Nog sneller dan snel bezorgd

Ik heb ‘s avonds een jas besteld en de volgende dag kwam ie al binnen. En de jas voldeed aan mijn verwachtingen.

Leuke webshop, snelle levering

Leuke webshop met gevarieerd aanbod, niet de artikelen die je overal vindt. Snelle levering, duidelijke informatie.

Supersnelle levering

Leuke website die doet wat ze beloofd. Binnen de 24 uur mijn bestelling in huis, correcte en duidelijke info op de site. Leuke producten van een goede kwaliteit, niet de eenheidsworst die je overal vindt maar eens iets anders.

Fantastisch mooie en goede regenjas

Ik kocht een mooie regenjas met een goede voering! Hij past erg mooi, ik heb een maatje groter genomen zodat ik er nog een trui onder kan dragen op de wat koudere dagen. Ik ben er erg blij mee. Goede en snelle service!

Heel persoonlijk en enthousiast.

Verrassend, ik voelde me persoonlijk aangesproken. Alsof zij blij waren met de keuze voor mij.

Prima, snel, leuk, passend!

Laarsjes voldoen precies. Leuk om te zien, passend. En...snelle levering!

Top jas!

Na lang zoeken naar een goede en lange regenjas voor op scooter, kwam ik bij Hipinderegen uit. Goede en snelle service. Goede foto’s en uitleg van het product. Gewoon top!!

Goede en snelle bezorging

Uw site is door een vriendin aangeraden. Ik keek vrijwel meteen en slaagde ook vrijwel meteen.

Goed advies en prima service

Goed advies en prima service

Vriendelijk, persoonlijk, deskundig en goede service.

Een online shop, maar met een persoonlijke dienstverlening. Vriendelijk en deskundig geeft Monique antwoord op je vragen.

Persoonlijke en professionele service

Monique was heel flexibel en snel toen ik een andere kleur dan verwacht had ontvangen. Ik heb binnen twee dagen een nieuwe jas toegestuurd gekregen en hij staat perfect (madonna van Happy Rainy Days).

tevreden

Goede service. Jas was te klein en zonder problemen omgeruild voor grotere maat. Snelle levering en een mooie jas.

het is een prima bedrijf met topkwaliteit

Ik zocht een lange regenjas die ik op de fiets kan dragen zonder nat te worden of natte knieën te krijgen. En ik wil geen regenbroek aan! Zo kwam ik terecht bij Hipinderegen. Prachtig model en schitterende kleuren.

De tweede regenjas gekocht bij Hipinderegen.

Mooie regenjas gekocht. Monique beantwoordde snel mijn vragen. Betaald en de jas werd snel geleverd. Top!!!!

Uitmuntend

Een site vol toffe producten. De regenjas die ik kocht is de ideale regenjas aangezien ik hem ook kan aandoen met mijn helm op het hoofd. De kap is groot genoeg wat echt super is. En zoals de site het zegt heb ik echt het gevoel om er hip uit te zien in de regen i.p.g slonzig

Prettig en efficiënt, product voldoet aan verwachting.

Prettig contact. De regenjas van mijn keuze was niet op voorraad in mijn maat. Via de chat info gevraagd. Kreeg direct antwoord en de regenjas werd ook direct voor mij besteld. Binnen een paar dagen had ik de jas in huis. Hele mooie jas, prima pasvorm en kleur zoals op het plaatje.

Houden zich aan dat wat ze beloven

Leuke , hippe zeer functionele regenjas

Super blij met mijn gele regenjas met capuchon. Net in huis en afgelopen week veel kunnen dragen. Ondanks de regen wordt ik vrolijk van deze jas. Kan hem met veel draag plezier aan bevelen. Vandaag besteld, morgen in huis!

Geweldige goed passende jas

Lang gezocht naar een goede regenjas voor op de fiets. Uiteindelijk gegaan voor de extra lange jas in de mooie kleur rood. Na bezorging meteen aan. Zat als gegoten. Kon de jas donderdag en vrijdag meteen uitproberen want het regende. Ik als een blij ei in mijn nieuwe jas. Het enig wat ik persoonlijk liever had gehad........ De riem 5 cm lager, maar hé dat is een detail.......... Bedankt.

Prima !

Alles was prima !

Boven verwachting

Snelle service en jas ziet er goed uit!

Prima jas, echt waterdicht!

De maatvoering klopt, de jas is echt waterdicht, mooi en handig klein op te vouwen.

Heel blij met deze functionele en stijlvolle regenjas!

Al even was ik op zoek naar een vlotte trenchcoat en bij Hip in de regen vond ik meteen wat ik zocht: een mooie regenjas, lichte kleur, wind en waterdicht en een vlot model.Niet te lang, niet te kort. Helaas toch een iets te kleine maat besteld,maar met een retour-label kon 'ie zo teruggestuurd worden en vrij snel had ik de goede maat. Prettige communicatie, lekker snel geleverd en vandaag kon ik, goed beschermd,naar buiten !!

Snelle service & mooie kwaliteit

Snelle service & mooie kwaliteit

Ik had laarzen besteld en ze werden snel geleverd, erg fijn! Ze zagen er erg leuk uit, precies zoals op de website. Bedankt!

Over Hipinderegen.nl

Hipinderegen.nl is opgericht in 2010, uit de frustratie dat er in Nederland geen fashionable regenjassen te vinden waren. Ik denk dat iedereen de situatie herkent waarin je in de regen van hot naar her moest fietsen en je dat verschrikkelijke fluoriserend, groen met paarse regenpak weer aan moest. "Waren er nou echt geen regenjassen die niet alleen zorgen dat je droog blijft, maar ook een beetje stylish van A naar B komt tijdens een plensbui?" We ontdekten dat vrouwen in het regenachtige Scandinavië de regen wel in stijl trotseerden. Waarom waren deze hippe en fashionable regenjassen nog niet in Nederland verkrijgbaar? En zo werd Hipinderegen.nl geboren...Lees verder op Hipinderegen.nl