Goede service, uitstekende aanbiedingen.

Heel blij mee, helemaal tevreden met de verschillende aanbiedingen dat ik over the laatste paar jaar hebben ingekocht.

Prima producten

Prettig en goed

Alleen maar positieve ervaringen tot nu toe!

uitstekend

tot nu toe goed

snel en goed

snel en goed

Uitstekende producten en service

Daar voeg ik niets aan toe. Doorgaan zo!

Uitstekende producten en service

Daar voeg ik niets aan toe. Doorgaan zo!

Zeer slechte

Op 20-06-2021 drie T-shirt besteld, inmiddels een maand later, meerdere e-mailtjes later, nog geen t-shirt ontvangen en ook geen geld teruggekregen. Onprofessioneel. Dag na schrijven van beoordelingen was ik opgebeld door klanten service met mededeling dat mijn geld zou binnen drie werkdagen terug gestort. Jammer dat ik moest zoveel wachten op mijn geld.

Geachte meneer Salkicevic, Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u gehad en het probleem naar tevredenheid verholpen. Indien u nog vragen heeft kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

One Day Only is goed, alleen laatste bestelling verkeerde kleur.

Goede ervaringen met bijv. cartridge, batterijen, boeken. Laatste bestelling:Tortuga vliegengordijn - 90x200cm, Lichtgrijs, artikel nr. 202105040202. Hier is door het bedrijf de verkeerde kleur geleverd, nl. zwart, wit, licht grijs. Mijn bestelling was alleen de kleur lichtgrijs.

Super goede aanbieding, snel geleverd !

Een hele mooie stofzuiger gekocht met een goede korting ! Snel geleverd en heldere communicatie

Slecht bereikbaar via telefoon

Wat maakt dat de telefonische wachttijden ontzettend lang zijn en dat je dan nog geen medewerker of evt. computer aan de lijn krijgt? Geen (klantvriendelijk) protocol krijg om te weten als klant hoe ver je in de wachtrij staat. Ook geen chat functie om te communiceren met deze bestel organisatie. Dus ontbrekende klantgerichte functionaliteit is niet meer zoals in 2021 gebruikelijk is. Techniek zal niet het probleem zijn wel het gebrek aan investering, vrees ik!

Geachte heer, mevrouw Van Der Linden, Het kan op maandagochtend zo zijn dat het telefonisch erg druk is en u enkele minuten moet wachten. Daarom geven wij in het bandje aan dat wij ook via Whatsapp en mail te bereiken zijn. Via klantenservice@onedayonly.nl reageren wij altijd binnen enkele uren op werkdagen. Jammer dat u hierom een negatieve review gaat schrijven. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

Niet blij

Uw bestelformulier vergeet de toevoeging van het huisnummer mee te nemen, waardoor de wijn al een aantal keren bij de buren is bezorgd. Dit nodigt niet uit om nogmaals wijn bij u te bestellen.

Geachte mevrouw Twisk, Dat spijt ons. Er moet bij het invullen van de verzendgegevens iets niet helemaal goed gegaan zijn. Wij onderzoeken dit en zullen zorgen dat de toevoeging in uw huisnummer in de toekomst altijd meegenomen zal worden, zodat de wijn niet meer bij de buren zal worden aangeboden. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

Correct en vlot

Ondanks corona drukte bezorgd conform afspraak. Afspraak goed te plannen. Prettig.

Leuke aanbiedingen en een fijne klantenservice! :)

Leuke aanbiedingen en een fijne klantenservice! :)

bijzonder !

One day only heeft werkelijk hele mooie wijn aanbiedingen. Italiaanse wijn (vaak met DOC of DOCG certificaat).

uitstekende producten

was heel blij met de gekochte spullen ,precies wat in de advertentie stond

Fijne, overzichtelijke webwinkel met leuke en bijzondere producten. Pluspunt is de vriendelijke en hulpzame klantenservice.

Perfekte Service

Goede aanbieding met uiteraard goede prijs

Prima geregeld, qua verzending etc

Moet nog aan de wijn beginnen. Maar eerder niet teleurgesteld.

Spullen goed en service ook

Krijg bij geboekte reis na ruim een jaar door corona nog steeds mijn geld niet terug

Belofte niet nagekomen!

Op 24-02-2021 heb ik in een telefonisch contact met uw firma mijn probleem voorgelegd. Meneer Zou mijn klacht onderzoeken en mij via e-mail laten weten hoe mijn klacht geïnventariseerd is plus de oplossing. Op mijn vraag hoeveel tijd dit Zou kunnen duren was het antwoord maximaal een week. Vandaag is de maximale tijd ruimschoots verstreken en zitten we in de tweede week van maart. Het probleem is; PILLING. Aanschaf William de Faye vest met ritssluiting, zwart cashmere, 40%. Na twee dagen ontstaat er al pilling op diverse plaatsen, mouw, rug en meer. * Heb ik zaken gedaan met een fantasie firma? * Een kat in de zak gekocht? * Wat is u een gedane belofte waard? Ik wens een een goeie dag met veel klanten en voor mij een rap antwoord. C.A. Wijlage.

Geachte mevrouw Wijlage, Wij hebben inmiddels contact gehad over deze kwestie en gaan er vanuit dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

Duurt lang

Op 12 februari 4 boxershorts besteld. Tot op heden nog niets ontvangen. Duurt wel erg lang voor 4 onderbroeken.

Geachte meneer Juttmann, Inmiddels hebben wij contact gehad en uitgelegd waarom uw bestelling wat langer onderweg is geweest. Deze is vandaag bij u afgeleverd. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

Goede deals! Snelle levering!

Goede deals! Snelle levering!

Duurt iets langer dan normaal, maar mooie producten tegen hele scherpe prijzen

Ik koop hier al jaren mooie producten tegen nog mooiere prijzen. Ja, de levering duurt iets langer dan op andere sites, maar dat ik heb ik er graag voor over. Ga zo door!

Slechte afwikkeling

17 dagen na bevestigde bestelling wordt het artikel pas afgeleverd. Sportief staartje: na de aflevering kreeg ik als troost een tegoedbon voor een volgende bestelling. Een aardig gebaar.

Geachte heer, mevrouw Korsten, Wij hanteren altijd een levertijd van circa 7 werkdagen na het aflopen van de actie. Hier kunt u vinden hoe wij werken: https://www.onedayonly.nl/hoe-werkt-het. In uw specifieke geval heeft het te maken met de weersomstandigheden. Wij hebben uw bestelling op 5-2 met DHL aan u verzonden. Echter hebben zij pas op 11-2 kunnen afleveren bij u, zoals u in de ontvangen track & trace kunt zien. Dit spijt ons, maar kunnen wij helaas weinig aan veranderen. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly