Filters

1

Niets binnengekomen en slechte service

Ongeveer 3 weken geleden heb ik iets besteld, maar er is nog helemaal niks binnengekomen. Ik heb alleen een bevestigingsmail gekregen direct na aankoop van het product, maar ik heb geen track en trace code gekregen. Het enige wat op mijn account staat is dat de bestelling nog aan het verwerken is, maar dit duurt nu al drie weken lang. De levertijd stond als 5-7 werkdagen, prima dus, maar nu zijn we al drie weken verder en ik heb nog steeds geen geüpdatete informatie. Daarnaast heb ik een week geleden hierover al een mail gestuurd, maar tot mijn teleurstelling is hier geen reactie op gegeven. Heel vervelend dat ik niet weet wat er met mijn bestelling is gebeurd. Slechte service dus en het duurt ontzettend lang!! Ik raad onedayonly zeker niet aan voor anderen...

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte meneer Chan, Wij hebben inmiddels via onze klantenservice contact met u gehad. Het klopt dat de verzending door grote drukte in het distributiecentrum te lang op zich heeft laten wachten. Inmiddels is de zending onderweg en zullen wij de track & trace gegevens met u delen. Via deze weg nogmaals onze excuses voor het ongemak. Vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

4

veel te late levering

ik krijg al drie dagen te horen dat het artikel onderweg is. Maar track en trace van Post NL geeft aan dat het daar nog niet is ontvangen. Besteld op een moment waarop het nog net op tijd voor een verjaardag zou kunnen worden geleverd. Niet dus, de klantenservice herhaalt elke keer dat het artikel onderweg is. Helaas niet de eerste keer. Aardigheid is er af. Betreft Hyundai LED bureaulamp Art.nr.: 2020032403 Verwachte verzending: Levertijd: 5-8 werkdagen

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte meneer Uitenboogaart, Uw oorspronkelijke zending is inderdaad niet goed gegaan. De track & trace code van Post NL werd niet actief. Wij hebben een nieuwe zending aan u doen toekomen inmiddels, welke als het goed is in uw bezit is. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft kunt u altijd contact opnemen via: klantenservice@onedayonly.nl. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

4

TE lange levertijd/verzendtijd

Het woordje "verwachte" op de (betaalde) factuur vermelde "verwachte levertijd/verzendtijd" doet vermoeden dat het bedrijf de afspraken met leveranciers en het afleverproces niet onder controle heeft? In mijn geval 15-11 besteld met verwachte lever-verzendtijd 5-7 dagen, maar het product staat nog steeds op status in behandeling. Daar moet de tijd voor het verzenden etc. nog bij komen. Voor mij een slechte klantervaring.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte meneer De Moor, Wij hebben inmiddels via klantenservice contact met u gehad, en de bestelling is keurig bij u gearriveerd conform de afgesproken levertijd. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft kunt u altijd contact opnemen via: klantenservice@onedayonly.nl Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

6

Geen levering, geen contactmogelijkheid

16 dagen geleden besteld, levertijd 5 tot 8 dagen, nog niet geleverd. Het was een verjaardagscadeau. Kwalijker is nog dat een telefoonnummer wordt vermeld voor vragen over een bestelling maar dat 4 langdurige pogingen alleen leiden tot een melding aan het begin en daarna doodse stilte. Een e-mail adres kan ik niet vinden. Op de website is te zien: bestelling verzonden, volg uw bestelling, OK, maar dan volgt de vermelding voor deze bestelling is geen traceernummer beschikbaar. Aan malafide denk ik niet. Daarvoor bestaat deze webwinkel al te lang. Maar wel slechte service. Ik ontving twee reacties van One Day Only, vriendelijk en met excuses. De eerste legde de oorzaak bij drukte bij het distributiecentrum en PostNL, wat niet waarschijnlijk is, nu al 3 weken na bestelling. De tweede, van de Klantenservice, vermeldde dat er iets niet goed was gegaan met de bestelling en dat een nieuwe zending was aangemaakt. Ik zou het volledig aankoopbedrag terugkrijgen, bureaulamp wordt kosteloos. Dat hoeft niet. Als ik iets koop en geleverd krijg is het normaal daarvoor te betalen. Blijft over dat je mag verwachten in je account functionerende contactmogelijkheden te kunnen vinden. Waardering opgehoogd naar 3 sterren. Aanbeveling ook veranderd in ja. Ik ontving twee vriendelijke reacties met excuses. De eerste legde de oorzaak van het uitblijven van de levering bij de drukte op het distributiecentrum en bij Post.nl. Dat was wat onwaarschijnlijk omdat vanaf besteldatum ondertussen 22 dagen waren verstreken. De tweede een dag later vermeldde dat de bestelling in het ongerede was geraakt, dat een nieuwe was voorbereid en dat deze kosteloos zou zijn. Dat wil zeggen gratis levering. Dit laatste hoeft niet. Als ik iets bestel, en dat wordt ook geleverd, dan is het normaal dat ik daarvoor betaal. Natuurlijk kan er iets mis gaan. Maar over blijft dat je mag verwachten dat als een account is aangemaakt, je daarop functionerende contactmogelijkheden kunt zien. Ik verhoog het aantal sterren

