goed maar moeizaam

die bestelde Barolo is prima; maar voor die bestelling per computer ben ik ruim een uur bezig geweest . Dan klopte het wachtwoord niet, dan hoorde mijn mailadres niet bij mijn wachtwoord. Kortom een ramp, die site. Uiteindelijk telefonisch besteld.

Geachte meneer Smitt, Dank voor uw beoordeling. Het spijt ons dat het u veel moeite heeft gekost de bestelling in orde te maken. Indien u even een mail stuurt aan: klantenservice@onedayonly.nl met uw mailadres, zullen wij uw account even resetten en u een nieuw wachtwoord sturen. U kunt overigens ook altijd een bestelling plaatsen zonder in te loggen in uw account. Momenteel zijn wij bezig met het ontwikkelen van een nieuwe website. Deze website zal de gebruikerservaring aanzienlijk moeten verbeteren. Voor overige vragen of opmerkingen kunt u ons ook altijd bereiken via: 088 572 01 11. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

Goede drinkbare wijnen voor een redelijke prijs.

Makkelijk, snel en goed.

Geen aanvulling

correcte , stipte afhandeling

alles prima verlopen ; wijn nog niet geproefd

wijnlevering gaat snel

de levering van wijn geschiedt snel van andere producten laat dit helaas nog wel eens te wensen over, dat kan m.i. nog worden verbeterd. Maar als iets niet goed is wordt zonder problemen het product omgewisseld of geld teruggestort

Geachte heer/mevrouw, Dank voor uw positieve beoordeling. Graag reageren wij nog op uw opmerking over de langere levertijd van sommige artikelen. De langere levertijd op product aanbiedingen valt namelijk te verklaren omdat wij een groot gedeelte van ons productassortiment na afloop van een verkoop pas inkopen. Hierdoor houden wij de logistieke en voorraadkosten zo laag mogelijk en kunnen wij de beste actieprijzen calculeren voor onze klanten. Een nadeel is wel dat de levertijden hierdoor inderdaad kunnen oplopen, maar wij proberen altijd zo goed mogelijk de juiste levertijdsindicatie te communiceren. Mocht u verder nog vragen hebben, twijfel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar via 088 - 572 01 11 (tussen 08:00 - 19:45) of per mail via klantenservice@onedayonly.nl Met vriendelijke groeten, Team OneDayOnly

Hele goede prijs/kwaliteit verhouding!

Andermaal een prima wijn en snelle service!

altijd kwaliteit en goede service.

snelle levering goede kwaliteit goede prijs

Kwalitatief goede producten voor een prachtige prijs. Aanrader!

De afgelopen jaren regelmatig artikelen besteld. Zelden teleurgesteld. Dat geldt voor allerlei producten: ook met de wijnen heb ik goede ervaring. Ik blijf klant!

Mooie wijnen voor een gunstige prijs én met het gemak vanuit huis.

Als ik niet bang was voor alcohollisme zou nog meer nuttigen.

Elke bestelling werd in het algemeen tijdig en snel geleverd. Geen klachten daarover. De wijn is overigens doorgaans van prima kwaliteit. Ga zo door!

Uitstekende wijn en voortreffelijke service !

Prima wijnservice !

geen klachten. Alles loopt zoals het hoort

Vlotte levering. Prettige prijzen vooral als gepensioneerde.

Goed product, gratis en snel bezorgd!

Zo nu en dan eens een interessante wijn voor een mooie prijs: OneDayOnly.

In het algemeen goed

Laatste zending 2x over moeten bellen

Snelle levering van bestelde goederen op aangegeven tijdstip.

Helaas. De eerste en tot nog toe enige geopende fles uit 2001 was zeer teleurstellend en proefde over de houdbaarheidsdatum. Heb op basis hiervan twijfels over de overige 5 flessen.

Geachte heer/mevrouw, Dank voor uw beoordeling. Vervelend om te lezen dat de wijn niet goed is. Helaas kan dit wel eens gebeuren met wijn. Wij adviseren u om altijd contact op te nemen met onze klantenservice, zodat wij naar een gepaste oplossing kunnen kijken. Denk bijvoorbeeld aan het omruilen van alle flessen of een andere vorm van compensatie. Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar via 088 - 572 01 11 (tussen 08:00 - 19:45) of per mail via klantenservice@onedayonly.nl Wij horen graag van u. Met vriendelijke groeten, Team OneDayOnly

Aflevering conform afspraak precies op tijd; smaak is in lijn met het aanbod en bevalt ons goed.

