Snel geleverd , fijne lekkere producten , goede info over wat er in de produkten zit

Snel geleverd , fijne lekkere producten , goede info

Vlotte levering

De bestelde broodmix blijft erg vochtig in de broodbakmachine, nog maar een keer gaan proberen. De crackers zijn super bros en lekker. De reepjes had ik zomaar erbij besteld en zelfs mijn man vond ze lekker.

Mooie producten eerlijke prijs en vlug geleverd

Snel geleverd….na 2 dagen. Mooi verpakt…en lekker

Snelle levering! Goede producten. Alles prima in orde. Ik bestel zeker nog een keer.

first order experience

found what i wanted, and got it on time.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Ik leerde Lowcarbcenter kennen via een FBgroep. Ik zag receptjes passeren en wou deze ook maken, waarna ik een bestelling plaatste. En dit tot mijn grote genoegen, want het assortiment is zeer uitgebreid en de kwaliteit van de door mij bestelde producten is uitstekend en zeer veelzijdig. Om nog maar van de uitermate snelle levering te zwijgen! Wat mij betreft een webshop om regelmatig naar terug te keren!

Goede producten en al lekker snel in huis

Lekker snel

heb het brooddeeg van jullie, superlekker en gemakkelijk te gebruiken

Ben zeer tevreden ,als ik weer wat nodig heb, bestel ik het bij jullie

Veel keus en een snelle levering

Ik beveel dit aan.

Betrouwbaar, zorgvuldig en snel. Super dus, ik ga zeker vaker bestellen.

Helemaal prima

Alles volgens wens verlopen. Hartelijk dank hiervoor.

Goed product en snel geleverd.

Mijn bestelling was binnen 1 dag geleverd en exact wat ik had besteld en voor een prima prijs! Goed zaak!

Fijne service en producten

Fijn dat hier alle producten die ik nodig had, te bestellen zijn. Niet goedkoop maar goede kwaliteit. En soms fijne aanbiedingen.

zeer goed

bestellen ging makkelijk en snelle levering

Accuraat, prima producten en snel.

Helemaal tevreden.

Boven verwachting!

Nadeel van koolhydraatarm brood was altijd die plastic gummig achtige structuur. Met dit meel is de receptuur zoveel verbeterd! Korst nog wel iets zachter dan gewoon brood, maar boterham zelf qua structuur normaal brood. Ook goed gevuld met zaden. Mooi broodje ook (in broodmachine gebakken). Wij waren aangenaam verrast!

Goed Kwalitatief bedrijf

Goede en lekkere producten. Veel variatie in producten. Goede prijs-kwaliteit verhouding en prima service. Keurige verpakt bij aflevering

Goede service, snelle levering

Goede ervaring

Duidelijke site, snelle levering Heerlijke producten Kortom heel tevreden Voor herhaling vatbaar

een snelle service en goede producten Ook snel antwoord op m,n vraag Uitstekend

Lekker brood

Snee brood met daar advocado en eitje op mmmm lekker

Fijn product met een heerlijke smaak

Ik bestelde Good Good- Sweet Like Syrup Maple. Wat een heerlijke smaak. Ik ga deze zeker vaker bestellen. Alles werd snel en goed verpakt geleverd.

Zeer tevreden snelle levering en producten zijn prima.