Altijd leuke kaarten en een snelle service

Altijd leuke kaarten en een snelle service

De kaarten werden snel geleverd, super verpakt, en de kaarten zijn erg mooi!

leuke kaarten en snelle levering!

Vandaag besteld, morgen in huis. Top! Veel afwisselende leuke kaarten.

Snelle en goede service

Snelle en goede service

Kaarten o.k. Jammer van de hoge verzendkosten.

Jammer van de verzendkosten.

Vandaag besteld, morgen in huis! Het kan dus wel, ondanks corona

Helaas te laat geleverd

Duurde 3 dagen voor hij binnen was en dat was voor mij helaas te laat om hem nog te kunnen gebruiken. Ik weet niet waar het aan ligt, postnl, corona.. geen idee maar als je iets nodig heb adviseer ik om een dag of 4 op voorhand te bestellen. Bestellen via de website ging echter prima.

Prachtige kaarten nog mooier als afgebeeld. In een woord super.... Minpunt voor de bezorging GLS.

Werd geleverd in n stevige envelop,geen gekreukte kaarten

Erg snel service en exact zoals op de website

De foto's op de website zijn exact zoals in de realiteit. Erg snelle levering. Erg tevreden over de shop!

ruime sortering, snelle bezorging, goede verpakking

Zeer tevreden over de sortering, snelle bezorging en goede verpakking. De pen schrijft ook nog eens heerlijk!

eenvoudig, snel besteld, snel in huis, ruime keuze in aanbod

Ruim voldoende keuze in kaarten. Bestellen ging eenvoudig en had de kaarten vlot in huis.

Snel, mooie kaart, veel keus, dure verzendkosten

Prima service, snel, mooie kaarten en veel keuze. Alleen de verzendkosten van 4,95 vind ik erg hoog. Het is een brievenbuspakketje, dus hoeft het volgens mij qua verzending niet zo duur te zijn.

Snelle levering en leuk assortiment

De levering van de XL-kaarten was heel snel (volgende dag al in huis) en het assortiment wordt steeds groter in de XL-kaarten dus dat is erg leuk.

Superrrr!!!

Vandaag besteld morgen in huis! Mooie kaarten en ook heel netjes verpakt. Aanrader!!!

super mooie kaarten!

Besteld, snel geleverd, prachtige kaarten!

Snelle en keurig verpakte levering!

Makkelijke website. Snelle en keurig verpakte levering. Aanrader!

Mooie kaarten en super snelle levering!

Ben nog steeds aan het wachten, heb nog niks ontvangen.

Als je het snel nodig hebt is het niet aan te bevelen. Misschien ligt het aan het coronagedoe maar ben wel teleurgesteld.

Beste mevrouw De Decker, Bedankt voor uw reactie. Graag bieden wij onze excuses aan, omdat we niet aan uw verwachtingen voldaan hebben. Uw pakket is door ons verzonden op de dag dat u het besteld heeft. Echter door grote drukte bij onze verzender komt het iets later aan dan normaal. Hier is inmiddels contact met u over opgenomen. Nogmaals onze excuses. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dit graag.

Ruime keus en heel snel geleverd.

Met recht snel wenskaarten. Volgende dag geleverd, netjes verpakt.

Prima verzorgd!

Bestelling met aandacht en goed verpakt verzonden, en met pen erbij. Paste in de brievenbus, thuis blijven was daarom niet nodig. Als ik weer een kaart nodig heb, dan is deze site voor mij nummer 1.

Als besteld, zeer snelle levering

Snelle levering!