Iets langere levertijd, maar goede telefonische service

Goede tel. service: korte wachttijd, heldere en vriendelijke uitleg, duidelijke navraag en keurige afhandeling.

Makkelijk te bestellen. Vlot geleverd.

Mooie verduisterende gordijnen

Snelle levering, gordijnen van mooie dikke kwaliteit, houden al het licht tegen. Tevens een mooie kleur (grijs). Ik bestelde de gordijnen met haken en de gordijnen met ringen, beide doen hun werk goed.

Subliem

Uitzonderlijk goede service!

Altijd mooie deals tegen een goede prijs! Daarnaast altijd goede en vriendelijke service. Ga zeker vaker bestellen

Snelle levering en uitstekend klantcontact!

Bestelling was snel geleverd, je wordt uitstekend te woord gestaan als je vragen hebt. Aanrader van mijn kant!

Ik meldde mijn ervaring op de uitschrijfmail van onedayonly, commentaar overbodig

Ik omschrijf mijn ervaring als matig

Geachte heer, mevrouw, U kunt zich via elke nieuwsbrief op elk gewenst moment afmelden. Wij sturen u alleen een email als u heeft aangegeven de nieuwsbrief te willen ontvangen na een actieve inschrijving of wanneer u dit heeft aangegeven tijdens het plaatsen van een bestelling. Wij begrijpen de klacht daarom niet helemaal. Mocht u verder nog vragen hebben, twijfel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice via klantenservice@onedayonly.nl of 088-5720111. Graag staan wij u te woord en helpen wij u verder zodat wij de benodigde service kunnen verlenen. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

Late levering

U schrijft:. U doet de reservering op basis van uw ordernummer. En waar vind ik dat ordernummer? Na mijn bestelling op 4 juli heb ik geen bevestiging van u ontvangen.

Geachte mevrouw Peter, Zoals tot in detail bij de aanbieding uitgelegd, doet u de reservering op basis van uw ordernummer. Reserveren kan zoals op de site beschreven via: https://www.golfpro-motion.nl/inschrijven. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

Goede prijzen

Goede producten voor super-prijzen!

Ik heb maar 1 deel van de bestelling ontvangen

Slecht. Want ik weet niet of en wanneer de rest naar mij onderweg is.

Geachte mevrouw Samuels, Zoals zojuist uitgelegd heeft OneDayOnly een levertijd van 7 werkdagen. Hier kunt u vinden hoe wij werken: https://www.onedayonly.nl/hoe-werkt-het. De mondkapjes hebben wij vooraf ingekocht en vormen hierop een uitzondering. Wij hebben deze daarom vast aan u toegezonden. Het overige deel van de bestelling volgt in de loop van de week, keurig conform levertijd. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

echter bestelling is nog niet in zijn geheel binnen

echter bestelling is nog niet in zijn geheel binnen. in het verleden goed

Vond bezorging lang duren

Vond bezorging lang duren

Altijd stipt en binnen korte tijd worden de goederen afgeleverd. In uitstekende conditie.

Product goed, onvoldoende communicatie over levertijd

Ik heb 18 juni twee bestellingen gedaan. De mondkapjes zijn ontvangen, maar over de vaatwasblokjes heb ik niets meer gehoord. Dit betreft bestelnummer 2020011302. Uit u reactie begrijp ik dat de levertijd 7 dagen is. Het lijkt mij beter dit vooraf te communiceren. Mvg, G. van IJsel Smits

Geachte meneer Ijsel Smits, Zoals zojuist uitgelegd heeft OneDayOnly een levertijd van 7 werkdagen. Hier kunt u vinden hoe wij werken: https://www.onedayonly.nl/hoe-werkt-het. De mondkapjes hebben wij vooraf ingekocht en vormen hierop een uitzondering. Wij hebben deze daarom vast aan u toegezonden. De vaatwastabletten volgen in de loop van de week, keurig conform levertijd. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

levering duurt te lang

Op 9 juni bestelde en betaalde ik een electrische onkruidbrander. Vandaag 16 juni nog steeds niet ontvangen.

Beste K.j., Dank voor uw feedback. Levertijden kunnen per deal heel erg afwijken, wij proberen dit zo goed mogelijk in onze deals te communiceren. Veelal kopen wij producten achteraf in om onze logistieke kosten en onze actieprijzen zo laag mogelijk te houden. Hier kunt u vinden hoe wij werken: https://www.onedayonly.nl/hoe-werkt-het. De levertijd van de onkruidbrander bedraagt in uw geval 5-8 werkdagen. De onkruidbranders zijn ingekocht en momenteel onderweg van de leverancier naar onze fulfilmentpartner. Wij verwachten uw bestelling donderdag 18 juni te versturen. Zodra uw bestelling daadwerkelijk is verzonden, ontvangt u een verzendnummer. Mocht u verder nog vragen hebben, twijfel dan niet om contact met ons op te nemen via klantenservice@onedayonly.nl of ons contactformulier. Het spijt ons als onze communicatie over de langere levertijd door u als onduidelijk is ervaren en nemen dit mee in de verbetering van onze dienst. Met vriendelijke groet, Team OneDayOnly

