Prima en snelle service

makkelijk te plaatsen order en heel snel geleverd.

Trage levering, kaart top.

Kaart was prachtig, netjes ingepakt en nog een extraatje erbij. Top service. Spijtig dat je dan weer 5 dagen moet wachten voor de koerier DPD het pakketje bij jou krijgt. Na een telefoontje aan Snelwenskaart waren ze daar zelfs verrast.

Netjes en op tijd geleverd

Fijn

Goede ervaring

Ruime en niet alledaagse keus, met zorg is de bestelling verstuurd.

Uitstekende webshop met prachtige wenskaarten TOP !

Heb meerdere kaarten besteld er is volop keuze een aanrader , bestelling keurig verpakt ontvangen.

Super snelle en goede service.

Leuke kaarten en super snelle verzending.

TOP!

Fijne website, snelle levering en behulpzaam en vriendelijk personeel aan de telefoon!!

Beste Linda, Bedankt voor deze review en voor uw blijvend vertrouwen in ons bedrijf. Daar worden we blij van! Met vriendelijke groet, Team Snelwenskaart.nl

Verkeerde kaart ontvangen, maar direct opgelost door de goede kaart te sturen. Deze ontvingen wij gelijk de volgende dag. Super mooie kaart!

Super snelle service!

Makkelijk en snel te bestellen. Zitten hele leuke kaarten bij maar soms een beetje oubollig bij de standaardpakketten (bloemen kaarten). Deze blijven ook vaak liggen en krijg je elke keer weer extra binnen.

Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Goed om te weten dat u niet geheel tevreden bent met de kaarten uit de standaardpakketten. Uw opmerking wordt doorgegeven en meegenomen in toekomstige beslissingen. Nogmaals, bedankt voor deze feedback! Team Snelwenskaart.nl

Ik vraag en zij leveren 2 dagen later

u bent razendsnel

zeer mooie kaarten en een razendsnelle levering! waarvoor dank!

Bestelling niet ontvangen

Niet ontvangen en niet te vinden via dhl

Goedemorgen Leanne, Bedankt voor uw review! Uw bestelling is inderdaad nog niet aangekomen, omdat het adres dat u heeft opgegeven bij de bestelling niet klopt. U kunt de track en trace volgen via onze verzender GLS (niet DHL). Helaas kunnen we u niet telefonisch bereiken omdat het door u opgegeven telefoonnummer ook niet correct is. Graag leveren we uw bestelling, dus vragen we u vriendelijk te reageren op onze e-mail of ons te bellen op 0314-364467. Met vriendelijke groet, Team Snelwenskaart.nl

Ruime collectie

Vrijdag besteld en maandag per koerier geleverd. Top!

voor ieder wat wils

Voor ieder wat wilt, er is een ruime keus om te kiezen.

Was verrast door de snelle levering!

super

Snelle levering, leuke kaarten!

super snelle levering!

overzichtelijke website

Snel. Leuke kaarten!

Ik was op zoek naar een speciale kaart voor mijn collega's. Ik heb de kaart alleen bij Snelwenskaart gevonden.

nvt

nvt

snelle levering en voldoende keus

Wij zijn tevreden, snelle correcte levering.

Snel en makkelijk!

Snel en makkelijk leuke kaarten bestellen. Aanrader!

Zeer goed, snel en verzorgd

Voor het eerst kaarten besteld, handig altijd een op voorraad veel keus in grote kaarten.

Snelle bezorging maar veel te duur

Keuze is goed maar ik mis de keuze om een pakket van 1 soort kaart te kunnen bestellen. Stuks prijs ligt veel te hoog.

Goedemiddag, Bedankt voor uw feedback! Het spijt ons u teleurgesteld te hebben met de prijs van onze kaarten. Graag nodigen we u uit onze 50% korting pagina te bekijken, mocht u in de toekomst toch nog eens op onze website komen.

Ik ben zeer tevreden over de snelle levering en de mooie verpakking waarin de kaarten worden verstuurd. Er zat een pen als cadeau bij mijn zending. Ik geef geen tien omdat ik nog meer keuze in kaarten wenselijk acht.

Donderdagavond besteld, maandagmiddag in huis. Ik had gedacht dat het langer ging duren naar België