Fantastische klantervaring

Grote keuze, veel uitleg bij de produkten en de maten. Je kan bijna blind kiezen. Snelle levering zoals gevraagd. Jullie zijn een aanrader!

snelle levering (1 dag) en heel goede kwaliteit. Maatvoering wordt goed aangegeven. Ben zo tevreden over de kwaliteit en het uiterlijk van de jas dat ik niet kan beoordelen hoe het retourbeleid is, maar ook daar heb ik alle vertrouwen in gezien de behulpzaamheid (chat) en de snelle levering.

Regenjas

Super snelle levering, ruim assortiment

Mooie ervaring met leuke regenjassen.

Wist niet dat er zulke leuke en functionele regenjassen bestonden . Maar bij Hip in de regen, weten zij er alles van.

Leuke modellen

Veel keuze uit verschillende modellen en kleuren!

Top jas top geleverd

Superblij met mijn jas die ik nog even bestelde voor een kampeerweekend. Maattabel klopte perfect. Zo blij mee! (al heb ik liever zon dan regen ...;))

Geweldige service, mooie jas

Mooie trenchcoat maar een maat te groot. Ruilen werd snel geregeld. Nu goede maat trenchcoat en draagt fijn.

Zeer vlotte en persoonlijke service

Omruilen werkt grandioos! Snelle reactie via e-mail, en omruilen de zelfde dag nog! Top!!

De bestelling is vlot, makkelijk en snel verlopen.

Aangenaam

Een fijne prettige regenjas die lang genoeg valt

De regenjas is extra lang, wat erg fijn is voor de wat langere mensen zoals ikzelf. Als ik op de fiets stap valt hij over mijn knieën heen. Het is wel zo dat hij een beetje kan opstropen tijdens het fietsen. Nu hoop ik dat hij tijdens regen toch netjes op zijn plaats blijft zitten. Dan heb ik het gewenste effect, droog blijven tijdens het fietsen naar en van mijn werk. Ik zou het zeker aan anderen aanbevelen.

De jas werd meteen de volgende dag bezorgd, zeer snelle service! De jas zit perfect, ben er erg blij mee!

Grote keuze. Snelle en accurate levering

Goeie investering!

Meteen nadat ik mijn lange zwarte trench coat gekocht heb mocht ik hem uitproberen in de stromende regen. Hij ademt goed, zit lekker en staat ook leuk. De flap aan de voorkant is ideaal tegen natte benen en ook het kapje aan de capuchon vond ik erg handig. Hij is goed op maat!

Leuke spullen

Goede service.

Retourneren moet op eigen kosten

Prachtige jas,maar te klein. Ik moest zelf opdraaien voor de verzendkosten. En dat voor toch prijzige (Maar mooie) producten. Daarom afgezien van ruim.

geweldige service

Ik ben zo tevreden met de vriendelijke en coulante service van Hip in de regen. Daarom een 10!

Uitstekende service en kwaliteit

Ik ontving mijn jas al de volgende dag. Ze beantwoordt volledig aan mijn verwachtingen. Nu nog even testen of ze echt goed waterdicht is, maar daar twijfel ik niet aan. Binnenkort rijdt mijn oudste kleindochter elke dag met de fiets naar school. Zij zal dan ook een goede regenjas nodig hebben. Ik weet alvast waar ik ze ga bestellen.

Mooie jas, de volgende dag bezorgd.

Ik ontving niet direct een bevestiging in mijn e-mail. Maar ontving al rap een persoonlijke berichtje op mijn daarover gestelde vraag. De bezorging was snel en het belangrijker. De Jas is echt mooi.

Goede kwaliteit

Altijd correcte en snelle levering, goede kwaliteit, producten voldoen exact aan de omschrijving. Ik koop zeker opnieuw bij "hip in de regen"

Excellent

Één hip regenmerk ook in xxxl. Een uitzo dering. Verzending en afhandeling vlot. Over de jas zelf kan ik (buiten het feit dat hij past) nog niet veel zeggen. Nog niet kunnen aandoen. Maar ik kijk ernaar uit. Zo een hippe jas in een superhip kleur

Geweldige service!

Top ervaring!

Snelle levering en prima kwaliteit

Snelle levering en product is zoals verwacht

Super!!!!

Heel tevreden over de service en ook over de regenkleding die ik heb aangeschaft zomerregenjas en winterregenjas !!!!!!

Snel en keurig bedrijf

21.00 een jas besteld volgende dag 15.00 in huis. Snelle en nette service.

Prachtig om te zien

Het ziet er mooi uit, en zit heerlijk.

Over Hipinderegen.nl

Hipinderegen.nl is opgericht in 2010, uit de frustratie dat er in Nederland geen fashionable regenjassen te vinden waren. Ik denk dat iedereen de situatie herkent waarin je in de regen van hot naar her moest fietsen en je dat verschrikkelijke fluoriserend, groen met paarse regenpak weer aan moest. "Waren er nou echt geen regenjassen die niet alleen zorgen dat je droog blijft, maar ook een beetje stylish van A naar B komt tijdens een plensbui?" We ontdekten dat vrouwen in het regenachtige Scandinavië de regen wel in stijl trotseerden. Waarom waren deze hippe en fashionable regenjassen nog niet in Nederland verkrijgbaar? En zo werd Hipinderegen.nl geboren...Lees verder op Hipinderegen.nl