kon beter, maar is goed gekomen

Aanvankelijk ging er bij het uitvoeren van mijn bestelling iets mis. Ik kreeg noch mijn bestelling noch een verzendbericht. Dat is na een mail van mij goed recht gezet.

Fantastische jas, dacht eerst duur, maar wat heb ik ervoor gekregen!!!

Ongelooflijk hoe geweldig een regenjas kan gemaakt zijn. Dacht eerst: oei, duur, maar bij nader inzien een superkoop!!!!

Er was ongemerkt iets verkeer gegaan in het bestel proces waardoor mijn bestelling niet klaar gemaakt was. Toen ik in de avond een mailtje stuurde dat ik mij product die dag verwacht had werd er snel geantwoord en is er meteen gehandeld en is die avond mijn bestelling nog klaar gemaakt en verzonden waardoor ik het de volgende dag in huis had. En wat een super fijne en mooie jas heb ik ontvangen!

Super VIP service

Snel geleverd, de juiste maat, probleemloos en snel je bestelling in huis!

Houdt zich aan de afspraak!

Na een wat mindere shop ervaring, keurig korting op mijn product gekregen. Heel netjes afgehandeld! De regenbroek Claude bevalt prima.

Heerlijk rode extra lange regenjas.

Betrouwbare levering, bij een probleem wordt er direct en flexibel gereageerd.

de bestelling voldeed aan mijn verwachtingen !

de bestelling voldeed aan mijn verwachtingen

Snelle en correcte service.

Wij kregen een snel en afdoend antwoord op onze vraag naar een geschikt model van regenjas. Daarop hebben wij onze bestelling geplaatst en werd deze correct en snel geleverd. De jassen passen perfect en zullen zeker van pas komen met dit regenweer.

Heel erg blij met mijn jas, het maattabel klopt dat is wel fijn dat je maar 1 jas hoeft te bestellen voor de maat. De levering was snel en netjes ingepakt. Ideale jas voor met de hond of op de fiets. Of gewoon voor dagelijks ;)

Hele mooie winterparka van het merk Danafae gekocht. Kan niet wachten tot ik de jas echt aan kan trekken. Snelle en nette levering!

Geweldige service

Ik bestelde een jas die helaas niet goed pastte en twijfelde over het model; razendsnel had ik twee andere jassen in huis zodat ik rustig kon passen en kiezen. Ook het retourneren van de twee jassen die ik niet wilde houden was binnen enkele dagen afgehandeld. Daarnaast ook superblij met mijn mooie nieuwe Danefae jas (de vorige ging zeven jaar mee en hou ik nog als reservejas, echt goede kwaliteit!).

uitstekend

Mooi aanbod, een goede maattabel en een vlotte bediening.

Zeer tevreden met de service, kwaliteit en levertijd

Ik heb een mooie regenjas besteld bij Hipinderegen.nl, en ik ben zo blij dat ik bij deze site ben beland. Het is zo fijn dat het mooie jassen zijn die zowel waterdicht als ademend zijn. Zo vaak droeg ik een regenponcho waar ik dan badend in het zweet mee op de fiets zat. Terwijl deze jas dat effect niet heeft van een extreem vies, zweterig en plakkerig gevoel. Ook zeer klantvriendelijk mailcontact gehad. Een persoonlijke maar professionele houding hebben ze. Het zijn duurdere jassen, maar het zeker waard voor de kwaliteit en stijl. Ik ga hier zeker vaker bestellen en zal deze site ook zeker aanraden bij mensen om me heen!

Super mooi

Vandaag mijn nieuwe regenjack binnen gekregen, hij is zo mooi, kleur klopt, maat is perfect, snel geleverd. Echt heel blij !!!

Super service en top jas!

Heel fijn contact gehad met Hipinderegen, ik had wat vragen over een jas. Het perfecte advies gekregen waardoor ik ook helemaal blij ben met de jas die ik heb gekocht. Precies wat ik zocht, hele goeie kwaliteit ook - kortom: enorm tevreden!! Aanrader!!

Duidelijke en eerlijke website, goede verzending

Heel blij met mijn prachtige winterjas! Duidelijke website met eerlijke beschrijvingen over hoe waterdicht elke jas echt is. Ik bestelde 's avonds laat en kreeg tot mijn verrassing de jas de volgende dag al in huis (zo snel had niet gehoeven maar fijn is het wel!). Zou zeker nog eens bestellen hier!

Mooie regenjas en supersnel geleverd

Ik heb ondertussen al 3 stuks besteld bij Hip in de Regen en ben heel blij met mijn regenjassen die dit jaar al goed van pas zijn gekomen. Het is waar dat je je veel beter voelt in een mooie, goed zittende en je tegen de regen beschermende jas. Ze geven je zelfs zin om naar buiten te gaan als het regent. Bedankt voor de uitstekende service!

Super fijne jas!

Goed geholpen. Mijn eerste bestelling bleek te klein. Na overleg wel de goede keuze gemaakt!

Top kwaliteit en service

Echt een aanrader! Zeer goede kwaliteit en prima service! Heel erg blij met mijn bestelling.

Fijne webshop

Regenjas besteld. Had deze snel in huis. Eenmaal thuis was de maat niet goed, contact hierover verliep zeer snel en kon makkelijk de regenjas ruilen voor de juiste maat.

Mooie producten, duidelijke info, snelle service

Ordelijke website, mooie producten, duidelijke info. Leuk dat er foto’s van ‘echte’ mensen. Heel blij met mijn nieuwe jas!

Retourproces kan beter!!!

Jammer dat je vooraf moet betalen. An mijns inziens anders, Klarna of i.d. Na retour sturen alle manieren om contact te zoeken op de site geprobeerd, nergens reactie. Telefoonnummer niet werkend zelfs. Op deze beoordelingsite gelezen dat wanneer je naar service@hipinderegen.nl mailt i.c.m. track&trace code je wel reactie en geld terug krijgt. Dat klopte wel, maar vreemd dat die info wel hier te vinden is en niet op site van Hipinderegen.nl. Communicatie kan beter! Kan ik deze site aanbevelen: ja, mooie regenjas. Zeker kwaliteit. Zijn er verbeterpunten voor site: zeker weten!

Hallo, onze excuses dat u de informatie niet duidelijk vond. Maar alle informatie over ruilen en retourneren, inclusief de proces beschrijving en email adres kan je vinden op de pagina over ruilen & retourneren: https://www.hipinderegen.nl/ruilen-retourneren Graag tot een volgende keer in ieder geval!

Zojuist mijn jas gekregen en hij is helemaal naar mijn zin. Ben er erg blij mee Groet Ineke

Snelle levering!

Snel geleverd!

Over Hipinderegen.nl

Hipinderegen.nl is opgericht in 2010, uit de frustratie dat er in Nederland geen fashionable regenjassen te vinden waren. Ik denk dat iedereen de situatie herkent waarin je in de regen van hot naar her moest fietsen en je dat verschrikkelijke fluoriserend, groen met paarse regenpak weer aan moest. "Waren er nou echt geen regenjassen die niet alleen zorgen dat je droog blijft, maar ook een beetje stylish van A naar B komt tijdens een plensbui?" We ontdekten dat vrouwen in het regenachtige Scandinavië de regen wel in stijl trotseerden. Waarom waren deze hippe en fashionable regenjassen nog niet in Nederland verkrijgbaar? En zo werd Hipinderegen.nl geboren...Lees verder op Hipinderegen.nl