Snel geregeld

De aanvraag voor een lening was eenvoudig en snel geregeld

Snel geregeld

Communicatie was top door alles gedigitaliseerd te hebben. Beter dan telefoongesprekken of mailen continu de portal was top

Goede en snelle dienstverlening

Fijne communicatie over mogelijkheden, snelle reacties en eenvoudig om documenten aan te leveren.

Na het aanleveren van alle documenten snel geregeld

Snel

Reageren onwijs snel,

Snel, duidelijk, goede communicatie

Snel, duidelijk, goede communicatie

Snelle klantgerichte service

Binnen 1 week geregeld

Snel en correcte afhandeling

Mijn aanvraag voor oversluiten bestaande lening werd snel opgepakt. Goede online en indien nodig, telefonisch contact. Ben supertevreden met de hele procedure.

Uitstekende en snelle dienstverlening

Alles gemakkelijk geregeld via de persoonlijke omgeving en snelle afhandeling

goed snel geholpen Top

Duidelijk en snelle reactie

Door de snelle reactie blijf je niet dagen lang hangen in het aanvraagproces. Keurige communicatie.

Goede en professionele service. Eenvoudig en snel documenten uploaden. Beoordeling was ook snel afgerond met een positief resultaat. Ik ben tevreden.

Zijn fijn en goed geholpen

Zeer tevreden over alles snel en duidelijk geholpen

Snel, goed bereikbaar en meedenkend.

Goede service en fijne ervaring!

Goede service en snel geregeld

Aanvraag snel gedaan aan de hand van mijn Becam. Duidelijke site en alle gegevens snel kunnen uploaden. Na goedkeuring binnen 48 uur geld op de rekening.

Lening snel tot stand gekomen, maar het aanleveren van stukken kan beter

De tijd tussen de aanvraag, het aanleveren van documenten en goedkeuring/uitbetaling is prima. Alleen zou de wijze voor het aanleveren van de noodzakelijke documentatie voor goedkeuring wel wat beter kunnen. Andere verstrekkers gebruiken App's met DigID waarmee informatie eenvoudig kan worden aangeleverd. Het moeten printen, scannen en versturen van deze documenten, voelt wat ouderwets aan in het digitale tijdperk. Het proces is nu zeer arbeidsintensief. Ook het aanbieden van een rente van 3,9%, terwijl er op de offerte, ondanks dat iemand in de laagste risicogroep (vast dienstverband van meer dan twintig jaar met hoog inkomen en lage woonlasten) zit, uiteindelijk 4,7% staat, voelt aan als een beetje louche.

Bedankt voor je reactie Will en fijn dat de lening snel tot stand is gekomen! Wij werken samen met verschillende banken. De bank die de rente van 3,9% aanbied deed u helaas geen aanbieding. Daarop hebben wij u de laagst mogelijke offerte van 4,7% aangeboden. We zullen dit de volgende keer nog duidelijker uitleggen. Wij hebben banken waarbij alles digitaal gaat. Deze bank vraagt echter nog om documenten. Gelukkig mag u bij ons alles digitaal aanleveren en heeft u digitaal de offerte getekend ;) Klantenservice Becam

SUPER SNEL EN KLANTVRIENDELIJK

Prettige contacten en erg klantvriendelijk. Zij denken met je mee.

Goede en snelle service

Fijn

De communicatie was zeer goed Snelle reacties om de mails Ondanks mijn lening aanvraag was bij div banken afgewezen het is toch gelukt om via Becam een lening aan te vragen met een terecht beoordeling Echt en oprecht ben ik zeer tevreden Bedankt Becam

Door omstandigheden snel geld nodig, supersnel geregeld, zeer goede service

Alles is goed geregeld en word duidelijk gepresenteerd.

zeer goede ervaringen, en behulpzaam waar nodig, zowel in e-mail correspondentie als in telefonisch contact.

Helemaal prima

Snelle doorloop van de dienstverlening.

doen waar ze voor staan

doen wat ze zeggen

Fijn geholpen, snel. Belde nog netjes vrijdagmiddag 17.25 om aan te geven dat het was goedgekeurd. Kregen de mail de deur niet meer uit, maar zo wist ik wel voor het weekend waar ik aan toe was.