Ik heb maar 1 deel van de bestelling ontvangen

Slecht. Want ik weet niet of en wanneer de rest naar mij onderweg is.

Geachte mevrouw Samuels, Zoals zojuist uitgelegd heeft OneDayOnly een levertijd van 7 werkdagen. Hier kunt u vinden hoe wij werken: https://www.onedayonly.nl/hoe-werkt-het. De mondkapjes hebben wij vooraf ingekocht en vormen hierop een uitzondering. Wij hebben deze daarom vast aan u toegezonden. Het overige deel van de bestelling volgt in de loop van de week, keurig conform levertijd. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

echter bestelling is nog niet in zijn geheel binnen

echter bestelling is nog niet in zijn geheel binnen. in het verleden goed

Vond bezorging lang duren

Vond bezorging lang duren

Altijd stipt en binnen korte tijd worden de goederen afgeleverd. In uitstekende conditie.

Product goed, onvoldoende communicatie over levertijd

Ik heb 18 juni twee bestellingen gedaan. De mondkapjes zijn ontvangen, maar over de vaatwasblokjes heb ik niets meer gehoord. Dit betreft bestelnummer 2020011302. Uit u reactie begrijp ik dat de levertijd 7 dagen is. Het lijkt mij beter dit vooraf te communiceren. Mvg, G. van IJsel Smits

Geachte meneer Ijsel Smits, Zoals zojuist uitgelegd heeft OneDayOnly een levertijd van 7 werkdagen. Hier kunt u vinden hoe wij werken: https://www.onedayonly.nl/hoe-werkt-het. De mondkapjes hebben wij vooraf ingekocht en vormen hierop een uitzondering. Wij hebben deze daarom vast aan u toegezonden. De vaatwastabletten volgen in de loop van de week, keurig conform levertijd. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

levering duurt te lang

Op 9 juni bestelde en betaalde ik een electrische onkruidbrander. Vandaag 16 juni nog steeds niet ontvangen.

Beste K.j., Dank voor uw feedback. Levertijden kunnen per deal heel erg afwijken, wij proberen dit zo goed mogelijk in onze deals te communiceren. Veelal kopen wij producten achteraf in om onze logistieke kosten en onze actieprijzen zo laag mogelijk te houden. Hier kunt u vinden hoe wij werken: https://www.onedayonly.nl/hoe-werkt-het. De levertijd van de onkruidbrander bedraagt in uw geval 5-8 werkdagen. De onkruidbranders zijn ingekocht en momenteel onderweg van de leverancier naar onze fulfilmentpartner. Wij verwachten uw bestelling donderdag 18 juni te versturen. Zodra uw bestelling daadwerkelijk is verzonden, ontvangt u een verzendnummer. Mocht u verder nog vragen hebben, twijfel dan niet om contact met ons op te nemen via [email protected] of ons contactformulier. Het spijt ons als onze communicatie over de langere levertijd door u als onduidelijk is ervaren en nemen dit mee in de verbetering van onze dienst. Met vriendelijke groet, Team OneDayOnly

Het duurde bijna een week voordat ik bericht kreeg over de bezorging. Daarna ging het goed. En de toren ventilator doet het goed

Beste heer/mevrouw K, Dank voor uw feedback. Jammer dat de uitlevering via onze vervoerder DHL wat langer heeft geduurd. Door de vele internetbestellingen hebben vervoerders het momenteel erg druk waardoor leveringen soms wat langer kunnen duren. Wij hebben uw bestelling binnen een werkdag kunnen versturen en na de verzending hebben wij u een trackingnummer toegestuurd waarmee u uw bestelling kunt volgen. Uiteraard kunt u ook altijd contact opnemen met onze klantenservice zodat wij u verder kunnen helpen. Wij zullen uw feedback in ieder geval met onze vervoerder delen. Onze excuses dat de verzending langer heeft geduurd. Met vriendelijke groeten, Team OneDayOnly

