Super tevreden over de service

Ik ben zeer tevreden over service. Eerste jas was net te klein maar ruilen was helemaal probleem en de goede jas was er in no time. Super tevreden dus.

Persoonlijk, mooie producten en supersnel!

Hele fijne winkel. Snelle levering en omruilen was snel geregeld. Hele persoonlijke en vriendelijke benadering.

mijn bestelling voldoet aan de omschrijving

spijtig dat de leverdatum 2 keer verlaat werd door post.nl. oorspronkelijke datum was dinsdag, werd echter pas donderdag geleverd.

Mooie & fijne regenjas!

Regenjas voldoet helemaal aan mijn verwachting: mooie kleur rood en fijn water- en winddicht.

Ontevreden over mijn aankoop

Had een winter regenjas bestelt,de kleur is mooi prima voor de regen...maar veel te koud voor de winter heb nu een donzen Jack er onder moeten kopen anders is t geen doen!

ik wordt nu blij van de regen, want dan kan ik mijn fijne warme regenjas aan!

De maat was precies goed, de jas is lekker warm. de levering was snel en goed. alleen maar een positieve ervaring met Hip in de regen. Bij de bestelling zat ook nog een kaartje en een zakje thee, zó leuk, ik werd er helemaal blij van!

Vlot besteld en de volgende dag al geleverd.

Vlotte reactie via de email en ook bereikbaar via whatsapp. Snel in huis en de jas... de jas is fantastisch :)

Besteld, betaald , ontvangen. Super snel, super hip

Fijne en ook warme regenjas

Klantvriendelijk en mooie producten!

Eerst en vooral is hipinderegen.nl een leuke site met mooie producten en goede omschrijvingen. Bij extra vragen krijg je heel snel een persoonlijk antwoord en ook de levering is snel. Mijn jas voldoet helemaal aan mijn verwachting: goede kwaliteit en vrolijke kleur.

Fijne regenjas

Heel blij met mijn regenjas. Goede kwaliteit, fijn om te dragen en niet benauwd. Mijn advies: maak de "fietsflap" dmv een extra rits geheel verwijderbaar. Als je de flap niet gebruikt zit die namelijk als een vrij dikke prop in je jas waardoor het er nogal bol uitziet.

Mooie jassen, geweldige service

Mijn bestelling ondervond wat problemen, maar ik werd heel goed en heel vriendelijk geholpen tot het allemaal in orde was. Nu heb ik de leukste regenjas die ik ooit heb gehad. Ik raad iedereen aan om hier te bestellen. Zelf doe ik dat de volgende keer ook zeker weer.

Vlotte zending, goed product!

Zending kwam vlot en netjes binnen, product prima, pasvorm ook goed !! Tevreden klant !

Makkelijke en duidelijke site

Superblij met mijn fiets regenjas,had al eerder zoiets gekocht,maar deze kwaliteit is beter door de katoen voering waardoor hij niet zweterig is.Zeer prettig is de extra flap die je benen goed droog houdt tijdens het fietsen en die je daarna weer weg kunt klappen.heerlijk de mooie rode kleur zodat je goed zichtbaar bent in het slechte weer!

Mooie producten, supersnel geleverd

Wat een keus in mooie en goede producten! Supersnel geleverd ook nog. Top!

Ik had een foutje gemaakt bij het invullen het leveradres. Via Whatsapp een bericht gestuurd. Werd direct heel vriendelijk op gereageerd. Adres werd aangepast. Levering binnen 24uur. Zeer tevreden ook over de artikelen. Top gewoon!

Veelbelovend

Voldoet aan de verwachtingen

Persoonlijke, snelle service

Mijn eerste ervaring met Hipinderegen.nl is absoluut positief. Een fijne website, een snelle persoonlijke reactie via mail en eveneens een snelle levering na bestelling. Top!

Superfijn

Had een te kleine maat, omgeruild voor andere en snel retour sticker gekregen. Heel blij mee en snelle reactie!

Goede en snelle levering.

Very nice and punctual

The shipping was really fast and punctual, the package was really beautiful it include a nice thank you note, a posscard and a little bag of tea, really nice details. I will recomendable to anyone looking for a highly quality raincoat. Very happy with my buy.

• ¿Nos recomendarías?

Erg blij met mijn aankoop.

Super regenhoedje! Flinke bui gehad op de fiets, mijn haar en gezicht bleven lekker droog. Hoedje zelf was weer snel droog en is makkelijk als klein pakketje in je tas mee te nemen.

Mooie site, nuttige reviews , veel aanbod van jassen ed, duidelijke route om te bestellen en snelle service. Ben heel blij met mijn jas!

Fijne mensen, super service en kwaliteit!

Gewoon precies zoals je het zou willen: topkwaliteit producten, topservice en leuke fijne mensen! Ik ben fan!

Over Hipinderegen.nl

Hipinderegen.nl is opgericht in 2010, uit de frustratie dat er in Nederland geen fashionable regenjassen te vinden waren. Ik denk dat iedereen de situatie herkent waarin je in de regen van hot naar her moest fietsen en je dat verschrikkelijke fluoriserend, groen met paarse regenpak weer aan moest. "Waren er nou echt geen regenjassen die niet alleen zorgen dat je droog blijft, maar ook een beetje stylish van A naar B komt tijdens een plensbui?" We ontdekten dat vrouwen in het regenachtige Scandinavië de regen wel in stijl trotseerden. Waarom waren deze hippe en fashionable regenjassen nog niet in Nederland verkrijgbaar? En zo werd Hipinderegen.nl geboren...Lees verder op Hipinderegen.nl