Prettige aankoopervaring, voor herhaling vatbaar

Overduidelijke website, zeer ruim en gevarieerd aanbod, interessante prijs/kwaliteit verhouding, redelijk snelle levering.

Netjes en snel geleverd

Duidelijke website makkelijk zoeken op velgmaat steek en et waarde

snel en vriendelijk

Correct en vakkundig geholpen.

Het emailcontact verliep zeer snel, ook in de avond, vriendelijk en met kennis van zaken. Zelf losse banden meegenomen voor montage op de nieuwe velgen, dit was op de afgesproken tijd binnen een halfuurtje gepiept. Ook nieuwe sensoren geplaatst en gekloned met de originele. Kortom : super geholpen, vriendelijke mensen en harde werkers voor een zeer redelijke prijs.

Velgen + winterbanden besteld. Goed verpakt, correcte levering

Mooie winterwielset en snelle levering

Ook een 2e wielset snel geleverd met een goede ervaring, dank hiervoor.

Snelle levering van goede producten.

Duidelijke website waar gemakkelijk producten besteld kunnen worden. Dit voor een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Snelle en goede levering. Goede service/aftersale.

Één woord. Geweldig.

Via mijn zoon heb ik Giva Weels ontdekt. Overzichtelijke site waar mijn gemakkelijk de gewenste producten kan vinden voor de desbetreffende wagen. Levering was voortreffelijk. Met de meegeleverde handleiding was de montage simpel. Bedankt. Met vriendelijke groeten. Sven.

Super geregeld bij Giva

Snel geleverd en goed verpakt tijdens transport

Goede ervaring.

Mijn tweede aankoop bij Giva Wheels. Heel goede ervaring en de bestelling online was goed te tracen.

Slechte kwaliteit en geen service!!!

Zeer ontevreden! velgen gekocht op 03/03/2021 en de vernis komt er af dit valt toch onder garantie zou ik denken nu volgens hun niet en ze antwoorden gewoon niet meer ze verkopen producten waarvan ze de kwaliteit niet kennen en als er iets aan is wordt de klant gewoon genegeerd

Heel tevreden van bestellen tot monteren op de auto in Goirle

Stalen velgen en winterbanden besteld via webshop. Orderbevestiging gekregen, week later bericht dat bestelling klaar is. Gekozen voor monteren op de auto in Goirle dus afspraak gemaakt. Afspraakbevestiging ontvangen. Op de afgesproken dag wissel van zomerbanden naar de winterbanden. Monteur heeft keurig de zomerbanden op karton in de auto gelegd. P.S. Ben wel benieuwd wat er was gebeurd wanneer de wielbouten van de lichtmetalen velgen met de zomerbanden niet geschikt waren voor de stalen velgen

Keurig geleverd

De velgen waren een paar dagen "zoek" maar dat lag zeker niet aan Giva Wheels. De vervoerder was helaad wat laks.

Super snel en voordelig

Het uitkiezen van de juiste velg en winterband is super eenvoudig. Maar vooral de snelle levering was verrassend. Super goed bezig, bedankt voor de fijne samenwerking.

Zeer klantvriendelijk bedrijf

Goed advies gehad over winterbanden en TPMS. De levering was 5 dagen na de bestelling. Binnen een halfuur waren de wielen gewisseld. Heel klantvriendelijk personeel. Zeer tevreden over het resultaat!

Prima bedrijf met prima producten

Mooie site, met duidelijke configurator. Prima prijs kwaliteit verhouding. Telefonisch goed bereikbaar met goed advies. Velgen met banden netjes en snel geleverd in een degelijke verpakking.

Prima winkel met snelle service

Ik heb op de site velgen bij de banden gezocht die ik wilde hebben, is allemaal prima gegaan. Giva heeft de banden er op gezet en de TPMS gekoppeld. Het was wat verder rijden maar dat maakt niets uit voor zulke mooie velgen en banden. Ik zat ook heel snel weer op de weg terug.

perfect

De service is perfect. De levering is perfect. De bestelde artikelen en email hierover perfect.

Deskundig, goed advies en ook nog heel vriendelijk

Nadat ik me georienteerd had heb ben ik gaan bellen om nog wat advies te vragen. Hierbij kreeg ik antwoord op al mijn vragen en heb daarna de velgen met winterbanden besteld. In eerste instantie wilde ik ze laten bezorgen. Maar het leek me toch handiger om de wielen door Giva Wheels te laten monteren. Dat was geen probleem. Afspraak gemaakt. Een week later zaten ze eronder. Helaal goed!

Service die iedereen zou moeten geven!

Ik zocht winterbanden met licht metalen velgen voor mijn Enyaq. Met wat vragen nog even gebeld en de kennis en kunde van giva wheels was goed merkbaar. Ik heb de wielen besteld, maar helaas door een fout van de fabrikant zat de verkeerde maat velgen in de verpakking. Vervelend, maar giva wheels heeft het zeer voortvarend en meedenkend opgepakt. In overleg is alles direct en volgens mijn wensen afgehandeld en alle extra kosten zijn zeer netjes gecompenseerd. Fouten kunnen gemaakt worden, het gaat erom hoe je ze oplost. En dat was in één woord: hulde.

heel goed

snelle service, heel behulpzaam, snelle levering

Zoals het hoort

Sneller geleverd als vermeld op de site en goed verpakt . Wielen met de banden netjes gemonteerd en goed gebalanceerd. Zeker een aanrader

Makkelijk te bestellen

Makelijk te bestellen,perfect geleverd. Top bedrijf.

Onwaarschijnlijke kwaliteit en service voor deze prijs ! TOP !

Zeer vriendelijke en vlotte hulp via de telefoon tijdens de bestelling! Makkelijk en correcte bestellingswijze. Zeer transparante en op de voet op te volgen status van je order. Zeer vlotte en nette levering. En dit alles aan een scherpe prijs! Top ervaring, zeker niet de laatste keer.

Perfecte service, alles zoals besproken.

Alles perfect in orde zoals besproken, zeer vriendelijke service!

Over GiVa Wheels

Giva Wheels is een groeiende internetonderneming met een jong en ambitieus team. Gespecialiseerd in de verkoop van velgensets via internet met de praktische kennis en service zoals u mag verwacht bij een dergelijke aankoop. U doet een online-aankoop zonder concessies! Wij streven ernaar om van uw aanschaf van een mooie set velgen een fantastische beleving te maken en u te begeleiden naar een juiste keuze. Van de orientatie tot aan de daadwerkelijke levering en de aftersales service. Dat beloven we!