Slecht

Op vrijdag werd aangegeven, dat de bestelling zou worden bezorgd, in de loop van vrijdag werd aangegeven,dat de bestelling was vertraagd, op maandag werd aangegeven, dat de bestelling zou worden bezorgd, tussen 9 en 12. In de loop van maandag was de bestelling vertraagd, werd uiteindelijk pas op dinsdag bezorgd. DHL wekt verwachtingen, maar kan niet leveren. Geef dat dan eerlijk aan, maar wek niet steeds verwachtingen, die niet waargemaakt worden. Er wordt wel 6 euro in rekening gebracht voor verzenden, daar mag een betere service van verwacht worden

Beste Hans, Dank voor uw feedback. Jammer dat de uitlevering via onze vervoerder DHL wat langer heeft geduurd en ook communicatie onduidelijk was. Door de vele internetbestellingen hebben vervoerders het momenteel erg druk waardoor leveringen wat langer kunnen duren. Wij zullen uw feedback in ieder geval met onze vervoerder delen. Mocht u verder nog vragen hebben dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groeten, Team OneDayOnly

In orde

Nu recente ervaring met 4 producten. Alles in orde; op een klein mankement na (dat ik zelf kon herstellen)

Beste D.j., Dank voor uw feedback. Mocht u vragen hebben, twijfel dan niet om contact met ons op te nemen via [email protected] of ons contactformulier zodat wij u kunnen helpen! Met vriendelijke groeten, Team OneDayOnly

Zo zo

Ik heb twee producten besteld met één keer verzendkosten. Ik kan de track and tracé niet volgen maar hoop dat de parasol ook snel komt zonder extra verzendkosten De torenventilator was er lekker snel en gelukkig was ik thuis

Beste Marga, Het klopt dat de levertijd bij OneDayOnly over het algemeen wat langer is. Hier kunt u vinden hoe dat werkt: https://www.onedayonly.nl/hoe-werkt-het. Uiteraard hoeft u geen extra verzendkosten af te rekenen. De verwachting is dat de parasol binnen enkele werkdagen bij u thuis zal worden afgeleverd, keurig conform de genoemde levertijd. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

Prima de luxe!!

Geen verrassingen over tijdstip aflevering: goed te volgen via track en trace. Zending helemaal in orde en ook nog een erg aardige pakketbezorger.

Beste Mona, Dank voor uw feedback. Fijn dat alles zo goed is bevallen. Wij hopen u ook in de toekomst van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team OneDayOnly

Goede service. Goed product

Goede service. Goed product.

Beste Jm, Dank voor uw feedback. Veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, Team OneDayOnly

Nooit een probleem. Efficiënt.

Dit is meer dan 30 seconden.

Beste F, Dank voor uw feedback en dat u de moeite heeft genomen een review te schrijven. Wij hopen u ook in de toekomst van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team OneDayOnly

prima geregeld, conform de afspraken.

Levering volgens afspraak. Retouzending snel afgehandeld en de ruiling verliep ook prima.

Beste Hilde, Dank voor uw feedback. Fijn dat onze service goed is bevallen en dat wij uw bestelling nog konden omruilen. Wij hopen u ook in de toekomst van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team OneDayOnly

Apparaat ontvangen en werkt goed.

Ik heb mijn ventilatietoren ontvangen. Deze werkt goed en maakt het lekker koel!

Beste V. van der Kloet, Dank voor uw feedback. Een ventilator is geen overbodige luxe deze warme dagen :). Veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, Team OneDayOnly

Snel en makkelijk besteld

Aantrekkelijke deals, makkelijk besteld, levering en levertijd traag en onduidelijk, dat is jammer en kan beter.

