Deskundig, vriendelijk en snel

Meerdere keren geweest voor smartphone reparatie. Steeds dezelfde vriendelijke behulpzame service. Na een paar uur dezelfde dag klaar voor een redelijke prijs.

Goede service en duidelijke afspraak

Medewerker wist een heleboel, en gaf duidelijk aan als het niet lukt Dan is dat pech voor U

Reparatie en batterijvervanging netjes uitgevoerd!

De bovenkant van mijn IPhone 5s liet los! Dit kon bij Phonkey gerepareerd worden, maar de oorzaak was wel een opgezette batterij! Dus was zijn advies om deze ook te vervangen anders zou de bovenkant zo weer loslaten! Het was een uurtje werk en omdat ik nog andere boodschappen moest doen, hebben we afgesproken dat hij mij zou bellen (op een andere telefoon!) als de telefoon gemaakt was. Zo is het gebeurd en ik gebruik de iPhone weer in volle tevredenheid als tevoren!

Vakwerk en niet te duur.

Al jaren klant

Snelle service en goed contact met klant mbt informatie en voor en nadelen van reparaties. Ze weten wat ze doen en ze doen tegen een betaalbare prijs.

De zelfde dag geholpen

Bij een Apple Authorised Service Provider konden ze mijn toestel niet repareren en boden ze een “nieuwe” aan tegen een gereduceerde prijs (€391 voor een iPhone 7). Phonkey heeft het probleem opgelost en het kostte nog geen 5 tientjes. Ik moest wel terug want het probleem was in eerste instantie nog niet verholpen, maar desondanks ben ik erg tevreden. Dit was mijn 2e reparatie daar en hopelijk blijft het daarbij, maar anders zou ik weer naar Phonkey gaan.

Onverwacht goed, met resultaat!

Uitstekend werk geleverd en mij behoed voor niet noodzakelijke kosten.

Goede service, vriendelijk personeel

Ze hebben een teloonhoesje mooi bewerkt voor mijn zoon met Donald duck voor mijn zoon. Erg mooi geworden

Snelle reparatie, correct afgewerkt.

Na controle direct gerepareerd. Vriendelijk en snel. Zeer tevreden.

Prettig ontvangen, vriendelijke medewerker. Ik was ook een dag te vroeg voor mijn afspraak, mijn fout maar de reparatie werd toch gedaan. Niks te klagen, volgende keer ga ik weer terug. Hans Brands

dik tevreden

prima vriendelijke transparante ssrvice mooi resultaat en goede prijs

Super. Snel klaar, goede service

Super, volgende keer weer naar Phonkey

Komt afspraken niet na!

De ene dag wordt een goede inruilprijs opgegeven, de volgende dag is deze gehalveerd, als je tot zaken wil komen wordt de inruilprijs € 0,-. De reactie slaat ook nergens op. De prijs is in de winkel opgegeven waarbij de telefoon goed bekeken is en al na 1 dag wordt de inruilprijs gehalveerd en een half uur later ingetrokken. Lokkertjes alom maar een klant goed helpen is er niet bij!

De prijs indicaties die wij geven voor telefoons via de telefoon kunnen variëren van de werkelijke prijs, dit komt omdat wij aan de telefoon niet de telefoon fysiek kunnen zien en af gaan op het beeld wat onze klant schetst. Vaak komt het voor dat het toestel in een mindere staat verkeerd dan eerder gedacht en hierop veranderen wij dan het aanbod indien nodig. Een tweede reden is: de prijzen die wij aanbieden variëren van periode tot periode, onze prijzen reageren op de markt veranderen, dit betekent dat een model die minder populair is of neigt niet meer in de nabije toekomst software updates te zullen ontvangen in prijs zal dalen. Ik hoop dat u met deze informatie een beter beeld heeft ontvangen van onze handelingen en acties. Mocht u meer informatie willen dan staan wij altijd voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Phonkey

Snel en vakkundig

Ben al meerdere keren snel en vakkundig geholpen en kosten vallen altijd mee.

Goede en snelle service

Goed en snel geholpen kon na een half uurtje mijn telefoon weer ophalen

Zeer goed geholpen bij een beschermlaag

Zeer klantvriendelijk en goedkoper dan andere telefoonwinkels

Nette reparatie en afterservice

Nette en vlotte reparatie van iPhone, na reparatie vertoonde de iPhone en nieuw gebrek. Deze werd kosteloos en zonder vragen gerepareerd, duidelijk klantvriendelijk! Prijstechnisch erg aantrekkelijk voor de omgeving stadshart Zoetermeer.

Duidelijke uitleg over de prijzen en risico s

Eerlijke deal. Accu vervangen is risico voor het scherm. Klant en phonkey betalen het dan samen. Duidelijke uitleg prijs. Goede kwaliteit prijsverhouding

Goede service, duidelijkheid en snelle afhandeling

Dmv een contactformulier werd er via WhatsApp contact opgenomen, ideaal en korte lijnen. Afspraak was daardoor zo gemaakt.

Scherm binnen 2 uur gerepareerd!

Scherm van samsung telefoon was helemaal gebarst....supersnel geholpen en binnen 2 uur was ik weer bereikbaar....

Snelle en goed service

Telefoon netjes gerepareerd, voor een super nette prijs

Perfekt

Wij waren op vakantie in zoetermeer we kwamen om 20.00 in de winkel en om 20.45 was de telefoon al weer klaar

Pluspunten

Vooraf afspraak gemaakt voor nieuw scherm Vakkundig geholpen Netjes gerepareerd

Pluspunten

Je wordt snel geholpen, goede prijs kwaliteit verhouding!