Uitstekende service en kwaliteit

Ik ontving mijn jas al de volgende dag. Ze beantwoordt volledig aan mijn verwachtingen. Nu nog even testen of ze echt goed waterdicht is, maar daar twijfel ik niet aan. Binnenkort rijdt mijn oudste kleindochter elke dag met de fiets naar school. Zij zal dan ook een goede regenjas nodig hebben. Ik weet alvast waar ik ze ga bestellen.

Mooie jas, de volgende dag bezorgd.

Ik ontving niet direct een bevestiging in mijn e-mail. Maar ontving al rap een persoonlijke berichtje op mijn daarover gestelde vraag. De bezorging was snel en het belangrijker. De Jas is echt mooi.

Goede kwaliteit

Altijd correcte en snelle levering, goede kwaliteit, producten voldoen exact aan de omschrijving. Ik koop zeker opnieuw bij "hip in de regen"

Excellent

Één hip regenmerk ook in xxxl. Een uitzo dering. Verzending en afhandeling vlot. Over de jas zelf kan ik (buiten het feit dat hij past) nog niet veel zeggen. Nog niet kunnen aandoen. Maar ik kijk ernaar uit. Zo een hippe jas in een superhip kleur

Geweldige service!

Top ervaring!

Snelle levering en prima kwaliteit

Snelle levering en product is zoals verwacht

Super!!!!

Heel tevreden over de service en ook over de regenkleding die ik heb aangeschaft zomerregenjas en winterregenjas !!!!!!

Snel en keurig bedrijf

21.00 een jas besteld volgende dag 15.00 in huis. Snelle en nette service.

Prachtig om te zien

Het ziet er mooi uit, en zit heerlijk.

Ze zitten goed en ze lopen lekker, een goeie aanrader voor de volgende keer. Bedankt er voor en tot de volgende keer?.

Heel leuke regenjas!

Goede communicatie en stipte informatie!

Eerlijk en vriendelijk

Ik kreeg laarsjes met een kras. Ik wilde ze graag ruilen. Helaas waren ze uitverkocht. Ik werd heel vriendelijk te woord gestaan, mocht de laarsjes houden en kreeg heel snel mijn geld terug. Topwinkel!! Aanrader!!! Catharina

Nette levering, voldoet niet helemaal aan de verwachtingen.

Mooie jas, lekker lang echter de mouwen zijn aan de korte kant. De capuchon had ook groter gekund. Dit maakt dat de jas voor mij helaas tegen valt.

Een super leuke regenjas.

Wat een fijne jas. Ik ben lang en alles past. Zowel de mouwlengte als de been lengte. De kleur rood is prachtig. Ik heb al in de regen gefietst en ik voelde me helemaal beschermd. Wat me opvalt is dat de wind er niet doorheen gaat en de jas me toch niet laat transpireren. Aan te bevelen dus.

Voortaan vrolijk de regen in!

Superblij met mijn vrolijke regenjas: lekkere binnenvoering, zweet niet en wind- en waterdicht! 's Avonds besteld en de volgende dag al in huis.

Matig

Een week geleden retour gezonden. Post NL bevestigd dat Hip in de regen het heeft ontvangen, maar nog geen bevestiging gehad.

Hi Popie, doordat ze in het magazijn nu rekening moeten houden met speciale Corona routing en andere maatregelen zodat mensen niet dicht langs elkaar heen lopen, hebben ze een groot aantal mensen naar huis moeten sturen. Hierdoor loopt alles, en dus ook de retourverwerking, wat vertraging op. Excuses hiervoor! Als je je track & trace code stuurt naar service@hipinderegen.nl, kunnen we zien of het pakketje inderdaad is aangekomen en in dat geval storten we uiteraard meteen je aankoopbedrag terug.

Super fijne regenjas

Dik tevreden, snelle levering. Regenjas voldoet zoals beschreven: hij is water-, winddicht, en ademend. Geen last van transpiratie na een stevige wandeling.

Retour gezonden

Retour gezonden op 30 sept. maar nog geen bevestiging hiervan ontvangen.

Hi Fieke, doordat ze in het magazijn nu rekening moeten houden met speciale corona routing en andere maatregelen zodat mensen niet dicht langs elkaar heen lopen, hebben ze een groot aantal mensen naar huis moeten sturen. Hierdoor loopt alles, en dus ook de retourverwerking, wat vertraging op. Excuses hiervoor! Als je je track & trace code stuurt naar service@hipinderegen.nl, kunnen we zien of het pakketje inderdaad is aangekomen en in dat geval storten we uiteraard meteen je aankoopbedrag terug.

Klantvriendelijk

Omdat mijn aankoop verkeerd geprijsd was kreeg ik ongevraagd het verschil terugbetaald. Dat noem ik nu eerlijk en klantgericht werken. Chapeau! Ik draag mijn jas nu met nog meer plezier.

prima aankoop voor de wintermaanden!

De winterparka die ik bestelde voldoet ruimschoots aan mijn verwachtingen en de prijs-kwaliteitverhouding is prima. De beschrijving op de website mag naar mijn mening nog meer details vermelden (bv. gewicht, magneetsluiting, lengte rits,...) zodat je goed weet wat je koopt. Vorig jaar kocht ik een regenjas voor de zomer die toch wel wat minpunten heeft op de fiets, maar waarbij ik niet had stilgestaan. Er is online support beschikbaar voor extra vragen, maar aan sommige zaken denk je gewoon niet, een goede beschrijving kan dus verrassingen voorkomen.

Mooie hippe waterdichte jas welke snel geleverd wordt.

Kwaliteit van de jas is uitstekend. Jas werd ook snel geleverd! Inmiddels veel regenbuien over me heen gehad en ik ben droog gebleven :-)

Leuke hippe regenjas

Moet elke dag een kwartier fietsen en in de regen is dat helemaal niet fijn, maar nu met een hippe regenjas valt het gelukkig nu wel mee :-)

Voldoende

Een voldoende omdat er geen papieren bij zaten, helaas paste de jas niet en moest ik retourneren zonder papieren, komt dit goed en krijg ik mijn geld terug?

Snelle en nette levering.

Jas past goed. Was netjes verpakt.

Ook voor leuke regenbroeken!

Van een jas is nog wel wat leuks te maken, maar een leuke regenbroek lijkt een stuk moeilijker te zijn..behalve bij hip in de regen! Ze zijn niet goedkoop, maar dan heb je ook echt wat, voor jaren. Door de lange zijrits makkelijk aan en uit te trekken. Snelle levering. Blij!

Over Hipinderegen.nl

Hipinderegen.nl is opgericht in 2010, uit de frustratie dat er in Nederland geen fashionable regenjassen te vinden waren. Ik denk dat iedereen de situatie herkent waarin je in de regen van hot naar her moest fietsen en je dat verschrikkelijke fluoriserend, groen met paarse regenpak weer aan moest. "Waren er nou echt geen regenjassen die niet alleen zorgen dat je droog blijft, maar ook een beetje stylish van A naar B komt tijdens een plensbui?" We ontdekten dat vrouwen in het regenachtige Scandinavië de regen wel in stijl trotseerden. Waarom waren deze hippe en fashionable regenjassen nog niet in Nederland verkrijgbaar? En zo werd Hipinderegen.nl geboren...Lees verder op Hipinderegen.nl