Prima service, zeer vlotte levering.

De jas die ik bestelde was mooi, goede kwaliteit enz. Maar ze paste niet. Ik vind het wel een beetje raar dat ik zelf voor de retour moet betalen. Heb dat nog nergens meegemaakt. Ook voor ons Belgen is niet zo duidelijk hoe dat moet gebeuren.

Mooie regenkleding, snelle service

Via de chat vriendelijk geholpen en een mooie jas uitgezocht die de volgende dag al bezorgd werd. Ik koop vaker bij Hip in de regen en steeds dezelfde goede ervaringen. En altijd tevreden over de kwaliteit van de aankopen.

Met een lach door de regen!

De regenbroek zit perfect op de fiets. Snelle levering!

Superrrrrrr

Geweldige jasswn ik heb er 1 voor mijn moeder gekocht die zeker al een jaar of 6 oud is en heb verleden jaar zo’n lange regenjas voor mijzelf gekocht daar ben ik nog steeds heel erg blij mee en sinds vorige wewk ben ik in het bezit van een lange gewatteerde regenjas

Een jas waar je blij van wordt.

Op donderdag een prachtig jas geshopt & besteld , vrijdag middag in huis. Om 14 00 uur wandelen in mijn Derbe winter regenjas cozy Friese Oranje. Heerlijk warm, juiste pasvorm. Goede capuchon . Een jas waar je blij van wordt.

Snelle service en een mooie jas!

Alles naar wens

Mooie, fijne regenjas en het bezorgen ging vlot en netjes. Heldere communicate. Kortom: geen enkel minpunt. (Of het zou al moeten zijn dat het wat lastig kiezen was uit zoveel leuke jassen ;-))

Singing in the rain

Prachtige warme regenjas gevonden bij hipinderegen. Waterdicht, warm en ook nog stijlvol en vrouwelijk. Heel snel in huis. Topwinkel.

kon beter, maar is goed gekomen

Aanvankelijk ging er bij het uitvoeren van mijn bestelling iets mis. Ik kreeg noch mijn bestelling noch een verzendbericht. Dat is na een mail van mij goed recht gezet.

Fantastische jas, dacht eerst duur, maar wat heb ik ervoor gekregen!!!

Ongelooflijk hoe geweldig een regenjas kan gemaakt zijn. Dacht eerst: oei, duur, maar bij nader inzien een superkoop!!!!

Er was ongemerkt iets verkeer gegaan in het bestel proces waardoor mijn bestelling niet klaar gemaakt was. Toen ik in de avond een mailtje stuurde dat ik mij product die dag verwacht had werd er snel geantwoord en is er meteen gehandeld en is die avond mijn bestelling nog klaar gemaakt en verzonden waardoor ik het de volgende dag in huis had. En wat een super fijne en mooie jas heb ik ontvangen!

Super VIP service

Snel geleverd, de juiste maat, probleemloos en snel je bestelling in huis!

Houdt zich aan de afspraak!

Na een wat mindere shop ervaring, keurig korting op mijn product gekregen. Heel netjes afgehandeld! De regenbroek Claude bevalt prima.

Heerlijk rode extra lange regenjas.

Betrouwbare levering, bij een probleem wordt er direct en flexibel gereageerd.

de bestelling voldeed aan mijn verwachtingen !

de bestelling voldeed aan mijn verwachtingen

Snelle en correcte service.

Wij kregen een snel en afdoend antwoord op onze vraag naar een geschikt model van regenjas. Daarop hebben wij onze bestelling geplaatst en werd deze correct en snel geleverd. De jassen passen perfect en zullen zeker van pas komen met dit regenweer.

Heel erg blij met mijn jas, het maattabel klopt dat is wel fijn dat je maar 1 jas hoeft te bestellen voor de maat. De levering was snel en netjes ingepakt. Ideale jas voor met de hond of op de fiets. Of gewoon voor dagelijks ;)

Hele mooie winterparka van het merk Danafae gekocht. Kan niet wachten tot ik de jas echt aan kan trekken. Snelle en nette levering!

Geweldige service

Ik bestelde een jas die helaas niet goed pastte en twijfelde over het model; razendsnel had ik twee andere jassen in huis zodat ik rustig kon passen en kiezen. Ook het retourneren van de twee jassen die ik niet wilde houden was binnen enkele dagen afgehandeld. Daarnaast ook superblij met mijn mooie nieuwe Danefae jas (de vorige ging zeven jaar mee en hou ik nog als reservejas, echt goede kwaliteit!).

uitstekend

Mooi aanbod, een goede maattabel en een vlotte bediening.

Zeer tevreden met de service, kwaliteit en levertijd

Ik heb een mooie regenjas besteld bij Hipinderegen.nl, en ik ben zo blij dat ik bij deze site ben beland. Het is zo fijn dat het mooie jassen zijn die zowel waterdicht als ademend zijn. Zo vaak droeg ik een regenponcho waar ik dan badend in het zweet mee op de fiets zat. Terwijl deze jas dat effect niet heeft van een extreem vies, zweterig en plakkerig gevoel. Ook zeer klantvriendelijk mailcontact gehad. Een persoonlijke maar professionele houding hebben ze. Het zijn duurdere jassen, maar het zeker waard voor de kwaliteit en stijl. Ik ga hier zeker vaker bestellen en zal deze site ook zeker aanraden bij mensen om me heen!

Super mooi

Vandaag mijn nieuwe regenjack binnen gekregen, hij is zo mooi, kleur klopt, maat is perfect, snel geleverd. Echt heel blij !!!

Super service en top jas!

Heel fijn contact gehad met Hipinderegen, ik had wat vragen over een jas. Het perfecte advies gekregen waardoor ik ook helemaal blij ben met de jas die ik heb gekocht. Precies wat ik zocht, hele goeie kwaliteit ook - kortom: enorm tevreden!! Aanrader!!

Duidelijke en eerlijke website, goede verzending

Heel blij met mijn prachtige winterjas! Duidelijke website met eerlijke beschrijvingen over hoe waterdicht elke jas echt is. Ik bestelde 's avonds laat en kreeg tot mijn verrassing de jas de volgende dag al in huis (zo snel had niet gehoeven maar fijn is het wel!). Zou zeker nog eens bestellen hier!

Mooie regenjas en supersnel geleverd

Zwaluw 8

1722DH Zuid-Scharwoude

Over Hipinderegen.nl

Hipinderegen.nl is opgericht in 2010, uit de frustratie dat er in Nederland geen fashionable regenjassen te vinden waren. Ik denk dat iedereen de situatie herkent waarin je in de regen van hot naar her moest fietsen en je dat verschrikkelijke fluoriserend, groen met paarse regenpak weer aan moest. "Waren er nou echt geen regenjassen die niet alleen zorgen dat je droog blijft, maar ook een beetje stylish van A naar B komt tijdens een plensbui?" We ontdekten dat vrouwen in het regenachtige Scandinavië de regen wel in stijl trotseerden. Waarom waren deze hippe en fashionable regenjassen nog niet in Nederland verkrijgbaar? En zo werd Hipinderegen.nl geboren...Lees verder op Hipinderegen.nl