Snelle levering en goede kwaliteit besteld artikel.

Gewenst artikel wel kunnen bestellen, maar informatie over retourneren vrij beperkt. Nog moeten bellen met Tassenwinkel.nl om duidelijk te krijgen hoe artikel te kunnen retourneren, dwz: in oorspronkelijke verpakking en waar af te geven voor retourzending.

Hoi Jeroen, dank voor je beoordeling en feedback. Normaal gesproken zit er een A5 Flyer bij de bestelling waar alle info staat over retouren. Daarnaast staat deze op de site onder het kopje klantenservice. https://www.tassenwinkel.nl/service/ We horen graag hoe we dit nog beter kenbaar kunnen maken voor de klant>

perfect afgehandeld

geen klachten alles is heel goed afgehandeld. Retourzending is snel op mijn bankrekening gekomen.

Graag gedaan, we hopen dat je nog een keertje aan ons denkt als je opzoek bent naar een nieuwe tas.

Veel tassen om uit te kiezen. Zoon zocht een rugzak voor school die ‘niet iedereen heeft’ en dat is gelukt. Alles verliep soepel en de volgende dag hadden we de rugzak binnen.

Dank voor je mooie beoordeling

Top winkel

Goede service. Alleen post.nl maakt een rommeltje van de bezorging.

Dank voor je beoordeling, helaas is dit vaker voorgekomen de laatste tijd. We blijven Postnl contacten voor beter en snellere levering

Geweldig !

*snelle afhandeling en regeling, product goed verpakt, goed op de hoogte gehouden van de verzending ! * blij met mooie bombata laptoptas!

Goed om te horen

prima site .. product snel geleverd ivm een verjaardag de dag erna

Goed en snel en geen schade

Besteld volgende dag in huis super fijn

Goede prijs-/kwaliteitverhouding

De tas ziet er mooi uit. Er kunnen veel schoolspullen in en de tas is erg handig.

Helemaal tevreden

De tas deed precies aan mijn verwachtingen en ik vind hem super mooi, helemaal blij ermee. De levering was ook snel

Snelle levering, goede kwaliteit en prima informatie

Gewoon heel goed

Tas voldoet precies aan omschrijving en verwachting!

Ontzettend snelle levering en de tas is prachtig! Ik ben er heel Blij mee!

Snel bezorgd goed verpakt zonder overbodige lucht

Wij hebben 2 reistassen met wielen gekocht. Zij zijn snel geleverd. De verpakking is compact zonder overbodige ruimte dus na de vakantie nemen ze weinig ruimte in. Ook bij het inladen van de auto meer speelruimte door de flexibele tassen.

dank voor je reactie. Super leuk om te lezen. Veel pleziet

Zeer goede service en snelle levering

Dank voor je beoordelng

Ons Sas is blij met haar schooltas!

Ik had een mooie schooltas besteld, bleek helaas gebreken te hebben aan de rits, dus retour, was geen probleem. Helaas niet dezelfde op voorraad maar nu een goed alternatief en op tijd binnen. Dus blije dochter dan ook een blije moeder.

Graag gedaan, heel veel plezier met de tas.

Goede omschrijving, volgende dag de gewenste tas.

Op zoek naar een leren rugtas voor mijn dochter met rugproblemen en natuurlijk wel enigszins charmant. Mooie zwaar lederen tas met brede banden gevonden waar A4 in past en veel verschillende opbergmogelijkheden inzitten (plus rits tegen de rug- extra veilig). Omschrijving en foto’s exact zoals het origineel, dat de volgende dag werd bezorgd. Zorgvuldig verpakt met extra beschermtas. Ik blij, zij blij. Tot dan toe was de juiste tas in de reguliere detailhandel niet gevonden!

Dank voor deze mooie beoordeling. Heel veel plezier met de rugtas.

Slechte informatie

Onlangs een laptop tas besteld die er goed uitzag op internet en voor mijn laptop ook zou passen qua maten. Eenmaal thuis bezorgd bleek dit echter niet zo te zijn. Er zat in de tas een speciaal laptop vak voor mijn laptop. Stond 15 inch bij dus ik denk die past wel... Alleen bij het insteken van mijn laptop bleek dit niet te zijn. Laptop paste op 2 of 3 cm niet in het daarvoor bedoelde vak...

Wat vervelend om te horen dat deze niet past? Heb je een 15 inch laptop of 15,6 inch? Dit kan net het verschil zijn? Is er nog iets wat we voor je kunnen betekenen?

Bestellen en ontvangen prima

Besteld volgende dag bezorgd, prima

Dank voor je beoordeling. Veel plezier met je aankoop.

Snelle levering.top

Mooie tas.snelle levering

Dank voor deze beoordeling.

Goede communicatie snelle nette levering

Graag gedaan, fijn dat je hierover positief bent.

Als ik s'avonds na acht uur een tas bestel en die tas de andere morgen om 09.16 in huis heb kan ik alléén maar zegen geweldig Ook hoe je op de hoogte wordt gehouden ivm de verzending van de tas super. Kwaliteit van de tas geweldig ben er super blij mee

Dank voor je beoordeling. Veel plezier met je aankoop.

Leuke tassen snelle levering

fijn om te lezen dat je tevreden bent

Verkeerde, goedkopere tas geleverd

bestelde tas werd geleverd in een kleiner formaat, maar ik betaalde wel voor de grotere maat.

Goedemiddag, We hebben je voorstel om de tas te houden en een korting te geven geaccepteerd en alsnog ontvangen wij een negatieve beoordeling. Hoor graag waarom. We willen graag een tevreden klant. Hopelijk wil je de beoordeling nog aanpassen

Snelle en vriendelijke service bij omruil rugtas ivm kleur

Er is vrijwel meteen een nieuwe kleur rugtas naar mij opgestuurd toen bleek dat ik de kleur van de bestelde rugtas toch niet helemaal naar verwachting vond. Erg klantvriendelijk.

Graag gedaan, Hier doen we het voor. Tevreden klanten zijn onze beste ambassadeurs

2 werkdagen in huis. Netjes verpakt!

Fantastische online shop

Veel keus goede service de volgende dag in huis top

Over Tassenwinkel.nl

Tassenwinkel.nl, altijd de juiste keuze. Om een goede keuze te kunnen maken hebben we de site zo simpel mogelijk ingericht, je kunt zoeken op soort tas, merk en kleur.  Tassenwinkel.nl is de online tassen shop voor al je tassen online met vele topmerken. Hier vind je de volledige collectie tassen van Elvy Bags, Bombata, Plevier en de goedkopere trendy tassen van Noi Noi en Hi-Di-Hi. Ook in echt lederen laptoptassen ben je bij tassenwinkel.nl aan het juiste adres, met Chesterfield en Barbarossa hebben we zeker een leren werktas voor jou. Bij Tassenwinkel.nl hebben we altijd voldoende keuze zodat je bent verzekerd van een stijlvolle tas.