Klantvriendelijk voorop

In korte tijd deskundig geholpen.

We zijn uitstekend en kundig geholpen

vriendelijk en kundig

Er wordt een oplossing gezocht voor een passende lening, heel goed gedaan.

Gewoon goed.

Het verbaasde mij dat een "leninkje" met mijn salaris en prima verleden zoveel moeite zou gaan kosten. Alle papierslomp en controle's zijn tegenwoordig blijkbaar nodig. Voorheen was een loonstrook en een bankafschrift voldoende. Desondanks was de financiering bij Becam binnen een paar dagen geregeld en stond het gewenste bedrag op mijn rekening. Dank hiervoor!

Prima service. Alles helder en duidelijk.

Prima service. Alles helder en duidelijk.

Zeer goede service!

Wij zijn zeer tevreden over Becam. Door de zeer goede service, klantgerichtheid en het geduld om ons weg wijs te maken. Ook belangrijk is dat wij niet alleen via mail/on line contact hebben gehad maar ook telefonisch zodat wij toch persoonlijk werden geholpen.

Zeer snel geholpen en alles afgehandeld.

Zeer snel geholpen en alles afgehandeld

klantvriendelijke

We hebben snel en goede lening gevonden, ze zijn actieve en denken goed mee. Alltijd snelle reactien en heel veel personlijke contact, telefonisch en niet allen via mail of online omgeving. Goed ervaring.

Geweldige ondersteuning gehad!

Fantastisch geholpen door Becam met veel geduld en sympathieke gesprekken. De Mijn Becam omgeving is super goed, waar jezelf het tempo en de koers kunt bepalen. Petje af!

Snel en vakkundig geregeld

Vanaf het moment van de aanvraag wordt je snel en volledig op de hoogte gehouden van de vorderingen. De afwikkeling gaat snel en het aanleveren van de benodigde documenten is via de website in de eigen (mijn Becam) omgeving prima te doen.

Super goed, snel en accuraat

Betere dienstverlener ben ik niet tegengekomen. Becam realiseerde zich als je wilt gaan lenen dat je snel over het geld wilt beschikken, dat begrijpen ze heel goed. Toppers!

Goede service, snel geholpen

Ik ben snel en naar volle tevredenheid geholpen.

Keurig en goed geregeld Erg klantvriendelijk

perfect

perfect

Snelle en goede service

Duidelijk advies, persoonlijk contact en een snelle afhandeling

Zonder ook maar 1 probleem, alles netjes en snel geregeld

Netjes , vriendelijk, behulpzaam en snel en gezamenlijk een oplossing voor kleine probleempjes geregeld

Top en Helder

Goede communicatie en ondersteunende service!!

Beste meneer Groenendijk, Hartelijk bedankt voor uw vertrouwen, fijn dat u voor ons heeft gekozen. Wij wensen u veel plezier van de nieuwe auto!

Duidelijke uitleg, goede begeleiding.

Prettige contacten en fijn dat er word meegedacht in de mogelijkheden !

Beste mevrouw Christa, Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij hopen dat uw nieuwe vloer helemaal naar wens zal zijn en dat u hier nog veel plezier van mag beleven.

Goed geholpen

We hebben weinig tot geen ervaring met leningen,en zijn door becam goed geholpen met het doorsturen van alle documenten.

Beste Regina, Het lijkt ons een gezonde instelling om liever geen lening af te sluiten. Maar soms is het fijn net een beetje extra financiële ruimte te krijgen, fijn dat wij daarbij van dienst mochten zijn. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe caravan/kamper.

Makkelijk en duidelijk

Een lening aanvraag gaat heel erg makkelijk. Alles is duidelijk uitgelegd hoe je alles moet invoeren en wat je precies nodig hebt. Ook is er snel contact bij eventuele vragen.

Beste Lianne, Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij hebben de MijnOmgeving gemaakt met het idee de aanvraag makkelijker en duidelijker te laten verlopen. Fijn om te horen dat dit ook inderdaad zo door u is ervaren. Wij wensen u veel plezier van de nieuwe auto!

ik ben goed geholpen

er waren vragen nav het psturen van documenten, maar daar is goed mee geholpen.

Beste meneer Zuidema, Hartelijk dank voor het door u gestelde vertrouwen. Fijn dat wij u mochten helpen met het besparen op de bestaande lening.

Goede services,staan gelijk klaar voor je

Zo is het, wij staan graag voor u klaar!

Goed contact en snel antwoord.

Snelle terugkoppeling over opgestuurde stukken en duidelijk advies.

Beste meneer Ruizendaal, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Voor de goede orde, wij geven geen advies. Wij werken op basis van execution only (u hoeft ook geen advies kosten te betalen). Wij geven u dus alle benodigde informatie zodat u een financiering kunt kiezen die het beste bij u past. Dat duidelijke advies is dus meer een complimentje voor uzelf :) Fijn dat wij u van dienst mochten zijn!

Zeer meedenkend en klantgericht

Beste Harry, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Wij wensen u veel succes met de verbouwing.