het duurt even maar dan komt het goed

Ik zal het er maar op houden dat de moeilijke communicatie te maken heeft met de nieuw situatie waarin wij met z’n allen verkeren. Eerst duurde het wat langer voor dat het product was geleverd. Dan werkte de ingebouwde batterij niet en was de servicedesk moeilijk te bereiken. Maar na een boze recensie en een slechte beoordeling werd er met veel inzet gehandeld en een nieuwe batterij opgestuurd. Nu werkt alles en ben ik alsnog tevreden. Een halve punt extra voor de volharding van de serviesdesk

Geachte meneer Wildner, Wij proberen de afgelopen dagen met u in contact te komen, maar dit lukt helaas niet. Zoals ook per mail aangegeven hebben we u direct nadat u voor de eerste keer contact met ons opnam een heel nieuwe accu toegezonden. Zou u alstublieft contact met ons willen opnemen via: [email protected]? Wij willen dit, indien nog niet het geval, uiteraard voor u oplossen en u tegemoet komen. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

vier seisoenen dekbed van eenden dons helemaal super! Ook precies binnen de tijd bezorgt. Wij zijn zeer tevreden.

Geleverde in prima staat

Enige minpunt: bestelling werd 1 dag later afgeleverd dan aangekondigd

Trage levering

Erg traag vergeleken met andere wijnleveranciers. Bovendien slechte communicatie per mail over levering.

Geachte heer Grevink, Zoals ook telefonisch aangegeven verzenden wij de wijn binnen een werkdag. U bestelde op vrijdag, waarna wij de wijn op maandag aan u verstuurde. Dinsdag heeft u de wijn in ontvangst genomen. Het spijt ons dat we hiermee niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

goede service en snellere levering dan voorheen

contact per telefoon verloopt goed. wijn besteld werd keurig op tijd geleverd waarbij werd rekening gehouden met onze afwezigheid voor een aantal dagen.

Niets op aan te merken

Zoals altijd verliep de afhandeling uitstekend en ook de wijn is heerlijk

Vlot mooie prijs

Goede informatie met goede producten en snelle verzending.

goede kwaliteit voor zeer scherpe prijs

Snelle levering, geen onduidelijkheden en aantrekkelijke producten

goede wijn voor een vriendelijke prijs en snel bezorgd

Tweemaal een zending gehad. De eerste voldeed in alle opzichten en de tweede wacht nog op beoordeling.

Goed en snel

Mooie aanbiedingen voor een betaalbare prijs!

Mooie aanbiedingen voor een betaalbare prijs!

Veel verschillende en nuttige aanbiedingen

Het aanbod is zeer divers waardoor er voor mijn regelmatig een mooie en nuttige aanbieding tussen zit. De kwaliteit van de producten voldoet tot nu ook altijd. Als er dan een keer iets niet helemaal klopt, kan ik altijd iemand spreken of mailen die het netjes oplost. Ik heb de laatste jaren met regelmaat besteld en ben een tevreden klant.

Mooie aanbiedingen, goede service.

Ik vind het leuk dat de aanbiedingen bijzonder en. betaalbaar zijn.

zozo

Helaas heb ik geen bevestiging ontvangen ,vraag niet of waarom ,want de deals van One Day Only heb ik wel ontvangen. De wijn in goede orde ontvangen ,echter de 2 de helft ,de cartridges komen helaas pas eind volgende week ,nadat ik er zelf achteraan gebeld hebt ,maar kennelijk had de toeleverancier nog niet uitgeleverd. Dus teleurstellend!

Geachte meneer Stenger, De levertijd van de inkt is zoals duidelijk weergegeven op de website 7 werkdagen. De wijn heeft een levertijd van 2 werkdagen. Het klopt dus dat de wijn eerst is geleverd, en de inkt op een later moment. De bevestiging is op 13-1 op 14:14 verzonden naar het door u opgegeven mailadres. Deze is dus in uw ongewenste mailbox terecht gekomen. Vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

Altijd kwaliteit en goede service

Zie boven

Wijn voortreffelijk. De prijs bij wijndeal.nl 2,00 goedkoper !!!

