Super fijn en snel geregeld

Al voor de tweede keer goed geholpen door becam.. dank jullie wel

vriendelijk duidelijk en overzicchtelijk

prima geholpen, fijn meegedacht goed greregeld!

Vriendelijk personeel, snelle afwikkeling!

Het uploaden van, en de hoeveelheid papieren vond ik niet zo eenvoudig. Ben dan ook 61 en niet zo behendig met computers. Uiteindelijk is het, met behulp van de chat helemaal gelukt.

Hele vriendelijke service

Aangenaam

Iets beter kijken

Papieren opgestuurd maar dan zien ze een dikke lijfrente polis over het hoofd. Dit was juist het reden van aanvraag ivm uitbetaling nu zou ik 3x meer belasting over moeten betalen

Compleet

Makkelijk, veel ondersteuning

Prima service en ik kreeg snel antwoord op mijn vragen. Telefonisch zeer vriendelijk te woord gestaan.

Prima en snel geholpen

Snel geholpen en telefonisch makkelijk kunnen bespreken met vriendelijke medewerkers. Na goed keuring direct geld op de rekening.

Snelle en goede service

Ik heb een hele fijne ervaring gehad met Becam. Goede duidelijke communicatie en snelle afhandeling.

Erg tevreden! Vlot en efficient geholpen. Duidelijk!

Dinsdag offerte opgevraagd en vrijdag al het geld gestort gekregen! Erg duidelijk en vlot geholpen!

Geweldige service

Hele prettige medewerkers! Ontzettend vriendelijk en mee denkend Staan altijd voor je klaar bij vragen Als je geld wilt lenen raad ik Becam absoluut aan!

No-nonses vakkundige medewerkers.

Precies wat ik nodig had qua financiering, goed en snel geregeld.

fantastisch geholpen

kennis van zaken, aardig, behulpzaam, perfecte afhandeling

Mijn ervaring was goed maar heel was bezig..en ook niet snel geloof op klant door de documenten. In eind ik ben tevreden . Hartelijk dank u wel Becam.

Netjes en snel

Vriendelijk geholpen door het personeel

Goéd geholpen

Snel, correct en duidelijk

Makkelijk aanleveren van alle documenten! Snelle reactie, alles snel geregeld! Binnen 3 dagen alles rond en geld op de rekening!

Uitstekende service. Kundig personeel. Snelle afwikkeling

Zal als het nodig is zeker weer met u in zee gaan

Uistekende service en klantgericht

Ik ben zeer tevreden over het advies, het regelmatig informeren over de stand van zaken van de aanvraag. Behulpzaam en duidelijke uitleg. Uiteindelijk was de aanvraag zeer gemakkelijk en de offerte duidelijk en overzichtelijk.

Supersnel gewerkt, fantastisch klantgerichte mensen! Helemaal top!

In 1 dag alles geregeld. Het was niet alleen heel snel geregeld, maar wat nog belangrijker is ook op een uiterst vriendelijk, behulpzame maar ook een zeer professionele wijze. Dit alles door in 1e instantie Griselda en ook verdere verwerking door Tjalling. Het nagesprek met Griselda was heel hartelijk en werd door mij als zeer prettig ervaren. Geen standaard zinnetjes, maar zoals echte mensen zijn en zeker geen "robots" die vaak niet de moeite nemen om te luisteren of een volledig verhaal te geven! Zulke mensen als Griselda en Tjalling zijn goud waard voor service-verlenende bedrijven. Complimenten zijn dubbel en dwars waard! Hier kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen! Mijn dank is groot.

heel snel geregeld

heel netjes afgehandeld en heel behulpzaam

prima geholpen

Alles snel geregeld.

Zeer snel en goed geregeld

Binnen een paar dagen alles geregeld, en super aardig en kundig geholpen. Wij zijn zeer tevreden.

Uitstekende begeleiding

Uiterst makkelijke online manier om documenten te downloaden en te uploaden incl. vraag en antwoord direct bij de aangeleverde documenten