Supersnelle levering!

De kaarten namens alle collega's worden zeer gewaardeerd en zijn ideaal voor op de werkvloer.

Snelle en goede hulp via chat bij vragen over bestelling!

Daarna ook snelle levering van alle kaarten/enveloppen.

Snel en zeer goede kwaliteit.

Snelle bezorging, besteld en volgende dag in huis en zeer goede kwaliteit.

snelle service, betaalbare prijs. zal zeker in de toekomst weer gebruik van maken

Snel en goed geleverd.

Alles prima geregeld, maar als je een kadootje toevoegt, dan wel graag een pen die het doet😃

snelle levering, prima

Veel keuze uit kaarten en een snelle service. Zou fijn als je meteen postzegels mee kan bestellen

Snel,mooi en niet duur!

Een aantal kaarten besteld voor gasten van de Zonnebloem. Ze werden snel bezorgd en zo konden we deze gasten erg blij maken . Een aanrader voor iedereen om hier kaarten te bestellen.

snel en super kaarten!

top!

geweldig

Wat een snelle service!!

Goed maar wel prijzig

Verpakking kon wat kleiner en zodoende denk ik goedkoper. Zijn wel hele mooie kaarten. Maar daarom ook wat duurder.

Voor de eerste keer besteld maar goede service en snelle levering

goede ervaring!

Duidelijk, snel, netjes!

Supersnelle service en uitstekend assortiment om uit te kiezen!

Snelle levering en goed verpakt

Mijn ervaringen met dit bedrijf zijn prima! Hier en daar zou het assortiment wat vaker mogen worden aangepast. Vaak hebben we dezelfde kaarten. Nog ruimer assortiment zou fantastisch zijn.

Snel en perfecte service

Perfect ! Het was snel en de foutieve kaartjes mochten we houden en de nieuwe werden de dag nadien al doorgestuurd.

goede service

Goede kwaliteit, snelle levering en ondersteuning indien nodig

mooie kwaliteit en snelle levering

mooie kwaliteit en snelle levering

Mis nog wel eens onderwerpen/variatie in de kaarten: promotie / zwangerschapsverlof / rouwkaarten in Engelse taal

Beste Jenny, Hartelijk bedankt voor uw reactie. Bedankt voor uw opmerkingen, op deze manier kunnen we onszelf blijven verbeteren. Het klopt dat we op dit moment geen directe promotiekaarten hebben in het Engels, maar via deze link kunt u kaarten vinden op onze website die u hier wel voor kunt gebruiken: https://bit.ly/37HooNQ Via deze link vindt u diverse Engelstalige zwangerschapsverlof kaarten op onze website: https://bit.ly/2wvD9X5 Via deze link vindt u meerdere Engelstalige condoleancekaarten op onze website: https://bit.ly/2vNJWLe Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te schrijven. We wensen u een fijne dag en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

knap, snel helemaal oke

Ruime keuze, leuke designs, snelle afhandeling binnen de vooropgestelde termijn.

Ik ben tevreden

Ik ben tevreden over de kaarten, de snelheid van de levering en de keurige manier waarop alles was verpakt.

Supersnelle levering

Volgende dag in huis. Check je bestelling goed bij meerder kaarten. Kwaliteit goed. Prijs/kwaliteit ook prima.

Snelle levering en goede kwaliteit

De kaart voor 16:00 besteld en de volgende dag 's ochtends al in huis, netjes verpakt. De kaart in goede orde ontvangen.

Leuke site

Toffe kaartjes, heel goede prijzen, waar voor je geld.