Ik ben zeer goed geholpen

Hele mooie velgen gekocht door jullie laten monteren ik was binnen 20min klaar top.

Super geholpen door fijne medewerkers!

Super geholpen door fijne medewerkers! Via de website zeer mooie velgen besteld. Ben goed geadviseerd en ze hebben de velgen er snel onder gezet.

Perfectie

Tevreden vanaf het moment van bestellen tot het moment van wegrijden bij de garage. De juiste velgen en banden gekozen voor de juiste prijs, snel geleverd, snel gemonteerd. Vriendelijk en bekwaam personeel, warme onthaal. Ik krijg een warm gevoel van binnen wanneer ik zulke bedrijven tegenkom.

Super service!

Correcte en snelle top service! Bedankt GiVa!

Klantenservice super

Velgen waren sneller beschikbaar dan aangegeven. De foto’s op de site kwamen qua kleur niet echt overeen met realiteit maar de “echte “ kleur beviel me zelfs nog beter. Vragen worden snel beantwoord via whatsapp

Prima sales contact. ook op zaterdag. wel veel wisselende contacten zodat je niet weet of je informatie goed is doorgekomen. Communicatie was nodig omdat de belgen die ik wilde niet voor mijn auto als preselectie waren goedgekeurd. Je wil natuurlijk wel zeker weten dat het gaat passen. Op locatie korte wachttijd voor bandenmontage. 1 - punt. Ik voel toch een trilling in het stuur dus moet nu alsnog naar een locale werkplaats om de wielen te laten herbalanceren omdat ik niet in de buurt van Goirle woon. Dat is een tegenvaller.

Top bedrijf!

Wij hadden velgen nodig voor de auto van onze zoon. Velgen inclusief all season banden aangeschaft. Perfect geregeld en snel gemonteerd. Tarieven meer dan competitief. Ook vriendelijk personeel. Zou er zo weer naar toe gaan want het ging allemaal vlotjes.

Zeer goed geholpen.

Beste keuze

Bestelling zeer snel en keurig afgehandeld top

Correcte en snelle bezorging

Duidelijke info op de site, snelle reaktie in de app, en snelle correcte levering!!

Uitstelde Service

Goed en vlotte service. Problemen nadien worden ook meteen opgelost

Goed is goed

Duidelijke site, top communicatie

Duidelijke site een van de beste site s waar ik ooit besteld heb. Bedankt voor de duidelijke communicatie en mogelijkheden en altijd duidelijk vriendelijk en snel! Giva Wheels bedankt!

Niets op aan te merken echt een aanrader.

Mooie wielen, snel verzonden!

Makkelijke website, alles erbij geleverd wat je nodig hebt, ringen, wielbouten!

Top bedrijf/site

Twee keer besteld hier. Velgen zoals verwacht en zeer snelle reactie bij vragen. Zelfs nog tips gekregen waar ik zelf niet eens aan had gedacht. En een Walhalla aan keuze. Ik denk dat dat het enige kritiek puntje is.... Te veel keuze. Maar daar helpen de zoekfilters weer bij. De monteurs die de velgen monteerden schrokken van de lage prijs voor wat ze in handen hadden. Kom hier zeker terug.

Mooi ingepakt geleverd goeie snelle service

Mijn ervaring is heel erg goed , ik heb mijn velgen besteld en een week later waren ze er . Helemaal top ingepakt en netjes . Genoeg updates gekregen over wanneer ze kwamen tijdsbestek gekregen etc . Top service !!

Alles was perfect in orde, alleen de veiligheidsbouten waren langer dan de andere, beetje korter moeten maken, maar voor de rest is hier niets op aan te merken.

Alleen maar positief

Al 3 setjes velgen vandaan eerste x drama maar super goed opgelost daarom toch besloten om de volgende 2 setjes ook bij Giva te bestellen

Altijd Top!

De zoveelste keer dat ik bij hun bestel en de zoveelste keer was alles tip top in orde. Goede prijzen en snelle levering. Zeer tevreden!

Top en correct

Juiste informatie van artikel en gemakkelijk om op te zoeken op de site! We geven 9,5 op 10 wegens het enkel over standaard producten zijn volgen specifiek wagen . Vb voor oldtimers Echt een aanrader . Doe zo verder . Tip : vermeld ET waarde en Bandenmobiel bij het artikel tijdens het kiezen van de velg . Zo moet je niet telkens het artikel openen . Zou veel tijd sparen bij het zoeken van wat je zoekt

Prima gegaan

Raad het iedereen aan.

uitstekend

Correcte snelle levering Snelle communicatie, ook na verkoop

Zeer klantvriendelijk en een snelle service!

Zeer goede klantenservice, s’avonds nog via whatsapp een vraag gesteld en enkele minuten erna nog antwoord op gekregen (20:30). Mijn gekozen velgen waren niet meer beschikbaar, hebben ze mij een andere set aangeboden tikkeltje duurder en de kosten op hun genomen.

Meer dan tevreden!

Grote, mooie collectie, meer dan genoeg keuze. Snelle levering en zeer vriendelijk en deskundig personeel. Nieuwe velgen nodig? Ga naar GiVa Weels en je zal zeker niet teleurgesteld worden.

Over GiVa Wheels

Giva Wheels is een groeiende internetonderneming met een jong en ambitieus team. Gespecialiseerd in de verkoop van velgensets via internet met de praktische kennis en service zoals u mag verwacht bij een dergelijke aankoop. U doet een online-aankoop zonder concessies! Wij streven ernaar om van uw aanschaf van een mooie set velgen een fantastische beleving te maken en u te begeleiden naar een juiste keuze. Van de orientatie tot aan de daadwerkelijke levering en de aftersales service. Dat beloven we!