grote tas en snelle levering

Mooi verpakt Tijdig geleverd Mooi product

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Wij waren al bekend met het product. Snelle service en leuke korting!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooi assortiment en snelle levering

Happy met mijn vrolijke en ruime strandtas en bijbehorende clutch (met korting).

Chapeau!

Zeer snelle levering van een tasje die ik alleen hier met korting kon krijgen! Aangeraden aan vriendinnen ook! Ruim assortiment en duidelijke site! Zeer zeker vaker hier bestellen en liefst met een kadobon van €50😂😂😂

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeeer snelle levering en leuke kortingsactie!

Top tas!

Bij tassenwinkel.nl een ruim assortiment aan tassen. Kom zeker terug! Heb zoveel leuke en functionele tassen gezien op de site. Mijn keuze was een kleurige tas voor naar het werk, niet te groot en toch veel ruimte, helemaal wat ik zocht. De levering is snel en goed verpakt.

Zeer tevreden!

Duidelijke informatie en communicatie en zeer snelle levering. Fijne webshop!

Toppie

Fantastische levering, snel, netjes en veilig.

Service ok

Product was prima naar wens enkel een later afgeleverd dan afgesproken voor de rest alles ok

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super service, besteld en de volgende dag al geleverd. Ook makkelijk het bezorgadres te wijzigen zodat ik deze bij mijn broertje kon laten leveren waar ik een paar dagen zou verblijven.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Content over de ganse lijn!

Vanaf de eerste fase - shoppen op de website tot de laatste fase - uitpakken product is alles vlot verlopen met een zeer snelle ontwikkeling en duidelijke up-to-date info.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer snelle levering! Super leuk tasje ontvangen. Ontzettend blij.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Van a tot z volgens afspraak, top!

Van bestelling tot aflevering picobello geregeld.

Goed service

1 dag te laat geleverd maar het was wat het moest zijn goed verpakt enz...

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie handige tas met een nog mooiere snellere service

Duidelijke website. Verschillende keuze van kleuren en maten van tassen. Snelle levering. Mijn zus heeft 10j geleden ééntje gekocht toen ze kinderen kreeg en ze is nog altijd in goede staat. Nu heb ik kinderen en kan ik er evenveel plezier mee beleven. Ik gebruik hem voor zwemtas, strandtas, picknicktas. Super gewoon.

Goede, snelle service.

Heel tevreden over Tassenwinkel.nl heb inmiddels 2 mooie tassen van het merk Icci gekocht, eerst een bruine en daarna dezelfde in het zwart. De tassen zijn mooi, groot van ruimte met keurige vakken, en wat natuurlijk ook belangrijk is van goede kwaliteit. Ook de prijzen van de tassen en de aanbiedingen en de snelle verzending zijn voor mij een reden om bij Tassenwinkel.nl te kopen. Kortom vooral zo doorgaan!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede kwaliteit tassen en top service

Heb meerdere (reis) tassen van top kwaliteit. Het bestellen ging echt super makkelijk ook de bezorging verliep soepel. Heb voornamelijk contact via de mail gehad, dit verliep zeer goed er werd snel gereageerd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Lekker snel geleverd en super leuk tassie

Super snelle levering

Zeer content met mijn nieuwe tas !

Binnen 2 dagen n nieuwe tas in huis

Fijne site, makkelijk kiezen en snelle levering Top!

Goede en snelle service

Rits van rugzak kapot, op dinsdagavond gemeld en woensdagmiddag een nieuwe tas in huis. Dezelfde tas was niet meer te krijgen, dus andere tas uitgezocht. Deze was iets duurder, dus verschil moesten we uiteraard zelf bij betalen. Al met al een goede en snelle afhandeling !!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prachtige tassen zeer goede kwaliteit

Tas besteld volgende dag in huis super snel

Snel en eenvoudig

• Zou u ons aanbevelen? Ja

snelle levering van beschadigde tas

Super snelle levering van de rieten tas, helaas is het riet aan de bovenkant wat beschadigd. Omdat t zo’n groot pakket is vind ik t teveel gedoe om m terug te sturen.

Over Tassenwinkel.nl

Tassenwinkel.nl, altijd de juiste keuze. Om een goede keuze te kunnen maken hebben we de site zo simpel mogelijk ingericht, je kunt zoeken op soort tas, merk en kleur.  Tassenwinkel.nl is de online tassen shop voor al je tassen online met vele topmerken. Hier vind je de volledige collectie tassen van Elvy Bags, Bombata, Plevier en de goedkopere trendy tassen van Noi Noi en Hi-Di-Hi. Ook in echt lederen laptoptassen ben je bij tassenwinkel.nl aan het juiste adres, met Chesterfield en Barbarossa hebben we zeker een leren werktas voor jou. Bij Tassenwinkel.nl hebben we altijd voldoende keuze zodat je bent verzekerd van een stijlvolle tas.

Filter op Taal