Goede spullen Goede recepten

Product veranderd

Ik heb adams brot besteld, voorheen zat er een gistmiddel apart in de verpakking. Nu niet meer en het brood rijst een heel stuk minder, jammer

Uitstekend, snelle levering

Goed en snelle levering.

Vlotte levering

Met de herfst in zicht wil ik wat meer gaan bakken. In plaats van in verschillende winkels alles bij elkaar te zoeken heb ik bij Lowcarbcenter.nl besteld. De dag erna alles bezorgd, goed en milieubewust verpakt met een persoonlijk kaartje om me succes te wensen bij het bakken. Mooier kan toch niet!

Snel

Ik hen mijn bestelling snel en compleet ontvangen.

Snelle levering en de recepten van de lowcarbchef zijn geweldig en een inspiratie om deze leefwijze

Lekkere producten ,snelle levering

Super fijne plek om low carb spullen te vinden! Genoeg keuze en het wordt snel geleverd ook. Blij dat ik deze website heb gevonden.

Top service!

Snel geleverd en er zat een leuk, geschreven kaartje in. Super tevreden over de producten.

Heel positief

De levering kwam correct binnen. Wat ik echt heel. l wij vind was het kaartje van wind bijgevoegd met Bedankt. Ik vind dat een verbindende geste.

Ontzettend klant vriendelijk

mijn bestelling ging mis waarna ik een mail kreeg en het meteen opgelost was. Ik ontving de producten heel snel en ik waardeer het enorm hoe alles geregeld werd.

Netjes verpakt en snel bezorgd.

De artikelen zien er goed uit en waren netjes ingepakt. Leuk dat er nog een persoonlijk geschreven kaartje bij zat. De levering was snel en ik vond het erg fijn dat ik meteen bij het bestellen kon kiezen voor afhalen bij een Post NL afhaalpunt.

Goede producten en snelle levering

Zie boven

Mooie producten!

Op zoek naar een alternatieve zoetstof voor een recept kwam ik op de site van Lowcarbcenter terecht. Naast de zoetstof heb ik een aantal producten besteld die ik nog niet kende. De site is toegankelijk, overzichtelijk en informatief. Bestellen ging vlot, producten werden keurig volgens afspraak geleverd met leuk handgeschreven kaartje erbij. Ik heb nog niet alles geprobeerd/geproefd, maar wat ik tot nog toe geprobeerd heb, valt zeer in de smaak.

Smaakvol

Even wennen,maar dan gewoon een knop om zonder rijst is het niet compleet. Slimm rijst is erg lekker. Volgende week ga ik de spaghetti proeven ben benieuwd,

Zeer goed!

Snelle en correcte bezorging! Wat ik zo leuk vond is het persoonlijke kaartje wat bij de bestelling zat.

Snelle correcte levering.Goede producten tot ziver

Dat was het

Als je iets wilt hebben wil het het ook snel hebben ! En dat is bij Lowcarb centre zeker van toepassing. Snell levering en een persoonlijk bedankje . Zo leuk

heerlijke producten

snel geleverd.

Uitstekende service, erg leuke en goed kloppende recepten!

Ik heb via de webwinkel enkele producten besteld. Ze zijn direct verstuurd zodat ik de volgende dag al een heerlijk koolhydraatarm brood kon bakken. De recepten vind ik ook bijzonder goed. Chapeau!!

Snelle levering van bestelde producten

Verder nog niet zo veel ervaring met Lowcarb bestellingen. Ik vind de verzendkosten wel wat veel, zeker als je nog geen grotere bestelling hoefde te plaatsen dan dat ik nu nodig had. De website lowcarbchef ben ik nog maar net bewust weer eens aan het bekijken voor recept ideetjes.

Veel keuze, snelle levering.

Fijne website met veel keuze en snelle en netjes ingepakte levering.

Persoonlijke aandacht, goede producten, en snele levering! Ik ben dik tevreden!!

prima producten en correcte levering

spullen waren goed verpakt en sneller geleverd dan ik in eerste instantie had doorgekregen.

Nette service snel geleverd en via app ook snel contact

Nette service snel geleverd en via app ook snel contact

Fijne producten, correct en tijdig verzonden.