IK HEB DE WIJN NOOIT ONTVANGEN!!!!!

IK HEB DE WIJN NOOIT ONTVANGEN!!!!! IK HEB DE WIJN NOOIT ONTVANGEN!!!!!

Geachte meneer Fris, Zoals zojuist telefonisch besproken is de wijn beschadigd geraakt bij transport. De nieuwe zending is naar u onderweg. Onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

Mooie aanbiedingen voor een betaalbare prijs!

Mooie aanbiedingen voor een betaalbare prijs!

Veel verschillende en nuttige aanbiedingen

Het aanbod is zeer divers waardoor er voor mijn regelmatig een mooie en nuttige aanbieding tussen zit. De kwaliteit van de producten voldoet tot nu ook altijd. Als er dan een keer iets niet helemaal klopt, kan ik altijd iemand spreken of mailen die het netjes oplost. Ik heb de laatste jaren met regelmaat besteld en ben een tevreden klant.

Mooie aanbiedingen, goede service.

Ik vind het leuk dat de aanbiedingen bijzonder en. betaalbaar zijn.

zozo

Helaas heb ik geen bevestiging ontvangen ,vraag niet of waarom ,want de deals van One Day Only heb ik wel ontvangen. De wijn in goede orde ontvangen ,echter de 2 de helft ,de cartridges komen helaas pas eind volgende week ,nadat ik er zelf achteraan gebeld hebt ,maar kennelijk had de toeleverancier nog niet uitgeleverd. Dus teleurstellend!

Geachte meneer Stenger, De levertijd van de inkt is zoals duidelijk weergegeven op de website 7 werkdagen. De wijn heeft een levertijd van 2 werkdagen. Het klopt dus dat de wijn eerst is geleverd, en de inkt op een later moment. De bevestiging is op 13-1 op 14:14 verzonden naar het door u opgegeven mailadres. Deze is dus in uw ongewenste mailbox terecht gekomen. Vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

Altijd kwaliteit en goede service

Zie boven

Wijn voortreffelijk. De prijs bij wijndeal.nl 2,00 goedkoper !!!

Zie boven

Geachte meneer Janson, Wij hebben de wijn bij wijndeal.nl niet kunnen vinden voor de lagere prijs. Zou u ons wellicht de link kunnen toezenden op: klantenservice@onedayonly.nl? Wij kunnen dit dan verifiëren en in de toekomst voorkomen. Om u tegemoet te komen zullen we u nog een goede fles wijn uit ons assortiment toezenden. Wij hopen u in de toekomst weer als klant te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

Niet goed

Bestelde wijn was niet meer voorradig. Het aangeboden alternatief was elders duidelijk goedkoper en daarom door mij afgewezen. Ik heb op 05/12/2019 betaald, op 13/12/2019 is mij toegezegd dat het bedrag teruggestort zou worden. Dit is tot heden niet gebeurd. na mijn negatieve reactie heeft de firma contact opgenomen en ter compensatie een fles wijn cadeau gestuurd. Keurige en klantvriendelijke afhandeling !

Geachte heer Reininga, Het volledige bedrag hebben wij op 16-12 al gerestitueerd op uw rekening waarmee is afgerekend. De afzender hiervan is NRC Media B.V. Zou u dit nog eens kunnen nagaan? Het spijt ons daarnaast dat u het alternatief niet voldoende van kwaliteit vond. Helaas was de wijn die oorspronkelijk geleverd zou moeten worden beschadigd geraakt en daardoor niet meer uit te leveren. Ter compensatie zullen we u nog een goede fles wijn uit ons assortiment toezenden. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft kunt u altijd contact met ons opnemen via: klantenservice@onedayonly.nl of 088 572 01 11. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

snel bezorgd en prima wijn

Okay

Goed, met een minpuntje voor het dekbedovertrek. De kleur antraciet was op de foto inderdaad grijzig, maar in werkelijkheid zeer bruinig.

Buitengewoon lekker.

Een uitermate goede prijs/prestatieverhouding.

Prima wijn tegen een redelijke prijs

Ik koop regelmatig wijnen via one day only en de kwaliteit van de wijnen is goed.

Sterk wisselende levertijden.

Soms duurt het weken voor een bestelling wordt bezorgd; je moet er achteraan bellen. Vorige week duurde het maar drie dagen. Jammer dat dit niet constanter is. Kwaliteit is wel goed.

Geachte meneer Grevink, Het klopt inderdaad dat de levertijd bij ons kan fluctueren. Over het algemeen is de levertijd 7 werkdagen vanaf het moment dat de aanbieding stopt. Hier kunt u exact vinden waarom dit zo is en hoe wij werken: https://www.onedayonly.nl/about/. De levertijd staat altijd keurig bij de betreffende aanbieding weergegeven. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

Goe alled op tijd en correct

Snelle levering, goede service

Kwalitatief goede producten tegen een aantrekkelijke prijs

We hadden drie verschillende producten in één bestelling, de levering verliep daardoor zeer rommelig

We hadden drie producten in èèn bestelling geplaatst die alle drie afzonderlijk zijn geleverd. Slechts één productlevering is via de mail aangekondigd. De levering van de pantoffels duurde zo lang dat wij inmiddels met vakantie waren. Na de vakantie kostte het enige moeite om er achter te komen dat de pantoffels weer terug naar de leverancier waren. We hebben contact opgenomen met One Day Only en toen hebben ze uiteindelijk wel de pantoffels snel bezorgd, met een aardige attentie. Dat maakte het ongemak wel enigszins goed. Ik zou niet meerdere producten meer in één bestelling plaatsen.

Geachte mevrouw Duine, Het klopt dat onze artikelen vanaf verschillende distributiepunten aan u zijn verzonden. In dat geval heeft dit inderdaad geresulteerd in 3 verschillende zendingen. Het spijt ons dat de pantoffels te laat zijn geleverd. Deze zijn inmiddels keurig bij ons retour gekomen. Wij zullen morgen de pantoffels opnieuw aan u versturen en de verzendgegevens met u delen. Vanwege het ontstane ongemak zullen wij u nog een extra presentje toezenden. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

Teleurstellend

Voel mij in de maling genomen. U adverteert de caballo als 8 jaar oud maar ik ontvang de 5 jaar oude. Dan wekt one day only de indruk dat je er snel bij moet zijn. Echter nu staat de wijn gewoon bij wijnvoordeel te koop voor 5.99 Met gratis bezorging, terwijl ik nog bezorgkosten moest betalen. Erg flauw van U. Dat verwacht je niet van een advertentie in de NRC

Geachte meneer Putter, Zoals telefonisch besproken zit de verwarring in het oogstjaar en het jaartal op de fles weergegeven. Het oogstjaar was in 2011 en vandaar dat de wijn op dit moment acht jaar oud is. De vijf jaar die op het etiket staat is de totale kelderrijping van deze wijn. Een lange kelderrijping die de wijn normaal de status van een Gran Reserva zou geven, ware het niet dat deze wijn twaalf maanden op hout heeft gelegen en daardoor geclassificeerd mag worden als een volwaardige Spaanse Reserva. Wij kregen deze wijn vorig jaar in ons assortiment en vandaar dat deze wijn nu, acht jaar na de oogst, verkocht wordt. En dat kan de wijn heel goed hebben. Deze wijn kan nog zeker even bewaard worden en is nog op dronk tot 2024. Betreffende de prijs heeft u gelijk, dit zal niet meer gebeuren. Vanwege uw alertheid sturen wij u nog een goede fles wijn na. Deze is inmiddels onderweg. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

Goede afwikkeling. Fijne wijn!

Geheel zoals gewenst.

correcte levering

Levering en product is goed.

Geachte meneer van `t Hof, Op het moment dat u bij ons een bestelling plaatst heeft u de mogelijkheid om het vinkje bij het ontvangen van de nieuwsbrief uit te schakelen. U zult dan geen nieuwsbrief ontvangen. Omdat u dit vinkje heeft laten staan ontvangt u momenteel dagelijks onze nieuwsbrief. Wij zullen u nu handmatig uitschrijven, zodat u onze nieuwsbrief niet meer zult ontvangen. Indien u deze toch weer wenst te ontvangen kunt u zich op onze website altijd weer inschrijven. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft kunt u altijd contact opnemen via: klantenservice@onedayonly.nl of telefonisch via: 088-5720111. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

Goede info en goede, snelle bezorging

Info via ad is goed. Prijs/ kwaliteit uitstekend

goede kwaliteit, goede service

De kwaliteit van de aangeboden en door mij bestelde wijn is goed. Uw verwerking van de order snel en accuraat!

mooie wijn en snelle levering

Goede aanbieding , prachtige wijn voor een mooie prijs,

prima levering, lekkere krachtige wijn

(H)eerlijke stevige wijn met potentie

De eerste slok was al een grootse ervaring! Mond vol met expressieve smaken welke alle papillen beroerde. Daarna begon de smaakexplosie zich te vormen en kreeg ik er een heerlijke smaak en afdronk voor in de plaats. Prima wijn en uitstekende aankoop!

1 probleem - bestelling van regenbroek - blijkt te groot, ruilen / terugzenden niet duidelijk.

Beste Simon, U kunt bij ons kleding altijd kosteloos retour zenden of indien beschikbaar omruilen. Graag even contact opnemen onder vermelding van uw ordernummer via: klantenservice@onedayonly.nl of telefonisch via: 088-5720111. Wij vernemen graag van u. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly