Oplichter

iPad aangeboden ter reparatie op vrijdagavond 17:45. Oplaadstekkertje was afgebroken en in het apparaat blijven zitten. Reparatie zou 90 euro zijn. Vond het vrij prijzig maar kon niet goed beoordelen of het reëel was. De jongen merkte op dat ik niet uit de buurt kwam en overtuigde me door aan te geven dat het voor 20:00 klaar zou zijn. Nog steeds duur maar mijn dochter had hierdoor snel haar tablet weer werkend voordat we naar huis gingen. Dat was het me waard. 19:30 belde ik op omdat ik nog niets had gehoord. Hij gaf aan dat het niet meer ging lukken. Er ontstond discussie waarbij hij verbaal flink agressief was. Na enkele minuten raakte zijn geduld duidelijk op en verbrak de verbinding. Ik wist niet of ik nu mijn apparaat moest komen ophalen of dat hij het apparaat op zaterdag zou repareren. Ik heb enkele keren teruggebeld maar hij nam niet meer op. Toen ik anoniem belde werd er direct opgenomen. Toen wist ik dat ik hem de opdracht niet meer gunde. Na het beantwoorden van mijn anonieme oproep gaf hij aan dat het scherm er al af lag. Maar dat hij hem weer ging monteren en dat ik het apparaat kon komen ophalen. Ik gaf aan dat ik dat niet wilde omdat voor hetzelfde geld werkt het apparaat niet meer en dan kan ik daar niemand voor verantwoordelijk houden. Ik ben naar de winkel gegaan en hij gaf mij de iPad terug. Toen ik de uitgeprinte bon niet wilde geven aan hem omdat dat voor mij als enige bewijs voelde voor als er iets gesloopt was aan het apparaat liep hij op me af nadat ik de winkel had verlaten. Ik denk echt dat hij wilde vechten. Op het laatst besloot hij toch zijn winkel weer in te rennen. Het mooie is dat GSM-paradise het apparaat voor 20 euro binnen 10 minuten had gerepareerd. Mijn persoonlijke tip: Ga niet naar Phonkey!! Dit is pure oplichting.

Toppers!

Dankzij hen heb ik mijn gegevens weer terug, die op mijn oude telefoon stonden. Deze deed niets meer.

top service

heldere duidelijke uitleg over reparatie, kosten en eventuele risico's. binnen 3 dagen was de ipad weer werkend

Supersnelle service

Ik hoefde niet lang te wachten. Dezelfde middag nog gerepareerd! En zeker niet duur!

super goed en snel geholpen

Mijn dochter had telefoon in kwade bui door kamer gegooid. Het beeldscherm was kapot maar berichtengeluiden hoor je wel. Phonkey heeft er een nieuw scherm ingezet en hij doet het weer fantastisch. Ik kon de telefoon 2 uur later al ophalen. Super goede service, netjes te woord gestaan en geweldig geholpen. Van mij een dikke tien.

Kapotte telefoon kwam weer tot leven

Waar de telefoonwinkel en de ….-markt adviseerden om een nieuw toestel te kopen en ook nog aangaven dat alle data van het kapotte toestel als verloren beschouwd moesten worden, gaf deze shop weer hoop dat dat niet het geval zou zijn. En inderdaad, een uur later was het toestel gerepareerd en alle data was nog beschikbaar. Bovendien geen nieuw toestel nodig! Grote klasse!

Goed en goedkoop.

Mijn Ipad air2 laten repareren. Het glas was gebroken. Phonkey was hierbij maar liefst € 70 goedkoper dan de nabij gelegen MediaMarkt terwijl de reparatie nog sneller kon worden uitgevoerd ook!

Afspraak gemaakt voor een nieuw scherm. Het bleek dat op de afspraak mijn nieuwe glas niet aanwezig was. Dit werd toen met spoed geleverd om daarna snel en als nieuw mijn mobiel te repareren. Alles top gedaan.en opgelost.

iPhone 8 achtercamera laten vervangen fantasies ✅

Achter camera van iPhone 8 laten vervangen, in de winkel deed hij het wel maar thuisgekomen niet meer, ik ga terug en 15 minuten later was hij perfect in orde, goede service dus.

Keurige afhandeling

iPhone gekocht, deze bleek niet goed te werken. Omgeruild voor een ander exemplaar. Werd niet moeilijk over gedaan! Ik ben erg tevreden.

Vriendelijk en deskundig geholpen.

