Voortaan vrolijk de regen in!

Superblij met mijn vrolijke regenjas: lekkere binnenvoering, zweet niet en wind- en waterdicht! 's Avonds besteld en de volgende dag al in huis.

Matig

Een week geleden retour gezonden. Post NL bevestigd dat Hip in de regen het heeft ontvangen, maar nog geen bevestiging gehad.

Hi Popie, doordat ze in het magazijn nu rekening moeten houden met speciale Corona routing en andere maatregelen zodat mensen niet dicht langs elkaar heen lopen, hebben ze een groot aantal mensen naar huis moeten sturen. Hierdoor loopt alles, en dus ook de retourverwerking, wat vertraging op. Excuses hiervoor! Als je je track & trace code stuurt naar service@hipinderegen.nl, kunnen we zien of het pakketje inderdaad is aangekomen en in dat geval storten we uiteraard meteen je aankoopbedrag terug.

Super fijne regenjas

Dik tevreden, snelle levering. Regenjas voldoet zoals beschreven: hij is water-, winddicht, en ademend. Geen last van transpiratie na een stevige wandeling.

Retour gezonden

Retour gezonden op 30 sept. maar nog geen bevestiging hiervan ontvangen.

Hi Fieke, doordat ze in het magazijn nu rekening moeten houden met speciale corona routing en andere maatregelen zodat mensen niet dicht langs elkaar heen lopen, hebben ze een groot aantal mensen naar huis moeten sturen. Hierdoor loopt alles, en dus ook de retourverwerking, wat vertraging op. Excuses hiervoor! Als je je track & trace code stuurt naar service@hipinderegen.nl, kunnen we zien of het pakketje inderdaad is aangekomen en in dat geval storten we uiteraard meteen je aankoopbedrag terug.

Klantvriendelijk

Omdat mijn aankoop verkeerd geprijsd was kreeg ik ongevraagd het verschil terugbetaald. Dat noem ik nu eerlijk en klantgericht werken. Chapeau! Ik draag mijn jas nu met nog meer plezier.

prima aankoop voor de wintermaanden!

De winterparka die ik bestelde voldoet ruimschoots aan mijn verwachtingen en de prijs-kwaliteitverhouding is prima. De beschrijving op de website mag naar mijn mening nog meer details vermelden (bv. gewicht, magneetsluiting, lengte rits,...) zodat je goed weet wat je koopt. Vorig jaar kocht ik een regenjas voor de zomer die toch wel wat minpunten heeft op de fiets, maar waarbij ik niet had stilgestaan. Er is online support beschikbaar voor extra vragen, maar aan sommige zaken denk je gewoon niet, een goede beschrijving kan dus verrassingen voorkomen.

Mooie hippe waterdichte jas welke snel geleverd wordt.

Kwaliteit van de jas is uitstekend. Jas werd ook snel geleverd! Inmiddels veel regenbuien over me heen gehad en ik ben droog gebleven :-)

Leuke hippe regenjas

Moet elke dag een kwartier fietsen en in de regen is dat helemaal niet fijn, maar nu met een hippe regenjas valt het gelukkig nu wel mee :-)

Voldoende

Een voldoende omdat er geen papieren bij zaten, helaas paste de jas niet en moest ik retourneren zonder papieren, komt dit goed en krijg ik mijn geld terug?

Snelle en nette levering.

Jas past goed. Was netjes verpakt.

Ook voor leuke regenbroeken!

Van een jas is nog wel wat leuks te maken, maar een leuke regenbroek lijkt een stuk moeilijker te zijn..behalve bij hip in de regen! Ze zijn niet goedkoop, maar dan heb je ook echt wat, voor jaren. Door de lange zijrits makkelijk aan en uit te trekken. Snelle levering. Blij!

Mooie producten

Als je dan toch in de regen naar buiten moet, dan graag met producten van Hipinderegen. Veel keuze en snelle levering. Mooie kwaliteit.

Correcte en vlugge levering.

Fantastische regenmantel. Perfecte pasvorm.

Prachtig

Op zoek naar een lange regenjas voor op de fiets kwam ik bij hip in de regen terecht. Ik vond het wat aan de dure kant maar nu de jas er is moet ik zeggen elke euro is het waard. Prachtige jas met een heel praktisch stuk voor tijdens het fietsen. Waait ook niet op.

Zeer prettige ervaring

Leuk vormgegeven website met uitgebreide informatie. Zeer snelle levering; 21.50 uur besteld, de volgende dag in huis! Je wordt goed op de hoogte gehouden van het hele proces. Heel vriendelijke toon in de mails. Heel erg blij met mijn mooie regenjas!

Ze hebben leuke spullen en leveren snel!

Ze hebben veel leuke spullen en als je besteld is het snel bij je thuis!

Hele snelle levering! Mooie regenlaarzen voor een leuke prijs

Blij en hip door de regen!

Leuke spullen, goeie prijs en snelle service. Niks op aan te merken!

Topwinkel

Het begint al met een fijne website, waarop je meer dan uitvoerige informatie aantreft. Bijna bij elk artikel nog wat persoonlijke opmerkingen betreffende maat etc. Je kunt aanvullende informatie aanvragen, die prompt wordt geleverd. De contacten zijn heel prettig en persoonlijk. De levering verloopt snel en correct. Als dan de geleverde jas ook nog een juweeltje is, ben je zeer tevreden.

fijne jas en snelle service

Eindelijk een jas die waterdicht, maar niet benauwend blijkt en leuk staat.

fijne jas, met iets te korte mouwen

Zit lekker, goed droog, fijn op de fiets (niet te warm). Iets te korte mouwen.

Ik had al een waterdichte zomerjas gekocht bij Hipinderegen en nu ook een winterjas. Beide van een goede kwaliteit. De levering was zeer snel. Ik ben er zeer tevreden over.

Bestelling kwam niet binnen door logistiek foutje, na een mailtje meteen opgepakt en volgende dag in huis. Mooie kleding, krijg veel complimenten over mijn nieuwe regenjas!

Een super jas

Ik ben echt heel blij met mijn super mooie regenjas, moet nl dik een kwartier fietsen en door de regen is dat geen pretje, nu wel want alles blijft droog zelfs mijn benen :-) Hij staat ook echt geweldig!!

Topservice!

Ben superblij met mijn mooie jas! Supersnel verzonden en fijn contact via WhatsApp toen ik een vraag had over de bestelling. Persoonlijke service daar hou ik van!

Over Hipinderegen.nl

Hipinderegen.nl is opgericht in 2010, uit de frustratie dat er in Nederland geen fashionable regenjassen te vinden waren. Ik denk dat iedereen de situatie herkent waarin je in de regen van hot naar her moest fietsen en je dat verschrikkelijke fluoriserend, groen met paarse regenpak weer aan moest. "Waren er nou echt geen regenjassen die niet alleen zorgen dat je droog blijft, maar ook een beetje stylish van A naar B komt tijdens een plensbui?" We ontdekten dat vrouwen in het regenachtige Scandinavië de regen wel in stijl trotseerden. Waarom waren deze hippe en fashionable regenjassen nog niet in Nederland verkrijgbaar? En zo werd Hipinderegen.nl geboren...Lees verder op Hipinderegen.nl