jullie zijn niet alleen slecht bereikbaar maar informeren klanten ook slecht.

Op 22 mei jl pan besteld. In advertentie staat levertijd 5-7 werkdagen. Tot op heden taal noch teken ontvangen van OneDayOnly. Je moet zelf blijven navragen en wordt vervolgens foutief geinformeerd. Pan zou vorige week bezorgd worden. Niets gehoord, niets gezien. Vandaag wederom gebeld. Nu zal de pan morgen bezorgd worden. Track en tracenummer niet beschikbaar.. Is in het systeem zoekgeraakt. Omdat ik dit een uiterst onverteerbare gang van zaken vind weer gebeld in de hoop dat een andere medewerker licht in deze duisternis zou kunnen werpen. Het enige dat ik te horen kreeg was dat Post.nl zou bezorgen. Ja, track en trace is zoekgeraakt. Dat betekent dat ik morgen van 8 uur 's morgens tot 8 uur 's avonds kan gaan zitten wachten. Dit kan ik eigenlijk niet serieus nemen. Bovendien verkeer je als klant in de veronderstelling dat je te maken hebt met de NRC. Alhoewel overal deze suggestie wordt gewekt blijkt dit geenszins het geval. Buitengewoon misleidend en slecht georganiseerd. Hoop dat de pan alsnog komt anders wil ik mijn geld terug. Dit was de eerste en laatste bestelling bij One Day Only. N.B.: wat betekent deze naam eigenlijk bij jullie????

Voor de vierde keer niet geleverd en niet bereikbaar. Slecht dus.

Na toch weer iets besteld te hebben is het weer niet geleverd. Dit is dan de vierde keer dat dit gebeurd. Dat vind ik jammer aangezien de kwaliteit van de spullen in orde is. Ik denk dus dat dit echt de laatste keer was dat wij iets besteld hebben bij OneDayOnly.

Geachte heer, mevrouw Franssens, Uw bestelling was, omdat u niet thuis was op het moment van levering, keurig op een afhaalpunt geleverd. Inmiddels is deze retour afzender gegaan. Wij gaan de bestelling zodra u terug bent van vakantie kosteloos opnieuw aan u opsturen. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

slecht

Broekriem besteld en betaald. En ook geleverd. Helaas de verkeerde maat. Geen retouradres of naam van het bedrijf op het pakje. Niet goed geld weg. maar een net antwoord van one day

Geachte meneer Goldschmeding, Onze klantenservice heeft inmiddels contact met u gehad. Uiteraard bent u in dit geval niet uw geld kwijt. Wij zullen altijd zorg dragen voor een passende oplossing. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

Niet geleverd

Na 14 dagen gebeld waar mijn dekbed bleef, zou waarschijnlijk (?) dezelfde week verzonden worden, toen maar geannuleerd want er werd geen reden gegeven voor de vertraging Vandaag mail gehad met excuses, het dekbed wordt gratis geleverd, dat is service !

Geachte meneer van Winsen, Uw order heeft inderdaad te lang op zich laten wachten. Wij hebben de artikelen inmiddels wel gewoon op voorraad. Ter compensatie zullen wij deze alsnog kosteloos naar u toezenden. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

slechts halve bestelling ontvangen

ik dacht: handig, ik bestel twee dingen tegelijk en die kunnen dan in 1 pakje afgeleverd. maar nee. ik ontvang slechts de helft. als ik daarna even een week weg ben, ligt er bij thuiskomst weer een afhaalbericht maar blijkt dát pakje al weer retourgezonden te zijn, na amper 7 dagen. teleurstellende ervaring.

Beste Jos, De door u bestelde producten komen uit heel andere delen van het land uw kant op. Het is dus helaas niet mogelijk dit als een pakket te versturen. DHL wil de pakjes altijd 7 dagen op het afhaalpunt laten liggen, waarna deze retour gaan. Dit is niet iets waar wij als OneDayOnly invloed op hebben. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

prima producten maar wanneer worden ze bezorgd?

