goede ervaring

leuke kaarten, ruime keuze aanrader

Snelle levering harstikke fijn.

Met een snelle levering ontvingen wij hele mooie kaarten

Zeer tevreden!

Duidelijke web site en snelle levering! En toch geinig de pen in de enveloppe, dank jullie wel!

Prachtige kaarten, prachtige kwaliteit en supersnelle levering

Prachtige kaarten, prachtige kwaliteit en supersnelle levering

Netjes en snel

Ik had per ongeluk een dubbele bestelling geplaatst en heb hierover gesproken met de klantenservice. Ik werd erg netjes geholpen en alles werd gewijzigd zoals ik dat wenste. De kaarten werden de volgende dag al geleverd. Ik ben erg tevreden!

Goede en snelle service

Zodra ik een kaart heb besteld, heb ik deze nog de volgende dag in huis. Een keer had ik een verkeerde kaart besteld, deze mocht ik retourneren, was totaal geen probleem. Top service!

top!

snelle service !

Leuke en mooie kaarten, zeer tevreden

Supersnelle levering

Vriendelijke klantenservice

Jammer

Op vrijdag bestelling gedaan en op woensdag nog niet binnen. Na telefonisch contact bleek dat wij (als bedrijf) nog een openstaande factuur hadden en dat om deze reden de bestelling niet is opgestuurd. Het is uiteraard niet netjes dat wij nog een openstaande factuur hebben, maar een bericht hierover had wel op z'n plaats geweest. Jammer, het ging altijd goed.

Beste Hélène, Wij hopen dat deze situatie na ons telefonisch contact naar tevredenheid is opgelost. We staan voor u klaar mocht u nog vragen hebben.

Snelle levering, prachtige kaarten

Genoeg keuze, snelle levering (volgende dag) , kwalitatief mooie kaarten

Prima service.

Bestelling snel ontvangen.

Ruim assortiment en snelle levering

Het assortiment wordt regelmatig aangevuld en een ruime keuze in grote kaarten

Zo gemakkelijk mooie kaarten te bestellen en je ontvangt het mooie pakketje super snel. Chapeau.

Kwalititatief mooie kaarten en snelle levering

Prima service. Goede kwaliteit.

Supermooie kaarten en ook snel geleverd.

Snel, overzichtelijk, niet te duur, nette aanlevering!!

Snel, overzichtelijk, niet te duur, nette aanlevering!!

Altijd goed

Veel keuze, mooie kwaliteit kaarten.

Veel keuze. Snelle service. Uitstekend.

Erg tevreden!

Eenvoudig te bestellen, ranzend snel bezord!

Variërend assortiment, eenvoudig te bestellen en razend snel bezorgd in een mooie stevige bewaardoos mét pen :)! Mis alleen het opmerkingenveld bij bestellen op rekening.

Snel en goed.

Altijd ruime keuze en snel bezorgd. Nieuwe opmaak website iets onhandiger omdat je steeds naar beneden moet scrollen om de kaarten te zien. Groot logo altijd boven aan de site aanwezig.

Makkelijk en snel besteld

Over het algemeen erg tevreden. Keus vind ik qua pensioenkaarten nog altijd wat tegenvallen.

Snel en makkelijk te bestellen

Snel en makkelijk te bestellen