geweldige service

zeer vriendelijk personeel

goed geregeld

ze doen er alles aan dat het zo goedkoop mogelijk is met lage rente

Zeer toegankelijk en vlotte afhandeling

Zeer toegankelijk en vlotte afhandeling

Super snel geregeld

Toen alles eenmaal goed was ingevuld ( lag aan ons) was het heel snel geregeld, heel fijn!

Goede bemiddeling en prettig contact

Altijd snelle reactie en goed advies. Al met al het totaal pakket snel afgehandeld.

Een hele goeie service en zeer discreet

Zijn fantastisch geholpen door professionele medewerkers

nvt

nvt

Positief

Snel contact makkelijke ap

Prima en snelle service.

Alles snel en goed geregeld. Top service.

Heel klantvriendelijk

Alles werd heel snel geregeld. Via de mail. Als er nieuwe stukken toegevoegd werden, kreeg je heel snel een reactie of het goedgekeurd was of niet. En zo niet wat je dan precies wel moest doen.ook als ik telefonisch contact had, was dat heel vriendelijk en begripvol.

Supergoed!

Site is zeer gebruikersvriendelijk. Na de aanvraag wordt je gebeld. Daarna kan je de stukken heel gemakkelijk uploaden. Zeer snelle verwerking. Duidelijke terugkoppeling.

snel en correct

ze staan je vriendelijk te woord en vrijwel direct een antwoord op je vraag

Perfect ervaring

Zeer vriendelijk. Snel geregeld alles en snelle en goede hulp bij vragen via de chat.

Snelle reactie op aanvraag offerte en snelle reactie na goedkeuring offerte

Alles prima geregeld.

Alles prima geregeld, alles bij elkaar krijgen voor de aanvraag kost alleen wel een hele hoop tijd, desondanks de moeite waard.

Vriendelijk personeel en makkelijk bereikbaar

Het meeste contact gaat via de mail maar je krijgt snel antwoord, ik ben erg tevreden over de communicatie

Snelle afhandeling

Snel contact en goede afhandeling

Top, vlotte reacties en prettig telefoongesprek

De aanvraag verliep soepel, ook de tussentijdse aanpassingen. Na afsluiten vlot afgehandeld en beschikking over geld.

Goed duidelijk eerlijk antwoord

Goed duidelijk eerlijke antwoorden goede uitleg als ik vragen heb

geweldige service

goedendag het was wat moeilijk.maar na 35 jaar internationaal chauffeur te zijn geweest ruim 10 jaar vast dienstverband kwam het toch je bent bedankt.de roemeense chauffeurs gaan je werk overnemen.nu heb sinds 3 maanden weer een nieuwe werkgever dat was de moeilijkheid maar ik heb de nieuwe keuken besteld zal januari worden voor plaatsing mvg nico

Super geholpen

Snel en goed geholpen. Becam stond open voor vragen, reageerde snel en hielp ons met de benodigde documenten.

Als prettig ervaren. Persoonlijk had ik voor mijn omgeving wat meer mondelinge support ontvangen.

eenvoudig en snel

Nadat ik al vele keren op de tv de reclame voorbij had zien komen, de stap gezet. Had ik het maar eerder gedaan. Het is handig in te vullen en ook als een vraag heb de chat gebruiken. Telefonisch heel vriendelijk geholpen. Uitleg aan de telefoon was helder.was zeer snel geregeld.

Goed duidelijk en makkelijk

Goed geregeld en een prettige site om alles aan te leveren.

Zeer persoonlijk

Door mijn zaak persoonlijk te benaderen en te behandelen, is hun gelukt eat andere niet lukte, met tijd en aandacht, super.