Na vraag om factuur geen reactie ontvangen.

Na vraag om factuur geen reactie ontvangen.

Goedemiddag, Bedankt voor uw reactie. Namens snelwenskaart.nl bieden we onze excuses aan voor het niet voldoen aan uw verwachtingen. De aanvraag voor uw factuur is bij ons aangekomen op 10 januari. Normaal gesproken duurt het een paar werkdagen voordat de factuur verstuurd is. Vanwege grote drukte duurt het iets langer dan normaal. We zullen ons best doen uw factuur vandaag nog op te sturen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We wensen u een fijne dag.

de naam zegt het al Snelwenskaart.nl. Besteld en snel geleverd.

Mooie kaarten, snelle levering, correcte service.

Ik had voor diverse gelegenheden kaarten besteld. De kaarten zijn erg mooi en van uitstekende kwaliteit. Perfect verpakt in een mooie stevige bewaardoos. Per abuis zaten er 5 verkeerde kaarten bij mijn bestelling. Door een simpel telefoontje werd dit correct opgelost. De door mij bestelde kaarten werden gratis nagestuurd. Hier is een klant nog Koning!!

Snelle bezorging.

Zeer prettige ervaringen met deze website

Keus was groot alhoewel ik wat meer keus in de XL kaarten met beterschap had gewild maar verder prima

Vlot en zoals verwacht!

Mooie kaarten en heel correcte service!

Snel geleverd, goede kwaliteit, netjes verpakt.

top[

snelle en goede levering

snelle en goede levering

goede service

Snel en efficient

Zeer goed bedrijf

Service is prima en leveringen zijn Echt heel snel!!

Prima leverancier

Ruim assortiment kaarten dat zeer regelmatig wisselt. Snelle levering

Prima.

Prima. De volgende dag in huis, goed verpakt.

Snelle levering van de juiste bestelling. Ontvang ook een complete factuur met btw en ons boekingsnummer.

Snelle levering; via een prima website besteld

De bestelling die ik had geplaatst werd de volgende dag geleverd. De kwaliteit van de kaarten is uitstekend, en de keuze is enorm groot. Ik ben dus ontzettend tevreden!

gewoon super !!!!

gewoon super !!!! geen woorden nodig.

Bezorging traag

Op donderdag besteld pas op maandag ontvangen en jezelf dan snelwens noemen..., De kaart kwam te laat aan om te kunnen gebruiken

Beste mevrouw Van Gent, Bedankt voor uw reactie. Het spijt ons dat de kaart later is aangekomen dan u had verwacht. We begrijpen dat dit erg vervelend is. Kaarten die vóór 17:00 besteld worden, zullen dezelfde dag nog verzonden worden. In uw geval was de kaart na 17:00 besteld en dat is de reden dat u uw bestelling op maandag heeft ontvangen. We hopen u voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht u hier nog vragen over hebben, dan kunt u contact met ons opnemen of onze website www.snelwenskaart.nl raadplegen. Onder het kopje “Hoe werkt het” vindt u meer informatie.

TOP aanrader

Zeer mooie kerstkaarten met een prachtig gepersonaliseerd inlegvel. Vlugge service en levering in een mooi verzorgd pakketje + een pen, dit allemaal voor een kleine bestelling. Bedankt

snelle levering in mooie dos en goed verpakt

snelle levering in mooie dos en goed verpakt

Ruime sortering, snelle service

Veel keuze. Verzending snel en goed verpakt.

Mooie kaarten en op tijd geleverd.

Met zorgvuldigheid en creativiteit ben ik ontzettend verrast door een super leuke bestelling.

Ik heb de bestelling ontzettend snel ontvangen, bij ontvangst zit mijn bestelling in een super leuke doos en is alles zorgvuldig ingepakt.

Ik zocht een bepaalde kerstkaart, die niet meer in winkels verkrijgbaar is. De medewerkers van Snelwenskaart.nl hebben ervoor gezorgd dat ik de kaarten via een apart toegevoegde webbestelling de volgende dag in de bus had. Wat is het toch fijn als mensen bereid zijn om extra moeite te doen.

Super snelle levering!

De kaart is heel snel geleverd, met een gratis pen erbij (wat ik een leuk cadeautje vond) :-)

Snel en gemakkelijk

Practische site, vlotte betaling en aflevering!