Filters

10

Uitstekende aanbiedingen, goede service en prima producten

Regelmatig ga ik kijken wat OneDayOnly in de aanbieding heeft en er zit altijd wel iets bij wat ik goed kan gebruiken. De levering duurt dan misschien iets langer dan bij andere websites, maar voor de prijs die ik betaal is het wachten niet zo erg.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed maar jammer dat niet (meer) bezorgd wordt in België

Ik heb regelmatig besteld bij OneDayOnly en ben tevreden over de kwaliteit van de producten en de service. Helaas is sinds de accounts vernieuwd zijn, het niet meer mogelijk in België te bezorgen. Ik moet het nu bij familie in NL laten bezorgen. De extra kosten voor België vond ik geen probleem.

  • Aanbevelen? Ja
7

Eerst verkeerde maat geleverd, daarna goed opgelost

In plaats van mijn bestelde Wrangler jeans van maat 34-32, ontving ik maat 32-34. Blijkbaar is de bestelling verwerkt door iemand die moeite heeft met cijfers. Na contact leek het niet mogelijk te ruilen voor de juiste maat. Maar uiteindelijk is het snel opgelost en kreeg ik 1 dag later e juiste maat.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Geachte heer Drenthen, Na contact met onze klantenservice hebben wij u inmiddels kosteloos alsnog de juiste maat toegezonden. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft kunt u altijd contact opnemen via: [email protected]. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

5

Trage levering

Bestelling geplaatst op 30 augustus, levering zou binnen 1-3 werkdagen plaatsvinden. Nu, 6 september, meldt de status nog steeds "in behandeling", maar geen uitzicht op daadwerkelijke aflevering. Niet erg punctueel en klantvriendelijk, lijkt me zo...

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer, mevrouw, Het spijt ons dat de levering te lang op zich laat wachten. Zou u een mailtje kunnen sturen met uw ordernummer naar [email protected]? Wij gaan dan zorgen voor een passende oplossing en een compensatie. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

5

De levering duurt te lang

Tijdens het bestellen is mij niet duidelijk geworden dat de levering langer dan een week zou duren. Ik heb nog wel gezocht naar de leveringstermijn maar ben die op de site niet tegengekomen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer, mevrouw, Dit staat duidelijk aangegeven bij zowel het product als op onze website: https://www.onedayonly.nl/hoe-werkt-het. Daarnaast kunt u in uw orderbevestiging ook nog de levertijd van uw bestelling vinden. Vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

10

Super service !

Zeer tevreden wat betreft reactie op een vraag en tevens tegemoetkoming betreffende bezorgkosten . Kortom … top webwinkel .

  • Aanbevelen? Ja
8

Keurig geleverd, levering werd niet aangekondigd

Wij zijn geen mensen die bestelling perse de volgende dag geleerd willen hebben. Dit duurde echter wel wat lang en we kregen daar geen update over

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service, uitstekende aanbiedingen.

Heel blij mee, helemaal tevreden met de verschillende aanbiedingen dat ik over the laatste paar jaar hebben ingekocht.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima producten

Prettig en goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Alleen maar positieve ervaringen tot nu toe!

  • Aanbevelen? Ja
9

uitstekend

tot nu toe goed

  • Aanbevelen? Ja
8

snel en goed

snel en goed

  • Aanbevelen? Ja
8

Uitstekende producten en service

Daar voeg ik niets aan toe. Doorgaan zo!

  • Aanbevelen? Ja
8

Uitstekende producten en service

Daar voeg ik niets aan toe. Doorgaan zo!

  • Aanbevelen? Ja
3

Zeer slechte

Op 20-06-2021 drie T-shirt besteld, inmiddels een maand later, meerdere e-mailtjes later, nog geen t-shirt ontvangen en ook geen geld teruggekregen. Onprofessioneel. Dag na schrijven van beoordelingen was ik opgebeld door klanten service met mededeling dat mijn geld zou binnen drie werkdagen terug gestort. Jammer dat ik moest zoveel wachten op mijn geld.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte meneer Salkicevic, Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u gehad en het probleem naar tevredenheid verholpen. Indien u nog vragen heeft kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

8

One Day Only is goed, alleen laatste bestelling verkeerde kleur.

Goede ervaringen met bijv. cartridge, batterijen, boeken. Laatste bestelling:Tortuga vliegengordijn - 90x200cm, Lichtgrijs, artikel nr. 202105040202. Hier is door het bedrijf de verkeerde kleur geleverd, nl. zwart, wit, licht grijs. Mijn bestelling was alleen de kleur lichtgrijs.

  • Aanbevelen? Ja
9

Super goede aanbieding, snel geleverd !

Een hele mooie stofzuiger gekocht met een goede korting ! Snel geleverd en heldere communicatie

  • Aanbevelen? Ja
2

Slecht bereikbaar via telefoon

Wat maakt dat de telefonische wachttijden ontzettend lang zijn en dat je dan nog geen medewerker of evt. computer aan de lijn krijgt? Geen (klantvriendelijk) protocol krijg om te weten als klant hoe ver je in de wachtrij staat. Ook geen chat functie om te communiceren met deze bestel organisatie. Dus ontbrekende klantgerichte functionaliteit is niet meer zoals in 2021 gebruikelijk is. Techniek zal niet het probleem zijn wel het gebrek aan investering, vrees ik!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer, mevrouw Van Der Linden, Het kan op maandagochtend zo zijn dat het telefonisch erg druk is en u enkele minuten moet wachten. Daarom geven wij in het bandje aan dat wij ook via Whatsapp en mail te bereiken zijn. Via [email protected] reageren wij altijd binnen enkele uren op werkdagen. Jammer dat u hierom een negatieve review gaat schrijven. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

2

Niet blij

Uw bestelformulier vergeet de toevoeging van het huisnummer mee te nemen, waardoor de wijn al een aantal keren bij de buren is bezorgd. Dit nodigt niet uit om nogmaals wijn bij u te bestellen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte mevrouw Twisk, Dat spijt ons. Er moet bij het invullen van de verzendgegevens iets niet helemaal goed gegaan zijn. Wij onderzoeken dit en zullen zorgen dat de toevoeging in uw huisnummer in de toekomst altijd meegenomen zal worden, zodat de wijn niet meer bij de buren zal worden aangeboden. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

10

Correct en vlot

Ondanks corona drukte bezorgd conform afspraak. Afspraak goed te plannen. Prettig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Leuke aanbiedingen en een fijne klantenservice! :)

Leuke aanbiedingen en een fijne klantenservice! :)

  • Aanbevelen? Ja
8

bijzonder !

One day only heeft werkelijk hele mooie wijn aanbiedingen. Italiaanse wijn (vaak met DOC of DOCG certificaat).

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekende producten

was heel blij met de gekochte spullen ,precies wat in de advertentie stond

  • Aanbevelen? Ja
9

Super!

Fijne, overzichtelijke webwinkel met leuke en bijzondere producten. Pluspunt is de vriendelijke en hulpzame klantenservice.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfekte Service

Goede aanbieding met uiteraard goede prijs

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Rokin 65

1012 KK Amsterdam

088-5720111

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.