Duurt iets langer dan normaal, maar mooie producten tegen hele scherpe prijzen

Ik koop hier al jaren mooie producten tegen nog mooiere prijzen. Ja, de levering duurt iets langer dan op andere sites, maar dat ik heb ik er graag voor over. Ga zo door!

Slechte afwikkeling

17 dagen na bevestigde bestelling wordt het artikel pas afgeleverd. Sportief staartje: na de aflevering kreeg ik als troost een tegoedbon voor een volgende bestelling. Een aardig gebaar.

Geachte heer, mevrouw Korsten, Wij hanteren altijd een levertijd van circa 7 werkdagen na het aflopen van de actie. Hier kunt u vinden hoe wij werken: https://www.onedayonly.nl/hoe-werkt-het. In uw specifieke geval heeft het te maken met de weersomstandigheden. Wij hebben uw bestelling op 5-2 met DHL aan u verzonden. Echter hebben zij pas op 11-2 kunnen afleveren bij u, zoals u in de ontvangen track & trace kunt zien. Dit spijt ons, maar kunnen wij helaas weinig aan veranderen. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

Mooie stofzuiger!

Ik kocht een draadloze stofzuiger, echt een super ding. Levering ging deze keer vrij snel maar kan soms wat langer duren.

Bestellen, vervolgens bevestigen en via track en tracecode volgen en leveren. Hulde! Nb Hier kan Ikea van leren! 16 januari een bescheiden bestelling geplaatst... Sindsdien 14.2.2021 taal noch teken! Telefonisch niet te bereiken! Shame on Ikea!!!!!!!

op tijd geleverd wat beloofd was

order correct uitgeleverd ; prima

duurt heel lang

Ben niet tevreden ben nu vanaf de kerst aan het wachten op mijn dekbed van Ten Cate. en het wake up light. Hele mooie aanbieding. Begrip voor vertraging bezorging tijdens december maand echter nu duurt het wel erg lang. One day only geeft elke week aan dat hun leverancier het deze week zal opsturen...… niets gezien.

Geachte mevrouw Schipper, De levering is inmiddels geschied, maar heeft inderdaad te lang op zich laten wachten. Wij hebben u inmiddels contact met u opgenomen voor uitleg en een manier om u te compenseren voor dit ongemak. Ook via deze weg nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

Onduidelijke leveringsinformatie

Na een bestelling is het niet duidelijk wanneer levering zal plaatsvinden

Geachte meneer Brakman, Bij elke aanbieding noteren wij altijd zeer duidelijk de levertijd. In de meeste gevallen ligt deze rond de 7 werkdagen na het verlopen van de aanbieding. Op onze site leggen wij ook nog uit waarom dit zo is. Deze informatie is te bereiken via deze link: https://www.onedayonly.nl/hoe-werkt-het. U krijgt daarnaast ook nog een link met verzendgegevens zodra uw bestelling is verzonden. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

Goede prijs Goede Service

Helaas as ik te laat voor de dagdeal van Bol.com op zoek gegaan naar de door mij gewenste stofzuiger en hier gevonden. Even gebeld wie hier nu achter zit want je weet maar nooit. Kreeg te horen dat de levertijd 5 tot 7 werkdagen was, Oeps kort dag voor de kerst. Maar op de 5e werkdag werd de stofzuiger al geleverd. TOP. Medewerker klantenservice was ook vriendeljk en duidelijk.

Makkelijk en voordelig

Product veruit het goedkoopste gevonden bij OneDayOnly. De iets langere levertijd is de deal meer dan waard. Klantenservice is via WhatsApp zeer goed bereikbaar en communiceert helder en probleemoplossend.

Prima levering, prima prijs/kwaliteitverhouding.

Eerste bestelling gedaan, meteen prettig op tijd geleverd. Het feit dat ik via een eenmalige machtiging kon betalen vond ik ook prettig.

na 14 dagen bleek de bestelde stoel niet leverbaar

ik heb direct na de advertentie in het NRC een bureaustoel besteld. na 2 weken maar eens gebeld waar het ding bleef. een dag later kreeg ik een mail dat de stoel niet meer leverbaar was en dat ik een andere kon krijgen of m'n geld terug. heb mijn geld teruggevraagd. onbetrouwbare tent. was de laatste keer.

