Snel en duidelijk geregeld.

Goede uitleg. Makelijk documenten aanleveren.

Moeizaam

Veel onduidelijke info over het aanleveren van bewijsstukken.

Beste Hay, Hartelijk bedankt voor uw eerlijke beoordeling. Uw feedback wordt gewaardeerd. U heeft met Becam gekozen voor een dienstverlener die werkt op basis van Execution only. Wij werken op een andere wijze dan een adviseur waarbij u op kantoor op bezoek kunt komen en die samen met u de stukken gaat doornemen. Wij richten ons op klanten die de aanvraag van de lening grotendeels zelf kunnen regelen. Wij zijn wel beschikbaar voor ondersteuning. Voordeel voor u als u kiest voor Becam is dat u onze diensteverlening er voor niets bij krijgt. U betaald dezelfde lage rente en hoeft geen hoge advieskosten te betalen. Wij proberen onze dienstverlening zo duidelijk, makkelijk en laagdrempilig mogelijk te maken. Zo hebben we telefonisch contact met u opgenomen om u te helpen bij het aanvraagproces. We hebben ook een instructievideo mee gestuurd waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe u het bankafschirft kunt downloaden. Daarnaast zijn wij ook telefonisch, per mail en per chat bereikbaar voor al uw vragen. Wij blijven ons proces graag optimaliseren en blijven nadenken hoe wij nog duidelijker kunnen zijn. Hierbij is uw imput belangrijk, dus nogmaals dank hiervoor. Gelukkig is het allemaal gelukt en hebben we uw aanvraag succesvol kunnen afronden. Wij wensen u veel succes met de geplande verbouwing en heel veel plezier van het eindresultaat. Team klantenservice Becam

Snel en goed geregeld.

Onze financiering is snel en goed geregeld. Het proces voor het opleveren van de juiste documenten en de eventuele feedback daarop was helder en vlot. De website/portal is erg gebruikersvriendelijk!

goede werkwijze op snel te komen tot een gewenst resultaat

snelle en correcte afhandeling van mijn aanvraag

Alles goed geregeld

Alles goed geregeld

Prettig

Goed contact ook als het even anders loopt…

Supersnel geregeld.

Mijn aanvraag is vlot behandeld, telefonische afspraken werden nagekomen met uiteindelijk een goedkeuring van de aangevraagde lening

Alles super snel en makkelijk geregeld, helemaal top!

Snel, goed bijna heel duidelijk en tevreden

Prima service en snel. Deskundige mensen maar at net iets beter kan is dat de documenten die je moet uploaden de naam van het document noemen in de titel van de up to loaden document op de beveiligde site. Waardoor alles in 1 keer goed gaat nu kreeg ik vier documenten en er stonden maar drie genoemd en ook niet me5 de naam van het document.

Doen wat ze beloven

Prima, ik was een lastige casus dus bank bleef maar steeds om meer info vragen. Becam belde telkens vriendelijk en duidelijk dat ze wéér om extra info vroegen. De aanhouder wint!

Ik ben erg goed geholpen.

Tjaling Heeringa en andere collega's hebben goed geholpen. Heel snel na uploaden van documenten kreeg ik antwoord of ze ok waren bevonden. Het waren er nogal wat dus het duurde vrij lang voor alles in orde was, maar daarna ging het snel. Erg bedankt!

Accuraat snel en deskundig

Snelle afhandeling en ze werken nauwkeurig. Ook via je eigen domein kan je alles duidelijk vinden en staat het goed omschreven. Zeker als zelfstandige gaat het vaak fout en traag. 5 sterren zeg ik

Tijden de hele procedure duidelijk contact

Fijne communicatie en duidelijk aangegeven wat er van mij verlangt werd. Alles is digitaal en dat heb ik als zeer prettig ervaren!

Super netjes alles geregeld

Beste mevrouw Coolen en meneer Chappin, Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe auto en veel veilige kilometers. Team klantenservice Becam

Goede service online

Becam heeft mij goede service verleend bij het afsluiten van een lening. Communicatie via mails (update) en in mijn omgeving verliep erg soepel. Het uploaden van documenten e.d. ook.

Beste Herman, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. Wat zal uw huis er straks weer knap bijstaan! Wij wensen u er veel plezier van. Team klantenservice Becam.

Vriendelijke snel

Hele fijne goede ervaring snel geregeld en vriendelijk begeleiding

Beste Lisa, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij wensen u heel veel succes met de verbouwing en heel veel plezier van het eindresultaat. Team klantenservice Becam

Helder en snel

Communicatie is duidelijk en snel. Je weet meteen waar je aan toe bent. Enig lastige deel zijn de elektronische handtekeningen. Uiteindelijk heb ik contracten maar gescand.

Beste Wiebe, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. U ging erg vlot en soepel door de aanvraag heen. Nog voor wij telefonisch ondersteuning konden aanbieden had u het al opgelost. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe auto. Team klantenservice Becam

Goede service!!

We zijn goed geholpen.Duidelijk advies en goed voorgelicht. We zouden het iedereen aanraden!!

Beste Geert, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij wensen u veel succes met de verbouwing en veel plezier van het eindresultaat. Team klantenservice Becam

Goed geregeld!

Alles was zo geregeld. Duidelijke website, fijn contact via de chat functie. Goede communicatie via mail en telefoon.

Beste J, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij wensen u veel succes met de verbouwing en veel plezier van het eindresultaat. Team klantenservice Becam

Snel en duidelijk

Beste meneer van der Weijden, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn dat wij u mochten helpen met het samenvoegen van uw leningen. Hopelijk levert het u meer overzicht en een lagere rente op. Team klantenservice Becam

Fijne service

Heel vriendelijk en goed geholpen. Super bedankt

Beste Erik, Heel graag gedaan, u hartelijk bedankt dat u voor onze dienstverlening heeft gekozen! Wij wensen mevrouw veel succes met het halen van uw rijbewijs. En heel veel plezier gewenst op de vakantie met de kinderen, dat komt vast wel goed. Team klantenservice Becam

Snel en vriendelijk

Snel geregeld en behulpzaam

Beste Ingrid, Hartelijk bedankt voor het vertrouwen dat u in ons heeft gesteld. Fijn om te lezen dat het traject naar wens is verlopen. Team klantenservice Becam

erg vlot geholpen

snel en vlot geholpen

Beste mevrouw de Boer, Hartelijk bedankt voor het door u gestelde vertrouwen. Wij wensen uw dochter heel veel geluk toe in haar nieuwe woning. Team klantenservice Becam

Soepele aanvraagprocedure

Het aanvraagformulier is duidelijk en makkelijk in gebruik. Bij vragen vanuit het bedrijf is dit duidelijk te zien in het formulier, en bij uitgebreidere vragen wordt er gebeld om verduidelijking. Algeheel snel, soepel en zeer klantvriendelijk!

Beste Joey, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat het traject zo goed ervaren is. Veel succes met de studie. Er is denk ik geen mooiere inverstering dan te investeren in jezelf. Team klantenservice Becam

Prima bedrijf snelle service

Snelle en vriendelijke service

Beste Tom, Hartelijk bedankt dat u opnieuw voor onze dienstverlening heeft gekozen. Wij wensen u nog vele mooie avonturen toe in de nieuwe caravan. Team klantenservie Becam