Top service!

Ik heb al verschillende keren besteld en altijd in de service top. De producten zijn kwaliteitsvol en de levering is heel stipt.

Zeer snelle levering

Snel, betrouwbaar en goede producten

Producten werden snel geleverd. Wilde alleen erithyrol bestellen (bleek zeer de moeite waard) maar heb ook abrikozenkoekjes en noodles besteld. Allen heerlijk! Zeker een aanrader.

Zeer tevreden!

Snelle levering! Ben zeer tevreden over de producten en de heerlijke recepten op de site. Een aanwinst op het gebied van een koolhydraatarme leefstijl!

Producten waren snel geleverd en prima in orde. Geweldig!

Zal voortaan hier blijven bestellen.

Erg tevreden met de snelle levering en ruime keuze uit het assortiment.

Snelle levering en goede service. Ook was het kaartje met de persoonlijke boodschap erg leuk.

Snel bezorgd en goede kwaliteit

Heel fijn dat je recht vanuit de recepten op lowcarbchef direct naar de winkel en het product kan gaan. Veel goede informatie.

Geweldige website als je je koolhydraten-inname wilt beperken

Ik kijk vaak op de Lowcarb website om ideeën op te doen voor koolhydraatarme recepten, van een ontbijt tot diner, van koekjes tot hele taarten. Tot nu toe alleen maar lekkere dingen uitgeprobeerd. Ook de webshop staat bij mij hoog in het vaandel. Een absolute aanrader voor wie bewust wil eten.

Goede service!

Op maandag ochtend besteld, kreeg binnen een uur al bevestiging dat mijn bestelling was ingepakt en klaar stond voor verzending. Dinsdag keurig afgeleverd via PostNL. Alles netjes verpakt (ook de jam was heelhuids aangekomen). Ga hier zeker nog een keer bestellen.

Vlotte levering van bestelling

Ondanks de voorspelde vertraging toch heel vlotte levering van de bestelling

hele snelle levering en prima producten

Helemaal niets op aan te merken. Ik ga zeker nog vaker wat bestellen.

Snelle levering met een persoonlijke touch

Erg goed

Deze week voor eerst kennis gemaakt met jullie en al paar bestellingen gedaan. Snelle service en netjes verpakt. Erg tevreden over jullie.

Topservice!

Heel blij met alle producten en toen bleek dat er producten misten, kreeg ik ze na een dag al nagezonden. Echt een heel dikke aanbeveling!

alles netjes optijd en goeie producten!

Goede producten en snelle levering

Dit was mijn eerste bestelling bij lowcarbcenter.nl, heel tevreden over de producten en een snelle levering. Bedankt! Ik ga zeker weer bestellen.

Snelle correcte levering!

Snelle en correcte levering van mijn bestelling. Top! Enige minpuntje is dat de producten niet goedkoop zijn.

Snelle levering, mooie website, fijne recepten

Super snelle levering.

Super snelle verzending en goede service

Erg netjes ingepakt. Ik had de spulletjes snel in huis. Top!

Goede producten

Goede producten en een snelle service.

Goede producten en snel geleverd. Extra meuk het persoonlijke bedankje op de pakbon!

Snelle levering en goede producten!

Goeie ervaring! Ik bestel zeker vaker producten!

Ik was wat vergeten te bestellen en had alles al afgerond. App gestuurd of er nog wat toegevoegd kon worden en was geen probleem. Volgende dag alles incl vergeten item binnen. Dat is nou eens meedenken

Zeer goede producten

De bestelde producten zijn heel goed en supersnel geleverd. De prijzen zijn prima.