Alles ging vlot. De jas is mooi en van goede kwaliteit.

Alles ging vlot. De jas is mooi en van goede kwaliteit.

Omruilen ging heel makkelijk. Contact via mail verliep heel snel en netjes. En niet onbelangrijk: de jas is geweldig!

Snel en met zorg

Eerst een XL Danefea Danenora besteld, maar die was veel te groot. Een berichtje en de dag erop had ik een L in huis die perfect past. Heerlijke jas!

Je krijgt wat je ziet

Leuke site -mooie kwaliteit en vlotte levering

Goede kwaliteit en zeer snelle service!

Kwaliteit en goede service dat is een zeer fijne combinatie!

Duurde wel wat lang voordat mijn bestelling binnen kwam. Zo een week.

Verder een hele mooie paraplu.

Vlotte omruiling

Ik had nauwkeurig gemeten en gelezen welke maat ik moest bestellen. Toch viel de jas te klein uit. Gelukkig verliep het omruilen zeer vlot.

Prachtige passende winterregenjas gekocht

Koop bijna nooit on line, vond dit een geweldig risico. Met de hulp van Monique ben ik uitstekend geslaagd

Vriendelijk en zeer service gericht

Snelle levering en goede service na klacht over een kaplaars.

Geen vlotte levering

Jas van bijna 220 euro besteld. Zou daags nadien geleverd worden. Na bijna 1 week, nog geen levering. Mails en whatsapp naar bedrijf, aanvankelijk zonder reactie. Pas na een negatieve recensie kreeg ik antwoord. Toch wel jammer ! Verder vind ik de jas best cool en ga ik iets liever op pad, in de regen.

Hi Bianca, Goed te horen dat je alsnog blij bent met de regenjas die je hebt ontvangen! Excuses dat het eerste contact niet zo snel was als je had gehoopt. Op donderdag 5/1 heb je je bestelling geplaatst en op vrijdagmiddag 6/1 heb je gemaild dat je je bestelling nog niet had ontvangen. Op zondag 8/1 heb je een mail met uitleg ontvangen waarom je de order niet had ontvangen (voorraad telling fout) en een andere kleur jas als oplossing wilde je graag ontvangen. Dit alles dus binnen 4 dagen. Meestal reageren we binnen een dag, dus nogmaals excuses voor de vertraging! Heel veel plezier van je regenjas.

Super handige en leuke regenmantel

Wacht nog altijd op mijn eerste regenbui op de fiets, maar ik zie het nu helemaal zitten

Fantastisch!

Prachtige collectie, zeer professionele en klantvriendelijke service! Een aanrader!

Mooie producten en prima service!

gewéldig!

De jas zit als gegoten. Zeer comfortabel tijdens het fietsen en 100% waterdicht. Doordat hij winddicht is, is hij zelfs nu ook warm. Met een dikke trui onder dus goed te doen in de winter. Ik ben zeer tevreden.

Erg fijne service en nog een droge warm jas ook!

Klantvriendelijk en mooie producten

Toen de bestelling niet goed was doorgekomen ben ik via de app erg prettig geholpen

Mooie website, vlotte levering! Mooie kwaliteit van jassen.

Fantastische jas, snelle levering

Jas is echt geweldig. War en waterdicht. Love it!

Super klantenservice en top jas

Ik heb een jas van het merk happy rainy days en ik kan maar 1 ding zeggen: TOP! De touwtjes in de capuchon zorgen ervoor dat hij op blijft (zelfs tijdens het fietsen!), de lengte maakt dat ik geen regenbroek draag en het ziet er ook nog stijlvol uit. Er ging iets mis met het betalen van mijn bestelling, ik ben heel goed en snel geholpen via de klantenservice. Sinds mijn aankoop fiets en wandel ik met veel minder tegenzin door de regen :)

Handige regenjas

Heel handig op de fiets door inzet flap

Uitstekend!

De eerste keer dat ik een jas hier kocht, maar een topservice toen ik de jas moest wisselen. De kwaliteit van de jas is ook super! Net wat ik nodig heb.

Blij met mijn nieuwe jas

De jas is heel snel toegekomen met de post, en de maat is ook perfect zoals het maatadvies. Alleen de kap had iets groter mogen zijn. Met los haar is die net nipt groot genoeg, maar met een speld in je haar is de kap te klein. Dit had ik graag opvoorhand geweten aangezien het een regenjas is.

Super ok

Snel geleverd en uitstekende kwaliteit

Fantastisch materiaal en super service!

Persoonlijk contact erg goed!

Over Hipinderegen.nl

Hipinderegen.nl is opgericht in 2010, uit de frustratie dat er in Nederland geen fashionable regenjassen te vinden waren. Ik denk dat iedereen de situatie herkent waarin je in de regen van hot naar her moest fietsen en je dat verschrikkelijke fluoriserend, groen met paarse regenpak weer aan moest. "Waren er nou echt geen regenjassen die niet alleen zorgen dat je droog blijft, maar ook een beetje stylish van A naar B komt tijdens een plensbui?" We ontdekten dat vrouwen in het regenachtige Scandinavië de regen wel in stijl trotseerden. Waarom waren deze hippe en fashionable regenjassen nog niet in Nederland verkrijgbaar? En zo werd Hipinderegen.nl geboren...Lees verder op Hipinderegen.nl