Vlotte levering en passende jas

Monique kon me helpen bij het kiezen van de juiste maat, de bestelling ging heel vlot en de jas is van hoge kwaliteit. Nu heb ik geen angst meer voor de regen.

Mooie en efficiënte jas

Duidelijke beschrijvingen hielpen bij het kiezen. Heel blij met het ontvangen product.

11/10

Super tevreden! Alleen op “Hip in de regen” gevonden wat ik zocht. Een super kwalitatieve en waterdichte jas zonder dat ik nog een regenbroek nodig heb. Iedereen heeft me er al over aangesproken :-)

Wat een HIP! aanbod en voor elk WEER wat wils

Wat was ik reuze blij dat ik op Hipinderegen.nl stuitte. Geweldig aanbod, goede uitleg en toelichting. Je kunt heel gericht een jas uitzoeken die past bij je eten en hoe je 'm wilt gebruiken. Chapeaux! En wat zijn ze hip!

Snelle levering van precies het goede jasje.

Nooit verwacht nieuwe laarsjes te krijgen na een probleempje! Direct opgepakt en super opgelost. Helemaal blij met mijn nieuwe laarsjes

Goede service & heel fijne jas

Goede service. Jas snel binnen. Ik ben er erg blij mee. Mooie kleur, afwerking, praktische zakken en rits die ook aan de onderzijde open ritst. (Fijn voor op de fiets) Wel echt een zomer regenjas. Luchtig. Ik ben 1.68m. Meestal maat S. Nu een xs. Zit goed.

Snel verstuurd goed ontvangen

Ik had al een dunne Happy Rain coat maar nu in de sale ook nog wintervariant gevonden. Happy me!

Top jas

Maat en kleur perfect, lekker warm in deze tijd. Draag de jas met plezier.

mooie jas

De jas werd snel bezorgd, prachtige kleur, mooi model en goede pasvorm. In de regen heb ik hem nog niet uit kunnen proberen maar ik heb er alle vertrouwen in.

Perfecte ervaring!

Ik ben zeer tevreden over de jas die ik kocht. Het product zag er precies zo uit als op de foto en ook de levering en de service verliep zeer vlot. Het product zat ook netjes verpakt en kwam in perfecte staat aan. Zeer blij met mijn nieuwe jas!

Een mooie jas voor slecht weer

Goede omschrijving en keuze uit leuke jassen!

Jas werd supersnel geleverd. Helaas was de pasvorm niet goed voor mij. Jas is terug. Wel jammer dat ik daarvoor de kosten moet betalen. Geen onoverkomelijk probleem maar wel om rekening mee te houden bij het bestellen. Daarom 1 sterretje minder.

Prachtig

Hele mooie jas. Echte all-rounder. En bovenal heel functioneel. Je merkt niet dat je een regenjas aan hebt.

Droog door de jas

Wat een heerlijke regenjas! Al vaak in dd regen gefietst. Ik blijf droog.

Super, wat een mooie jas en wat een goede service

Ik heb meerdere jassen besteld om te kijken welke mij het beste stond. Elke keer stond Hipinderegen voor mij klaar bij elke vraag (hoort deze jas zo lang te vallen en zou die grotere maat toch beter zijn..) Ik ben super blij met mijn schitterende nieuwe regenjas ! Super bedankt voor alles

Hele fijne winterjas na persoonlijk advies en goed meedenken van het team.

Als je geen standaardmaat hebt is het lastig online winkelen. Monique van team Hip in de regen denkt goed mee, adviseert met kennis van zaken. Mijn jas staat goed, draagt fantastisch, heeft een mooie kleur, is fijn warm en waterdicht en de afwerking is zichtbaar goed. Ik ben erg tevreden.

Heb al een paar jassen bij jullie gekocht en ben er heel tevreden over !!! Goed materiaal ,goede kwaliteit ,goede informatie , ik rij nu heel graag in de regen :-)

Super handig

Ik had graag een drukknoop meer gehad als je de jas zonder flap draagt. Anders zeer toffe handige regen/fiets jas

Perfect. Perfecte jas, perfecte levering, top

De jas is mooi en precies zoals beschreven. Snelle levering, goede verpakking en goede prijs. In één woord perfect

tiptop

Duidelijk omschreven op de site en heel snel te geleverd. En bij aankomst alles in orde; dat is super fijn! Dus kon ik direct genieten van deze heerlijke jas.

Heb net de lange gewatteerde regenjas ontvangen,ik vindt hem geweldig heerlijk lang en lekker warm. Bij de maattabel kwam ik op xxl maar voor de zekerheid had xxxl besteld en die is precies goed is waarschijnlijk mt 48. Heerlijke jas om met onze hond door de bossen te wandelen. Bedankt voor de snelle levering . Gr Lia

Supersnelle levering. En echt een leuke, originele jas. Zou bijna willen dat het meer regende :-)

Goed materiaal en fijne service

Zie hier boven

Vlotte en correcte dienstverlening en persoonlijke aanpak

Zeer vlotte levering en betrouwbare dienst na verkoop. Heel tevreden met mijn regenjas van goeie kwaliteit!

Over Hipinderegen.nl

Hipinderegen.nl is opgericht in 2010, uit de frustratie dat er in Nederland geen fashionable regenjassen te vinden waren. Ik denk dat iedereen de situatie herkent waarin je in de regen van hot naar her moest fietsen en je dat verschrikkelijke fluoriserend, groen met paarse regenpak weer aan moest. "Waren er nou echt geen regenjassen die niet alleen zorgen dat je droog blijft, maar ook een beetje stylish van A naar B komt tijdens een plensbui?" We ontdekten dat vrouwen in het regenachtige Scandinavië de regen wel in stijl trotseerden. Waarom waren deze hippe en fashionable regenjassen nog niet in Nederland verkrijgbaar? En zo werd Hipinderegen.nl geboren...Lees verder op Hipinderegen.nl