Ik zou graag willen dat jullie preciezer zijn in het vermelden van bezorgdatum en -tijdstip. We zijn veel weg en de bezorger (laatste keer DHL) let niet op mijn wens (digitaal aangegeven) om op een later tijdstip langs te komen.

halve bestelling ontvangen

2 doosjes wijn besteld én betaald. 1 doos ontvangen. Na contact met de klantenservice, nog steeds niks ontvangen....... Het heeft lang geduurd, maar het 2e doosje inmiddels ontvangen. Het vervelendste is dat er niets gecommuniceerd wordt, en dat je dus zelf contact moet opnemen......

Geachte meneer Steenstra, Wij kunnen geen eerder bericht van u aan onze klantenservice achterhalen. U kunt ons altijd bereiken via: [email protected]. Een van uw doosjes wijn is helaas onderweg beschadigd geraakt. Wij nemen deze dan automatisch terug, en versturen u binnen enkele werkdagen een nieuw pakket toe. Onze excuses voor dit ongemak. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

Top service en aanbod!

Mooie producten tegen een eerlijke prijs, levering altijd conform afspraak.

Geweldige producten, snelle service!

Goede service en altijd mooie producten voor juiste prijs!

Uit de Valentijnaanbieding een product besteld, Dacht dat er langszamerhand betere ontwikkelde prod

Ik zou denken dat er langszamerhand beter ontwikkelde producten zouden zijn. Niets van dien aard. Het door mij bestelde product waarmee ik mijn partner wilde verrassen is de langgeleden weg gegooide product. Het gaat nu ongebruikt RETOUR. TELEURSTELLEND.

Geachte meneer Rynja, Het spijt ons dat u niet tevreden bent over het product. Wij zijn als OneDayOnly niet de fabrikant van dit artikel. Uiteraard staat het u vrij dit product, mits ongeopend en met een ongebroken verzegeling, kosteloos naar ons retour te sturen. Wij restitueren u vervolgens het aankoopbedrag binnen enkele werkdagen op uw rekening. U kunt altijd contact opnemen via: [email protected]. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

Ik ben helemaal tevreden

De wijn is geproefd en lekker. De levertijd was snel.

alles goed en op tijd afgewikkeld

Bestelling is direct bevestigd, verloop verzending helder aangegeven, en volgens plan bezorgd. Een positieve suggestie: waarom geen sms gestuurd op het moment dat het pakketje beneden in het appartementencomplex is achtergelaten? Dan weet ik nog sneller dat het is bezorgd.

Het heeft een tijdje geduurd totdat ik echt geholpen werd door de klantenservice, maar uiteindelijk is alles wel goed gekomen. Natuurlijk is het onhandig dat het zo lang heeft geduurd en dat wens ik niemand toe, maar het is wel zo dat deze klacht is opgelost en dat is erg waardevol. Verder is het product dat na al die tijd is aangekomen gelukkig van goede kwaliteit, dus daar heb ik geen problemen mee!

Geachte meneer Chan, Volgens onze gegevens is het bedrag van 12,50 euro wel degelijk op uw rekening gerestitueerd waarmee de bestelling ook is afgerekend. Zou dit nog eens willen nagaan? Dit is in elk geval totaal geen onwil van onze kant geweest. Indien u dit laat weten aan [email protected], zullen wij u dezelfde dag nog van een antwoord/oplossing voorzien. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

Na vertraagde levering contact en daarna snel geleverd

Levering van 2 artikelen zou binnen 8 dagen plaatsvinden. Ene artikel op tijd geleverd. Na enkele weken gemaild en binnen 2 dagen geleverd.

Fantastische klantenservice!

Klantenservice zeer snel, aardig en relevant reagerend: alle lof! Door de jaren heen meerdere bestellingen geplaatst. Altijd goed geleverd (soms duurt het wat lang, daar tussendoor contact over zoeken door ODO zou fijn zijn).

Terugbetalen is een probleem bij OneDayOnly

Voor de 2e keer moet ik helaas iets terugsturen, omdat het niet past of gewoon niet voldoet aan normale, gangbare gebruikseisen. Bij OneDayOnly betaal je direct bij bestelling, incl. Verzendkosten, die hoger zijn dan bij enige andere webshop. Helaas, als je niet tevreden bent over een bestelling, en een valide klacht hebt ingediend bij de importeur/leverancier die gehonoreerd is, Kun je nog weken wachten op die terugbetaling. Ken geen andere webshop die hierin zo traag is als OneDayOnly.

