Vriendelijke snelle afhandeling

Vriendelijk, snel en goed geholpen!

Goed en persoonlijk contact. Alles binnen een week (weekend er tussen) rond. Meedenkende en vriendelijke medewerkers. Zeker aan te raden en een hele opluchting dat het ook anders kan. We waren al bijna 3 weken aan klooien met een van de bekende banken, zonder resultaat en zeer slechte communicatie, die kunnen zeker nog wat leren van Becam!

Heel updated

Ze zijn behulpzaam en dat ben ik heel daankbaar

Prima geregeld!!!

Wilde een verhoging van mijn krediet. Snel en duidelijk geregeld. Wanneer er nog gegevens nodig waren dan werd ik direct gebeld door een van de medewerkers en kon ik het snel regelen. Binnen 3 dagen stond het geld op mijn rekening. Waarvoor dank.

Ik ben geweldig goed geholpen door becam

Alles verliep heel soepel en de communicatie was duidelijk, simpel en snel

Super snel is alles geregeld. En ook een super service ..

Snelle beoordeling en zeer behulpzame klantenservice

Mijn ervaring met Becam is erg goed. Hun website en persoonlijke omgeving is erg duidelijk en overzichtelijk. Bij vragen kun je gemakkelijk een chatbericht sturen en er wordt snel en behulpzaam gereageerd.

Goede begeleiding, goede voorwaarden

Er was een goede begeleiding, terugkoppeling en genoeg mogelijkheden om dingen te bespreken. Goed bereikb

Zeer goed geholpen

Ben zeer goed geholpen door Becam, goed geluisterd naar mijn situatie en mijn wensen v.w.b. de lening en de termijnen waarin ik die wilde afbetalen. Ik heb een vast contract en na uploaden van alle bescheiden zoals mijn laatste 12 salarisafschriften was het wel duidelijk dat ik die lening van 5000 euro wel terug kon betalen in 12 maanden. Helaas was dat bij een andere geldverstrekker waar ik een aanvraag heb gedaan voordat ik bij Becam uitkwam niet duidelijk. Blij dat ik bij Becam ben uitgekomen.

Netjes, accuraat, maar wat moet er veel informatie overlegd worden. Ach , het zal zo z’n redenen hebben. Verder prima!

Vriendelijke service

Vriendelijk personeel. Je krijgt binnen een paar uur antwoord op vragen via de mail. Telefonisch ook heel goed bereikbaar. Had een paar kleine foutjes in de offerte gevonden, deze werden dezelfde dag nog aangepast en opnieuw verzonden.

Wij zijn goed geholpen en als ik jonger zou zijn dan deed ik alleen nog zaken met jullie. hypotheken en verzekeringen enz.

Very Good

Clear communication and on time response from the team.

Top geregeld

Het duurde even voor ik alle documenten aan kon leveren, maar eindelijk allemaal goed geregeld. Nogmaals dank

Veel papier werk maar zeker vriendelijk en aardig

ben zeer goed geholpen

ben altijd correct en behulpzaam geholpen. domme vragen bestaan niet is hun motto. op mijn vragen die ik had werden keurig en netjes beantwoord.

Personeel werkt daar zeer vlot!! Ik had krediet zeer snel nodig Binnen anderhalf week kreeg ik me krediet op me rekening! Van rechts en links krijg ik geld binnen Op me rekining Een keer was 20.000 euro gestort en kreeg ik maandelijks 250 euro Ik vond dat niet gepast en vond het te persoonlijk De bank moet kijken naar mijn uitgaven niet naar mij inkomsten van derde partijen. Ik heb een werkgever aan gegeven waar ik voor werk in loondienst En jullie vragen ook waar die andere geld vandaan komt? Ik heb dat niet als loon of dergelijks bij jullie aangegeven Bank is te persoonlijk Bank moet kijken naar mij inkomen en of ik schulden heb of alementaties of verplichtigingen. Met de rest moeten ze niet bemoeien waar voor ik het geld ontvang Ik voel me zo gekleinierd worden Het is geen miljoen wat ik vraag En is ook niet de eerste keer dat ik krediet aanvraag! Het is gewoon een klein groepje die dit onzin vragen stelt Dank u

Snel en prima geholpen

Wordt veel gevraagd m.b.t. het leveren van documenten

Ondanks bovenvermelde vond ik de afhandeling goed. Echter de uitbetaling van het geleende bedrag volgde hierdoor later, daar ik de gemaakte afspraken moest verzetten.

Snel, accuraat, vriendelijk, behulpzaam, begripvol, ervaren en een perfect resultaat!

Heel snel was alles geregeld en werden al onze zorgen en pijnpunten behandeld. Mede dankzij de persoonlijke benadering van de kant van BECAM verliep alles snel en tot onze gehele voldoening.

Vriendelijke mensen

Zeer correct en vriendelijk geholpen door mensen van becam

Goede vriendelijke service

Erg netjes en vriendelijk geholpen door de medewerkers van Becam! Bij de ene aanbieder werd te moeilijk gedaan, waardoor snel andere aanbieders geoffereerd werden. Na het insturen van de stukken kregen we snel uitsluitsel. Enige punt van kritiek is het feit dat sommige stukken erg vaak afgekeurd werden. Dit waarschijnlijk met als reden dat de bank het anders afkeurt. Verder een dikke 9! Dankjewel.

Nette service

Goed geholpen

Ben blij met de snelle service

Het werd snel geregeld. Ben blij met de financiële ruimte die ik nu heb.