De samenvatting is zodanig dat verder uitspinnen niet meer bijdraagt.

Snelle service en vriendelijk mensen.

De wijn is uitstekend. Kwaliteit uitstekend En een goede service. Groetjes Harrie Jonk

Betrouwbaar, snel en correct

Al diverse malen uiteenlopende zaken besteld, zonder uitzondering tot tevredenheid.

snelle service

goede wijn

Prima wijn voor een mooie prijs.

Ik heb nu meerdere malen wijn besteld via OneWineOnly. Met één uitzondering zijn de wijnen me altijd goed bevallen. Men levert goede wijnen voor een prima prijs. Levering is altijd binnen een aantal dagen en omdat ik een account heb, is levering ook gratis.

Slechte bezorging

Bezorging zou plaats vinden op zaterdag tussen 15.15 en 17.45 uur. Was vanaf 14.30 uur thuis. Geen bezorger geweest en ook geen kaartje in de bus gevonden dat ze me gemist hadden. Kon ook niet want ik was thuis. 's Avonds mail ontvangen met mededeling dat het pakker om 17.18 uur was aangeboden, maar er niemand thuis was. Dat kan absoluut niet kloppen. Er heeft bij mij niemand aangebeld. Dit is de 2e keer dat er problemen met de bezorging zijn. De wijn is prima, maar de slechte bezorging vergalt veel. Zal nog 1x een bestelling bij jullie plaatsen, maar als die ook niet goed gaat zal ik geen klant meer willen zijn.

Geachte mevrouw Boots, Het spijt ons dat Post NL zegt een bezorgpoging te hebben gedaan terwijl dit niet het geval kan zijn geweest. Wij hebben hierover inmiddels een officiële klacht ingediend bij Post NL, zodat dit bij een volgende bestelling niet meer zal gebeuren. Indien u in de toekomst problemen heeft met de bezorging, kunt u altijd contact met ons opnemen via: klantenservice@onedayonly.nl of 088 572 01 11. Wij zullen dan altijd zorg dragen voor een oplossing. Met vriendelijke groeten, Klantenservice team OneDayOnly

Erg slecht

Zie onderstaand mail verkeer en telefonische contact: Goedendag, Begin weer van voor af aan: 31 mei 2019 een bestelling gedaan bij jullie. Het betrof een scheerkist ad. € 154,95 incl. verzendkosten. (vind ik nogal een bedrag) De levertijd bedraagt vier tot zes dagen. Het is een cadeau voor mijn zoon die op 1 juni 2019 21 jaar wordt. Ik was dus al te laat. Maar ach het ziet er goed uit. Op 6 juni 2019 (helemaal niets van jullie gehoord, annuleer ik de bestelling) Wat schetst mijn verbazing? Op 11 juni 2019 wordt de scheerkist afgeleverd. 12 dagen te laat. De kist ziet er prima uit. We besluiten deze te houden. In de kist zit echter een briefje met de volgende tekst: 'Door een productiefout is de scheerkwasthouder die u in de scheerkist aantreft niet de juiste. U treft daarom in deze doos nog een andere scheerkwasthouder aan. Er zit echter helemaal geen scheerkwasthouder in de scheerkist. Dit heb ik telefonisch gemeld bij Juliette van jullie klantenservice op 18 juni 2019. Het is nu 25 juni 2019 en nog niets gehoord. Laat me weten wat jullie van plan zijn te doen. Overigens heb ik helemaal geen bezwaar als jullie die vier tot zes dagen fors overschrijden maar geef het dan tenminste door aan de klant. Ik ga ervan uit voor het einde van deze week iets van jullie te horen. Met vriendelijke groet, Jan Schakel

Geachte meneer Schakel, Het spijt ons dat de communicatie rondom deze order gebrekkig is geweest. Wij hebben de leverancier verzocht u zo snel mogelijk een nieuwe scheerkwasthouder toe te zenden. Zou u ons op klantenservice@onedayonly.nl nog willen laten weten of en wanneer u deze ontvangen heeft? Wij zullen nog even contact met u opnemen voor een vorm van compensatie. Onze excuses voor het ongemak. Vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

Makkelijk bestellen, makkelijk betalen en snel geleverd.

Bestelling ging goed, aflevering met haperingen.

Bestelling ging goed, aflevering haperde...