Beste M., Dank voor uw feedback. Levertijden kunnen per deal heel erg afwijken, wij proberen dit zo goed mogelijk in onze deals te communiceren. Veelal kopen wij producten achteraf in om onze logistieke kosten en onze actieprijzen(!) zo laag mogelijk te houden. Hier kunt u vinden hoe wij werken: https://www.onedayonly.nl/hoe-werkt-het. Daarnaast nemen wij uw feedback uiteraard mee. Wij zijn momenteel bezig met verbeteringen in ons nieuwe platform, zodat wij u ook na uw bestelling beter op de hoogte kunnen houden van de status van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team OneDayOnly

Prima product. Goedkoop. Kwaliteit en snelle levering.

Beste C, Dank voor uw feedback. Wij hopen u ook in de toekomst van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team OneDayOnly

Al meerdere malen tot grote tevredenheid gebruik gemaakt van aanbiedingen, die correct en naar wens zijn uitgevoerd.

Beste Rob, Dank voor uw feedback. Wij hopen u ook in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team OneDayOnly

Prijs ok, product ok, levering redelijk

Levering dhl liep niet helemaal als gepland, order in 2’n bezorgd, communicatie hierover was wel ok

Beste K, Dank voor uw feedback. Wij zullen uw feedback met onze vervoerder delen zodat zij en wij dit kunnen meenemen om onze diensten te verbeteren. Met vriendelijke groet, Team OneDayOnly

Goede prijs, duidelijke communicatie

Erg goede aanbiedingen, goedkoper niet te vinden

Beste Elvira, Dank voor uw feedback. Wij hopen u ook in de toekomst van dienst te kunnen zijn. Uw reactie motiveert ons ontzettend om blijvend verassende en scherpe aanbiedingen te brengen! Met vriendelijke groet, Team OneDayOnly

clot en correct.

alles correct en op tijd geleverd.

Beste A.G., Dank voor uw feedback. Wij hopen u ook in de toekomst van dienst te kunnen zijn! Levertijden kunnen heel erg afwijken, wij proberen dit zo goed mogelijk in onze deals te communiceren. Veelal kopen wij producten achteraf in om onze logistieke kosten en onze actieprijzen(!) zo laag mogelijk te houden. Hier kunt u vinden hoe wij werken: https://www.onedayonly.nl/hoe-werkt-het. Met vriendelijke groet, Team OneDayOnly

prima winkel

Prima winkel. Mooie deals Snelle levering. Spullen n met DHL. Daar ben ik minder blij mee.

Rommel, die mondkapjes.

Jammer dat ik geen screenshot heb gemaakt bij de bestelling want wat er in het doosje zit oogt heel anders dan wat ik dacht besteld te hebben. Rommel, die mondkapjes.

Geachte heer, mevrouw, Rodrigues Pereira, Wij proberen al enkele dagen zonder succes met u in contact te komen. Wij willen graag met u van gedachten wisselen over de mondkapjes, die volgens ons exact geleverd zouden moeten zijn zoals in de aanbieding weergegeven. Wellicht is er met uw levering iets misgegaan. Zou u contact met ons willen opnemen via: [email protected]. Wij willen het uiteraard op de best mogelijke manier met u oplossen. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

WAARDELOOS

Wat een waardeloze service is dit onedayonly-geklooi. Wat is dit voor rare businiss?? Wékenlang wachten op je bestelling. En dan elke keer flauwekul-antwoorden krijgen over '...Uw bestelling is nu verzonden' etc. Waarna we weer een week verder zijn en er nog steeds NIETS is ontvangen. Wie of wat zit hier eigenlijk achter?? Voor mij de eerste en laatste keer dat ik hier 'zaken' mee doe. Bah.

Geachte mevrouw Hunfeld, Zoals de afgelopen dagen besproken was er sprake van een vergissing, en heeft u laten weten de beoordeling aan te passen. Indien u nog vragen/opmerkingen heeft kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

Goede producten voor een mooie prijs

Gevarieerd aanbod en voor de beste prijs die ik op internet kan vinden. Je moet er wel even op wachten, maar dan heb je ook mooie deal.