Onze ervaring is goed en netjes

Alles netjes behandeld En prettig geholpen door Tjalling Heeringa en z’n team

Redelijk goed

Mijn ervaring met Beacam was in eerste instantie goed. Maar op het einde moest ik voor de bank iedere keer een vraag beantwoorden. In plaats van in 1 keer volledig door te vragen. Had het dan telefonisch gedaan. Dan was alles gelukt.

Goed en snel

Op internet bij mijn Becam makkelijk up load van documenten.

Goed is prima

prima geregeld

alle geld binnen gekregen echter wel tegen 2x hogere rente dan aanvankelijk beloofd.

Snelle service en afhandeling

Snel en goede sevice

Snel en goede service.

ze denken met je mee en zijn altijd erg behulpzaam, welke vraag je ook hebt

Afgelopen jaar lastig jaar gehad, desondanks hebben ze met mij mee gedacht en opties aangeboden, waardoor wij uiteindelijk een passende oplossing hebben gevonden voor mijn situatie. Hiervoor wil ik ze hartelijk danken.

Goede en snelle afhandeling

Vlot response en goede afhandeling, duidelijke instructies. Tevreden .

Vriendelijk, correct en snel

Ik heb een prettige ervaring met alle medewerkers van Becam. Iedereen is vriendelijk, duidelijke uitleg en reageren snel. Ze geven het gevoel dat je welkom bent met je aanvraag.

Administratieve rompslomp en veel bureaucratie

In totaal heb ik 5 keer (!) alle stukken (in mijn vakantie) in moeten scannen op mijn werk en ze up moeten loaden (kan thuis niet scannen). Ik kreeg het advies van een medewerker van Becam om mijn doorlopend krediet over te sluiten naar een persoonlijke lening. Een van de 5 keer dat de onderliggende stukken werden afgewezen was de reden: u vraagt een persoonlijke lening aan terwijl u een doorlopend krediet wilt oversluiten. Kennelijk wordt er bij Becam onderling niet gecommuniceerd en worden de vele contacten die ik telefonisch en per mail met Becam heb gehad niet vastgelegd zodat deze inzichtelijk zijn voor de medewerkers van Becam. Een andere reden dat de stukken werden afgewezen is omdat mijn handtekening niet overeen zou komen met de handtekening op mijn paspoort. Ik heb al 25 jaar dezelfde handtekening dus dit was ridicuul. Bij poging 5 heb ik heel duidelijk aangegeven dat dit mijn laatste poging was om de stukken in te dienen en dat als dit niet lukte ik geen klant van Becam wilde zijn. Uiteindelijk is het gelukt, maar het heeft wat (onnodige) kruim gekost.

Bedankt voor uw reactie. Wij proberen onze dienstverlening altijd te verbeteren. Inmiddels hebben wij telefonisch contact met elkaar gehad naar aanleiding van uw ervaring. Wij proberen altijd te voorkomen extra informatie bij u op te vragen. Ook wij vinden het vervelend dat dit bij uw aanvraag niet is gelukt. Het is nooit onze bedoeling een klant extra inspanningen te laten doen. Wij zullen dan ook kijken hoe we dat in de toekomst nog beter kunnen voorkomen. Telefonisch bespraken we met elkaar het belang dat de handtekening op uw legitimatiebewijs overeenkomt met de handtekening op uw contract. Voor banken is dit de manier om te controleren of u daadwerkelijk zelf heeft getekend voor de offerte. Samen kwamen we tot de conclusie dat uw handtekening in de eerste pogingen iets teveel afweek. Nogmaals bedankt voor uw feedback. Becam

Zeer prettig en uitstekende service

Klasse. Als heel veel bedrijven een voorbeeld nemen aan de wijze van begeleiding, toelichting en gemak waarmee becam haar klanten helpt dan zou de wereld er een stukje mooier uitzien. Vanaf eerste contactmoment/aanvraag snel, duidelijk en stapsgewijs door het procent begeleidt. Mijn becam is een verademing. Klasse! Telefonisch ook super geholpen. Ik doe me best om een verbeterpunt te noemen maar die zijn er niet

Goed en efficient

Werd snel en adequaat geholpen door vriendelijke medewerkers.

Alles prima en netjes geregeld

Alles keurig geregeld en via online platform alle benodigde stukken kunnen uploaden. Dit werkt snel en simpel.

Snel en zorgvuldig

Becam is snel en geeft voldoende informatie over het krediet en de voorwaarden. Aan de hand van jouw persoonlijke situatie krijg je de goedkoopste offerte. Je weet exact wat de totale kosten zullen zijn. Aanvragen gaat makkelijk via een beveiligde online omgeving met snelle feedback. Gewoon goed.

Prettige persoonlijke op maat service door echte mensen ipv een computer.

Zeer prettige persoonlijke service. Snel geregeld. Als zelfstandige zijn zaken zoals inkomen en pensioen stuk ingewikkelder dan bij iemand in loondienst. Door gerichte vragen vanuit becam konden we alles netjes toelichten en staven met extra bewijs.

Snel, gemakkelijk en zorgvuldig

De zaak was snel beklonken en de medewerkers erg behulpzaam en vriendelijk.

het luisteren naar wat ik voor wensen had.

Zijn heel goed en vriendelijk geholpen worden

Vriendelijk

Gewoon heel fijn

Goed geregeld

Heb een goede en snelle oplossing kunnen vinden in becam ze hebben ons goed geholpen en de service is goed en betrouwbaar. Zou het zo aanraden bij derden

Snelle afhandeling

Alles netjes en snel geregeld ga zo verder

goed,vriendelijk en snel geholpen

Too

Super snelle afhandeling in een week geregeld. Ondanks de kerst en oud en nieuw. En heel.goed op de hoogte gehouden door Becam top.

Service, klantvriendelijk en snel

Wij zijn door Becam zeer snel en klantvriendelijk geholpen. Ook een onverwachte verhoging kon nog met dezelfde gegevens worden gerealiseerd. Zeer nette service