Snelle service en goede producten

Fijne website met een groot aanbod aan producten en vooral ook duidelijke uitleg over de producten. Dat maakt het kiezen van het juiste product dan ook veel makkelijker. Verder is de verzendservice snel en goed. En er zat ook een kleine attentie in. Wat ik erg kan waarderen. Absoluut een aanrader!

super

Snelle en goede bezorging. Duidelijke site

een geweldig product, past uitstekend in mijn keto dieet

het brood bakken gaat goed, wel lang laten rijzen. Perfect houdbaar in de koelkast. Het brood laat zich prima invriezen. Erg lekker om na twee jaar zonder brood nu iedere dag voor het ontbijt en de lunch een boterham met kaas te eten

Goede producten

Moet nog veel gaan proberen maar de producten zien er goed uit.

Prima. Snel geleverd

Snel geleverd conform.

Prima spullen, snel geleverd

Duidelijke en makkelijke website. Volledige omschrijvingen, snel geleverd.

Heel veel producten

Perfect!

Assortiment past goed in mijn levensstijl en veel keuze. Bestellen ging makkelijk en ik werd goed op de hoogte gehouden van de status. Ga zeker vaker Bestellen

Lekker

Alles goed

snel geleverd

Goede kwaliteit, snel geleverd.

Duidelijke website, prima producten en snel geleverd.

Prima website en kwalitatief goede producten. Waarom geen 10: informatie over broodmeel klopt niet op de site en ondanks een opmerking hierover geen reactie.

Alles netjes de volgende dag in huis. Super!

Goede producten, levering op tijd

Snelle levering, goed assortiment

Goed assortiment. Snelle levering

Top geregeld!

Besteld en de volgende dag geleverd. Dit Ketobrood is heelijk en een aanrader! Ik maakte eerst gebtuik van het koolhydraatarme brood van Atkins maar vind deze persoonlijk lekkerder:).

Prima service, snelle levering.

Prima ervaring

Heldere website, produkten zijn goed te vinden. Bestellen gaat vlot evenals de afhandeling van de bestelling. Een tevreden klant.

Kwaliteit, maar niet alles op altijd voorraad

Op zoek naar Keto snacks, goede winkel met het gebruikelijke assortiment. De beste producten zijn echter de seizoensgebonden chocoladeletters die alleen bij Lowcarbcenter te vinden lijken te zijn. Helaas zijn ze populair en daarom vaak op, en na sinterklaas waarschijnlijk ook niet meer beschikbaar. Jammer, want ze zijn bijna hetzelfde als normale chocola.

Ge,oon weg geweldige producten

Levert kwaliteit

Ruime keus, goede kwaliteit en service

goede ervaring!

Eerste bestelling goed en snel geleverd! Sommige producten best prijzig. Ga zeker wel wat vaker bestellen.

Makkelijke site en snelle levering

Makkelijke site en snelle levering

Kan vinden wat ik wil

Meestal snel bezorgt

Snelle levering, netjes en goed verpakt duidelijk met de verzending

Snelle levering, netjes en goed verpakt duidelijk met de verzending Goede en degelijke kwaliteit van het door mij bestelde dus zal hier nog wel eens vaker winkelen ;)