Geachte Lara, Helaas kunnen wij zo niet achterhalen om welke order dit gaat. Wij restitueren altijd binnen enkele dagen na ontvangst het aankoopbedrag. Zou u ons een mail kunnen sturen aan: [email protected] met uw ordernummer en verwijzen naar dit contact? Wij zullen nog dezelfde werkdag met een oplossing komen. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

Voldoende inmiddels zending ontvangen.

Artikel besteld 21 november 2021. Alleen zelfde dag mail ontvangen met de bevestiging. Verder niets meer vernomen. 1 december mail gestuurd om opheldering, standaard mail retour ontvangen; we streven erna binnen 3 dagen te antwoorden. Inmiddels is het 8 december en heb ik nog niets vernomen. Zelf mail gestuurd met het verzoek aankoopbedrag te retourneren.

Geachte mevrouw Van der Vorm, De aflevering van deze zending heeft inderdaad te lang op zich laten wachten. We zien dat de zending inmiddels wel is bezorgd. Om u te compenseren voor het lange wachten zullen wij u de gemaakte verzendkosten op uw rekening restitueren. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

Niets binnengekomen en slechte service

Ongeveer 3 weken geleden heb ik iets besteld, maar er is nog helemaal niks binnengekomen. Ik heb alleen een bevestigingsmail gekregen direct na aankoop van het product, maar ik heb geen track en trace code gekregen. Het enige wat op mijn account staat is dat de bestelling nog aan het verwerken is, maar dit duurt nu al drie weken lang. De levertijd stond als 5-7 werkdagen, prima dus, maar nu zijn we al drie weken verder en ik heb nog steeds geen geüpdatete informatie. Daarnaast heb ik een week geleden hierover al een mail gestuurd, maar tot mijn teleurstelling is hier geen reactie op gegeven. Heel vervelend dat ik niet weet wat er met mijn bestelling is gebeurd. Slechte service dus en het duurt ontzettend lang!! Ik raad onedayonly zeker niet aan voor anderen...

Geachte meneer Chan, Wij hebben inmiddels via onze klantenservice contact met u gehad. Het klopt dat de verzending door grote drukte in het distributiecentrum te lang op zich heeft laten wachten. Inmiddels is de zending onderweg en zullen wij de track & trace gegevens met u delen. Via deze weg nogmaals onze excuses voor het ongemak. Vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

veel te late levering

ik krijg al drie dagen te horen dat het artikel onderweg is. Maar track en trace van Post NL geeft aan dat het daar nog niet is ontvangen. Besteld op een moment waarop het nog net op tijd voor een verjaardag zou kunnen worden geleverd. Niet dus, de klantenservice herhaalt elke keer dat het artikel onderweg is. Helaas niet de eerste keer. Aardigheid is er af. Betreft Hyundai LED bureaulamp Art.nr.: 2020032403 Verwachte verzending: Levertijd: 5-8 werkdagen

Geachte meneer Uitenboogaart, Uw oorspronkelijke zending is inderdaad niet goed gegaan. De track & trace code van Post NL werd niet actief. Wij hebben een nieuwe zending aan u doen toekomen inmiddels, welke als het goed is in uw bezit is. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft kunt u altijd contact opnemen via: [email protected]. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

levertijd/verzendtijd

Ik had een opmerking gemaakt over de duur van de levertijd van een door mij aangeschaft artikel. Ben vervolgens door ODO daarover benaderd en ontving een uitleg waarna ik mijn bestelling de volgende dag in huis had.

