Heel snelle levering

De levering ging heel snel van de bestelde kaarten en dit in een mooie, stevige doos met nog een extra aardigheidje.

Ik heb 10 november niets ontvangen. Kwam 13 november keurig bezorgd

Beste Ingrid, Allereerst hartelijk dank voor het plaatsen van deze review. Onze excuses dat de levering niet op tijd bezorgd is, dit is zeker niet de bedoeling! Doorgaans worden bestellingen die op werkdagen vóór 17.00 uur besteld zijn de volgende dag geleverd, helaas is dit in uw geval niet gelukt. We hebben contact gezocht met onze vervoerder en het pakket zou inmiddels afgeleverd zijn. We hebben contact met u opgenomen. Nogmaals onze oprechte excuses!

Snelle service, mooie kaarten !

Ruime keuze, snel en goed verpakt bezorgd !

Dit was mijn tweede bestelling bij Snelwenskaart. Het lukte even niet om mijn bestelling af te ronden, maar heb telefonisch de hulp gekregen en alles is perfect verlopen en ik kon de bestelling afronden, de volgende dag was mijn pakket al in huis. Geweldige medewerkers , dank jullie voor de hulp. gr Karolien

Beste Karolien, Bedankt voor deze geweldige review! Fijn te horen dat je zo tevreden bent met onze service, hier worden we blij van!

Leuke teksten.

Ik vond het Leuk, om voor mn kleinzoon deze mooie kaarten te kopen. Hij heeft ze nog niet ontvangen, maar ik denk wel, datie er blij mee zal zijn.

Te laat geleverd

Wel vriendelijk antwoord op mijn boze email over te late levering met optie te weigeren en terug te betalen maar daar re veel gedoe voor 10€

Top ervaring en prachtige kaarten

Super tevreden. Zeer mooie kaarten en top prijzen. Ook snelle en correcte levering. Een echte aanrader.

Ideaal

Leuke kaarten, bezorgd binnen 1 dag en verpakt in een mooi doosje.

Super snelle service

Keuze genoeg ,heel mooie kaarten voor elke gelegenheid. Snel geleverd en ik kreeg er nog een mooie balpen bij. Een aanrader!

De kaartjes zijn snel geleverd, zien er leuk uit en waren makkelijk te bestellen.

positief

makkelijk gebruik website en snelle service!

Mooie kaart met slechte levering.......

Ben heel tevreden met de kaart.. Levering was wel minder. De koerier heeft zelfs niet de moeite gedaan om aan te bellen en heeft de grote omslag in twee geplooid om in de brievenbus te duwen...... met alle gevolgen voor de kaart..... Ik weet dat dit niet jullie schuld is maar het is misschien wel een idee om een opschrift "niet plooien" op de omslagen te plaatsen om dit soort toestanden te vermijden.....

Beste Diana, Allereerst hartelijk dank voor het plaatsen van deze review. Onze excuses dat de levering niet naar wens verlopen is, dit is zeker niet de bedoeling! We zullen dit met onze vervoerder oppakken. Inmiddels hebben we contact met u gezocht en zijn tot een oplossing gekomen. Een mooie dag gewenst!

Super snel en goede service

super service!

Bij mijn levering was er iets misgelopen en een dag later was alles correct geleverd, inclusief een zakje snoep. Jullie weten hoe je klanten blij kan maken! Bedankt!!

Heel erg goed

Snelle levering, mooie producten, netjes verpakt,

Ging gemakkelijk en vlot

Bestellen ging gemakkelijk en vlot comminicatie ook goed alleen spijtig verdelen ze via GLS waar ik geen goede ervaring mee heb. Deze communiceren niet goed ook dit maal niet op de hoogte wanneer er geleverd wordt. Spijtig

Hi, hartelijk dank voor je review! Fijn dat je ons laat weten dat de communicatie omrent het op de hoogte houden van leveren niet goed verlopen is. We zullen dit opnemen met onze vervoerder. Een mooie dag gewenst!

Prachtige kaart. Erg goed verpakt. Snelle bezorging. Zeer aan te bevelen.

Mooie kaarten en snel geleverd

Hele mooie kaarten en ook snel geleverd! Echter enige minpunt vind ik persoonlijk dat de logo van de winkel erg groot op de achterkant van de kaart genoteerd staat. Geen ramp natuurlijk, maar dit stond nergens op de website verder vermeld.

snel en naar tevredenheid geholpen

Ik werd snel en naar tevredenheid geholpen.

Snelle setvice

Snelle service en groot aasortiment

Mooie kaarten en snel geleverd.

Probleemloos bestellen gevolgd door snelle levering !

Veel keuze op de site, gemakkelijk bestellen en snelle levering - dit was mijn eerste keer en het is goed meegevallen ....

op tijd geleverde kaart tevreden met de levering

Onvoldoende

Ik wachten het hele dag op het kaartje. Om +/- 21:00 veranderende de bezorg tijd naar de volgende dag. Herl vervelend want ik had geen mooie kaartje in huis. Die word pas de volgende dag geleverd, dan is het te laat. Voor dus... niet meer bij jullie bestellen.

Leuke kaarten, snelle levering

Ook voor zakelijke bestellingen goede service.