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Geachte meneer Kardux, Wij hebben inmiddels via onze klantenservice contact met u opgenomen. Door grote drukte in het distributiecentrum en bij Post NL is de verzending van uw bestelling inderdaad niet goed gegaan. Wij verwachten dat deze in de loop van de werkweek alsnog bij u zal worden geleverd. Wij sturen u morgen nog de track & trace. Overigens kunt u ons altijd bereiken via: klantenservice@onedayonly.nl. Wij reageren altijd nog dezelfde werkdag. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

1

3 weken geleden betaald

NIETS gekomen, levertijd beloofd 5- 7 dagen en nu is de account NIET toegankelijk. ALARM aan nieuwe klanten!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte meneer Wolfs, U heeft gelijk de verzending door omstandigheden te lang op zich heeft laten wachten. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen, en is de bestelling naar u onderweg. Deze zal morgen bij u arriveren. Vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

10

Zeer snelle levering!

Zeer aantrekkelijke aanbiedingen! Hiernaast was de daadwerkelijke levering eerder dan de indicatie van de aanbieding.

  • Aanbevelen? Ja
2

Wat een slechte service

Drie weken geleden tassen besteld, levertijd 5 e 7 werkdagen. Na 2 weken gebeld, wordt niet opgenomen, gemaild, ja excuus vertraging, maar deze week nog.... Weer een week later weer gebeld, wordt weer niet opgenomen, gemaild maar weer, weer excuus, vertraging, maar deze week.... Nu heb ik er genoeg van, ik annuleer en vraag of ze het geld willen overmaken op een andere rekening dan waarmee ik betaalde. nee, is het antwoord, dat kan niet, het is geautomatiseerd. NOu ben ik wel erg benieuwd en ook huiverig wanneer dat geld , dat zij dus al 3 weken hebben zonder enige tegenprestatie, weer teruggeven. Nooit weer doe ik dit, jammer, want ze hebben mooie artikelen!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte mevrouw Thoe Schwartzenberg, Het klopt dat wij door omstandigheden deze zending niet op tijd bij u hebben kunnen leveren. Hier hebben wij u via de mail over geïnformeerd en het volledige aankoopbedrag op uw rekening gerestitueerd. Daarnaast hebben wij de tassen alsnog kosteloos naar u toegezonden dit weekend. Morgen zult u deze ontvangen. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

10

Uitstekende aanbiedingen, goede service en prima producten

Regelmatig ga ik kijken wat OneDayOnly in de aanbieding heeft en er zit altijd wel iets bij wat ik goed kan gebruiken. De levering duurt dan misschien iets langer dan bij andere websites, maar voor de prijs die ik betaal is het wachten niet zo erg.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed maar jammer dat niet (meer) bezorgd wordt in België

Ik heb regelmatig besteld bij OneDayOnly en ben tevreden over de kwaliteit van de producten en de service. Helaas is sinds de accounts vernieuwd zijn, het niet meer mogelijk in België te bezorgen. Ik moet het nu bij familie in NL laten bezorgen. De extra kosten voor België vond ik geen probleem.

  • Aanbevelen? Ja
7

Eerst verkeerde maat geleverd, daarna goed opgelost

In plaats van mijn bestelde Wrangler jeans van maat 34-32, ontving ik maat 32-34. Blijkbaar is de bestelling verwerkt door iemand die moeite heeft met cijfers. Na contact leek het niet mogelijk te ruilen voor de juiste maat. Maar uiteindelijk is het snel opgelost en kreeg ik 1 dag later e juiste maat.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Geachte heer Drenthen, Na contact met onze klantenservice hebben wij u inmiddels kosteloos alsnog de juiste maat toegezonden. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft kunt u altijd contact opnemen via: klantenservice@onedayonly.nl. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

5

Trage levering

Bestelling geplaatst op 30 augustus, levering zou binnen 1-3 werkdagen plaatsvinden. Nu, 6 september, meldt de status nog steeds "in behandeling", maar geen uitzicht op daadwerkelijke aflevering. Niet erg punctueel en klantvriendelijk, lijkt me zo...

