Bestellen en aflevering prima! Groot assortiment. Fijne groothandel. Alleen jammer dat de verzendkosten hoog zijn.

teleurstellend

Heb Ultrasoon gekocht bij Arrancar. Na 14 maanden stuk. Opgestuurd , kreeg telefoontje was niet meer te repareren en kon nieuwe kopen met 20 % korting.Heb toen gezegd dat ik dat niet accepteerde. Heb juridisch geïnformeerd hoe het zat, waar ik recht op had juridisch gezien. Bleek dat 20% te weinig was. Hierop heb ik op 2-4-2020 mail gestuurd met de juiste info hierover. NOOIT antwoord op gekregen!! Dan ben je volgens mij verkeerd bezig en lever je geen service naar je klanten toe. Dus ergens anders vandaag nieuwe gekocht. Arrancar is uit mijn adresboek geschrapt.

zeeer tevreden en snelle bezorging

ben zeer tevreden over hun service , mijn vraag werd snel beantwoord en uitgevoerd. zeer tevreden over Arrancar

Vriendelijk!

Meerderen bestellingen gedaan, gaat altijd goed. Een net en vriendelijk personeel. Ik bestel nergens anders meer.

Problemen worden goed opgelost

Fijne service, behulpzaam, vriendelijk.

geweldig!

Het personeel van arrancar staat altijd voor iedereen klaar, service is op en top, geven eerlijk en professioneel advies. Altijd in voor een gezellig praatje en tonen altijd interesse! Locatie hartstikke fijn en dicht in de buurt. Opleidingen/cursussen ook top verzorgd en gegeven door zeer professionele opleiders. Al met al zeer tevreden en verdienen een dikke pluim!

Naar aanleiding van de beurs besteld bij Arrancar

Prima bedrijf. Producten netjes de volgende dag ontvangen. Op naar de volgende bestellingen.....

Bestelling on-line gedaan en in de winkel opgehaald. Stond allemaal netjes klaar. Goede service en er is altijd tijd voor een kopje koffie.

Helaas had ik de verkeerde hars ontvangen ( filmhars) en dit had de striphars moeten zijn. Ik had deze al gebruikt en heb mijn verhaal uitgelegd aan Willem. Hij heeft dit goed opgepakt en de juiste aan mij verstuurd. De hars was de volgende dag binnen! De filmhars mocht ik houden en heb daar goed uitleg over gehad. Top service bedankt Willem!

Fijne en snelle service goede communicatie viade mail en ook nog telefonisch, snelle levering van mijn produkten .

Matig

Pakket besteld, speciaal ander adres opgegeven zodat mijn pakket tijdig zou toekomen. Vermits ik op het standaard adres niet aanwezig ben komende dagen. Helaas toch geleverd op standaard adres waardoor ik nu de goederen niet tijdig heb en dus persoonlijk naar Heerlen moet rijden om te zorgen dat ik alsnog het juiste materiaal heb om mijn klanten te helpen. Dubbel geld uitgeven dus.

Beste Birgit, Ten eerste bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven. we zien inderdaad dat we ons bij deze order hebben vergist in het afleveradres. Nogmaals onze excuses hiervoor! Op dit moment worden de labels nog handmatig verwerkt, dat is in dit geval dus niet secuur genoeg gebeurd. Dit wordt wel op korte termijn geautomatiseerd om dit te kunnen voorkomen. We nemen het zeker serieus. We hopen je toch nogmaals te mogen begroeten in onze winkel of webshop! ^Stef

De website blijft wat lastig maar de bestelling is goed gekomen. Ik heb echter één ster minder gegeven omdat de verpakking van de bestelling echt véél te groot was. Dat is echt niet milieuvriendelijk want er zaten daarom ruim 60 (!) Plastic luchtkussens in de doos.

Communicatie was goed en helder, pakket had ik netjes volgens afgesproken tijd binnen. Erg blij met de goederen die ik ook had besteld.

Goede service en snelle levering, top!

Snelle levering, alleen jammer dat Postnl geen acht slaat op de stickers. De doos met daarin 2 cans demiwater en nog wat andere producten stond ondersteboven bij de poort, alles nat...

Goede ervaring

Snelle levering en compleet

goede service en snelle levering

Bij online bestelling de volgende dag al in huis. Meestal alles op voorraad. Top bedrijf.

Goede groothandel snel geleverd

Zeer vriendelijk personeel toen ik belde om iets te vragen ook goed geadviseerd.

Woon gewoon te ver weg 🥺

Zou graag wat vaker langs gaan i.p.v. bestellen! Maar de bestellingen gaan ook perfect. 😊 Tevreden

Webbestelling gedaan. Alles netjes afgehandeld en snel.

Over Arrancar

Arrancar is ontstaan vanuit de praktijk voor pedicure en beauty waardoor we je uitstekend kunnen adviseren op het gebied van voetverzorging en schoonheid. In onze winkel in Heerlen, in het hart van (Zuid) Limburg, voeren we een breed assortiment van meer dan 8500 artikelen. We leveren alle bekende merken, tegen eerlijke prijzen. Daarnaast zijn ook onze opleidingen een begrip in de regio. We geven in totaal meer dan 50 opleidingen en cursussen op onze locatie in Heerlen!