Super service!

Geweldige service. Deskundig en heel vriendelijk personeel. Wij hebben met Nadia en Mark steeds gesproken. Heel erg tevreden.

zeer tevreden

alles werd vakkundig afgehandeld

Snel geregeld

Vriendelijke en meedenkende klantenservice. Snel en goed geholpen.

Wij zijn heel snel en netjes geholpen.

Wij zijn online heel snel en netjes geholpen. Dit hadden wij niet verwacht. Onze complimenten.

Na ontvangst van een offerte, is de lening vrij snel en positief afgerond.

Best wel positief dat een aanvraag voor het oversluiten van leningen, digitaal wordt afgehandeld. Onze geldzaken zijn overzichtelijker geworden. Mijn dank voor de snelle afhandeling.

alles is snel geregeld

goede services en makkelijke site

Snel en vriendelijk

Goede uitleg en snel geregeld

Prima in orde!

Via de website contact gehad, aangegeven wat de bedoeling was. Volgende dad reactie. Positief. Formulieren invullen, gegevens verstrekken, klaar! De avond erna werd er keurig gebeld door BECAM. Alles op een rijtje gezet.

Top gedaan en redelijk snel

Beetje onpersoonlijk alles via mail en inlog mijn omgeving. Maar uiteindelijk lukt het redelijk snel om de lening af te sluiten.

Super geweldig

Snel en goed geholpen

Erg fijn

Goed geholpen, en snel ook! Ook als dingen aangevuld moesten worden

Volledige medewerking snel en duidelijk

Prima maar wel veel papierwerk

Het uiteindelijke resultaat was prima. Er was wel veel papierwerk en de betalingen zijn ook niet op de juiste rekeningen terecht gekomen maar dat lag niet aan Becam

Gewoon super en snel geregeld

Lieve adviseur en snel geregeld

Goed en proffesioneel geregeld.Denken met je mee

Snel geregeld.Uploaden kan nog iets verbeterd zodat je meerdere documenten kan toevoegen in 1 keer.

We werden goed geholpen, duidelijke uitleg en vriendelijke mensen.

Goed.

Klant vriendelijk, duidelijke afspraak, en snelle service.

Snelle afhandeling

Tijdens de aanvraag waren een aantal zaken niet goed. Dankzij de goede begeleiding is alles goed afgehandeld. Wij zijn zeer tevreden.

Uitstekend snel en duidelijk

To the point. Goede en makkelijke communicatie

Snel en duidelijk.

zeer goed geholpen!

Goede en duidelijke communicatie met oog voor de mogelijkheden van de "klant".

De wijze van aanvragen gaat op een duidelijke wijze en tijdens het aanvraagproces worden de noodzakelijke gegevens die de bank nodig heeft steeds teruggekoppeld. Indien nodig bestaat er de mogelijkheid tot telefonisch contact, deze contacten verlopen heel prettig en heeft Becam oog voor de mogelijkheden van de "klant". Op het moment dat de aanvraag definitief naar de bank gaat, ontvang je heel snel de beslissing van de bank of de lening akkoord is. Mijn inziens komt dit door het accurate "voorwerk" van Becam. Ik ben bijzonder tevreden over de wijze van werken van Becam.

Vriendelijke medewerkers, leggen goed uit als er documenten niet goed aangeleverd zijn. Snelle beoordeling. Zeer tevreden en ik raad becam zeker aan bij anderen.

Aanleveren gegevens drama

Medewerkers vriendelijk en denken mee maar bij het aanleveren van gegevens opletten bij uploaden dat eerder aangeleverde gegevens overschreven worden