Goede communicatie mooi produkt/jad

Leuke hippe spullen

Ik heb een regenlaars besteld van Trenton. Echt zo een mooie laars. Superzacht en flexibel, zodat je het makkelijk aan kan trekken. Contact met klantenservice ook snel en efficiënt. Leuke spullen

Het beste

Beste regenjas

Geweldige service!

Superblij met mijn jas, de eerste was te klein. Gebeld en er zou een grotere maat binnenkomen en jullie zouden deze direct versturen. Nou prima geregeld, vandaag bezorgd! Hartelijk dank. Met vriendelijke groet, Wilma Bouman

Prachtig aanbod

Veel keuze aan concurrentiële prijzen. Mooie collectie. Snelle service en levering. Klantvriendelijke website. Heel goede efficiënte communicatie.

uitstekend

al 6x jas gekocht en met plezier gedragen

Prachtige functionele regenjas !!

Goed en snel contact vooraf over de bestelling, duidelijke site, maatvoering perfect en een nette prijs. Ik ben er blij mee !!!

Gewoon perfect

zeer mooie kwalitatieve jas gewoon zeer goed. Helaas voor m ij veel te groot

Super leuke site met de mooiste jassen.

Onlangs mijn 4 e jas gekocht. Bij jullie. Zo leuk , goed model mooie pasvorm. Hier wordt je blij van. Goede kwaliteit. En vandaag besteld, morgen in huis. Liefs , Joke Pluim.

Punctueel, betrouwbaar en heel klantvriendelijk

De jassen van hipinderegen zijn kwaliteitsvol en ze doen wat ze horen te doen: ze beschermen je goed tegen de regen en zijn aangenaam om dragen. De dienstverlening is prima en zeer klantvriendelijk.

Snelle levering, mooie kwaliteit

Voor de tweede keer mijn regenjas op deze site besteld. De vorige regenjas heb ik met veel plezier volledig op gedragen. Uitgebreide keuze en mooie kwaliteit regenjassen.

Lange regenjas

Het is een mooie degelijke jas. Ziet er mooi uit en handig. Ik heb er nooit mee in de regen gelopen dus daar kan ik niets over zeggen. De jas viel namelijk getailleerd en was daardoor voor mij te klein en heb ik Hem teruggestuurd.

Goede en snelle service!

Mooie producten

Snel en goed geleverd. Prachtig materiaal!

Snel en goed geleverd. Prachtig materiaal!

Excellent customer service

The item I ordered arrived the following day but was too small. After emailing Customer Service I got an almost immediate response explaining how to exchange the coat. The replacement arrived the following day. Could not ask for better responsiveness.

geweldige produkten voor een wandelaar in ons klimaat

ik loop dagelijks met mijn honden door drassig buitengebied en heb al vele outdoorlaarzen versleten, m.n. door vocht. deze soepele rubberen laarzen mèt goed voetbed en gemakkelijk aan en uit te doen zijn top!

Mooie jas

Ziet eruit zoals op de site , snelle levering Kon hem gelijk uitproberen met een flinke regenbui Bleef lekker droog ……Super BLIJ mee!

Supet

Prachtige jas. Meteen volgende dag in huis!!

Geweldige service

Mijn bestelde jas was toch iets te krap: na prettig mailcontact met Monique heb ik de jas meteen teruggestuurd, en de nieuwe jas ging dezelfde avond al op de post. De volgende dag ontving ik de jas een maat groter. Dus dat was heerlijk makkelijk en snel. Het is ook nog eens een heel fijne warme winter-regenjas!

Goede jas tegen de regen

De jas past goed en is warm genoeg hoef je er geen jas er onder aan te trekken De jas is lang ook met fietsen blijven je benen droog De levering ging vold en was netjes verpakt

Kwaliteit en leuke ontwerpen regenkleding. Snelle levering en emeritus persoonlijkere benadering naar de klant toe. Erg fijne webshop!

Duidelijke informatie over de producten en goede kwaliteit

De informatie over de producten is duidelijk. De kwaliteit is uitstekend. Verzending was snel.

Blij in de regen

Vandaag mijn 3de danefae jas ontvangen, na 2 winterjassen nu ook een licht zomer regenjasje. Erg blij mee, zit heerlijk en vrolijk van kleur. Gisteren besteld en vandaag al mee in de regen gewandeld.

Beschermt jou als een warm dekentje

Ik vind deze jas echt top! Voor mij voelt hij aan als een warm dekentje dat je beschermt tegen weer en wind. Voordeel van de lange jas is dat je eronder gewoon een rok of jurk kan aandoen en je hebt toch nog lekker warm!

Alles ging vlot. De jas is mooi en van goede kwaliteit.

Alles ging vlot. De jas is mooi en van goede kwaliteit.

Over Hipinderegen.nl

Hipinderegen.nl is opgericht in 2010, uit de frustratie dat er in Nederland geen fashionable regenjassen te vinden waren. Ik denk dat iedereen de situatie herkent waarin je in de regen van hot naar her moest fietsen en je dat verschrikkelijke fluoriserend, groen met paarse regenpak weer aan moest. "Waren er nou echt geen regenjassen die niet alleen zorgen dat je droog blijft, maar ook een beetje stylish van A naar B komt tijdens een plensbui?" We ontdekten dat vrouwen in het regenachtige Scandinavië de regen wel in stijl trotseerden. Waarom waren deze hippe en fashionable regenjassen nog niet in Nederland verkrijgbaar? En zo werd Hipinderegen.nl geboren...Lees verder op Hipinderegen.nl