veel keus,snelle levering en goede kwaliteit

Dank voor je reactie. Fijn om te lezen dat je tevreden bent

Snelle levering en mooie product foto's.

Snel geleverd&mooie tas............maar helaas paste mijn laptop niet in het laptop vak, volgens de product omschrijving zal het er wel in passen. Dus retour gestuurd, fijn dat ook het bedrag snel werd terug geboekt. Dus tevreden over de service en dienstverlening!

Dank voor je feedback, we hebben dit artikel aangepast

Snelle levering en een leuk tasje

Super om te lezen dat je het een leuk tasje vind, veel plezier met je aankoop

Zeer goede service!

Helaas was de tas niet de juiste kleur. Retourzending was makkelijk. Snel geld terug. Zeer tevreden!

Dank voor je feedback. Jammer dat je de kleur niet mooi vond. Natuurlijk proberen wij zo snel mogelijk je geld weer terug te storten. Kan je iets anders kopen!

Mooie kwaliteit, snelle service

Tas die ik bestelde zag eruit zoals omschreven en zoals op de foto's. Mooie kwaliteit. Besteld en de volgende dag al in huis.

Leuk om te lezen dat je zo positief bent

snel, precies wat ik wou en gratis verzending

Verzending was supersnel en gratis. De foto's gaven de tas goed weer. Alles klopte.

Daar doen we het voor, dank voor het invullen van de beoordeling

Zeer snel mooi product ontvangen zonder bezorg kosten!

Service is voor ons het belangrijkste, dank voor je beoordeling

Goede snelle levering van een prachtig product!

De laptoptas die ik heb besteld is helemaal naar verwachting. Fijn dat op de site ook de maten te vinden zijn zodat je weet of je laptop erin past. De tas was netjes verpakt.

Goed om te horen. Dank voor je reactie. Wie weet tot een volgende keer.

Sehr gut

Super Tasche super schnell geliefert war alles sehr unkompliziert würde immer wieder kaufen

Super danke

Eerste bestelling en zonder probleem snel en correct geleverd!

Top tas ben er erg blij mee

Fijn om te lezen dat je tevreden bent

Mooie tas en snel geleverd. Was jammer genoeg te klein en heb helaas moeten retourneren.

Geen probleem, je kunt altijd je tas binnen 30 dagen retourneren.

Top tas ben er erg blij mee

Snelle levering , top kwaliteit !!en erg mooi

Beter dan de foto online

Ben haastikke blij met mijn nieuwe aankoop. Het tasje is veel mooier dan ik dacht en het was niet duur! Zochte online door heel veel websites : zalando, wehcamp, otto, bonprix enz. Eigelijk gevonden bij deze website!

Dank je wel

Een 10 voor de service!

...en wat een mooi tasje :)

Goede levering en behulpzame klantenservice

Ik had twee laptoptassen van 15,6" besteld omdat ik twijfelde tussen de kleuren. Helaas past mijn laptop niet in het daarvoor bestemde vak dus de maataanduiding klopt helaas niet. Ik vond hem echter zó mooi dat ik hem toch graag wilde houden en de laptop past wel in de tas zelf. Bij vragen omtrent retourneren van de andere tas zeer klantvriendelijk geholpen. Helaas duurde het wel wat langer voor ik het bedrag terug op mijn rekening kreeg (niets ontvangen een week na de credietnota), maar na een telefoontje met deze vraag werd dit gelijk opgelost en kreeg ik het een dag later op mijn rekening. Ik zou hier zeker nog een keer bestellen!

Dank voor je reactie. We gaan zeker nog met de leverancier om te tafel om problemen met laptop afmetingen te voorkomen

Mooie tas, zeer stevig.

Ik ben erg tevreden met de tas. 1 nadeel is dat het een laptop vak is voor een 15,6 laptop maar hij past niet in het laptopvak. Maar verder ben ik erg tevreden. Grote tas voor veel spullen.

Lekker hoor een grote tas voor al je spullen. Heel veel draagplezier

Makkelijk bestellen, snel geleverd en goed verpakt

Zee mooie degelijke tas maar...

Zee mooie tas, maar de afmeting van de laptop klopt niet. Mijn 15.6 " laptop past totaal niet in de daarvoor voorziene ruimte.

Goede service en mooi artikel

De tas heb ik snel ontvangen en was goed verpakt en mooie tas

Fijne en mooie tas, levering was perfect

De tas bevalt erg goed. Het formaat, de vakjes en zakjes, de kleur en gebruik. Ik ben er erg blij mee.

Dank voor je mooie feedback, heel veel plezier met je tas

Wauw, mooie tas!

Een hele mooie tas, en erg snel geleverd, top!!

Graag gedaan.

Prima service, tas zeer mooi maar maten kloppen niet

Over de service en de kwaliteit van het product zeer tevreden maar... Tas bestellen voor laptop 15"6 en dan laptop 15"6 er niet in passen??? Graag correcte maatsetting om miskopen te voorkomen

Erg vervelend dat de tas er niet inpast. We hebben contact gehad met de leverancier om te kijken of we de maatvoering moeten wijzigen.

top tasje

fijne merken, net even wat anders... :) geen klachten, snelle levering

Heerlijk om te lezen dat een klant zo tevreden is.

Supersnelle service!

Heel veel plezier met je aankoop en wie weet tot een volgende keer.

Over Tassenwinkel.nl

Tassenwinkel.nl, altijd de juiste keuze. Om een goede keuze te kunnen maken hebben we de site zo simpel mogelijk ingericht, je kunt zoeken op soort tas, merk en kleur.  Tassenwinkel.nl is de online tassen shop voor al je tassen online met vele topmerken. Hier vind je de volledige collectie tassen van Elvy Bags, Bombata, Plevier en de goedkopere trendy tassen van Noi Noi en Hi-Di-Hi. Ook in echt lederen laptoptassen ben je bij tassenwinkel.nl aan het juiste adres, met Chesterfield en Barbarossa hebben we zeker een leren werktas voor jou. Bij Tassenwinkel.nl hebben we altijd voldoende keuze zodat je bent verzekerd van een stijlvolle tas.