Perfect en binnen de vooropgestelde tijd geleverd.

Mijn terughoudendheid bleek onterecht.Stevig verpakt , perfect uit gebalanceerd en de sensoren werken zoals het hoort.

Setje winterwielen, dus banden en velgen gekocht via internet. Banden zijn netjes gemonteerd en product binnen 10 dagen afgeleverd zoals besteld. Kortom goed.

Keurig advies en prima levering

Super goed geregeld en keurig afgeleverd.

Toppers

Groot assortiment, goed advies via uitgebreide website en nette prijzen, vlotte service

Supersnelle en klantvriendelijke service

Prima en snelle service. Just in time en snelle correcte uitvoering. Uitstekende prijs/kwaliteit

Veel keus, goede prijzen. Goed verpakt en als laatste de wielen waren goed gebalanceerd, de auto liep heerlijk rustig, echt goed werk afgeleverd.

Goede prijzen ,proper werk en prima verpakt.

Geweldige service!

Ruime keuze uit velgen en banden en de combinatie ervan. Gunstige prijzen. Goede informatie over levering en tenslotte levering aan de deur.

Ik ben heel tevreden

Goede qualiteit van de velgen, uitstekend service en knappe prijs

perfect

velgen passen perfect en goed verpakt. De levering is niet zo goed, track and trace geeft de verkeerde leverdatum aan en uren van levering kloppen ook totaal niet.

Waardeloos

Ik heb een set velg met banden gekocht maar de velgen zijn veel breder dan banden daarom zijn 1cm gleuf tussen band en velg en de banden zij piramide vorm nu Daar voor had ik contact opgenomen ze nemen dat niet terug en ik zen met een piramide banden en ook afgekeurd bij keuring in België In mijn ervaring voor eerste keer its meer geeld geven

Dag WALID RASULY, Ondanks onze uitleg spijt het ons enorm dat u zich niet kunt vinden in de situatie. We zullen u het nochtans andermaal proberen uit te leggen in de hoop dat u er op een later moment toch berusting in vindt. Iedere consument heeft het retourrecht op bij ons bestelde banden- en/of velgensets. U wilt op basis van esthetische reden de set retourneren wat volkomen uw recht is. Dit is ook bij ons absoluut geen probleem. Echter heeft u reeds een week op de set gereden. Hiermee vervalt het retourrecht wanneer u de set niet mooi vindt. Wij zijn hierin niet uniek; Niet in onze branche maar ook niet in de consumentenbranche in zijn geheel. In tegenstelling tot wat u aangeeft is een esthetische mening nimmer een reden tot afkeur op de autokeuring. Dit is dan ook geen legitieme reden om een retournage te forceren. De set afmetingen zoals aan u geleverd, verkopen wij wekelijks meermaals zonder hier op ooit in de afgelopen jaren te zijn aangesproken. Een 225/40R18 band op een 8.0jx18 velg past perfect! Dit zal elke bandenspecialist u zonder twijfel kunnen bevestigen.

Super velgen mooi, snel geleverd, kortom TOP!

Velgen voor mijn Lexus is250 F sport met winterbanden. Breedset op andere sites niet te vinden. Bij Giva dus wel. Snelle levering door keurige bezorger die ze ook nog even in de schuur wilde zetten. Super goed verpakt kortom een dikke 10

Topservice, mooie kwaliteit.

Mooie velgen, snelle service, value for money: keep up the good work.

Voldoende

Chauffeur was te snel weg waardoor ik de banden / velgen niet kon controleren. Veel te gehaast. Daardoor kwam ik er simpelweg te laat achter dat er schade op een velg zat, hier heb ik fotos van maar de banden moesten zsm onder de auto dus kan er simpelweg niks meer mee…

Dag Raf, Dat is vervelend. Kunt u ons foto s bezorgen? Ondanks dat u ze al gemonteerd heeft gaan we kijken wat we alsnog kunnen aandragen voor u. Uiteraard willen we het netjes oplossen zodat u uiteindelijk tevreden bent.

Kwaliteit in assortiment, service en prijs

Via uitstekend opgezette site kennisgemaakt met het brede aanbod in velgen en bijpassende banden. Super duidellijk voor het maken van een keuze, inclusief aanvullende opties en totaalprijs. Alles wordt supersnel geleverd en indien gewenst gemonteerd. De ontvangst endienstverlening op de lokatie is super; snelle keurige montage terwijl je wacht met een kopje koffie. Bedankt voor alles!

Levering op tijd . Goed en veilig verpakt . Één minpuntje. Veel gewicht in de velgen voor in balans te krijgen .

Prima advies en perfect geregeld

Mooie passende set geleverd op een nette manier.

een regelrechte TOPPER!

Wat een verschil met de "bekende" bandenbedrijven. Hier wordt met veel deskundigheid, efficiency en passie gewerkt om de klant met een goed advies en product de deur uit te laten gaan! Dat begint al met een sublieme website waar het zeer eenvoudig is de juiste keuze te maken. in ons geval een nieuwe set winterwielen. Wij stonden binnen 20 minuten weer buiten met een set winterwielen inclusief TPMS ventielen!

Dat is pas service

Nieuwe concave velgen besteld, na twijfel over de et waarde welke bij de auto past een aantal keren contact gehad met een medewerker van Giva. Die heel behulpzaam uitleg gaf zelfs s’avonds via de mail. Dat noem ik service van de bovenste plank. Besloten om de velgen bij Giva Wheeler te bestellen en 3 weken later de velgen binnen gekregen. (3weken omdat ze gemaakt moesten worden). Heel overzichtelijke site met zeer goede begeleiding naar koop. Giva Wheeler bedankt en ik beveel jullie van harte aan bij kopers van velgen.

Zeer goed proffesioneel advies bij mijn bestelling

Voorafgaand aan mijn bestelling even telefonisch contact opgenomen. Zeer proffesioneel te woord gestaan, en goede tips gekregen om de velgen- en wielenset te bestellen die precies bij onze auto paste.

Correct en snelle levering van de bestelde goederen. Y

Correcte en snelle levering en alles goed verpakt om beschadiging te voorkomen dus zeker een aanrader om daar te kopen.

Fantastisch!!!

Duidelijke website met hele goede prijzen. Je wordt van A tot z op de hoogte gehouden van je bestelling. Snelle levering. Heb nu twee sets gekocht (zomer en winterbanden). Beide sets zijn echt top!! Ik raad iedereen aan om GIVA te kopen

mooi product

pico bello

Helemaal top

Nette mensen die goed helpen

Super tevreden

Over GiVa Wheels

Giva Wheels is een groeiende internetonderneming met een jong en ambitieus team. Gespecialiseerd in de verkoop van velgensets via internet met de praktische kennis en service zoals u mag verwacht bij een dergelijke aankoop. U doet een online-aankoop zonder concessies! Wij streven ernaar om van uw aanschaf van een mooie set velgen een fantastische beleving te maken en u te begeleiden naar een juiste keuze. Van de orientatie tot aan de daadwerkelijke levering en de aftersales service. Dat beloven we!