Voordat ik tot koop overging, eerst gevraagd voor info, werd mij verteld dat de velgen elders te bezichtigen zijn. zo ook gedaan, echter daar waren ze per stuk wel 50-100euroos duurder als bij Giva. Dus advies, levering, alles kompleet met centreerringen en juiste wielmoeren, al met al Top sevice!!

Topservice

Snel en goede service

Helemaal super! Keurig verpakt en afgeleverd!

Helemaal super! Keurig verpakt en afgeleverd!

Goed, snel en behulpzaam!

Ervaring was top, volgende keer bestel ik mijn velgen/winterbanden weer hier. Levertijd was snel en netjes ingepakt. Velgen staan fantastisch onder de auto! Happy!

Goede service na verkeerde rechtstreekse levering door fabrikant.

Ik had opgemerkt dat ik een dop in het midden van één velg was verloren. Een slordig gezicht. Het blijkt een apart artikel die normaal gesproken geen deel uitmaakt van het assortiment bij GivaWheels. Met tussenkomst van de fabrikant in Duitsland heb ik een nieuw setje van 4 doppen besteld via Giva Wheels. Na ontvangst bleek dit een te grote maat te zijn. Dat er verschillende maten bestonden was mij niet bekend. Na telefonisch contact heb ik de juiste maat aan GivaWheels doorgegeven. Ik heb een nieuwe set ontvangen. De set met de verkeerde maat kan ik behouden. Hoe dan ook, een prima service van Giva Wheels voor een set van een paar tientjes die in eerste instantie verkeerd door de fabrikant is geleverd.

Vlot verloop van de bestelling en goede opvolging

Goede website en goed advies

Ik heb bij GiVa Wheels een set winterbanden op stalen gekocht. De site is erg gebruiksvriendelijk site de set makkelijk was uitgezocht. Later nog telefonisch contact gehad met een vraag over de draairichting en ik werd goed en zeer vriendelijk geholpen. Ik beveel GiVa Wheels zeker aan.

Prima geholpen nadat ik zelf een fout had gemaakt. De deskundigheid en het plezier van de werknemers straalt er duidelijk vanaf.

Snel, effectief en professioneel

Na telefonisch overleg over de beste keuze voor banden is de bestelling en wisseling binnen 1 week rond. Goed geregeld!

Helemaal top

Top geregeld

Goede voorlichting gekregen. De wielen en banden waren gebalanceerd. De sensoren goed afgesteld. Verpakking was in orde. Al met al...een prima ervaring. En tegen een goede prijs.

Super levering. Super verpakt

Had 1 wiel beschadigd, snel een telefoontje naar Giva en ze gingen hem gelijk opsturen. Top!

super tevreden, snel geleverd

Goede begeleiding tijdens bestelproces. Duidelijke communicatie en product zeer snel geleverd (in Belgie) en geheel volgens verwachtingen ! top !

Goed, snel, professioneel en vriendelijk geholpen.

Na een tijdje gezocht te hebben op internet uiteindelijk bij Giva Wheels mijn velgen met winterbanden gekocht. Fijn en vriendelijk geholpen bij mijn keuze uit de vele velgen die Giva Wheels aanbied. De levering was snel en zo een afspraak gemaakt en alles lag klaar en is het eronder gemonteerd door Giva Wheels..... Gewoon top zoals het moet...!!!

Ze doen wat ze beloven

Mijn ervaring met Giva wheels was erg goed. Het bestelproces is zeer soepel en duidelijk, waarbij er, voor je eigen gemak, extra relevante accessoires gekozen kunnen worden. Het pakket werd erg snel verzonden en was zeer goed verpakt. Nu kan ik genieten van een mooie set velgen onder mijn auto. Bedankt voor de service

Beter kan bijna niet

Mooie en duidelijke website, ruime keuze, snel geleverd. Geen addertjes onder het gras!

Geweldige service snel geleverd en zoals omschreveb

Prima geleverd en keurig verpakt

Velgen en banden netjes gemonteerd en gebalanceerd. Naafdopjes, bouten en centerringen in een aparte doos. Keurig verpakt op palet en netjes geseald. Top!

Levering niet zoals gepland verlopen

Had 4 velgen besteld maar 2 geleverd geweest waardoor 3 dagen later de andere 2 pas na contact te moeten opnemen hiervoor vind dit spijtig als je 4 besteld verwacht je er 4 koerier dienst was ook zeer onbeschoft bij levering Verder was er wel relatief snel geleverd

Beste Steven, Erg vervelend dat u de levering van de velgen door GLS zo ervaren heeft. Helaas hebben wij geen invloed op werkwijze van de koeriersdiensten als DPD, GLS, DHL, TNT en UPS waar wij mee werken. Door de extreem drukke decembermaand bij deze pakketdiensten proberen ze met man en macht alle pakketten te verwerken wat helaas niet altijd bij elke levering vlekkeloos verloopt. Wij zullen echter een melding maken van de klantvriendelijkheid van de chauffeur. Hopelijk heeft u de service van GiVa Wheels wel als prettig ervaren. Alleszins veel plezier met uw mooie set velgen

Mooie velgenset en volgens afspraak geleverd.

Dit is mijn tweede aankoop bij GiVa Wheels en ben ook nu tevreden bij deze on-line aankoop. Ik ben ook zeer tevreden van de snelle en technische antwoorden tijdens ons telefonisch ondehoud.

Werkt

Prima service, snelle levering.

Top service, hulp en voorlichting

Complete service ervaring. Van telefonische voorlichting, begeleiding koopproces tot montage.

Priema zaak, genoeg keuze, exelente begeleiding en heel snel

ik heb een heel mooi set aluminium velgen gevonden voor mijn Chevrolet Blazer K5 II in de maat 15 inch hoog en 10 J breed en dan daaromheen banden 33x12.5 R15. dat komt duidelijk over. nu is de wielkast netjes opgevuld en zelfs zonder verhogen nergens aan loopt. misschien voor Giva Weels om een breed set beschikbaar te maken omdat de vooras breder is dan de achter as. en uitkijken met balanceren, niet overal is genoeg ruimte om plaklood te plakken. ( het aluminium is dikker dan staal en neemt meer ruimte in)

Eerste en goede ervaring.

Correct besteld en correct afgeleverd, inclusief de nodige bouten voor de nieuwe wielen, gezien de originele bouten te kort zijn voor deze wielen. Alleen het feit dat het wel lang duurde voor een bericht kwam wanneer ze zouden geleverd worden, stoorde.

Over GiVa Wheels

Giva Wheels is een groeiende internetonderneming met een jong en ambitieus team. Gespecialiseerd in de verkoop van velgensets via internet met de praktische kennis en service zoals u mag verwacht bij een dergelijke aankoop. U doet een online-aankoop zonder concessies! Wij streven ernaar om van uw aanschaf van een mooie set velgen een fantastische beleving te maken en u te begeleiden naar een juiste keuze. Van de orientatie tot aan de daadwerkelijke levering en de aftersales service. Dat beloven we!