Mooie complete jas en uitstekende service van Hipinderegen

De bestelde trenchcoat van Happy Rainy Days was te groot, het omruilproces ging vlekkeloos en de kleinere jas in een andere kleur is precies goed. Die mag blijven. Ik had vergeten een kortingscode in te voeren bij de originele bestelling en toch kreeg ik de korting alsnog gecrediteerd. Er wordt snel en adequaat gereageerd op mijn mailtjes. Alles wat je wilt bij een webwinkel.

Goede producten

Zomer- en winterjas gekocht. Zeer goede kwaliteit.

Prima.

Leuke jas, goede communicatie en snelle levering.

Een hele mooie echt hippe regenjas waarbij je je eigen maat prima kan aanhouden. Goede service, snel verzonden.

Eindelijk een mooie regenjas

Snelle levering van deze prachtige jas. Kleur en pasvorm perfect! Ik kom zeker nog regelmatig een kijkje nemen in jullie webshop

Snelle ontvangst en fijne jas

De levering ging fijn via post.nl en het is een hele fijne jas. Ik vind het wel jammer dat de kleur die ik het liefste had gehad niet meer beschikbaar was in mijn maat ( donkergroen).

Snelle levering, fijne jas

Ruim assortiment jassen. Goede keuze kunnen maken. Snel geleverd

Mooi materiaal en pasvorm

Snelle levering. Leuke site.

Goed geïnformeerd van te voren en snel geleverd.

Prompte levering, uitstekende service, prachtige jas die mij helaas niet paste.

Zie de tekst in de kopregel

Goed advies, mooie jas

Snelle mail reactie, goed advies, dag erna ontvangen en mooie jas die perfect past. Aanrader dus.

Goede communicatie mooi produkt/jad

Leuke hippe spullen

Ik heb een regenlaars besteld van Trenton. Echt zo een mooie laars. Superzacht en flexibel, zodat je het makkelijk aan kan trekken. Contact met klantenservice ook snel en efficiënt. Leuke spullen

Het beste

Beste regenjas

Geweldige service!

Superblij met mijn jas, de eerste was te klein. Gebeld en er zou een grotere maat binnenkomen en jullie zouden deze direct versturen. Nou prima geregeld, vandaag bezorgd! Hartelijk dank. Met vriendelijke groet, Wilma Bouman

Prachtig aanbod

Veel keuze aan concurrentiële prijzen. Mooie collectie. Snelle service en levering. Klantvriendelijke website. Heel goede efficiënte communicatie.

uitstekend

al 6x jas gekocht en met plezier gedragen

Prachtige functionele regenjas !!

Goed en snel contact vooraf over de bestelling, duidelijke site, maatvoering perfect en een nette prijs. Ik ben er blij mee !!!

Gewoon perfect

zeer mooie kwalitatieve jas gewoon zeer goed. Helaas voor m ij veel te groot

Super leuke site met de mooiste jassen.

Onlangs mijn 4 e jas gekocht. Bij jullie. Zo leuk , goed model mooie pasvorm. Hier wordt je blij van. Goede kwaliteit. En vandaag besteld, morgen in huis. Liefs , Joke Pluim.

Punctueel, betrouwbaar en heel klantvriendelijk

De jassen van hipinderegen zijn kwaliteitsvol en ze doen wat ze horen te doen: ze beschermen je goed tegen de regen en zijn aangenaam om dragen. De dienstverlening is prima en zeer klantvriendelijk.

Snelle levering, mooie kwaliteit

Voor de tweede keer mijn regenjas op deze site besteld. De vorige regenjas heb ik met veel plezier volledig op gedragen. Uitgebreide keuze en mooie kwaliteit regenjassen.

Lange regenjas

Het is een mooie degelijke jas. Ziet er mooi uit en handig. Ik heb er nooit mee in de regen gelopen dus daar kan ik niets over zeggen. De jas viel namelijk getailleerd en was daardoor voor mij te klein en heb ik Hem teruggestuurd.

Goede en snelle service!

Mooie producten

Snel en goed geleverd. Prachtig materiaal!

Snel en goed geleverd. Prachtig materiaal!

Bedrijfsgegevens

Zwaluw 8

1722DH Zuid-Scharwoude

035-8875991

[email protected]

Over Hipinderegen.nl

Hipinderegen.nl is opgericht in 2010, uit de frustratie dat er in Nederland geen fashionable regenjassen te vinden waren. Ik denk dat iedereen de situatie herkent waarin je in de regen van hot naar her moest fietsen en je dat verschrikkelijke fluoriserend, groen met paarse regenpak weer aan moest. "Waren er nou echt geen regenjassen die niet alleen zorgen dat je droog blijft, maar ook een beetje stylish van A naar B komt tijdens een plensbui?" We ontdekten dat vrouwen in het regenachtige Scandinavië de regen wel in stijl trotseerden. Waarom waren deze hippe en fashionable regenjassen nog niet in Nederland verkrijgbaar? En zo werd Hipinderegen.nl geboren...Lees verder op Hipinderegen.nl

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.