Geen webshop bestelling mogelijk

Blijkbaar kan je niet via de webshop bestellen en per email is ook geen optie (vreemd genoeg) Nergens op de site wordt er aangegeven of het wel of niet mogelijk is. Zodra je deze feedback geeft krijg je alleen een bijdehande opmerking dat je het maar moet blijven proberen (verzending samenstellen en dan kijken of je kan afrekenen). Jammer! Want ze hadden we precies wat ik nodig had. Maar om iedere keer 5 minuten te besteden om er achter of het nu wel kan is een beetje raar natuurlijk.

Snel geleverd en precies wat ik had verwacht zeker aanrader!

Geen voorraad + geen communicatie

Ik had 2 items besteld. Direct daarna kreeg ik een bevestigingsmail met dat de goederen doorgaans binnen 10 werkdagen aanwezig zijn (de stockbreuk was nergens zichtbaar op de website). 3 weken later stuur ik een mail terug om te vragen waar de goederen blijven en krijg ik antwoord dat de goederen niet meer beschikbaar zijn.

Slecht

Wandplank voor onze commode besteld. Zou binnen 2 weken geleverd worden. Ik was blij dat ik hem binnen had na 5 weken wachten. Bij het monteren bleek een onderdeel te missen, hier bericht over gedaan. Ze zouden het doorsturen naar Bopita. Hier nooit meer wat van gehoord!

Niet direct leverbaar anders dan vermeld

De kinderwagen die ik had besteld en direct leverbaar zou zijn werd niet geleverd de volgende dag met de rest van mijn bestelling. Dit was wel van belang voor mij ivm uitgerekende datum. Ik was er op geen enkele wijze over geïnformeerd dat hetgeen ik had besteld toch niet leverbaar was, anders dan vermeld op de website. Ik belde zelf na en de reactie van de klantenservice was dat er nog wel andere modellen/kleuren waren, maar ik had niet voor niets een bepaalde keuze gemaakt. Toen de bestelling moeten cancellen en elders alsnog besteld. Mijn advies, proactief informeren als iets dergelijks gebeurt, dat is naar mijn mening klantvriendelijker.

Maar halve bestelling geleverd

2 flesjes besteld waarvan er maar 1 gelevert werd. Wel helft van het geld terug gestort gekregen maar verder geen bericht gekregen dat 1 van de flessen niet te leveren was.

Goede ervaring

Voorraad zelden op orde!

De voorraad is zelden op orde, zoals deze op de site vermeld staat. Ook heb ik een kapot product ontvangen en ik heb een keer een verkeerd artikel geleverd gekregen. Erg jammer!

Slechte ervaring

Order niet binnen de op de website aangegeven termijn ontvangen, Ikwordmama informeert niet over eventuele vertragingen, onvriendelijke behandeling door een dame van de klantenservice. Uiteindelijk zelf contact met leverancier opgenomen waar ik vervolgens keurig door geïnformeerd werd. Ik zal niet snel nog eens iets bestellen bij ikwordmama.

Totaal geen service

Nadat ik 2x een setje Nuk spenen had gekocht werden ze niet geleverd. Vaak gemaild geen of een vaag antwoord. Uiteindelijk 1 setje spenen gekregen. Vervolgens weer stil, terwijl ik voor nog een setje had betaald. Na weer 2 x vragen en verkeerde info kreeg ik opeens mijn geld terug want het was niet meer leverbaar... Dus.. Ronduit slecht... :(

Good pump but delivered later than promised

We ordered from this website the avent electric breastpump because the delivery was supposwd to be the next day, but unfortunately we received it 3 days later. The pump is good but service could be better.

Slechte klantenservice en verkeerde levering.

Twee reispassen voor onze buggy’s besteld. Twee reiswiegen werden geleverd. Gezien de spoed die erachter zat gebeld met de klantenservice. Twee nieuwe reistassen besteld, aangezien er nog 3 op voorraad waren volgens meneer. Dit bleek niet zo te zijn; order moeten annuleren i.v.m. voorraadverschil. Eerste zending terug laten sturen. Geld keurig terug ontvangen. Tevens zijn de prijzen van veel producten vele malen hoger dan bij de gemiddelde drogist.

Scherpe prijs

Website werkte helaas niet naar behoren. Niet alle artikelen werden weergegeven terwijl ze er wel waren. Uiteindelijk via een omweg wel gevonden. Prijs is scherp. Extra artikelen besteld om verzendkosten te drukken. Maar doordat er niet goed werd aangegeven dat sommigen niet op dat moment leverbaar waren toch nog de bestelling binnen gekregen in 2x in plaats van 1x. Ik hoefde geen verzendkosten te betalen maar de webshop zelf uiteindelijk 2x. Daar is ruimte voor verbetering.

We hebben een commode en ledikant besteld via ikwordmama. De levertijd was langer dan aangegeven op de site. Dit kwam door een probleem bij de leverancier, waar ikwordmama op zich niet zoveel aan kan doen. Ik had wel verwacht dat wij actief hiervan op de hoogte gesteld zouden worden. We zijn een keertje gebeld, maar horen vervolgens een aantal weken niets. Eenmaal aangekomen was de levering verder prima.

Buggy

Super fijne buggy gekocht! Goed op de hoogte gehouden over status van de bestelling en binnen 2 dagen in huis! Echt een aanrader!

Alles goed geregeld.

Duidelijke site, snelle verzending en bezorging.

Snelle en nette levering

Slang voor kolf besteld, die was binnen 2 dagen in huis.

Goede snelle service

Super geholpen op zowel de chat als het bestelproces.

Ik heb eerst telefonisch contact gehad of het product echt nog op voorraad was (artikel in die kleur was is er overal uit) ze hebben het na gevraagd en belde terug.. gelukkig was het aller laatste artikel er nog. Gelijk besteld en volgende dag geleverd!!

Snelle levering, te gekke aanbiedingen en fijne betaalmogelijkheden!

Ik kreeg een advertentie binnen via social media van een buggy die ik heel graag wilde hebben! En nog voor een super scherpe aanbieding, in precies de kleur die ik wilde hebben! Helaas, had ik op dat moment even niet het geld tot mijn beschikking maar door de vele betalingsmogelijkheden kon ik hem toch voor een super aanbieding aanschaffen. Na enkele dagen had ik mijn droombuggy in huis! Ben meer dan zeer tevreden en zou iedereen deze website aanbevelen!

zeer tevreden

De kinderstoel was goed verpakt en super snel geleverd

Zeer tevreden!

Onlangs een buggy besteld, dat al de volgende dag werd bezorgd! Supersnelle verzending.

Geweldige voordelige website

Heb 2 mooie roze dr brown flesjes besteld de service was goed en de levering was ook zeer snel.. Kan niet wachten tot me kleine meid er is...

Vanaf de order tot de bezorging is alles goed gegaan. Bij een andere winkel ging het verkeerd daarom moest ik met spoed verder zoeken zodat het optijd binnen was. Maar met ikwordmama kwam het bedje veel sneller dan verwacht! Geweldige service en levering!

Top leverancier!

Als kersverse mama werd ik gewezen op artikelen via ikwordmama.nl Heel fijn dat deze de volgende dag geleverd zijn en ik mijn kleintje comfortable kon voeden. Top!