Goede begeleiding

Tussentijds telefonisch contact zeer prettig en ondersteunend. Heb het als zeer klantvriendelijk ervaren.

Een snelle en makkelijke manier om te lenen.

Alles is netjes achter mijn eigen domein beschermt om digitaal in te leveren, je kan zien wat goedgekeurd is en wat je nog moet inleveren en doen. Ze bellen elke week of alles nog na wens is en wat ik nog moet doen inleveren of aanpassen. Service is top en snel geregeld.

Het was duidelijk met mijn aparte log-in. Vragen kon ik genakkelijk geven en documenten uploaden. Wanneer er gebeld wordt door jullie, werd dat goed aangegeven.

Topie

Zeer goed en snelle actie

prima,

Behulpzaam

Aangezien dat wij niet zo goed zijn met de computer ,zijn wij op een hele nette vriendelijke geduldige manier door de procedure van de lening geloodst. Onze welgemeende dank hiervoor. Wij bevelen Becam dan ook iedereen aan.

Snelle communicatie en beoordeling

Het proces van het oversluiten van onze oude persoonlijke lening verliep soepel. Er moest wel een lijst met gegevens worden verstrekt maar deze werden snel en correct beoordeeld. We werden vervolgens netjes op de hoogte gehouden van de voortgang in dit proces. De vragen die wij nog hadden werden duidelijk en netjes beantwoord.

Snel en gemakkelijk

Alles snel geregeld en zonder poespas

Netjes en correct

Goed meegedacht en prima pakket aangeboden

Snel en makkelijk geregeld in korte tijd

Becam zoekt snel uit wat de beste keus is voor jou. Makkelijk vanuit thuis te regelen. Binnen anderhalve week alles geregeld. Zeer tevreden!

Alles super snel geregeld, reageren erg vlot

Dinsdagavond een aanvraag gedaan voor een kleine lening, die zelfde dag kreeg ik al reactie via de mail. Woensdag ochtend snel reactie van Becam . Heb alle documenten via mail doorgestuurd ook hier weer snel reactie op. Via de chat ging ook heel erg vlot. Woensdag om 17.00 kreeg ik en mail dat mijn persoonlijke offerte klaar stond. Na beoordeling van alle papieren, had een aantal verkeerd doorgestuurd, kreeg ik de op donderdag een mail dat alles voor beoordeling naar de bank werd gestuurd en dat ik spoedig bericht zou krijgen. Vrijdag middag stond het geld al op de rekening. Wauw, wauw. Alle medewerkers fantastisch werk, chapeau. Bedankt! Ik beveel jullie zeker aan!!

Meedenkend en zeer klantvriendelijk

Goede ervaringen en begeleiding. Zeer klantvriendelijk, reageren snel via mail of sms Met aflossingen geen probleem Goede lage rente (3.5)

Snel en makkelijk geregeld

Makkelijk aan te vragen. Correcte service.

Geweldig geregeld

Alles is netjes geregeld bvd

Fantastische mensen en geweldig geholpen

Met elke vraag die we hadden konden we terecht bij de klantenservice en wie we ook aan de telefoon kregen iedereen was even vriendelijk en behulpzaam. Echt heel fijn!

kon niet beter

snel geregeld , meedenkend , en duidelijke afspraken. zeker aan te bevelen.

Snelle en goede dienstverlening.

Wij zijn goed begeleid bij het aanvragen van onze lening d.m.v. duidelijke uitleg. Het was ook prettig dat er steeds snel gereageerd werd als wij een vraag hadden.

Super snel

Fijn snel en super fijn aan de telefoon

Vlotte afhandeling

Alles online geregeld, nog telefonisch contact wat prettig werd ervaren.

Makkelijk te bereiken en hulp aan personeel

Keurig geholpen.

Duidelijk en snel

De benodigde lening van binnen een week geregeld.! Een duidelijke en gebruiksvriendelijke website om de aanvraag te af te ronden en vervolgens een zeer snelle afhandeling.

Goede communicatie maakt het verschil

Duidelijke instructies. Goed bereikbaar.

Perfect, professioneel, transparant en doeltreffend

Uitstekend klantvriendelijkheid! Juiste benadering en uitleg!

Goede behandeling

Het was aangenaam dat ze alles deden om mij te helpen