Vriendelijk..snel..duidelijk

Goede uitleg..vriendelijk contact Snel geregeld

Wederom geweldig!

Mooi aanbod van de bank en alles in mijn omgeving geupload, binnen 2 dagen was het geregeld!

Mijn ervaring met Becam is zeer goed Ze hebben mij echt geholpen

Begin problemen

Verder goed geregeld

Beste Ben, Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. Het is van belang dat de de bank de juiste gegevens van u ontvangt om vast te stellen wat het inkomen nu en na de pensioengerechtigde leeftijd is zodat zij u een verantwoord krediet kunnen verstrekken. Daarnaast is het van belang dat de documenten op de juiste wijze worden aangeleverd zodat zij kunnen vaststellen dat de orginele documenten worden doorgestuurd. Dit is allemaal bedoeld om consumenten te beschermen tegen het afsluiten van een te hoog krediet. Gelukkig is het met het afsluiten van uw financiering helemaal goedgekomen. Ik hoop dat u nog heel veel mag genieten van de caravan. Wij wensen u alvast heel veel campeer plezier!

Snel, duidelijk en geen verborgen agenda.

Goede begeleiding en een duidelijke advies op mijn aanvraag.

in het begin niet zo

in het het begin niet zo nader hand ben ik in contact gekomen met Marco Reinhardt en die heeft mijn verder goed geholpen, mijn dank hiervoor. Gr Richard

Beste Richard, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling. Ik begrijp dat het printen en weer volledig aanleveren van de gegevens wat stroef verlopen is. Gelukkig is het helemaal goed gekomen, fijn dat we konden helpen bij het besparen op uw oude leningen!

Ben te vreden

Ik ben goed geholpen

Goed behandeld, overzichtelijk en duidelijk

Super geholpen, en vrij snel

Super geholpen en vrij snel alles rond, laat de verbouwing maar beginnen

Beste Wim, Hartelijk bedankt voor de postieve beoordeling. Succes met de verbouwing!

Prima geholpen, snelle transactie.

Goed geregeld

Vlotte reacties, en het was snel geregeld

Super goed geholpen..en snel waar het bij een andere bank niet kan..bij Becam wel .altijd een oplossing..en ze helpen je met de documenten..altijd bereikbaar .geen wachttijden als je belt ..en altijd vriendelijk .voor alles een oplossing..echt super blij mee

Snelle reacties.

Goede communicatie. Snelle financiering Rente kan nog wat lager bij 10000 euro

Beste Jan Willem, Hartelijk bedankt voor je reactie. Tja, een nog lagere rente zouden wij ook mooi vinden. Maar daar gaan de banken zelf over. U heeft voor €10.000,- echt de laagst mogelijke rente ontvangen en deze ligt in iedergeval lager dan de twee leningen die u al had. Mochten de banken hun rentes nog verder verlagen dan brengen wij u uiteraard op de hoogte en indien u dat wenst helpen wij u dan graag weer kosteloos met het oversluiten van uw financiering tegen een lagere rente. De rede dat de rente bij €10.000,- hoger ligt en bij leningen tegen een hoger bedrag de rente juist lager is, is omdat de bank voor de aanvraag van €10.000,- de zelfde handelingen en controles verricht als bij bijvoorbeeld €75.000,-. De kosten die de bank maakt moeten natuurlijk ook vergoed worden. Wij hopen dat de financiering en de nieuwe auto u bevallen en wij wensen u veel veilige kilometes toe!

Vond vriendelijk services als je ze belde en snelle reactie.

goede begeleiding

Goede begeleiding. Wel veel administratieve rompslomp.

Beste John, Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling! Ja er word inderdaad wel wat van u gevraagd om aan te tonen. Dit is allemaal bedoeld zodat de bank er zeker van is dat zij u een verantwoord krediet verstrekken dat voor u goed betaalbaar is in de huidige situatie maar ook nog betaalbaar is als u straks van uw pensioen mag genieten. Succes met de geplande woningverbetering en veel plezier van het eindresultaat!

Snelle deskundige hulp

Snel, klantvriendelijk, behulpzaam.

Ik ben goed geïnformeerd. Als iets niet duidelijk was namen ze snel contact op en was het snel opgelost. Proces verliep goed en duidelijk.

prima service

super snel en alles prima geregeld

Mijn duurdere lening is binnen één week overgenomen door Becam! Ik kon ze zelfs emailen en daarop werd direct gereageerd. Bij andere instanties wordt er zelfden gereageerd op emails.

Zeer accuraat en snelle communicatie met medewerkers

Zeer goed en beantwoording van vragen snel

Persoonlijk en zeer fijn geholpen

Op een zeer persoonlijke manier zijn wij geholpen met het vinden van de juiste oplossing. Dankzij de medewerker van Becam en zijn advies kunnen wij verder.

Heb goede ervaring met jullie.

Ik ben erg goed geholpen door jullie. Top

Snelle, heldere online service!

Alles snel en helder, zowel telefonisch contact als de hulpchat goed

GOEDE BEGELEIDING

het duurde wat langer dan ik had gedacht maar het resultaat was uiteindelijk prima

Zeer goed en professioneel geholpen!

Ik ben heel goed en uitstekend geholpen, alles ging heel soepel zonder enige problemen. Contact was ook heel goed telefonisch en via de mail. Op en Top!!