Helemaal geweldig!!

Helemaal top kan niet beter!!

Vlotte levering

Al de 4 mijn banden waren slecht gebalanceerd waardoor ze een afwijking hadden van 20 en 15 op iedere band.

Goede communicatie, scherpen prijzen en snelle levering. Gewoon top geregeld!

Klasse

Velgen snel bezorgd zeer goed verpakt,passen perfect super blij mee

Goede service en advies, snelle reactie. Product idem als op de website

Mijn vragen die ik op voorhand had werden snel en duidelijk beantwoord. Het product zoals afgebeeld inclusief de ruime keuze aan bandenmerken in prijs en kwaliteit zorgen ervoor dat het past in ieders beleving. Het geleverde product voldeed dan ook aan de vooropgestelde verwachting. Zeer tevreden klant

Complete velgenset 19 inch.

Complete velgenset met banden besteld en al na 3 werkdagen thuis geleverd. Velgenset was stevig verpakt. Duidelijke website en vlotte bestelling. Ik raad deze website aan.

Duidelijke site, levertijd langer dan aangekondigd.

Banden en velgen netjes verpakt op een pallet geleverd. De levertijd was een weekje langer dan aangegeven. Banden gemonteerd op de velgen laten leveren gespecificeerd voor mijn KIA niro, alles past en werkt perfect.

Highly recommended Giva Wheels

Very professional team fast and efficient always there to help and support bravo I will definitely buy other one set of rims for winter.

Goede en perfecte service doen wat ze beloven, ben uiterst tevreden

Nog nooit problemen gehad met Giva-Wheels.

Ik heb al een 3 tal keer velgen met banden erop gemonteerd, besteld bij Giva en dit is steeds vlotjes verlopen zonder problemen. Eén minpunt deze keer was, dat de loodjes aan de binnenkant van de velg, niet mooi recht in de rand geplakt waren... waardoor sommige loodjes niet goed vast plakten! Ik heb ze dan zelf maar beetje gecorrigeerd... maar dit zou wél een aandachtspunt moeten zijn bij de uitbalancering van de wielen én je hoeft er helemaal geen moeite meer voor te doen om deze loodjes "recht" te plakken! Dan nog één aandachtspunt over de website... Waarom kan je de "bandenmaten" niet zelf aanpassen, als klant, op jullie website? Want de bandenmaten die jullie, bij Giva opgeven, zijn meestal niet conform met wat de autofabrikant voorschrijft!? Het zou voor iedereen veel makkelijker zijn om een bestelling aan te maken, wanneer je "zelf de bandenafmetingen kon ingeven op de website" en zo hoef je niet steeds een mailtje te sturen naar de klantendienst, om voor jou persoonlijk de bandenafmetingen aan te passen! Als jullie deze 2 minpunten nog kunnen verbeteren krijgen jullie van mij 5 sterren!!!

Top bedrijf bedankt

Geweldig echt een aanrader top

Snelle service binnen de vooropgestelde leveringstermijn.

Prima levering, netjes verpakt. Vriemdelijke shauffeur. Verbaasde me over de manier van verpakken. Overal zat netjes een stuk schuim tussen, centreerringen, naafkappen en tot mijn verbazing de nieuwe wielbouten waren ook prima verpakt. En als laatste een hele dikke shapoo voor het balanceren van de banden. Heb zwarte velgen besteld, hier hebben ze het balanceren netjes aan de binnenzeide gedaan met ZWARTE loodjes Gewoon prima

Super snel en gave velgen geleverd.

Kan niet anders dan 5 sterren geven betreft de velgen van Giva Wheels, de bezorging is ook snel doch komt onverwacht omdat de site welke het bezorgmoment regelt niet optijd informeert.

Netjes afgeleverd

De banden waren heel goed verpakt en binnen de tijd geleverd

ok

ok

Geweldige service.

Als je belt met vragen wordt je netjes te woord gestaan en alles snel geleverd.

Goede en snelle service

Uitgebreid gamma voor de perfecte velgen op maat voor mijn oude Chevrolet cavalier van 1987 en zorgvuldig ingepakt.

Prima ervaring

Duidelijke communicatie. Prettige omgang met de medewerkers.

supersnelle levering

De velgen waren er binnen 48 uur en alles is naar wens.

Ik was op zoek naar mooie wielen voor een Toyota Ayco X Deze website was de enigste met de juiste maatvoering wat een enorm vertrouwen gaf, besteld, onder de auto geplaatst perfect zo goed team die mij hielp machtige mannen. Wat een mooi bedrijf alles keurig verzorgd en snel geholpen op tijd op de afspraak grote pluim !

helemaal goed

prima bedrijf ze doen er alles aan om goede service te verlenen prijs/kwaliteit is gewoon goed

Betaal bare prijs

Snel geholpen mooie en schone zaak personeel helpen je mee denken.super

prima prijs kwaliteit

Snel geholpen, vlotte reactie/advies via WhatsApp kleine 45 minuten wachten op montage....super!

Snelle levering Goede Communicatie

Over GiVa Wheels

Giva Wheels is een groeiende internetonderneming met een jong en ambitieus team. Gespecialiseerd in de verkoop van velgensets via internet met de praktische kennis en service zoals u mag verwacht bij een dergelijke aankoop. U doet een online-aankoop zonder concessies! Wij streven ernaar om van uw aanschaf van een mooie set velgen een fantastische beleving te maken en u te begeleiden naar een juiste keuze. Van de orientatie tot aan de daadwerkelijke levering en de aftersales service. Dat beloven we!