Mooie producten, duidelijke info, snelle service

Ordelijke website, mooie producten, duidelijke info. Leuk dat er foto’s van ‘echte’ mensen. Heel blij met mijn nieuwe jas!

Retourproces kan beter!!!

Jammer dat je vooraf moet betalen. An mijns inziens anders, Klarna of i.d. Na retour sturen alle manieren om contact te zoeken op de site geprobeerd, nergens reactie. Telefoonnummer niet werkend zelfs. Op deze beoordelingsite gelezen dat wanneer je naar service@hipinderegen.nl mailt i.c.m. track&trace code je wel reactie en geld terug krijgt. Dat klopte wel, maar vreemd dat die info wel hier te vinden is en niet op site van Hipinderegen.nl. Communicatie kan beter! Kan ik deze site aanbevelen: ja, mooie regenjas. Zeker kwaliteit. Zijn er verbeterpunten voor site: zeker weten!

Hallo, onze excuses dat u de informatie niet duidelijk vond. Maar alle informatie over ruilen en retourneren, inclusief de proces beschrijving en email adres kan je vinden op de pagina over ruilen & retourneren: https://www.hipinderegen.nl/ruilen-retourneren Graag tot een volgende keer in ieder geval!

Zojuist mijn jas gekregen en hij is helemaal naar mijn zin. Ben er erg blij mee Groet Ineke

Snelle levering!

Snel geleverd!

Net wat ik zocht!

Ik wou een leuk jasje dat wel helemaal waterdicht moest zijn en ook nog eens in mijn handtas passen. Kijk, dat heb ik dus gevonden !

Top materiaal en echt hip

Mooie en praktische jas, snelle levering

Heel mooie jas

Goede service, snel geleverd

Precies ontvangen wat ik verwachtte. Kleur klopt. De maat valt groot, werd gewaarschuwd. Klopt.

Alles wat er aan info stond klopte. Ik heb maat xs. Die keus was er niet. S. Valt wat groter. Ik ben gewaarschuwd en vind t ok. Snelle levering! Ook dankzij post NL. Hip had gewaarschuwd. Bleek niet nodig. Alles top!!

Excellent

Mooie dingen. Vlotte verzending.

Jas besteld en binnen een dag binnen.

Mooie regenjas.

Prima ontvangen.

Snelle en correcte levering. Voor herhaling vatbaar

Fantastische klantervaring

Grote keuze, veel uitleg bij de produkten en de maten. Je kan bijna blind kiezen. Snelle levering zoals gevraagd. Jullie zijn een aanrader!

snelle levering (1 dag) en heel goede kwaliteit. Maatvoering wordt goed aangegeven. Ben zo tevreden over de kwaliteit en het uiterlijk van de jas dat ik niet kan beoordelen hoe het retourbeleid is, maar ook daar heb ik alle vertrouwen in gezien de behulpzaamheid (chat) en de snelle levering.

Regenjas

Super snelle levering, ruim assortiment

Mooie ervaring met leuke regenjassen.

Wist niet dat er zulke leuke en functionele regenjassen bestonden . Maar bij Hip in de regen, weten zij er alles van.

Leuke modellen

Veel keuze uit verschillende modellen en kleuren!

Top jas top geleverd

Superblij met mijn jas die ik nog even bestelde voor een kampeerweekend. Maattabel klopte perfect. Zo blij mee! (al heb ik liever zon dan regen ...;))

Geweldige service, mooie jas

Mooie trenchcoat maar een maat te groot. Ruilen werd snel geregeld. Nu goede maat trenchcoat en draagt fijn.

Zeer vlotte en persoonlijke service

Omruilen werkt grandioos! Snelle reactie via e-mail, en omruilen de zelfde dag nog! Top!!

De bestelling is vlot, makkelijk en snel verlopen.

Aangenaam

Een fijne prettige regenjas die lang genoeg valt

De regenjas is extra lang, wat erg fijn is voor de wat langere mensen zoals ikzelf. Als ik op de fiets stap valt hij over mijn knieën heen. Het is wel zo dat hij een beetje kan opstropen tijdens het fietsen. Nu hoop ik dat hij tijdens regen toch netjes op zijn plaats blijft zitten. Dan heb ik het gewenste effect, droog blijven tijdens het fietsen naar en van mijn werk. Ik zou het zeker aan anderen aanbevelen.

De jas werd meteen de volgende dag bezorgd, zeer snelle service! De jas zit perfect, ben er erg blij mee!

Grote keuze. Snelle en accurate levering

Goeie investering!

Meteen nadat ik mijn lange zwarte trench coat gekocht heb mocht ik hem uitproberen in de stromende regen. Hij ademt goed, zit lekker en staat ook leuk. De flap aan de voorkant is ideaal tegen natte benen en ook het kapje aan de capuchon vond ik erg handig. Hij is goed op maat!

Leuke spullen

Goede service.

Over Hipinderegen.nl

Hipinderegen.nl is opgericht in 2010, uit de frustratie dat er in Nederland geen fashionable regenjassen te vinden waren. Ik denk dat iedereen de situatie herkent waarin je in de regen van hot naar her moest fietsen en je dat verschrikkelijke fluoriserend, groen met paarse regenpak weer aan moest. "Waren er nou echt geen regenjassen die niet alleen zorgen dat je droog blijft, maar ook een beetje stylish van A naar B komt tijdens een plensbui?" We ontdekten dat vrouwen in het regenachtige Scandinavië de regen wel in stijl trotseerden. Waarom waren deze hippe en fashionable regenjassen nog niet in Nederland verkrijgbaar? En zo werd Hipinderegen.nl geboren...Lees verder op Hipinderegen.nl