Veel keuze

Veel keuze en een zeer snelle levering! Het was mijn eerste bestelling hier,maar zéker niet de laatste!

Zeer goed en snel geleverd

Zeer tevreden snelle levering en goede producten ga zo door

Snelle levering precies zoals beloofd

Lekkere dingen. Erg makkelijk. Snelle service.

Makkelijk om te bestellen. Handige tussendoortjes besteld. Ga het zeker vaker doen. Smaken goed.

snelle service

alles op voorraad en lekker snel geleverd

Super leveren

Kan niet beter super kwaliteit en levert op tijd beter kan niet houden zo Top

Onze ‘go to’ place voor low carb spullen.

Uitgebreid assortiment voor een goede prijs en een snelle levering. Zeer tevreden!

Valt wel mee

De jam was prima Maar de sausjes waren verschrikkelijk daar heb ik me zo in vergeist Natuurlijk niet jullie schuld De broodjes met kaas prima Maar ik had niet op de inhoud gelet Maar een kabouter had er net genoeg aan de smaak prima maar de inhoud neeeeee echt niet

Goede en snelle service

Vervelend dat jullie blijven mailen om een review

Veel keus, snelle levering

Fijn dat je vanuit de recepten gelijk door kan klikken naar de ingrediënten.

heerlijk brood

snelle levering goede verpakking eindresultaat heerlijk vers gebakken brood

Snel geleverd, ook een nalevering

Bij ontvangst merkte ik dat er één product ontbrak. Na een whats app berichtje kreeg ik per omgaan te horen dat het nagestuurd zou worden en dat gebeurde ook

snel en goed

Snelle bezorging en geen aanmerkingen. Alle producten zaten in het pakket en bezorging was binnen de gestelde tijd

Keurig en supersnelle levering

Keurig en supersnelle levering. Keto broodmix geeft zalig brood! Heel tevreden

De producten zijn super lekker.

De producten die ik tot nu toe gegeten heb zijn heel lekker, daarbij heb ik dan nog eens weinig kh binnen dus das dubbel genot. Het is nog maar in het begin dus hoop dat ik er ook gewicht mee verlies.

Duidelijke omschrijving van de artikelen.

Breed assortiment

Prettig ervaren , mijn bestelling was snel en netjes aangekomen .

Heerlijke producten

Hele goede shopervaring. Veel keuze in de online winkel en snel bezorgd!

Niets op de levering of de site aan te merken. En bestel ook zeker weer. Maar ga jullie wel automatisch in de spam zetten. Super irritant dat ik op 1 bestelling 7!!! mailtjes ontvang. Geplaatst, betaald, ontvangen, in verzending etc. Zeer onnodig.

Overheerlijke crackers...ideaal voor mijn bloedsuikers. Super blij met deze ontbijtoptie

Snelle bezorging en goed product

Bestelling werd snel bezorgd De keto broodmix bevalt goed, ik laat de broodmix in mn broodbakmachine mengen en kneden, en het rijzen en bakken doe ik in de oven. Resultaat is een luchtig groot en lekker brood.

Vlotte en correcte service

Zeer goede producten. Prijs/kwaliteit is goed. Ik ga er zeker nog bestellen.

snelle levering, goede producten

Ben heel tevreden over de kwaliteit van de producten.