Goede adequate service

Vriendelijk, duidelijk en efficiënt.

Alle medewerkers waren erg vriendelijk. Ik moest wel heel veel uploaden maar de terugkoppeling was heel duidelijk. We werden goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Zakelijk maar toch persoonlijk.

Dank jullie wel het was super om met jullie contact te hebben

Wij vinden dat alles heel goed en snel geregeld werd . Leuke mensen waar wij contact mee hebben gehad en er wordt goed gekeken en nagedacht om een oplossing te vinden . Dank jullie wel allemaal

fantastisch geholpen

mijn ervaring met Becam is dat zij zich prima kunnen verplaatsen in de klant en klantbehoefte, Becam doet aan mijn verwachting, Becam heeft een prima verwachtingsmanagement richting de klant. al met al ben ik zeer tevreden over het proces, klantvriendelijkheid en afwikkeling.

Netjes geholpen

Snel en goed geholpen

Uitstekend geholpen en duidelijk

Snel geregeld

Na de aanvraag krijg je alles snel toegestuurd. Aangeleverde documenten worden vaak nog dezelfde dag beoordeeld en teruggestuurd. Geld eerder gestort dan beloofd. Goede dienstverlening

Gewoon de beste!

Hele proces was super vereenvoudigd. Communicatie, versturen en ontvangen van alle documenten was helder en heel duidelijk. Ten alle tijden binnen enkele minuten reactie gehad. Kortom, beter kan niet! Bedankt voor jullie hulp!

Super vriendelijk en behulpzaam

Alles snel geregeld. En duidelijk. Hele positieve ervaring en zeker een aanrader. Zeker een overweging voor mogelijke nieuwe leningen in de toekomst.

Gewoon goed geregeld

Goede terug koppeling steeds

Snel geholpen en vriendelijk

Me neemt de moeite en houd je up to date over de voortgang van de zaken

Helpen goed tot alles in orde is

Zeer vriendelijk denken goed met je mee en ze doen alles wat mogelijk is voor de klant zeer tevreden

Vriendelijke en vlotte ondersteuning

Digitale afwikkeling en verzending van documenten kan soms haperen als namen van documenten niet corresponderen met gevraagde documenten en als upload buttons vastlopen. Gelukkig was de ondersteuning vlot beschikbaar. Fijne mensen om mee samen te werken.

Wij zijn goed begeleid . De communicatie was duidelijk en helder. Top

De begeleiding was goed. De communicatie was duidelijk en helder. De medewerkers(sters) waren zeer vriendelijk.

Alles super snel en netjes geregeld zonden gedoe.

Goed geholpen

Goed geholpen meerdere aanbieders. Echt gezocht naar passend credit Zeer tevreden.

Tevreden!

Snelle afwikkeling en de juiste lening geadviseerd. Tevreden!

Goed, duidelijk en snel geholpen

Zeer vriendelijke behulpzame mensen, snel geregeld, prima!

Keurig geregeld en uitstekend advies

Zeer positief

Snelle reactie

Super fijn dat als je belt je niet lang in de wacht staat maar snel iemand te spreken krijgt. Ook een snelle afhandeling.

Goed en duidelijk en netjes geholpen

Het was makkelijk en duidelijk Vriendelijk geholpen ondanks ik geen internet bankieren heb Is er toch een oplossing gevonden

Ik vind de service geweldig

Je wordt heel goed geholpen

Goede service en goede communicatie

Zeer tevreden over de manier waarop de dienstverlening is uitgevoerd

Prima geholpen,

Kennis, ervaren, klantvriendelijk en kundig

Ondanks ik veel belde vanwege de scheiding werd ik elke keer snel geholpen. Tevens werd ik erg goed op de hoogte gehouden van nieuwe situaties. Iedereen was erg vriendelijk en klantgericht. Mijn dank hiervoor Patrick,