gewéldig!

De jas zit als gegoten. Zeer comfortabel tijdens het fietsen en 100% waterdicht. Doordat hij winddicht is, is hij zelfs nu ook warm. Met een dikke trui onder dus goed te doen in de winter. Ik ben zeer tevreden.

Erg fijne service en nog een droge warm jas ook!

Klantvriendelijk en mooie producten

Toen de bestelling niet goed was doorgekomen ben ik via de app erg prettig geholpen

Mooie website, vlotte levering! Mooie kwaliteit van jassen.

Fantastische jas, snelle levering

Jas is echt geweldig. War en waterdicht. Love it!

Super klantenservice en top jas

Ik heb een jas van het merk happy rainy days en ik kan maar 1 ding zeggen: TOP! De touwtjes in de capuchon zorgen ervoor dat hij op blijft (zelfs tijdens het fietsen!), de lengte maakt dat ik geen regenbroek draag en het ziet er ook nog stijlvol uit. Er ging iets mis met het betalen van mijn bestelling, ik ben heel goed en snel geholpen via de klantenservice. Sinds mijn aankoop fiets en wandel ik met veel minder tegenzin door de regen :)

Handige regenjas

Heel handig op de fiets door inzet flap

Uitstekend!

De eerste keer dat ik een jas hier kocht, maar een topservice toen ik de jas moest wisselen. De kwaliteit van de jas is ook super! Net wat ik nodig heb.

Blij met mijn nieuwe jas

De jas is heel snel toegekomen met de post, en de maat is ook perfect zoals het maatadvies. Alleen de kap had iets groter mogen zijn. Met los haar is die net nipt groot genoeg, maar met een speld in je haar is de kap te klein. Dit had ik graag opvoorhand geweten aangezien het een regenjas is.

Super ok

Snel geleverd en uitstekende kwaliteit

Fantastisch materiaal en super service!

Persoonlijk contact erg goed!

Geweldig mooie maar ook functionele winterregenjas, geweldig snel geleverd en geweldige service ⭐️⭐️⭐️

Vlotte levering en passende jas

Monique kon me helpen bij het kiezen van de juiste maat, de bestelling ging heel vlot en de jas is van hoge kwaliteit. Nu heb ik geen angst meer voor de regen.

Mooie en efficiënte jas

Duidelijke beschrijvingen hielpen bij het kiezen. Heel blij met het ontvangen product.

11/10

Super tevreden! Alleen op “Hip in de regen” gevonden wat ik zocht. Een super kwalitatieve en waterdichte jas zonder dat ik nog een regenbroek nodig heb. Iedereen heeft me er al over aangesproken :-)

Wat een HIP! aanbod en voor elk WEER wat wils

Wat was ik reuze blij dat ik op Hipinderegen.nl stuitte. Geweldig aanbod, goede uitleg en toelichting. Je kunt heel gericht een jas uitzoeken die past bij je eten en hoe je 'm wilt gebruiken. Chapeaux! En wat zijn ze hip!

Snelle levering van precies het goede jasje.

Nooit verwacht nieuwe laarsjes te krijgen na een probleempje! Direct opgepakt en super opgelost. Helemaal blij met mijn nieuwe laarsjes

Goede service & heel fijne jas

Goede service. Jas snel binnen. Ik ben er erg blij mee. Mooie kleur, afwerking, praktische zakken en rits die ook aan de onderzijde open ritst. (Fijn voor op de fiets) Wel echt een zomer regenjas. Luchtig. Ik ben 1.68m. Meestal maat S. Nu een xs. Zit goed.

Snel verstuurd goed ontvangen

Ik had al een dunne Happy Rain coat maar nu in de sale ook nog wintervariant gevonden. Happy me!

Top jas

Maat en kleur perfect, lekker warm in deze tijd. Draag de jas met plezier.

mooie jas

De jas werd snel bezorgd, prachtige kleur, mooi model en goede pasvorm. In de regen heb ik hem nog niet uit kunnen proberen maar ik heb er alle vertrouwen in.

Perfecte ervaring!

Ik ben zeer tevreden over de jas die ik kocht. Het product zag er precies zo uit als op de foto en ook de levering en de service verliep zeer vlot. Het product zat ook netjes verpakt en kwam in perfecte staat aan. Zeer blij met mijn nieuwe jas!

Een mooie jas voor slecht weer

Goede omschrijving en keuze uit leuke jassen!

Over Hipinderegen.nl

Hipinderegen.nl is opgericht in 2010, uit de frustratie dat er in Nederland geen fashionable regenjassen te vinden waren. Ik denk dat iedereen de situatie herkent waarin je in de regen van hot naar her moest fietsen en je dat verschrikkelijke fluoriserend, groen met paarse regenpak weer aan moest. "Waren er nou echt geen regenjassen die niet alleen zorgen dat je droog blijft, maar ook een beetje stylish van A naar B komt tijdens een plensbui?" We ontdekten dat vrouwen in het regenachtige Scandinavië de regen wel in stijl trotseerden. Waarom waren deze hippe en fashionable regenjassen nog niet in Nederland verkrijgbaar? En zo werd Hipinderegen.nl geboren...Lees verder op Hipinderegen.nl