Ik kreeg een tip van collega en heb meteen besteld en was heel duidelijk en snel

Top site

Heel mooi aanbod op één plek. Gebruiksvriendelijke site - veel informatie over de producten. Snel geleverd en goed verpakt. Lange houdbaarheidsdatum van de producten. Kortom ik ben héél tevreden en blijf maar terugkomen voor nieuwe bestellingen.

Positief!

Duidelijke site, snelle levering en goede producten!

Goede site en snelle levering.

De site is toegankelijk en overzichtelijk. De bestelling veel is eenvoudig en de dag erna werd alles al geleverd.

Gewoon prima

Snelle levering heerlijke recepten duidelijk en makkelijk te maken veel keus. Gewoon goed👍

100 % positief

Onze eerste bestelling is correct verwerkt. Beduidend lagere kosten van totale bestelling dan bij vroegere leverancier. Wij blijven klant.

Goede en snelle levering

De bestelling was goed en snel te regelen. Snelle levering Bedankt voor het kadootje.

Prettige site

Ik volgde de lowcarcbchef al een poosje op social media en dacht laat ik eens de webwinkel bekijken en mij wagen aan een aantal artikelen die gebruikt worden in de verschillende recepten. Het is een duidelijke en overzichtelijke site met veel informatie over de verschillende producten. Het bestellen was dan ook zo gebeurt, overal netjes mail bevestiging en verzendbevestiging van gehad. Plus de volgende dag al in huis met een lekker extraatje erbij! En ja het is prijziger dan "gewoon" eten maar de resultaten zijn goed ,alles gelukt , en je hebt overal een stuk minder van nodig en ik voel me er beter bij. Ik ga ik zeker weer bestellen!

Heerlijke recepten goede webshop

Goede service en zeer tevreden over geleverde goederen

Na mijn bestelling snelle aflevering, producten zijn goed.

Binnen 3 dagen in huis

Overzichtelijk

Gewoon goed volgens afspraak

Plezierige eerste ervaring.

Goede service, snelle levering en stevige verpakking

snelle levering van mooie producten

Snelle en uitstekende levering

Snelle levering, op andere sites was het product uitverkocht, hier nog wel leverbaar.

Super geregeld en snelle verzending.

Alles goed geregeld , snelle verzending en netjes verpakt.

tevreden

Het gaat bij Lowcarbe helaas wat traag, maar uiteindelijk is alles goed gekomen.

Beste Jan, Helaas is er bij ons in het magazijn een fout gemaakt, waardoor uw bestelling is blijven liggen. Wij hebben echter geen mail van u ontvangen, waardoor wij pas konden handelen nadat u deze review had geplaatst. Uw had op 28 januari een bestelling geplaatst en deze is op 6 februari bij u afgeleverd. Nogmaals onze excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Quint

Goede producten.

Prima bedrijf

Wordt vlot op mails gereageerd en alles wordt netjes en duidelijk afgehandeld.

Dikke prima

Vlotte bestelling!