Geachte meneer Wijnen, Naar aanleiding van ons telefonisch contact zojuist hopen wij dat u de situatie iets beter begrijpt. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij mailen u uiterlijk morgen onze compensatie toe en hopen u in de toekomst alsnog als klant te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

Iets langere levertijd, maar goede telefonische service

Goede tel. service: korte wachttijd, heldere en vriendelijke uitleg, duidelijke navraag en keurige afhandeling.

Makkelijk te bestellen. Vlot geleverd.

Mooie verduisterende gordijnen

Snelle levering, gordijnen van mooie dikke kwaliteit, houden al het licht tegen. Tevens een mooie kleur (grijs). Ik bestelde de gordijnen met haken en de gordijnen met ringen, beide doen hun werk goed.

Subliem

Uitzonderlijk goede service!

Altijd mooie deals tegen een goede prijs! Daarnaast altijd goede en vriendelijke service. Ga zeker vaker bestellen

Snelle levering en uitstekend klantcontact!

Bestelling was snel geleverd, je wordt uitstekend te woord gestaan als je vragen hebt. Aanrader van mijn kant!

Ik meldde mijn ervaring op de uitschrijfmail van onedayonly, commentaar overbodig

Ik omschrijf mijn ervaring als matig

Geachte heer, mevrouw, U kunt zich via elke nieuwsbrief op elk gewenst moment afmelden. Wij sturen u alleen een email als u heeft aangegeven de nieuwsbrief te willen ontvangen na een actieve inschrijving of wanneer u dit heeft aangegeven tijdens het plaatsen van een bestelling. Wij begrijpen de klacht daarom niet helemaal. Mocht u verder nog vragen hebben, twijfel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice via klantenservice@onedayonly.nl of 088-5720111. Graag staan wij u te woord en helpen wij u verder zodat wij de benodigde service kunnen verlenen. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

Late levering

U schrijft:. U doet de reservering op basis van uw ordernummer. En waar vind ik dat ordernummer? Na mijn bestelling op 4 juli heb ik geen bevestiging van u ontvangen.

Geachte mevrouw Peter, Zoals tot in detail bij de aanbieding uitgelegd, doet u de reservering op basis van uw ordernummer. Reserveren kan zoals op de site beschreven via: https://www.golfpro-motion.nl/inschrijven. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

Goede prijzen

Goede producten voor super-prijzen!

Ik heb maar 1 deel van de bestelling ontvangen

Slecht. Want ik weet niet of en wanneer de rest naar mij onderweg is.

Geachte mevrouw Samuels, Zoals zojuist uitgelegd heeft OneDayOnly een levertijd van 7 werkdagen. Hier kunt u vinden hoe wij werken: https://www.onedayonly.nl/hoe-werkt-het. De mondkapjes hebben wij vooraf ingekocht en vormen hierop een uitzondering. Wij hebben deze daarom vast aan u toegezonden. Het overige deel van de bestelling volgt in de loop van de week, keurig conform levertijd. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

echter bestelling is nog niet in zijn geheel binnen

echter bestelling is nog niet in zijn geheel binnen. in het verleden goed

Vond bezorging lang duren

Vond bezorging lang duren

Altijd stipt en binnen korte tijd worden de goederen afgeleverd. In uitstekende conditie.

Product goed, onvoldoende communicatie over levertijd

Ik heb 18 juni twee bestellingen gedaan. De mondkapjes zijn ontvangen, maar over de vaatwasblokjes heb ik niets meer gehoord. Dit betreft bestelnummer 2020011302. Uit u reactie begrijp ik dat de levertijd 7 dagen is. Het lijkt mij beter dit vooraf te communiceren. Mvg, G. van IJsel Smits

Geachte meneer Ijsel Smits, Zoals zojuist uitgelegd heeft OneDayOnly een levertijd van 7 werkdagen. Hier kunt u vinden hoe wij werken: https://www.onedayonly.nl/hoe-werkt-het. De mondkapjes hebben wij vooraf ingekocht en vormen hierop een uitzondering. Wij hebben deze daarom vast aan u toegezonden. De vaatwastabletten volgen in de loop van de week, keurig conform levertijd. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly