Goede snelle service

Heel prettige persoonlijke benadering. Een verademing in vergelijking tot andere webshops. Ik word hier heel blij van!

Retour regeling in orde

Helaas was de pasvorm van de bestelde regenbroek niet goed. In tegenstelling tot de maattabel op de site viel dit compleet anders. Levering en retournering was verder allemaal top geregeld, incl terugstorting aankoopbedrag

Leuke kleding, snelle levering

Leuke kleding en goede snelle service!

Goede service, ben tevreden.

Had op donderdag een bestelling geplaatst en deze werd al de volgende dag geleverd. Echter de jas was zeker 2 maten te groot. Heb gevraagd om te ruilen. Heb mijn bestelling retour gestuurd de maandag daarop. Weet niet of zij mijn retour reeds ontvangen hebben. Ik wacht dus vol ongeduld om mijn kleinere maat. Heb retour gestuurd via track & trace via Bpost omdat in België niet veel post NL punten zijn.

Hi Lieve, Bedankt voor je mooie review! Door grote drukte bij PostNL duurt het wat langer in deze quarantaine tijd voordat retouren verwerkt worden. Maar het zal niet lang meer duren. Je kan ook even je track & trace naar me mailen (info@hipinderegen.nl), dan kan ik zien waar het pakketje op dit moment is en dan kunnen we de kleinere maat misschien eerder naar je opsturen! Hartelijke groet, Monique

toppie

geweldig

Geweldig moederdagscadeau..

Mooie functionele jas. Fijne grote muts en deelbare ritssluiting . Handig op de fiets. Ik ben een wandelaar en fietser, dus denk dat ik nog maar 1 jas nodig heb. Lekker om te dragen .. Gr Ine Haex

Heel hoed had een maat groter nodig alles goed en snel geregeld heel blij mee heb ongeveer een jaar of 8 geleden voor mijn moeder een mooie lange regenjas besteld en tot op de dag an vandaag is ze daar nogsteeds blij mee en hij wordt wegvaak gebruikt en is nog steeds prachtig

Hipinderegen is als een zonnetje :)

Ik volg de site al even, ook gedeeld onder vriendinnen die, net als ik, dagelijks op de fiets stappen en dus ook onderweg een buitje kunnen riskeren. En dan wil je wil je best shinen in een happy of trendy regenpak, jas enz. Ga zo door! Ontvangst van mijn bestelling goed ontvangen en het draait ook om goede communicatie (incl de energieke nieuwsbrieven) met de klant en daar scoort Hip in de regen hoog!

Persoonlijk en vriendelijk

Uitstekende ervaring met Hipinderegen. Ze geven handige extra informatie bij de producten, over eigenschappen als draagbaarheid en maatvoering. Contact is vriendelijk en persoonlijk, alsof je bij die winkel 'om de hoek' komt. Verzenden snel en goed verzorgd.

Snelle levering en goede service

Snelle levering en goede en vriendelijke service.

Snelle bezorging - Fijne klantenservice

Mijn regenjas werd snel geleverd. Ik had hem iets te groot besteld en de print was niet wat ik hoopte dat bij me zou staan. Geen probleem om deze om te ruilen voor een effen gekleurd model in een kleinere maat. Zonder bijkomende kosten

Goede service en snelle levering!

Hartstikke tevreden: zelfs bij een foutje in mijn postcode werd ik snel en persoonlijk geholpen, de bestelling was er alsnog de dag erna.

Het zijn super fijne , mooie en prachtig afgewerkte jassen !! Super blij mee

Super jassen, snelle levering en goed advies

Mooie kwaliteit van fijne webwinkel

Prachtige jas! Hoge kwaliteit. Snelle levering en prettige communicatie

uitstekende klantenservice!

Ik heb regenlaarzen en een paraplu besteld: de paraplu bleek beschadigd tijdens transport. één e-mail volstond om een nieuwe toegestuurd te krijgen zonder verder gedoe met heen- en weersturen of extra kosten. Service zoals je het hoopt bij online bestellen!

Goede, gedegen regenkleding die er ook nog eens leuk uitziet!

Jammer dat de bereikbaarheid van de verkopers te wensen overalaat.

Mooie collectie, heel goede service!!

tevreden!

weer een prima draagbaar jasje, vlot en praktisch.

Super snelle levering en mooie kwaliteit jas.

Fantastisch, op alle fronten!

Aantrekkelijke website, mooie collectie, snelle bezorging en super leuke jas! Met een kopje thee lekker genieten dus ;)

Mooie kwaliteit jas

Jas is als verwacht. Valt goed. Maar ze vallen niet ruimer, zoals op de site aangegeven. Hij zit precies goed. Blij met de aankoop.

Prachtige regenjas en snel geleverd!

Veel keuze uit hele mooie en hippe regenjassen. Snel geleverd bovendien!

Goede service maar helaas geen echt grote maten.

Hele mooie regenjas, waar ik al jaren naar op zoek ben. Helaas toch te klein, terwijl er op de site staat dat de jas groter valt.

Laarsjes passen precies en zijn heel leuk! dank je wel!

Over Hipinderegen.nl

Hipinderegen.nl is opgericht in 2010, uit de frustratie dat er in Nederland geen fashionable regenjassen te vinden waren. Ik denk dat iedereen de situatie herkent waarin je in de regen van hot naar her moest fietsen en je dat verschrikkelijke fluoriserend, groen met paarse regenpak weer aan moest. "Waren er nou echt geen regenjassen die niet alleen zorgen dat je droog blijft, maar ook een beetje stylish van A naar B komt tijdens een plensbui?" We ontdekten dat vrouwen in het regenachtige Scandinavië de regen wel in stijl trotseerden. Waarom waren deze hippe en fashionable regenjassen nog niet in Nederland verkrijgbaar? En zo werd Hipinderegen.nl geboren...Lees verder op Hipinderegen.nl