Zoals altijd een goede en persoonlijke service

Ik ging om een passende broek bij mijn jasje. Dankzij de deskundige hulp van Johan lukte dat zeer snel en ging ik naar huis met twee heerlijk zittende broeken en nog een fraaie overhemd. Helemaal geslaagd dus.

• Correcte levering (webshop) N.v.t.

Prachtige winkel met uitstekend personeel!

Afgelopen donderdag weer perfect geholpen door Marco! Mooie kleding en erg goed advies. Helemaal top!

Vlotte en prettige service

Heel goed en prettig geholpen in de winkel

• Correcte levering (webshop) N.v.t.

Weten precies hoe je een leuke combinatie maakt dat bij de persoon past.

Goed ,ontspannen, rustig

Fijne zaak, doen niet moeilijk. Prima .

• Correcte levering (webshop) N.v.t.

Hele mooie winkel en perfecte service

Ik had vooraf via mail aangegeven waar mijn interesse naar uit ging en ivm lockdown had ik afspraak gemaakt online Ik kwam op afgesproken tijdstip in winkel en ik werd gelijk netjes ontvangen door verkoper en die had het gevraagde al klaargelegd en ik werd verder super geholpen tot aan afrekenen toe

• Correcte levering (webshop) N.v.t.

Uitstekend geholpen prima personeel en wat een prachtige winkel

Netjes geholpen op de zaterdag en heel vriendelijke personeel in de winkel. Topper

staat hieronder

Warme ontvangst in gemoedelijke en professionele sfeer en na de aankoop een traktatie om thuis te nuttigen in de vorm van een lekker streekbiertje ... toppie . Walter

fantastisch

Nete Accurate bediening en advies van Marco

• Correcte levering (webshop) N.v.t.

Je gaat altijd de deur uit met iest ‘

Mooie winkel , Verzorgt , Hartelijk en groot welkom gevoel Ook al koop je enkel in de uitverkoop Of kom je met een pest humeur binnen Ze blijven allemaal rustig en even vriendelijk Fijn dat het team volwassen is, Ik zie hier nooit iemand niks doen ,, iedereen is altijd bezig. Ik kan er slecht tegen als verkopers meteen naast me staan, Kan ik je helpen vind ik irritant om te horen (Maar dat is mijn gevoel ) Ik heb dat ook in een restaurant Als ze vragen ,,, Heeft het gesmaakt? Dan kun je je beter zeggen ,, ik zie dat het gesmaakt heeft ,, kan ik u de dessert kaart aanbieden ? Dat heb je hier allemaal niet ! Heb je ze nodig zijn ze er voor je om te adviseren ,, Desnoods in het tempo van de Gouden koets,

• Correcte levering (webshop) N.v.t.

goede kwaliteit en deskundig personeel

via internet had ik een afspraak gemaakt met daarin vermeld mijn doel van het bezoek, en pak voor rouw en trouw diensten. bij binnenkomst (onze eerste kennismaking met Van Westen) werden we ontvangen door een (jongere) verkoper. We gaven aan dat we een pak zochten. Hij was totaal niet op de hoogte van ons bezoek en wat voor soort kleding we kwamen kopen. Toen we aangaven dat we voor een pak kwamen liepen we al samen richting de pakken. Tot een vrouwelijke verkoper eraan kwam en het van hem overnam. Zij was duidelijk wel op de hoogte van ons bezoek. En die heeft ons verder zeer goed geholpen. We zijn geslaagd. Maar de eerste indruk was even verrassend voor een winkel die ons goed was aangeschreven.

• Correcte levering (webshop) N.v.t.

Met vakkundige verkopers, mooie spullen en prettige sfeer altijd als tevreden klant naar buiten.

We kwamen een kostuum kopen voor de trouwfeest van onze zoon. Terwijl ik best kritisch ben, gingen we met het tweede pak, het eerste overhemd en de eerste stropdas die Marco uit het rek haalde tevreden naar buiten. Sleutelwoorden: klantgericht, vriendelijk, empathisch, adviserend, vakmanschap, klasse!

Zeer kundige service

Goeie service, prettige atmosfeer en fantastische kleding

Prettig

Prima gelegenheid om op afspraak te komen shoppen. Voelde me er welkom en prettig.

• Correcte levering (webshop)

Keurig geholpen en gevonden wat ik wou !

Positief

• Correcte levering (webshop) N.v.t.

Persoonlijk deskundig advies blijft de troef

Gezellig, relaxt meedenken met wat past en staat.

Nette service

Kleding is netjes verzonden. Eén kledingstuk was foutief gelabeld (door de fabrikant) en paste dus niet. Retour gestuurd en aankoopbedrag is direct terugbetaald. Goede service komt pas echt bovendrijven als er iets mis gaat en dat was hier helemaal het geval. Ik kom hier zeker nog eens terug.

• Beleving winkel N.v.t.
  • Correcte levering (webshop)

Man en zonen helemaal tot in de puntjes aangekleed voor een trouwdag.

Ook leuk en fijn :1 op 1 winkelen

Top klantgevoel. Prima service en advies.

• Correcte levering (webshop)

Goed geholpen door de medewerker

Jammer dat jullie de gespaarde punten eenzijdig afbouwen. Niet acceptabel en verworven “recht”. Wil het niet zwaarder maken dan het is en in Corona tijd gun ik jullie dit, maar maak hier geen gewoonte van. Dat gaat klanten kosten.

Goed deskundig geholpen

Zie boven plus een relaxed prettige sfeer

Mooie kleding, uitstekende service

Een leuk, divers kledingaanbod, een sfeervolle en originele winkel en behulpzaam personeel.

Geslaagd.

Peter heeft een goede kijk op wat bij mij past. De sfeer in de winkel is erg aangenaam.

• Service N.v.t.

Nette, tijdige uitlevering.

Keurig verpakt zodat er geen beschadigingen konden optreden. Snelle levering.

• Personeel N.v.t.
  • Beleving winkel N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Geweldige service.

Prima en keurig geholpen. Het pakketje met bestelde broeken, andere dag in bezit!

Over van Westen mannen

Van Westen mannen in het Zeeuws Vlaamse Zaamslag is de grootste mannenmodewinkel van Zeeland, met een historie van bijna 100 jaar. Een winkel met veel sfeer en beleving, een horeca afdeling op een bijzondere plaats, webshop en winkel volledig geïntegreerd, een Volkswagen T1 bus uit 1962 als blikvanger, veel vintage meubels en technische primeurs die winkelen nog leuker maken. Kortom: allemaal mooie spullen voor mannen. Ontdek dit alles op vanwesten.com.