Duidelijke communicatie

Via website informatie duidelijk. Gehele aanvraagprocedure tot en met goedkeuring prima.

goed geholpen

Becam heeft voor ons goed bemiddeld voor een lening. Toen een leningverstrekker niet akkoord ging hebben ze gezocht naar een andere verstrekker die wel akkoord ging.

Goed geregeld en duidelijk.

Eerlijk en je weet waar je aan toe bent.

fijn geregeld

Vond het we lastig om alle gegevens door te sturen voordat alles oke was. Maar daarna snelle antwoorden en was alles goed en snel geregeld.

zeer goed erg behulpzaam

Goede service en advies.

Zeer vriendelijke mensen die alles goed en voordelig voor ons uitzoeken.

Duurt lang en vragen veel informatie

We hebben te veel contact gehad met verschillende mensen bij Becam. Daardoor veel miscommunicatie. Ben blij dat ik Marco Reinhardt aan de telefoon kreeg. Die heeft voor ons alles geregeld. Maar daarna alles prima in orde.

Goed te woord gestaan

In één woord geweldig.

Zeer meedenkende medewerkers. Telefonisch zeer behulpzaam en vriendelijk. Goed en snel geholpen.

Super snel en goed geregeld

Super snel en goed geregeld en heel fijn dat je op de hoogte gehouden wordt en persoonlijk de medewerkers aan de telefoon krijg. (Geweldig)

Happy

Echt top! Bedankt

Professioneel in klantgerichtheid

Becam heeft mij zeer goed geholpen en begeleid gedurende het proces. Ook de nazorg verliep perfect. Ze weten precies waar het om draait en weten je daardoor uitstekend te helpen. Alle lof voor de mensen waar ik mee gesproken heb. Ik geef ze allemaal een dikke 10+ Becam zet dit voort!

Snel, goede comunicatie, vriendelijk en deskundig

Goede service en vriendelijk en deskundig personeel.

Heel goed, snel, en duidelijk

Goede ervaringen met Becam, niks negatief te melden over de service.

Snel en duidelijk!

snel en duidelijk

vakkundig bedrijf

ik heb al meerdere keren een lening via becam aangevraagd en is ook altijd positief afgehandeld en is dus een positieve aanbeveling waard

Mijn ervaring met Becam is uitstekend!

Ik heb via Becam een lening aangevraagd en gekregen. Degene met wie ik het meest frequent contact heb gehad, is Tjalling Heeringa en wat was hij geduldig en beleefd en meedenkend. Ik ben niet zo handig op het gebied van computers en mijn laptopje is oud dus ik zorgde zelf nogal eens voor vertraging. Vanuit Becam verliep alles echter heel vlot en professioneel. Ik ij met Becam!!dus heel b

Veel aanbieders onder 1 dak

De digitale omgeving werkt prima. Het zou wel handig zijn als je een mail of anderszins bericht krijgt als er een actie van me verwacht wordt. Ik weet niet of er een technische storing was, maar ik heb een aantal dagen verspeeld niet wetende dat ik bepaalde documenten moest uploaden.

Correct, duidelijk

Top,prima geholpen.

Snel geregeld

Het uploaden van documenten kostte achteraf meer tijd dan verwacht. Gelukkig ben ik steeds door geduldige mensen geholpen. Bedankt!

duidelijk en snel

heldere communicatie, afspraak = afspraak. top!

Snel en volgens afspraak

Vlot, flexibel, klantvriendelijk en volgens afspraak.

Vlot, vriendelijk en op een voor mij belangrijk moment flexibel

Transparant en deskundig.

Goede controle en eerlijk naar de klant.