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer, mevrouw, Het spijt ons dat de levering te lang op zich laat wachten. Zou u een mailtje kunnen sturen met uw ordernummer naar klantenservice@onedayonly.nl? Wij gaan dan zorgen voor een passende oplossing en een compensatie. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

5

De levering duurt te lang

Tijdens het bestellen is mij niet duidelijk geworden dat de levering langer dan een week zou duren. Ik heb nog wel gezocht naar de leveringstermijn maar ben die op de site niet tegengekomen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer, mevrouw, Dit staat duidelijk aangegeven bij zowel het product als op onze website: https://www.onedayonly.nl/hoe-werkt-het. Daarnaast kunt u in uw orderbevestiging ook nog de levertijd van uw bestelling vinden. Vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

10

Super service !

Zeer tevreden wat betreft reactie op een vraag en tevens tegemoetkoming betreffende bezorgkosten . Kortom … top webwinkel .

  • Aanbevelen? Ja
8

Keurig geleverd, levering werd niet aangekondigd

Wij zijn geen mensen die bestelling perse de volgende dag geleerd willen hebben. Dit duurde echter wel wat lang en we kregen daar geen update over

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service, uitstekende aanbiedingen.

Heel blij mee, helemaal tevreden met de verschillende aanbiedingen dat ik over the laatste paar jaar hebben ingekocht.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima producten

Prettig en goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Alleen maar positieve ervaringen tot nu toe!

  • Aanbevelen? Ja
9

uitstekend

tot nu toe goed

  • Aanbevelen? Ja
8

snel en goed

snel en goed

  • Aanbevelen? Ja
8

Uitstekende producten en service

Daar voeg ik niets aan toe. Doorgaan zo!

  • Aanbevelen? Ja
8

Uitstekende producten en service

Daar voeg ik niets aan toe. Doorgaan zo!

  • Aanbevelen? Ja
3

Zeer slechte

Op 20-06-2021 drie T-shirt besteld, inmiddels een maand later, meerdere e-mailtjes later, nog geen t-shirt ontvangen en ook geen geld teruggekregen. Onprofessioneel. Dag na schrijven van beoordelingen was ik opgebeld door klanten service met mededeling dat mijn geld zou binnen drie werkdagen terug gestort. Jammer dat ik moest zoveel wachten op mijn geld.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte meneer Salkicevic, Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u gehad en het probleem naar tevredenheid verholpen. Indien u nog vragen heeft kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

8

One Day Only is goed, alleen laatste bestelling verkeerde kleur.

Goede ervaringen met bijv. cartridge, batterijen, boeken. Laatste bestelling:Tortuga vliegengordijn - 90x200cm, Lichtgrijs, artikel nr. 202105040202. Hier is door het bedrijf de verkeerde kleur geleverd, nl. zwart, wit, licht grijs. Mijn bestelling was alleen de kleur lichtgrijs.

  • Aanbevelen? Ja
9

Super goede aanbieding, snel geleverd !

Een hele mooie stofzuiger gekocht met een goede korting ! Snel geleverd en heldere communicatie

  • Aanbevelen? Ja
2

Slecht bereikbaar via telefoon

Wat maakt dat de telefonische wachttijden ontzettend lang zijn en dat je dan nog geen medewerker of evt. computer aan de lijn krijgt? Geen (klantvriendelijk) protocol krijg om te weten als klant hoe ver je in de wachtrij staat. Ook geen chat functie om te communiceren met deze bestel organisatie. Dus ontbrekende klantgerichte functionaliteit is niet meer zoals in 2021 gebruikelijk is. Techniek zal niet het probleem zijn wel het gebrek aan investering, vrees ik!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer, mevrouw Van Der Linden, Het kan op maandagochtend zo zijn dat het telefonisch erg druk is en u enkele minuten moet wachten. Daarom geven wij in het bandje aan dat wij ook via Whatsapp en mail te bereiken zijn. Via klantenservice@onedayonly.nl reageren wij altijd binnen enkele uren op werkdagen. Jammer dat u hierom een negatieve review gaat schrijven. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd