Waar voor je geld

Goede artikelen, die snel geleverd worden. De prijs is aantrekkelijk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Klantvriendelijk en oplossingsgericht zonder gedoe.

Ik koop al een paar jaar hier tot volle tevredenheid. Als er toch eens een keer iets misgaat wordt dat soepel en vooral klantvriendelijk opgelost zonder lange verhalen, maar met optimaal resultaat!

Altijd lekkere wijn

Ik bestel regelmatig en het is nog nooit mis gegaan. Altijd goede wijn

valse reclame met korting

de luchtbevochtiger van beuren die jullie met 41%korting verkopen staat aan bijna dezelfde regulier prijs bij bol.com komt zelfs ginder goedkoper uit want er is gratis verzending,

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Geachte heer/mevrouw, Dank voor uw feedback waarin u aangeeft dat wij een onjuiste korting zouden weergeven. Wij hanteren altijd de adviesprijzen van onze leveranciers. De korting is altijd gebaseerd op de adviesprijs. Daarnaast geeft u aan dat u ergens anders een goedkopere prijs heeft gevonden. Wij zijn uiteraard erg benieuwd waar dit geweest is, zodat ons inkoopteam hiervan kan leren en kan overleggen met de leverancier. Kunt u contact met ons opnemen? Wij zijn telefonisch bereikbaar via 088 572 01 11 (elke werkdag van 08.00 tot 19.45 uur) of per mail klantenservice@onedayonly.nl Met vriendelijke groeten, Klantenservice OneDayOnly

Bestelling volgens tijdschema afgewikkeld

• Zou u ons aanbevelen? Ja

grote variatie in aanbod, uitstekende prijs/kwaliteit

goede en snelle service

Doen wat ze beloven

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

stipt op tijd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Artikelen zijn bijna altijd echt voordeliger. Actie rode wijn Julienas NRC was uitstekende aanbieding.

Geen wijnen meer aanbieden van Wijnvoordeel. Dat bedrijf gebruikt fake-prijzen. Kwaliteit-prijsverhouding is totaal uit balans

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

prima service m.n. als je reclameert of iets wilt wijzigen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

correcte levering

neen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Keurig op tijd; goede wijnen; scherpe prijzen.

Tot nu toe tweemaal één fles die "Kurk" had. Jammer! Laatste zending: de flessen zaten ondersteboven (dus verkeerd om) in de doos, dus met de kurk naar boven. Jammer dat je een geslaagd pakket niet kunt bijbestellen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Klantenservice reageert op tijd op vraag/klacht.

Er komt meestal geen email met track & trace terwijl dat standaard wordt beloofd bij de bestelling. Dit is wel nodig omdat leveringen niet altijd voorspelbaar blijken. Op 2 paar sokken heb ik 15 dagen moeten wachten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Alg. opmerking: De bestelling is nog (steeds) niet ontvangen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Dit was een prima wijntje voor die prijs

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

goed en eerlijk overkomende aanbiedingen met een zeer goede prijs verhouding tot kwaliteit. Overigens is dit een persoonlijke mening en die zal bij een ander wellicht anders overkomen..

bemoei ik mij niet mee

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke afspraken. Goede correcte informatie over de producten. Gemakkelijke betaling van de gekochte goederen. Prima en stipte aflevering thuis.

Nvt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede producten en snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed product voor een aantrekkelijke prijs

• Zou u ons aanbevelen? Ja

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Aanvankelijke klacht werd serieus onderzocht. Er was sprake van een misverstand.

Ik kreeg wijn die ik niet besteld had. Ongeveer 5 dagen na bestelling. En dan nu nog vragen wat ik vind van de bestelling. Schaamteloos. Maar ja dat is wijnvoordeel, de forma achter one day only. Dacht d Tot nu toe dat NRC met kwaliteitsfirma,s samenwerkte, maar dat blijkt dus niet het geval. Wil niets meer met one day only te maken hebben.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Producten werden stipt op tijd geleverd. De kwaliteit van het geleverde is uitstekend

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over OneDayOnly

Filter op Taal