Professionele organisatie!

Zeer goed geholpen en erg flexibel. Zeker een aanrader!

Snelle nette service

Ik ben snel en netjes geholpen. Informatie gemakkelijk aan te leveren via webportal. En aanvullende vragen makkelijk na een telefoontje kunner verstrekken. Puntjes van aandacht zijn de icoontjes van info verstrekken en voltooid deze zouden mijn inziens wat groter/duidelijker kunnen zijn. In verbsnd met slecht zicht. Top service, Vriendelijke groet, Erik Jacquemijns

Perfecte service.

Ondanks dat alles digitaal geregeld is heb ik er een ervaring bij dat het persoonlijk ging. Prima uitleg bij het downloaden van de benodigde formulieren.

Makkelijk en uitstekende service

Zeer prettig en toegankelijk. Denken op een uitstekende manier mee en zoeken de beste oplossing.

Goed te doen

Offerte snel gekregen, wel veel werk om de benodigde stukken te verzamelen. Gelukkig veel uitleg en ondersteuning hierbij en een review met onderbouwing indien bepaalde stukken niet aan de eisen voldeden. Al met al verliep de aanvraag vlot en hebben we een goede financiele regeling getroffen.

Alles perfect geregeld

Alles wordt heel makkelijk al voor je klaar gezet je hoeft alleen maar te uploaden en te tekenen.

goede afhandeling

De aanvraag werd zeer snel behandeld, ook na een foutieve beoordeling, werd alles weer in goede banen geleid. Het enige minpunt is dat je vaak dezelfde dingen wéér moet downloden. Ook kan bij sommige vragen het niet in 1x verwerkt worden . Dan doe je het in 2x , en krijg je vervolgens weer antwoord dat ze niet voldoende info hebben. Moet je weer hetzelfde doorsturen. Maar eerlijk is eerlijk , na de mail dat de aanvraag goedgekeurd was . stond dezelfde dag het geld al op de rekening. We hebben er wat voor moeten doen....maar de afhandeling was super...BEDANKT !!!!!!!

Soepel, vlot en snel

Vriendelijk personeel, foede en duidelijke hulp

Snel en duidelijk

Snel geregeld, makkelijk documenten aan te leveren via de mijn omgeving. Er wordt goed gekeken of lening wel verantwoord is.

Korte lijnen waardoor het makkelijk communiceert.

Wij zijn zeer tevreden over het gewenste en behaalde resultaat.

Duidelijk en snel

De aanvraag was goed in te vullen. Ik kreeg netjes een sms'je + kon op de site zien hoe laat ze me zouden bellen. Precies om die tijd kreeg ik ook een telefoontje. Duidelijke site en alles was snel geregeld.

Ik ben snel en deskundig geholpen.

Ik ben snel en deskundig geholpen.

Uitstekend geholpen en geadviseerd

Was op zoek naar een lening en bij me huidige bank en banken was dat niet mogelijk door dat ik geen contract had voor onbepaalde tijd. Uiteindelijk via Becam geholpen en er werd heel duidelijk uitgelegd dat het via hun wel mogelijk was en hoe dat in zijn werk ging. Ook om trent stukken die je moet aanleveren, heel netjes geholpen en geduldig. Ben erg blij met Becam ben weer uit de tunnel.

Op en top

Waanzinnig super goede service

Snel en correct behandeld

Vriendelijke mensen. Snel met handelen en mailen en bellen. Duidelijk uitleg. Weten waar ze over praten professionals.

Super geregeld

Snel en makkelijk geregeld

Snel geregeld

De aanvraag was snel geregeld met een goede service. Duidelijk en transparant . Blij dat voor Becam kozen een aanrader dus!

Vlotte afhandeling, klantvriendelijk

Het gehele proces van aanvraag t/m uitbetaling ging soepel. De internetsite werkt goed en ook aanpassingen van de opdracht van mijn kant verliep vlekkeloos.

Uitstekende dienstverlening

Becam heeft ons prima geholpen bij het aangaan van een lening. Helder en duidelijke communicatie

Prima geregeld

Betrouwbaar

Prima geregeld

Na het invullen van de vragenlijsten kregen we altijd een snelle reactie van wat er wel en niet goed was. De samenwerking met Becam verliep daardoor prettig om zo de vragenlijsten zo snel mogelijk af te handelen.

Goede en duidelijke service

Ik werd aan de telefoon vriendelijk te woord gestaan. Je bent niet altijd even trots als je een lening moet afsluiten. Alle documenten insturen gaf wel wat stress, maar met wat hulp van jullue liep het alkemaal prima

Goede,snelle service

Gebruik van internet en uploaden documenten gaat eenvoudig en snel.

Goed geregeld

Alles wordt goed bekeken en dan volgt een eerlijk antwoord. Geen getrut allemaal, en gekeken naar t geheel en niet alleen naar nu3.

Zeer goed geholpen, snel geregeld!

Online kan alles makkelijk aangevraagd worden. De aanvraag is snel in behandeling genomen, snelle terugkoppeling en je wordt uitermate vriendelijk te woord gestaan.