Super handig

Ik had graag een drukknoop meer gehad als je de jas zonder flap draagt. Anders zeer toffe handige regen/fiets jas

Perfect. Perfecte jas, perfecte levering, top

De jas is mooi en precies zoals beschreven. Snelle levering, goede verpakking en goede prijs. In één woord perfect

tiptop

Duidelijk omschreven op de site en heel snel te geleverd. En bij aankomst alles in orde; dat is super fijn! Dus kon ik direct genieten van deze heerlijke jas.

Heb net de lange gewatteerde regenjas ontvangen,ik vindt hem geweldig heerlijk lang en lekker warm. Bij de maattabel kwam ik op xxl maar voor de zekerheid had xxxl besteld en die is precies goed is waarschijnlijk mt 48. Heerlijke jas om met onze hond door de bossen te wandelen. Bedankt voor de snelle levering . Gr Lia

Supersnelle levering. En echt een leuke, originele jas. Zou bijna willen dat het meer regende :-)

Goed materiaal en fijne service

Zie hier boven

Vlotte en correcte dienstverlening en persoonlijke aanpak

Zeer vlotte levering en betrouwbare dienst na verkoop. Heel tevreden met mijn regenjas van goeie kwaliteit!

Overzichtelijke website met mooie producten en prijs-kwaliteit verhouding

Fijne jas besteld die eerder dan aangegeven was bezorgd (btw ontzettend fijn). Wat minder vond ik de verpakking (een witte zak) voor een nogal prijzige jas. De site wekt de verwacht dat het product in een leuke verpakking komt. .

Top service !

Eind vorig jaar een nieuwe winterregenjas gekocht. Helaas was de rits afgescheurd. Deze mocht ik van Hip in de Regen laten vernieuwen. Kosten voor reparatie al eerder retour ontvangen voordat mijn jas was gerepareerd. Dat noem ik nog eens een top service.

Heel snel geleverd.

Ik woon in België, maar heb de jas laten leveren bij mijn ouders in Nederland. Ik heb de jas zaterdag besteld, en dinsdag werd deze al geleverd. Ik moest helaas nog tot zondag wachten dat ik mijn jas kon passen. Ik ben zeer tevreden, zowel over de jas als hip in de regen!! :)

Mooie jas, snelle levering, leuke prijs

Al eerder kreeg ik een mail over de nieuwe gewatteerde regenjas. Naar gekeken, zeker geïnteresseerd maar druk, druk, druk. Ineens een leuke aanbieding en de jas besteld. Werd de volgende dag al geleverd. Mooi model, mooie kleur, valt goed. En inmiddels al een aantal dagen in gebruik. Want kou en regen: deze jas is de juiste combi. Lekker warm, droog blijven en soepel bewegen op de fiets!

Heel klantvriendelijk en correct.

Ik ontving mijn pakket en heel snel. Mijn ruil voor een grotere maat verliep vlekkeloos. Heel vriendelijke service.

Snel geleverd en prachtige regenjas!

Ik had mijn winter regenjas om 20:00 besteld, en kreeg hem de volgende ochtend thuis! Hij past ook perfect, ziet er prachtig uit en is heel erg warm :) Nooit meer shady regenjassen!

Wat een fijne webshop, donderdag besteld, vrijdags in huis. En de Tretorn laarsjes....die doe ik nooit meer uit, pasvorm súper! Heel blij mee als kleuterjuf om deze te dragen op het schoolplein! Dankjewel! Willemien

Prima, degelijk en serieus site

Ik vind het uitgebreide beschrijving van de producten heel goed. Ook de levering ging heel snel.

Snelle levering van mijn heerlijk warme nieuwe regenjas

Bij mijn zoektocht naar een praktische, warme, waterresistente en stijlvolle winterjas kwam ik bij Hipinderegen.nl terecht. Daar vond ik precies wat ik zocht. Na de (snelle) levering was het spannend uitpakken. De jas is lekker lang (halverwege mijn dijbenen) en warm. Hij valt soepel en is helemaal niet zwaar van gewicht. De grote steekzakken staan op een handige plaats, zijn vanbinnen voorzien van een zacht stofje maar zijn niet extra gevoerd. De kap is ruim genoeg, warm gevoerd en is rond het gezicht aan te spannen met een elastisch koordje. De warme voering is glad waardoor je de jas gemakkelijk aan en uit trekt. Binnenin kan je met een elastieken koordje de taille wat strakker spannen. De jas kleed stijlvol af. Kortom mijn verlangens werden stuk voor stuk aan gevinkt.

Aanrader!

Een heerlijke jas die echt waarmaakt wat de omschrijving zegt. Snelle service.

Goede service, mooie jas!

Vlot besteld, toegekomen op de dag die ik koos en supermooie jas. Past perfect!

Warm èn efficiënt

De jas die ik na veel aarzelen kocht is prachtig, de maar is perfect en hij is lekker warm. Een aanrader!

Mooie jas en prima pasvorm

Vlotte levering Jas heeft prima pasvorm en draagt heerlijk!

Zeer snel geleverd, geweldig mooie jas en goede prijs.

snelle levering , jas mooier dan op de foto.

Prima service, zeer vlotte levering.

De jas die ik bestelde was mooi, goede kwaliteit enz. Maar ze paste niet. Ik vind het wel een beetje raar dat ik zelf voor de retour moet betalen. Heb dat nog nergens meegemaakt. Ook voor ons Belgen is niet zo duidelijk hoe dat moet gebeuren.

Mooie regenkleding, snelle service

Via de chat vriendelijk geholpen en een mooie jas uitgezocht die de volgende dag al bezorgd werd. Ik koop vaker bij Hip in de regen en steeds dezelfde goede ervaringen. En altijd tevreden over de kwaliteit van de aankopen.

Met een lach door de regen!

De regenbroek zit perfect op de fiets. Snelle levering!

Over Hipinderegen.nl

Hipinderegen.nl is opgericht in 2010, uit de frustratie dat er in Nederland geen fashionable regenjassen te vinden waren. Ik denk dat iedereen de situatie herkent waarin je in de regen van hot naar her moest fietsen en je dat verschrikkelijke fluoriserend, groen met paarse regenpak weer aan moest. "Waren er nou echt geen regenjassen die niet alleen zorgen dat je droog blijft, maar ook een beetje stylish van A naar B komt tijdens een plensbui?" We ontdekten dat vrouwen in het regenachtige Scandinavië de regen wel in stijl trotseerden. Waarom waren deze hippe en fashionable regenjassen nog niet in Nederland verkrijgbaar? En zo werd Hipinderegen.nl geboren...Lees verder op Hipinderegen.nl