Het duurde bijna een week voordat ik bericht kreeg over de bezorging. Daarna ging het goed. En de toren ventilator doet het goed

Beste heer/mevrouw K, Dank voor uw feedback. Jammer dat de uitlevering via onze vervoerder DHL wat langer heeft geduurd. Door de vele internetbestellingen hebben vervoerders het momenteel erg druk waardoor leveringen soms wat langer kunnen duren. Wij hebben uw bestelling binnen een werkdag kunnen versturen en na de verzending hebben wij u een trackingnummer toegestuurd waarmee u uw bestelling kunt volgen. Uiteraard kunt u ook altijd contact opnemen met onze klantenservice zodat wij u verder kunnen helpen. Wij zullen uw feedback in ieder geval met onze vervoerder delen. Onze excuses dat de verzending langer heeft geduurd. Met vriendelijke groeten, Team OneDayOnly

Slecht

Op vrijdag werd aangegeven, dat de bestelling zou worden bezorgd, in de loop van vrijdag werd aangegeven,dat de bestelling was vertraagd, op maandag werd aangegeven, dat de bestelling zou worden bezorgd, tussen 9 en 12. In de loop van maandag was de bestelling vertraagd, werd uiteindelijk pas op dinsdag bezorgd. DHL wekt verwachtingen, maar kan niet leveren. Geef dat dan eerlijk aan, maar wek niet steeds verwachtingen, die niet waargemaakt worden. Er wordt wel 6 euro in rekening gebracht voor verzenden, daar mag een betere service van verwacht worden

Beste Hans, Dank voor uw feedback. Jammer dat de uitlevering via onze vervoerder DHL wat langer heeft geduurd en ook communicatie onduidelijk was. Door de vele internetbestellingen hebben vervoerders het momenteel erg druk waardoor leveringen wat langer kunnen duren. Wij zullen uw feedback in ieder geval met onze vervoerder delen. Mocht u verder nog vragen hebben dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groeten, Team OneDayOnly

In orde

Nu recente ervaring met 4 producten. Alles in orde; op een klein mankement na (dat ik zelf kon herstellen)

Beste D.j., Dank voor uw feedback. Mocht u vragen hebben, twijfel dan niet om contact met ons op te nemen via klantenservice@onedayonly.nl of ons contactformulier zodat wij u kunnen helpen! Met vriendelijke groeten, Team OneDayOnly

Zo zo

Ik heb twee producten besteld met één keer verzendkosten. Ik kan de track and tracé niet volgen maar hoop dat de parasol ook snel komt zonder extra verzendkosten De torenventilator was er lekker snel en gelukkig was ik thuis

Beste Marga, Het klopt dat de levertijd bij OneDayOnly over het algemeen wat langer is. Hier kunt u vinden hoe dat werkt: https://www.onedayonly.nl/hoe-werkt-het. Uiteraard hoeft u geen extra verzendkosten af te rekenen. De verwachting is dat de parasol binnen enkele werkdagen bij u thuis zal worden afgeleverd, keurig conform de genoemde levertijd. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

Prima de luxe!!

Geen verrassingen over tijdstip aflevering: goed te volgen via track en trace. Zending helemaal in orde en ook nog een erg aardige pakketbezorger.

Beste Mona, Dank voor uw feedback. Fijn dat alles zo goed is bevallen. Wij hopen u ook in de toekomst van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team OneDayOnly

Goede service. Goed product

Goede service. Goed product.

Beste Jm, Dank voor uw feedback. Veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, Team OneDayOnly

Nooit een probleem. Efficiënt.

Dit is meer dan 30 seconden.

Beste F, Dank voor uw feedback en dat u de moeite heeft genomen een review te schrijven. Wij hopen u ook in de toekomst van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team OneDayOnly

prima geregeld, conform de afspraken.

Levering volgens afspraak. Retouzending snel afgehandeld en de ruiling verliep ook prima.

Beste Hilde, Dank voor uw feedback. Fijn dat onze service goed is bevallen en dat wij uw bestelling nog konden omruilen. Wij hopen u ook in de toekomst van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team OneDayOnly

Apparaat ontvangen en werkt goed.

Ik heb mijn ventilatietoren ontvangen. Deze werkt goed en maakt het lekker koel!

Beste V. van der Kloet, Dank voor uw feedback. Een ventilator is geen overbodige luxe deze warme dagen :). Veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, Team OneDayOnly

Snel en makkelijk besteld

Aantrekkelijke deals, makkelijk besteld, levering en levertijd traag en onduidelijk, dat is jammer en kan beter.

Beste M., Dank voor uw feedback. Levertijden kunnen per deal heel erg afwijken, wij proberen dit zo goed mogelijk in onze deals te communiceren. Veelal kopen wij producten achteraf in om onze logistieke kosten en onze actieprijzen(!) zo laag mogelijk te houden. Hier kunt u vinden hoe wij werken: https://www.onedayonly.nl/hoe-werkt-het. Daarnaast nemen wij uw feedback uiteraard mee. Wij zijn momenteel bezig met verbeteringen in ons nieuwe platform, zodat wij u ook na uw bestelling beter op de hoogte kunnen houden van de status van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team OneDayOnly