Super snelle levering en kreeg er ook nog eens een leuke pen bij cadeau:)

keurig geleverd

positief

mooie kaarten, snelle levering

1ste keer dat ik bij Snelwenskaart bestel. Goede service, snelle levering

Veel keuze en snel geleverd

zeeer goede service

Het is super goed en netjes verstuurd. En zeer snel geleverd. In een mooie doos en netjes apart verpakt, en een mooie pen erbij.

Prachtige kaarten

Snelle reactie op vraag via de mail, bestelling gedaan en met 3 dagen jullie prachtige kaarten in huis

uitstekend

Zeer tevreden over de dienstverlening alles in orde zal in de toekomst nog bestellen

Hi Lea, wat fijn te horen! We zien je graag nogmaals terug op Snelwenskaart.nl!

Prachtige kaart

Snelle service, zeer goed verpakt, goede track & trace

Ik had de kaarten de volgende dag al in binnen, echt super snel!

Overzichtelijk en snel te vinden wat je zoekt.

Ik kon heel snel vinden, naar waar ik zoek was. Kaart was duidelijk op de site, en goed gepubliceerd.

Top !!!

Snelle correcte levering. Kaarten zijn heel netjes verpakt. Dus alles in orde en ik blijf zeker klant !

Schitterend!

Eerste maal dat ik bestel, veel keuze en makkelijk te bestellen. Eenmaal aangekomen per GLS (op een zondag dan nog :-) ) opende ik de enveloppe, beide kaarten beschermd en een gratis balpen. Hier bestel ik nog in de toekomst!

Beste Dimitri, Super bedankt voor de geweldige review! Hier worden wij blij van :)

Prima ervaring, alles volgens het boekje, supersnel geleverd en ook nog een gratis pen!

Het is oke

Het is oke

Hi Romano! Vervelend te horen dat de levering niet correct verlopen is. Inmiddels hebben we contact gehad en zijn we tot een oplossing gekomen. Nogmaals excuses voor het ongemak!

Leuke kaarten en snelle levering!

Leuke kaarten en snelle levering!

Nieuw als klant, ging even iets mis met de bestelling dus gebeld. Zeer aardige medewerkster die mij geholpen heeft. Supersnelle verzending. We gaan hier als bedrijf zeker meer gebruik van maken.

Oeps

De site en pagina's voor een leuk kaartje zijn aardig maar gedurende het proces miste ik een tekst die je op het kaartje zou kunnen 'schrijven'. Waarschijnlijk heb ik nu een kaartje op een ander adres laten bezorgen zonder dat de afzender bekend is. Het is onduidelijk dat dit niet via de site kan.

Verry good.

Perfecto prachtige kaarten snel bezorgd.

Leuke kaarten

Snel bezorgd, heel goed verpakt, zodat de kaarten niet konden vouwen en een goede prijs. Zeker voor herhaling vatbaar.

Snel geleverd en 2 mooie kaarten

Ben super tevreden. Snelle afhandeling en de kaart was met grote zorg ingepakt. Zal deze site zeker aanraden. Bedankt voor de goede zorg.

Top, zeer snelle levering

Echte aanrader

Mooie , groote kaart. Goede kwaliteit!

Keurig

Snelle, keurige levering. We hadden nog wat vragen over de factuur, maar daar zijn we ook keurig bij geholpen.

Goede en snelle service, assortiment voldoende

De website is helder, bestelproces is makkelijk en de bezorging was snel. Ik heb een box besteld met assorti aan kaarten. Daar zitten hele leuke kaarten tussen, maar ook een aantal waarvan je denkt: moea.. die gaan we als bedrijf niet gebruiken. Ik had graag duidelijker willen zien welke kaarten er dan in deze box zaten. Er zit bijvoorbeeld ook een kaart op A4 formaat in. De volgende keer zal ik hier weer bestellen maar dan zelf kaarten uitzoeken.