Snelle levering en goede produkten

Snelle service!

Al een paar keer een interessante cursus gevolgd bij Arrancar. Ook worden al mijn bestellingen altijd correct en snel geleverd! Zeer tevreden.

Positief

Voor de eerste keer besteld bij Arrancar. Bedankt voor de snelle levering. Ik ga vaker bij jullie bestellen.

Prima en snelle service

Gummy Bears! ;)

Arrancar doet er alles aan om de best mogelijke service te bieden. Niets lijkt ze teveel om bij eventuele problemen een oplossing te vinden. En... Uiteraard de Haribo Gummy Beats... Geweldig!

Snelle levering met alles op voorraad.

Goede service en snelle levering.

Vandaag besteld, morgen in huis!

super

1e keer besteld, vroeg om wat testers, ruim voldoende erbij gekregen en snelle levering. Super!

Snelle levering en goede prijs-kwaliteit verhouding.

Ruim aanbod en goede levering. Zeet tevreden.

Ruim aanbod van kwaliteitsproducten. Hele snelle levering naar België. Top!

Hele vlotte service. Top!

goede produkten

Snelle bezorging en goede produkten

Perfecte service

Bij vragen krijg je vriendelijk advies, service is top, snelle verzending

Vriendelijk en snel geholpen door de technische dienst bij onderhoud en reparatie van mijn pedicuremotor.

Super goed

Ik had mijn spullen de dag na het bestellen binnen en top kwaliteit echt een aanrader

Aan te raden.

Uitgebreid aanbod, snelle levering, prima prijs.

Goede & snelle service

Werd goed geholpen en de bestelling was erg snel al in huis !

snelle ontvangst van de bestelling

snelle verwerking van de bestelling en correct uitgevoerd

Vriendelijk, vlotte bestelling

Goede en vlotte afhandeling

Geweldig bedrijf

Mijn vraag werd gelijk beantwoord en gelijk een bestelling geplaatst. Heel tevreden

Top bedrijf met vriendelijke, zeer behulpzame werknemers

Snelle service. Voor het eerst via de webshop besteld. Kreeg al zeer snel een mailtje dat de bestelling klaar stond. Vanwege de vrij hoge verzendkosten (kleine bestelling) toch maar zelf opgehaald. Voor mij mag op de website duidelijker aangegeven worden wat de portokosten voor kleine bestellingen zijn.

Goed bedrijf.

Heb voor de eerste keer tel contact gehad en direct en correct geholpen. Tweede keer tevens heel goed geholpen vanwege een retourbestelling.

Goed & snel

Alleen jammer dat de kleding vanaf maat S begint ! Ik heb zelf een kleine XS, dus is de maat veel te groot !

Over Arrancar

Arrancar is ontstaan vanuit de praktijk voor pedicure en beauty waardoor we je uitstekend kunnen adviseren op het gebied van voetverzorging en schoonheid. In onze winkel in Heerlen, in het hart van (Zuid) Limburg, voeren we een breed assortiment van meer dan 8500 artikelen. We leveren alle bekende merken, tegen eerlijke prijzen. Daarnaast zijn ook onze opleidingen een begrip in de regio. We geven in totaal meer dan 50 opleidingen en cursussen op onze locatie in Heerlen!