Zie boven

Geachte meneer Janson, Wij hebben de wijn bij wijndeal.nl niet kunnen vinden voor de lagere prijs. Zou u ons wellicht de link kunnen toezenden op: [email protected]? Wij kunnen dit dan verifiëren en in de toekomst voorkomen. Om u tegemoet te komen zullen we u nog een goede fles wijn uit ons assortiment toezenden. Wij hopen u in de toekomst weer als klant te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

Niet goed

Bestelde wijn was niet meer voorradig. Het aangeboden alternatief was elders duidelijk goedkoper en daarom door mij afgewezen. Ik heb op 05/12/2019 betaald, op 13/12/2019 is mij toegezegd dat het bedrag teruggestort zou worden. Dit is tot heden niet gebeurd. na mijn negatieve reactie heeft de firma contact opgenomen en ter compensatie een fles wijn cadeau gestuurd. Keurige en klantvriendelijke afhandeling !

Geachte heer Reininga, Het volledige bedrag hebben wij op 16-12 al gerestitueerd op uw rekening waarmee is afgerekend. De afzender hiervan is NRC Media B.V. Zou u dit nog eens kunnen nagaan? Het spijt ons daarnaast dat u het alternatief niet voldoende van kwaliteit vond. Helaas was de wijn die oorspronkelijk geleverd zou moeten worden beschadigd geraakt en daardoor niet meer uit te leveren. Ter compensatie zullen we u nog een goede fles wijn uit ons assortiment toezenden. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft kunt u altijd contact met ons opnemen via: [email protected] of 088 572 01 11. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

snel bezorgd en prima wijn

Okay

Goed, met een minpuntje voor het dekbedovertrek. De kleur antraciet was op de foto inderdaad grijzig, maar in werkelijkheid zeer bruinig.

Buitengewoon lekker.

Een uitermate goede prijs/prestatieverhouding.

Prima wijn tegen een redelijke prijs

Ik koop regelmatig wijnen via one day only en de kwaliteit van de wijnen is goed.

Sterk wisselende levertijden.

Soms duurt het weken voor een bestelling wordt bezorgd; je moet er achteraan bellen. Vorige week duurde het maar drie dagen. Jammer dat dit niet constanter is. Kwaliteit is wel goed.

Geachte meneer Grevink, Het klopt inderdaad dat de levertijd bij ons kan fluctueren. Over het algemeen is de levertijd 7 werkdagen vanaf het moment dat de aanbieding stopt. Hier kunt u exact vinden waarom dit zo is en hoe wij werken: https://www.onedayonly.nl/about/. De levertijd staat altijd keurig bij de betreffende aanbieding weergegeven. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

Goe alled op tijd en correct

Snelle levering, goede service

Kwalitatief goede producten tegen een aantrekkelijke prijs

We hadden drie verschillende producten in één bestelling, de levering verliep daardoor zeer rommelig

We hadden drie producten in èèn bestelling geplaatst die alle drie afzonderlijk zijn geleverd. Slechts één productlevering is via de mail aangekondigd. De levering van de pantoffels duurde zo lang dat wij inmiddels met vakantie waren. Na de vakantie kostte het enige moeite om er achter te komen dat de pantoffels weer terug naar de leverancier waren. We hebben contact opgenomen met One Day Only en toen hebben ze uiteindelijk wel de pantoffels snel bezorgd, met een aardige attentie. Dat maakte het ongemak wel enigszins goed. Ik zou niet meerdere producten meer in één bestelling plaatsen.

Geachte mevrouw Duine, Het klopt dat onze artikelen vanaf verschillende distributiepunten aan u zijn verzonden. In dat geval heeft dit inderdaad geresulteerd in 3 verschillende zendingen. Het spijt ons dat de pantoffels te laat zijn geleverd. Deze zijn inmiddels keurig bij ons retour gekomen. Wij zullen morgen de pantoffels opnieuw aan u versturen en de verzendgegevens met u delen. Vanwege het ontstane ongemak zullen wij u nog een extra presentje toezenden. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice OneDayOnly

Rokin 65

1012 KK Amsterdam