nu voelt het bijna dat ik een boete van 10 euro moet betalen omdat een van de twee jassen niet bevalt. Ook heeft niet iedereen een printer tot de beschikking, zelf het retourformulier afdrukken is dan ingewikkeld.

Over Hipinderegen.nl

Hipinderegen.nl is opgericht in 2010, uit de frustratie dat er in Nederland geen fashionable regenjassen te vinden waren. Ik denk dat iedereen de situatie herkent waarin je in de regen van hot naar her moest fietsen en je dat verschrikkelijke fluoriserend, groen met paarse regenpak weer aan moest. "Waren er nou echt geen regenjassen die niet alleen zorgen dat je droog blijft, maar ook een beetje stylish van A naar B komt tijdens een plensbui?" We ontdekten dat vrouwen in het regenachtige Scandinavië de regen wel in stijl trotseerden. Waarom waren deze hippe en fashionable regenjassen nog niet in Nederland verkrijgbaar? En zo werd Hipinderegen.nl geboren...Lees verder op Hipinderegen.nl