Snelle levering en keurig verpakt

Zeker aan te bevelen !!!

Groot assortiment

Fijne producten, snelle verzending, groot assortiment.

Doen wat ze zeggen

Snelle service, maar aan de prijs

Fijne producten

Fijne producten die zeker niet verkeerd smaken. Wij zullen zeker nog een bestelling doen.

Uitstekend product.

De muesli voldoet qua smaak aan mijn verwachtingen. Maar bovenal zijn de lage koolhydraten hetgeen mij over de streep trekken.

Snel bezorgd

Snel afgehandeld en bezorgd

Vlotte levering

Zoals steeds als ik iets bij Lowcarbcenter bestel, krijg ik het snel en goed verpakt thuis bezorgd

Makkelijke site en snelle levering! Ik zou een volgende keer weer hier bestellen!

Snel levering

Zelf kiezen wat je wil hebben

Snelle levering alleen mijn crackers waren in heel veel stukjes gebroken. Dus weet niet of ik die nog ga bestellen!

Alles oke!

Keurig geleverd als beloofd en het zijn lekkere producten ook.

Goed product, al is echte suiker nòg iets lekkerder Doos was dichtgeplakt met papieren plakband zelfs, ipv met plastic plakband, heel goed.

Handig

Handige website Redelijk overzichtelijk

Geweldig lekker brood. Smaakt naar meer. Ik heb diabetes en dit brood is een lekkere uitkomst

Alles wat ik besteld had TOPPIE

Raad het iedereen aan je heb het vlug in huis top

Snelle en goede afhandeling van bestelling.

Eerste bestelling gedaan en voor herhaling vatbaar.

Ik kreeg snel geleverd wat ik besteld had.

De bezorgers mogen wel wat training gebruiken het pakketje is zo voor de deur neergelegd, na 1 keer aanbellen (ring deurbel)

Goede low-carb alternatieven.

Voor de eerste keer een aantal producten bestelt bij lowcarbcentre, waaronder alternatieve producten voor tagliatelle, spaghetti en rijst. Nog niet alle aankopen gebruikt, maar wel de rijstvervanger. Erg content mee, ben benieuwd naar de andere producten.

perfect

super snelle levering goede kwaliteit producten

Groot assortiment. Ruime keus. Snelle levering.

Eindelijk een zoetstof gevonden die geschikt is voor Diabetici

Goed en snel geleverd

WA makkelijk te bestellen. En snel geleverd.

Snelle levering en keurig verpakt. De producten waren goed. Zal zeker nog een keer bestellen, want het is een hele goeie website en ze hebben er een groot assortiment in producten.

Heb het nog niet geproefd allemaal dus over de smaak heb ik nog geen oordeel.

Goed gegaan. Alleen 1 deksel kapot

Over Lowcarbcenter.nl

Op onze website vindt u allerlei heerlijke koolhydraatarme producten die u kunt gebruiken bij het volgen van het koolhydraatarm dieet. Zo kunt u bij ons terecht voor onder andere koolhydraatarme snacks, koolhydraatarme pasta's, koolhydraatarm brood, zoetstoffen, bakproducten en nog veel meer. Met deze heerlijke koolhydraatarme producten wordt het volgen van het koolhydraatarm dieet een stuk makkelijker!