Elke bestelling loopt altijd perfect en vlot.

Aan te raden

Website is duidelijk en makkelijk te doorgronden. Prijzen zijn zeer netjes en eventueel extra te bestellen accessoires zijn netjes apart vermeld. Na bestelling een snelle en correcte levering.

Altijd top

Veel dank weer, prachtige set

Goed, snel en vriendelijk!

Goed, zeer snel en heel vriendelijk

Top website, goede prijzen, snelle levering

Heb een tweede set velgen besteld, weer snel en keurig geleverd, met tracking.

Alles verliep op wieltjes!

Via de website vond ik eenvoudig wat ik zocht. Had toch enkele technische vragen, ook hier werd ik snel, efficiënt en vriendelijk geholpen. Enkele dagen na de bestelling werden de velgen en banden netjes op de wagen gemonteerd. Alles was perfect voorbereid. Fijne koopervaring!

Altijd goed en snel geholpen, tegen strakke prijzen.

Altijd goed en snel geholpen, tegen strakke prijzen.

prima levering

prima levering ,

Zeer correct, exacte levering , ontvangen artikel 100% met de website

Bestelling na 3 dagen bij me afgeleverd. Beschermende verpakking van de bestelde velgen, exacte beschrijving van de aangeboden velgen met garantie dat ze op mijn wagen pasten. Gewoon top firma

Goede communicatie. Mooie velgen met banden.

Goede communicatie. Mooie velgen met banden.

Blijven zich inzetten totdat het echt werkt. Heel goede service.

Hoewel ook de autodealer aangaf dat nieuwe velgen met nieuwe OEM bandenspanningssensoren zonder problemen zouden werken, bleek dat in de praktijk niet vanzelfsprekend. Dat was de jongens van Giva Wheels hun eer te na. Het kostte wat tijd en moeite maar uiteindelijk hebben ze het probleem getackeld. En geregeld dat het niet herkennen van de sensoren bij een terugwissel naar de zomervelgen/banden niet weer optreedt. Heel goede service. Een aanrader voor nieuwe velgen met banden.

Leuk geholpen met goed advies. Zeer duidelijk.

eenvoudig te bestellen en scherp geprijsd

zoeken op maat voor mijn auto ging makkelijk. een kleine minpunt ... het was niet overzichtelijk wanneer de bestelling zou worden verstuurd. levering was perfect en heel nettjes verpakt. zo goed dat ik nog een keer besteld heb.

Veel keuze, goed website, prima prijzen

Makkelijk om passende velgen te vinden. Bestel proces is prima, levering was snel en goed gecommuniceerd. Wat ik wel ok graag zou zien is het draagvermogen van een velg.

Alles loopt vlot

Alles verloopt vlot. Bij problemen zijn ze snel voor de ondersteuning.

Topbedrijf. Veel keuze en goede service

Ruime keuze en goede hulp door de heren (en dames?). Gewoon GOED! Kom steeds weer terug

Super snelle levering

Snelle levering en al het benodigde wordt er automatisch bij geleverd, in een woord TOP

Goede ervaring

Erg goede en snelle service. Bedrijf met verstand van zaken

Super goed geholpen en geadviseerd

Goeie service en snel geholpen Klantvriendelijkheid ten top Mooie velgen en ruime keuze....echt een aanrader om naar Giva in Goirle te gaan....top

Top service voor goede prijs

Goede en snelle service en dat voor goede prijzen. Zeer klantvriendelijke medewerkers. Top bedrijf. Ik woon in Leidschendam en heb het ervoor over om kleine 1,5 uur te rijden naar hun. In 6 jaar tijd voor 4 auto’s velgen met banden besteld en nog steeds dik tevreden. GIVA Wheels is een aanrader!!

100 % geweldig

100 % geweldig zegt alles over dit bedrijf. In 2019 nieuwe velgen op mijn Mercedes laten leggen en nu 2024 weer door dit topbedrijf nieuwe velgen laten leggen op mijn BMW 220i active tourer laten leggen, alles 100% naar wens.

Ik heb een goede ervaring met GiVa Wheels.

Wat besteld was voldeed aan mijn verwachtingen, en de afhandeling verliep ook prima.

Hele mooie velgen voor een zacht prijsje en de levering was super snel

Snel schakelen en bestellen

Al verschillende keren velgen, slotmoeren enzo besteld. Prijzen zijn goed en binnen een paar dagen wordt alles geleverde. Personeel is vakkundig en weet waar men over praat,

Top !

Na intern misgelopen communicatie bij Giva kon mijn winterset voor mijn X5 niet tijdig geleverd worden bij een verdeler in België. Giva wheels had mij vervolgens uitgenodigd in hun vestiging en kosteloos mijn bestelde set gewisseld. Zeer vriendelijk , jong en Dynamisch team met een vlotte service! Doe zo voort ! Dominic Van Belle Rubberfabriek

De Hemeltjes 18

5051 JR Goirle

31 (0)135130043

Over GiVa Wheels

Giva Wheels is een groeiende internetonderneming met een jong en ambitieus team. Gespecialiseerd in de verkoop van velgensets via internet met de praktische kennis en service zoals u mag verwacht bij een dergelijke aankoop. U doet een online-aankoop zonder concessies! Wij streven ernaar om van uw aanschaf van een mooie set velgen een fantastische beleving te maken en u te begeleiden naar een juiste keuze. Van de orientatie tot aan de daadwerkelijke levering en de aftersales service. Dat beloven we!