Fijn top service.

Professioneel en goed advies.

Snel en zonder problemen

Aanvraag was duidelijk en goed in te vullen. De gevraagde documenten ook duidelijk en.makkelijk te uploaden. De uitleg over de rente en maandbedrag was goed en redelijk. De goedkeuring van de aanvraag was binnen een paar dagen binnen en het aangevraagdebedrag sto d daags erna al op de rekening. Al met alblij dat ik voor Becam heb gekozen.

Prima begeleiding

Er wordt goede uitleg geven zowel via mailcontact, als per telefoon hulde aan de medewerkers die ons, hebben geholpen.

Zorgvuldige, klantgerichte service.

Goed en duidelijke communicatie. Veel communicatie verloopt digitaal. De recties daarop zijn heet vlot en helder. De klantenservice is vriendelijk heeft kennis van zaken en is hulpvaardig.

Zeer behulpzaam en oplossingsgericht

Er waren een paar hobbels op weg naar de totstandkoming van de lening, Becam heeft dit perfect opgepakt en afgehandeld. Het was soms wel wat zoeken qua documenten en waar dat te vinden was. Ook dan is Becam behulpzaam en geduldig. Al met al een prima ervaring.

Tot het uiterste gaan voor de klant

Mijn ervaring was zeer positief, alhoewel ik meerdere keren talloze documenten heb moeten aanleveren was dit nodig om uiteindelijk de best mogelijke aanbieding te kunnen krijgen. Wat uiteindelijk ook is gelukt waar ik zeer dankbaar voor ben.

Heel goed geholpen

Nvt

Nemen alle tijd om vragen te beantwoorden

Wel een gedoe om alle stukken aan te leveren vooral als je niet zo handig bent op de computer. Bij alle vragen die wij hadden zijn wij uitstekend geholpen ,,ook zeer snelle reactie via mail.

Top, snel en klantvriendelijk!

Helemaal goed!

Correct en betrouwbaar.

Helpen ons elke keer perfect. Goede lening voor lage prijs, zonder bijkomende kosten.

Prettig

Erg snel en netjes geregeld heel tevreden

Onwijs fijn en snel geholpen!

Kleine verbetering noodzakelijk

Ze hebben ons goed geholpen, maar helaas iets te hoge rente omdat ze niet wisten hoe te handelen met de offerte van een andere bank

Zeer g tevreden

Snel geregeld.

Ondanks enkele upload missers van mijn kant, toch heel snel geregeld en zeer vriendelijk aan de telefoon.

Medewerkers Becam zijn 100% klantvriendelijk, snel en uiterst deskundig.

Contact gehad met Fabienne, Sven en een andere collega (dame) waarvan ik de naam kwijt ben (excuus daarvoor). Allen waren zeer behulpzaam en juist de dame waar ik de naam niet meer van wist heeft mij ook nog eens perfect geholpen met een uitstekende tip betreft het verkrijgen van een volledig pensioenoverzicht via Mijnpensioen.nl: Gebruik Google Chrome ipv Microsoft Edge. Gouden tip!

Snel geholpen, duidelijk en vriendelijke mensen

Snel geregeld

Lening overgesloten , duidelijk en helder advies en alles snel geregeld , helemaal top.

Netjes en goed geholpen.

Duidelijke informatie, en snelle afhandeling, en keurig geholpen door medeweker, Sven Alders.

Professioneel en belang klant staat voorop

Bij mijn aanvraag voor een lening hield men mijn belangen goed in de gaten om de aanvraag op het goede moment naar de bank te sturen. Ik ben hen daar erg dankbaar voor. Ook "mijn omgeving" waar je alle documenten kan uploaden werkt perfect evenals de communicatie.

Top bedrijf snel geregeld super!!

Vriendelijke medewerker

Ze helpen graag aardig mensen

Goed en snel geregeld Fijn telefonisch contact gehad met sven die zich kon goed inleven wat ik wilde Al met al TOP

Top geregeld!!

Prima geregeld, goed advies en ondersteuning!!

Steeds prima contacten met diverse werknemers van Becam gehad. Alle medewerkers die ik gesproken hebben waren erg behulpzaam om alle benodigde gegevens bij jullie te krijgen.

Onder de toren 34

8302BV Emmeloord