Service Arrancar top: service post Schandalig

Kreeg telefoontje omdat een artikel niet voorradig was. Kreeg goedkoper alternatief aangeboden. Top. Verschil was contant bij rekening gevoegd. Goede service. Had woensdag besteld en aangegeven bezorging do avond. En wanneer komt het dan eindelijk...... Zaterdagmiddag. Zeer slechte service van pakketdienst post. Nl.

service

Meteen na de bestelling 'n telefoontje dat t bestelde product wat later komt omdat t nog geleverd moet worden, 1 weekje later al ontvangen met n zakje snoep, leuke verrassing !

Snelle bezorging en de kwaliteit is goed

Snel en keurig geleverd! (Inclusief het wel-om-bekende zakje haribo!! )

Snel en keurig geleverd! ( Inclusief het wel-om-bekende zakje haribo!! )

Heel tevreden

Snelle antwoorden en levering.

ik mis wat producten in het assortiment.

Oprecht en vriendelijke service

super fijne service!! Heel vriendelijk en behulpzaam. LOVE IT

Fijne service

Pluspunt het bellen als iets later geleverd wordt

Goed contact, goede site, goede levering.

Na snel en duidelijk mailcontact over afmetingen van een product verliep de bestelling eenvoudig via de site en de levering was, zoals aangegeven de volgende dag. Helemaal goed dus!

Goede duidelijke uitleg en service

Alles goed geregeld! Enkel de levering is een beetje moeizaam gegaan !

Fijn bedrijf, fijne contacten en goede service!

De beste bestel plek voor schoonheidspecialistes!

Super top!

goede service en fijne mensen die daar werken

Goede en snelle service fijne mensen werken er Goede technische dienst daarom heb ik mijn motor daar gekocht

Zeer goede service, vriendelijk personeel en snelle levering!

Super service en heel gezellig personeel

Normaal kom ik gezellig naar de zaak. Nu had ik daar geen tijd voor en heb ik een webbestelling geplaatst. Deze is super afgehandeld. Ook de bestelling werd snel geleverd.

Een paar dagen nadat ik mijn bestelling had geplaatst werd ik nog gebeld dat die week mijn bestelling binnen zou komen in het magazijn en meteen door verzonden werd. Een paar dagen later had ik het pakketje al. Erg fijn

Snelle service!

Heel tevreden!

Snelle levering, goede service

Idem als hierboven

Aardige mensen, goede service, snelle levering

Bestelling voor schoonheidssalon KARO in Huizen

Prettig

Makkelijk online bestellen, duidelijke omschrijving van de producten en een overzichtelijke webshop. Producten waren snel geleverd en netjes verpakt.

Professioneel

Duidelijk , vriendelijk ,

Duidelijke webshop, snelle levering

goede en vriendelijke communicatie.

Fijne samenwerking, vriendelijk en snelle en correcte levering

Snelle beantwoording van vragen per email. Snelle en correcte aflevering van materialen!

Over Arrancar

Arrancar is ontstaan vanuit de praktijk voor pedicure en beauty waardoor we je uitstekend kunnen adviseren op het gebied van voetverzorging en schoonheid. In onze winkel in Heerlen, in het hart van (Zuid) Limburg, voeren we een breed assortiment van meer dan 8500 artikelen. We leveren alle bekende merken, tegen eerlijke prijzen. Daarnaast zijn ook onze opleidingen een begrip in de regio. We geven in totaal meer dan 50 opleidingen en cursussen op onze locatie in Heerlen!