Waterschade aan mijn smartphone, telefoon bleek na controle niet meer te herstellen. Door goed advies een Samsung Galaxy S8 gekocht. Zeer tevreden over de uitleg en de tijd die er aan werd besteed

Fijne service, en vakkundig gedaan. Wat mij betreft ben ik zijn vaste klant!

De medewerker kijkt ook met je mee als je vragen hebt over de instellingen. Zo leer ik ook nog eens wat ;-)

Vriendelijk, snel en eerlijke prijs

Ronduit slecht: hier komen wij nooit meer!

Mijn iWatch had waterschade en ik wilde graag weten of het gerepareerd kon worden. Medewerker legde uit dat ze het konden onderzoeken en wat dat zou kosten. Omdat er een klein hoekje vh scherm gebarsten was kreeg ik de vraag of er ook meteen een nieuw scherm op moest. En daar ging het mis. Ik zei “ja, doe maar”. Er werd mij niet verteld op dat moment dat een nieuw scherm duurder was dan een nieuw horloge. Er werd überhaupt niet over de prijs gesproken. Ik deed de aanname dat het niet zo spannend zou zijn (zoveel kleiner dan van een telefoon, dat kan het geld niet zijn toch?). Daarna hoorde ik niets meer. Toen ik telefonisch informeerde kreeg ik een vaag verhaal en moest nog wachten. Vier telefoontjes verder (allemaal van mijn kant, ik ben geen enkele keer door phonkey gebeld) bleek er nog een nieuwe batterij in te moeten. Inmiddels zijn we een maand verder. Krijg ik iemand anders ad telefoon die zegt dat het horloge klaar is én dat hij mij een offerte gaat sturen. Beetje vreemde gang van zaken. Die offerte blijkt dus een bedrag te bevatten dat hoger is dan een nieuw horloge! Ik kan er zelfs een nieuwer model voor kopen! Op z’n zachtst gezegd was ik niet blij. Telefonisch kreeg ik te horen dat ik zelf de prijslijst op de website had moeten checken vooraf. Om eerlijk te zijn verwacht ik dat iemand af voorkant regen mij zegt; mevrouw dat gaat meer kosten dan een nieuwe iWatch. Ik zou het niet doen als ik u was. Ik verwacht ook dat er pro-actief gecommuniceerd wordt; bel mij IPV dat ik zelf 5 keer moet bellen om te vragen hoe het ermee staat! En.... een maand! Dat is echt absurd! En dan uiteindelijk dit.... Wij hebben met 4 kinderen en veel schermen heel regelmatig een reparatie maar jullie begrijpen; hier kom ik nooit meer!

Heel goed geholpen en lekker snel

De beste

De liefste medewerkers Word snel geholpen met me klachten. Tel is laatste gemaakt zo goed als nu alles tot in de puntjes verzorgd. Ze komen afspraken na. En de prijzen vallen in vergeleken met anderen heel goed me.

Wees eerlijk en krijg het beste advies van Phonkey!

Top service gehad met zeer nuttige en kostenbesparende advies van Phonkey!

Ben helaas al vaker naar Phonkey geweest maar dan heeft niks ben heb te maken, maar alles met mijn onhandige zoon die z’n telefoon maar laat vallen. Keer op keer sta ik versteld van de prettige manier waarop ik wordt geholpen. Daarnaast wordt de reparatie vakkundig uitgevoerd. Kan geen verbeterpunten noemen. Zou het iedereen aanraden om daarheen te gaan!

Super goed advies en afhandeling

In het water gevallen telefoon bleek na onderzoek niet meer bruikbaar. Ook met de aankoop van een nieuwe telefoon een goed advies. Binnen 1 uur werkte de nieuwe telefoon zoals ik gewend was

SnelEn goed feholpen

De accu van mijn 2 jaar oude iPhone raakte steeds sneller leeg. Bij Phonkey in Zoetermeer is er voor maar €45 een nieuwe accu ingezet. Hoe lang die het goed blijft doen is uiteraard afwachten, maar ik ben snel en vriendelijk geholpen, dus voor nu helemaal tevreden.

Uitstekend en snel

Binnen een dag was mijn telefoon klaar en weer netjes thuisbezorgd.

Had beter gekund.

Altijd beleefd, garantie wordt zonder vragen gehonoreerd. Maar het is jammer als de expertise of handigheid betreft andere modellen als Samsung of Apple (heb zelf een Nokia) niet aanwezig is en je 4 keer mag terugkomen voor alleen een scherm reparatie. Verder was alles prima geregeld.

Goede service!

Snel, correct en professioneel!

Toppers

Snel en professioneel