Geachte meneer De Moor, Wij hebben inmiddels via klantenservice contact met u gehad, en de bestelling is keurig bij u gearriveerd conform de afgesproken levertijd. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft kunt u altijd contact opnemen via: [email protected] Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

Geen levering, geen contactmogelijkheid

16 dagen geleden besteld, levertijd 5 tot 8 dagen, nog niet geleverd. Het was een verjaardagscadeau. Kwalijker is nog dat een telefoonnummer wordt vermeld voor vragen over een bestelling maar dat 4 langdurige pogingen alleen leiden tot een melding aan het begin en daarna doodse stilte. Een e-mail adres kan ik niet vinden. Op de website is te zien: bestelling verzonden, volg uw bestelling, OK, maar dan volgt de vermelding voor deze bestelling is geen traceernummer beschikbaar. Aan malafide denk ik niet. Daarvoor bestaat deze webwinkel al te lang. Maar wel slechte service. Ik ontving twee reacties van One Day Only, vriendelijk en met excuses. De eerste legde de oorzaak bij drukte bij het distributiecentrum en PostNL, wat niet waarschijnlijk is, nu al 3 weken na bestelling. De tweede, van de Klantenservice, vermeldde dat er iets niet goed was gegaan met de bestelling en dat een nieuwe zending was aangemaakt. Ik zou het volledig aankoopbedrag terugkrijgen, bureaulamp wordt kosteloos. Dat hoeft niet. Als ik iets koop en geleverd krijg is het normaal daarvoor te betalen. Blijft over dat je mag verwachten in je account functionerende contactmogelijkheden te kunnen vinden. Waardering opgehoogd naar 3 sterren. Aanbeveling ook veranderd in ja. Ik ontving twee vriendelijke reacties met excuses. De eerste legde de oorzaak van het uitblijven van de levering bij de drukte op het distributiecentrum en bij Post.nl. Dat was wat onwaarschijnlijk omdat vanaf besteldatum ondertussen 22 dagen waren verstreken. De tweede een dag later vermeldde dat de bestelling in het ongerede was geraakt, dat een nieuwe was voorbereid en dat deze kosteloos zou zijn. Dat wil zeggen gratis levering. Dit laatste hoeft niet. Als ik iets bestel, en dat wordt ook geleverd, dan is het normaal dat ik daarvoor betaal. Natuurlijk kan er iets mis gaan. Maar over blijft dat je mag verwachten dat als een account is aangemaakt, je daarop functionerende contactmogelijkheden kunt zien. Ik verhoog het aantal sterren

Geachte meneer Kardux, Wij hebben inmiddels via onze klantenservice contact met u opgenomen. Door grote drukte in het distributiecentrum en bij Post NL is de verzending van uw bestelling inderdaad niet goed gegaan. Wij verwachten dat deze in de loop van de werkweek alsnog bij u zal worden geleverd. Wij sturen u morgen nog de track & trace. Overigens kunt u ons altijd bereiken via: [email protected]. Wij reageren altijd nog dezelfde werkdag. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

3 weken geleden betaald

NIETS gekomen, levertijd beloofd 5- 7 dagen en nu is de account NIET toegankelijk. ALARM aan nieuwe klanten!

Geachte meneer Wolfs, U heeft gelijk de verzending door omstandigheden te lang op zich heeft laten wachten. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen, en is de bestelling naar u onderweg. Deze zal morgen bij u arriveren. Vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

Zeer snelle levering!

Zeer aantrekkelijke aanbiedingen! Hiernaast was de daadwerkelijke levering eerder dan de indicatie van de aanbieding.

Wat een slechte service

Drie weken geleden tassen besteld, levertijd 5 e 7 werkdagen. Na 2 weken gebeld, wordt niet opgenomen, gemaild, ja excuus vertraging, maar deze week nog.... Weer een week later weer gebeld, wordt weer niet opgenomen, gemaild maar weer, weer excuus, vertraging, maar deze week.... Nu heb ik er genoeg van, ik annuleer en vraag of ze het geld willen overmaken op een andere rekening dan waarmee ik betaalde. nee, is het antwoord, dat kan niet, het is geautomatiseerd. NOu ben ik wel erg benieuwd en ook huiverig wanneer dat geld , dat zij dus al 3 weken hebben zonder enige tegenprestatie, weer teruggeven. Nooit weer doe ik dit, jammer, want ze hebben mooie artikelen!

Geachte mevrouw Thoe Schwartzenberg, Het klopt dat wij door omstandigheden deze zending niet op tijd bij u hebben kunnen leveren. Hier hebben wij u via de mail over geïnformeerd en het volledige aankoopbedrag op uw rekening gerestitueerd. Daarnaast hebben wij de tassen alsnog kosteloos naar u toegezonden dit weekend. Morgen zult u deze ontvangen. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly