Prima producten, snelle levering.

De FeelingOk rijst en spaghetti opnieuw besteld. Product bevalt ons goed, levering snel. Dus heel tevreden!

Uitstekend!!!!

Love and Joy for all the people of Lawcarbcentre....

Helemaal perfect

door de post nl was mijn ervaring echt niet goed. Maar met goede service, vriendelijke hulp van klantenservice van lowcarb (en ik bedoel ECHT vriendelijke hulp) ben ik hrlrmasl tevreden met mijn bestelling!!!

Alles Prima!

Snelle levering!

Lekker snel

Prima webshop

Snel geleverd en veel keuze

Producten zijn snel geleverd en er is genoeg keuze op de site. Wraps smaken heel goed. De erytrithol is een prima suikervervanger. En de wafel/pannenkoekmix ga ik van de week uitproberen.

Goed produkt, lekker brood. Een aanrader

Gewoon goed.

Dat is voldoende.

Goede snelle levering

Goede snelle levering

Topp

Betrouwbaar en correct

1e keer besteld en alles verliep zoals was belooft

Beschuit is heel lekker vers en de keto granola met chocola is ook erg lekker.

Snel en netjes

Veel verschillende producten inc receptenboek besteld. Producten zijn lang houdbaar. Alleen de chocopasta valt tegen. Hard en niet smeerbaar, mengt niet goed met de olie en een korte houdbaarheidsdatum.

Goede producten voor eerlijke prijs

De producten zijn goed en niet zo duur. Enige nadeel zijn de verzendkosten, die vind ik hoog. Maar dat is met veel webshop het geval. De verzendkosten maken de producten duur.

Mooi luchtig brood

Voldoet volledig aan de verwachtingen. Keurig op tijd geleverd.

Vlugge levering

Mijn bestelling werd vlug geleverd .. heel tevreden van!!!

Jullie zijn TOP

Jullie zijn top!!! Echter DHL is een onderneming die zijn afspraak niet nakomt. Zou vrijdag tussen 18.30 en 21.30 uur leveren en pas na een klacht van ontving ik bericht dat het zaterdag tussen 14.00 en 18.00 zal worden......ik ben benieuwd of ze zich nu wel aan de afspraak houden. Wat jullie betreft.... nogmaals TOP

Goede producten

Ben heel tevreden met de producten heb al veel besteld kan over geen product negatief schrijven

Snelle levering en keurig verpakt

Zeker aan te bevelen !!!

Groot assortiment

Fijne producten, snelle verzending, groot assortiment.

Doen wat ze zeggen

Snelle service, maar aan de prijs

Fijne producten

Fijne producten die zeker niet verkeerd smaken. Wij zullen zeker nog een bestelling doen.

Uitstekend product.

De muesli voldoet qua smaak aan mijn verwachtingen. Maar bovenal zijn de lage koolhydraten hetgeen mij over de streep trekken.

Snel bezorgd

Snel afgehandeld en bezorgd

Vlotte levering

Zoals steeds als ik iets bij Lowcarbcenter bestel, krijg ik het snel en goed verpakt thuis bezorgd

Over Lowcarbcenter.nl

Op onze website vindt u allerlei heerlijke koolhydraatarme producten die u kunt gebruiken bij het volgen van het koolhydraatarm dieet. Zo kunt u bij ons terecht voor onder andere koolhydraatarme snacks, koolhydraatarme pasta's, koolhydraatarm brood, zoetstoffen, bakproducten en nog veel meer. Met deze heerlijke koolhydraatarme producten wordt het volgen van het koolhydraatarm dieet een stuk makkelijker!