goede communicatie

fijne mensen, denken goed mee,prima bedrijf

Mijn ervaring is goed verlopen.

Mijn ervaring is goed verlopen

Snel alles geregeld en nemen meteen actie in een woord super!!!

Beste Wies, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn dat we u mochten helpen besparen op de oude lening. We wensen u veel succes met de verbouwing!

Perfect en snel geregeld!!!

Wel heel veel info aanleveren op een voor mij best lastige manier. Maar met hulp van de bereidwillige medewerkers er toch doorheen gekomen. Dank jullie wel.

Beste Josina, Hartelijk dank voor deze goede beoordeling. We zijn ons ervan bewust dat er veel informatie van u wordt gevraagd. Dit is allemaal om een verantwoord krediet te kunnen verstrekken. Wij helpen graag om de aanlevering zo makkelijk mogelijk te maken. En u heeft maar mooi voor elkaar gekregen om alles binnen twee werkdagen aan te leveren!

Klantvriendelijk, behulpzaam en professioneel

Mijn contactpersoon Marco Reinhardt heeft mij goed geholpen. Zonodig nam hij contact op. Ik wist precies hoe ver ik met mijn aanvraag was, hoe het ermee stond. Bedankt Becam voor professionals en modern eigen omgeving.

Beste Takuhi, Hartelijk dank voor uw mooie complimenten. Fijn dat we u van dienst mochten zijn bij het besparen op uw oude kredieten.

Prima,snel geregeld

Prima, snel geregeld

Beste Monique, Hartelijk bedankt dat u weer voor ons heeft gekozen. Wij wensen u heel veel plezier van de nieuwe keuken!

Super snelle afhandeling

De aanvraag is snel afgehandeld. Wel even zoeken welke documenten je moet aanleveren, maar dor de snelle beoordeling kon je ook de zelfde dag nieuwe documenten aanleveren.

Beste Joke, Hartelijk bedankt voor deze positieve beoordeling. Mede door uw snelle medewerking is het gelukt uw aanvraag in twee weken akkoord te krijgen. Wij wensen u veel succes met de verbouwing!

Geweldige service

Goed geholpen op vlotte nette manier !

Beste Martin, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Wij wensen u veel succes met de verbouwing!

Goed behulpzaam kennis uitstekend

Goed bedrijf

Geachte Evert, Hartelijk bedankt voor uw positieve recensie! Wij wensen u veel plezier van de nieuwe woning.

Zoals altijd : vlotte en snelle service, top!

Zoals altijd : vlotte en snelle service, top!

Beste Day, Hartelijk bedankt voor dit mooie compliment. Fijn dat u weer voor ons heeft gekozen! In dit geval hoop ik dat u nog geen gebruik heeft hoeven maken van de verhoogde financier. Dan betekend het dat uw huidige auto nog niet volledig de geest heeft gegeven.

Behulpzaam en goed bereikbaar via chat

Omdat dit voor mij de eerste keer was, was alles nieuw natuurlijk. Maar door de chat functie is dit stuk makkelijker gegaan. Bij veel bedrijven ben je bij een klantenservice vaak een ‘ nummertje ‘ deze ervaring had ik helemaal niet. Medewerkers waren beleefd, vriendelijke en vooral wat ik prettig vind amicaal. Maar wel beleefd! Ik ben heel goed geholpen en mensen toonde begrip. Ook het telefoon gesprek met een vrouw was super! Oprecht intresse, ga zo door!!

Beste Marjolein, Fijn om te lezen dat u onze dienstverlening zo heeft ervaren! Wij wensen u veel plezier en veilige kilometers van de nieuwe auto. Wilt u Scruffy een aai over zijn bol geven namens ons?

Snel en vakkundig

Er wordt snel, helder en duidelijk gecommuniceerd. Erg prettig.

Beste Femke, Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling. Wij wensen u veel geluk toe in uw nieuwe woning!

snel en hulpvaardig

weinig flexibel met documenten en soms ook de verkeerde offertes klaarzetten. Goed over het algemeen desondanks

goed maar omslachtig

wij hadden al een crediet lopen, en wouden deze verhogen om onze dochter te helpen bij de aankoop van een woning, dan zou je denken dat alle gegevens van ons toch bekend zijn bij becam. maar wederom alle formulieren weer uploaden, foutmeldingen enz. dit kan mijn inziens makkelijker en sneller. zeker als je goed van betalen bent en regelmatig extra aflost. dit is onze mening. richard en sandra

Beste Richard en Sandra, Bedankt voor het geven van jullie mening. Dat is immers waarom wij aan u vragen om een klantbeoordeling in te vullen. Jammer dat u de aanvraag als omslachtig heeft ervaren. Wij zullen erover nadenken hoe wij dit kunnen verbeteren. De vorige financiering is een jaar geleden afgesloten, in de tussentijd kan uw situatie gewijzigd zijn. Daarnaast is de leennorm aangepast per 1 april 2021. Er wordt onder de huidige norm meer gekeken naar de persoonlijke situatie dan dat er werd gedaan toen u de aanvraag deed in 2020.

Na al het geregel heb je snel het geld op je rekening. Super fijn dat becam bestaat

Beste Nathan, Dank u wel, dat vinden wij ook!!:) Veel succes met het verven van uw woning.

Uitstekend geholpen

Op maandag middag de lening aangevraagd en vrijdag was het geld er. Alle vragen werden keurig beantwoord . Erg vriendelijk personeel.

Beste Erik, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat we u van dienst mochten zijn!

Super vriendelijke klantenservice en snelle reactie

Beste Jildou, Hartelijk bedankt voor uw complimenten! Fijn dat we u van dienst mochten zijn.

Helderheid en goed geïnformeerde medewerkers

Medewerkers weten waar over ze praten en kunnen je daarmee goed van dienst zijn

Beste Henk, Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. U heeft een keer aangegeven dat de aanvraag voor u geen 'gesneden kaas' was. Maar het is u gelukt! Fijn dat de aanvraag is rond gekomen. Wij wensen u veel plezier van de nieuwe auto.

Makkelijke aanvraag en automatisering

Duidelijk wat aan te leveren Makkelijk te uploaden. Wel veel kleine foutjes in het eerste contract en aanvraagformulier. Maar pima opgelost en aardige Medewerkers.

Beste Bart, Hartelijk bedankt voor uw reactie. Fijn om te horen dat we het goed voor u hebben kunnen oplossen.

Goed, duidelijke, correcte en snelle opvolging tijdens mijn aanvraag.

Beste Erik, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij hopen dat u van de zomer kan genieten van uw opgeknapte tuin.

Aanleveren documenten zeer moeizaam, doordat steeds om andere documenten werd gevraagd

Was nog erger als aanvragen van hypotheek. Misschien een optie om hiervoor de app te gebruiken ockto te gebruiken. Wel Zeer goed geholpen door medewerkers

Beste meneer van der Zee, Hartelijk dank voor uw eerlijke reactie. De aanvraag voor een lening is inderdaad een andere dan die voor een hypotheek. Bij een hypotheek is het namelijk zo dat u de woning in onderpand afgeeft. Voor de lening geeft u niets aan de bank en berust de lening volledig op uw leencapaciteit. Naast dat de bank zelf zekerheid wilt over de betaalbaarheid van de afgegeven lening, hebben zij wettelijk gezien ook de verplichting dat ze u een verantwoord krediet verstrekken. Bedankt voor de tip over de app, wij zullen deze meenemen. Het heeft u wat inspanning gekost maar gelukkig kunt u nu gaan besparen op uw oude lening.

Snelle afwerking

Gewoon goed

Beste Johannes, Hartelijk dank voor uw reactie. Kort maar krachtig daar houden we van :)

Snelle correcte dienstverlening

Prettige en zeer toegankelijke website, buitengewoon goed bereikbaar en ondersteuning via chat

fijne ervaring gehad

goede communicatie fijne behandeling gehad!

Snel geregeld, duidelijk afspraken.

Donderdag alle document aangeleverd. Vrijdag in behandeling door becam. Dinsdag geld overgemaakt.