Prima gegaan

Raad het iedereen aan.

uitstekend

Correcte snelle levering Snelle communicatie, ook na verkoop

Zeer klantvriendelijk en een snelle service!

Zeer goede klantenservice, s’avonds nog via whatsapp een vraag gesteld en enkele minuten erna nog antwoord op gekregen (20:30). Mijn gekozen velgen waren niet meer beschikbaar, hebben ze mij een andere set aangeboden tikkeltje duurder en de kosten op hun genomen.

Meer dan tevreden!

Grote, mooie collectie, meer dan genoeg keuze. Snelle levering en zeer vriendelijk en deskundig personeel. Nieuwe velgen nodig? Ga naar GiVa Weels en je zal zeker niet teleurgesteld worden.

Zeer positief

Duidelijke website, vlotte afhandeling en snelle berichtgeving.

Personeel weet waarover ze het hebben en wat de klant wil. Wielen zijn keurig beschermd vervoerd. Zonder beschadiging samengesteld en goed uitgebalanceerd

Gewoon erg goed

Dinsdag's een afspraak gemaakt. Erg vriendelijk geholpen en op vrijdag zijn de erg mooie velgen zeer vakkundig gemonteerd. Zeer vriendelijke werknemers. Dit bedrijf is echt aan te raden.

Prima bedrijf komt heel professioneel over!

Heb online velgen besteld en met kenteken configurator ging dat snel en zeker prima. Na bestelling en betaling was de communicatie heel goed en snel. Prijs kwaliteit verhouding is super!!! Ben superblij met mijn velgen en behandeling van GiVaWheels! Klein puntje van aandacht is wel dat ik na 1,5 uur rijden GEEN koffie kreeg aangeboden en een lekker meisje die 2 minuten na mij binnen kwam uit Belgie WEL!!! Ach shit happens als je geen borsten hebt en een........!!!!!! Prima betrouwbaar bedrijf met zeer scherpe prijzen en goede service.

Super geholpen bij het vragen om advies

Goed geholpen via de app over welke bandenmaat te nemen bij de nieuwe velgen. Zeer ruime keuze, voor ieder wat wils

Ziet er mooi uit

Bestelling is goed gegaan en snel geleverd. Goed geregeld voor herhaling vatbaar

geweldig

super tevreden;velgen goed verpakt.

Prima geregeld en ze denken mee

Na diverse telefoontjes ben ik voor onze caravan tot de juiste wielen en banden voorzien

super goed

heb de velgen besteld maar ook alles zat er netjes bij de ringen en bouten alles paste erg tevreden

Snel besteld snel binnen

18-02-2024 besteld 21-02-2024 bezorgd Bestelling en alles is goed gegaan zelfs binnen de aangegeven levertijd. De velgen heb ik er zelf onder gemonteerd had ik geen beschrijving voor nodig want de rotatie richting bepaald

Bandenspanning te laag

Vriendelijk jong clubje en snel geholpen maar bandenspanning niet goed naar balanceren, monteren en bluetooth tpms sensoren configureren van 4 nieuwe velgen met nieuwe banden erop. Telkens naar bijvullen lucht nog steeds bericht van board computer dat de een of andere band niet voldoende lucht heeft (tussen 2.6 en aanbevolen 2.9). Ik twijfel dan toch hier opnieuw naartoe te gaan; zeker vanuit Amsterdam de moeite doen om met een foutmelding naar huis te gaan. Opvallend is dat men mij zo heeft laten wegrijden... Had betere service verwacht naar 1200 te hebben betaald.

Het beste dat elke auto kan versieren zijn nieuwe wielen. Ik besloot de producten uit deze winkel te proberen en de glimlach is al meer dan een week niet meer weg :) Heel erg bedankt voor deze emoties, snelle levering, feedback en natuurlijk de kwaliteit van de schijven. Ik raad aan! Voor de volgende auto's vul ik mijn assortiment graag aan met nieuwe wielen/banden! Hartelijk bedankt!

Goedkoop, snel en zeer efficiënt

Heb een setje velgen gekocht voor mijn VW Caddy Maxi, zeer voordelige prijs, snelle service en montage!

Goeie tent

Velgen keurig en vakkundig gemonteerd, contact met receptie prettig en profi

Perfect geregeld. Niet anders gewend.

GiVa Wheels is een bedrijf die ik bij een ieder aanbeveel. Geen poespas en gedaan wat moest gebeuren. Mvg Nico.

Goedkoop en klantgericht

Op vragen werd altijd snel en inhoudelijk gereageerd, en ook het koop- en montageproces was soepel, en was hun site was een van de weinigen die mijn splinternieuwe auto al kende en de juiste velgen adviseerde. Zou echt niet weten wat er nog beter zou kunnen dus voor mij een keer een 10 bij een review.

Top bedrijf, veel keuze en veel kennis

Een zeer prettig bedrijf om zaken mee te doen. Er is veel keuze en de medewerkers hebben veel kennis waardoor ze een goed advies kunnen geven.

Alles prima in orde. Ik ben heel blij met de platin velgen voor mijn Yaris

Snelle montage

Prima prijs/kwaliteit verhouding en snelle montage op afspraak

Perfect.

Alles perfect.

Enorm goede service

Goede service en snelle levering. Op mail contact werd binnen een half uur gereageerd, zelfs in de avond

Over GiVa Wheels

Giva Wheels is een groeiende internetonderneming met een jong en ambitieus team. Gespecialiseerd in de verkoop van velgensets via internet met de praktische kennis en service zoals u mag verwacht bij een dergelijke aankoop. U doet een online-aankoop zonder concessies! Wij streven ernaar om van uw aanschaf van een mooie set velgen een fantastische beleving te maken en u te begeleiden naar een juiste keuze. Van de orientatie tot aan de daadwerkelijke levering en de aftersales service. Dat beloven we!