Altijd vriendelijk te woord gestaan. Zeer kundig advies. Snelle afhandeling van zaken. Ben zeer tevreden

Snel en meedenkend om alles te laten slagen

Stapgewijs

Prima. Alles ging stapgewijs, ook bij digitaal aanleveren van de documenten en kon altijd terecht met vragen die snel beantwoord werden.

Supersnel geregeld

Was heel snel geregeld geld was er eerder dan het bericht van becam. Al druk bezig met mijn woning verbeteren.

Super geholpen

Ik ben zo goed geholpen. Ik kon zo vaak bellen als ik wilde en de Persoonlijke lening was zo geregeld. Online was heel goed te doen. Ik ben super tevreden. Alles was heel duidelijk en bovenal de medewerkers waren zo vriendelijk en deskundig!!! Mijn dank voor alles

Goede en duidelijke begeleiding, snelle reacties op de in te sturen documentatie.

goed en snel

De lening was snel geregeld. Het online platform is goed duidelijk

goed beter best is van toepassing

Becam accepteert niet zomaar, en dat is een groot pluspunt zo weten wij en Becam dat ook de lange termijn goed geregeld is. Beter tien keer vragen over je financiele situatie dan straks in de rats zitten. Geen opdringerige verkoop praatjes. Chapeau.

Alles vlot verlopen en goed geholpen met alles invullen 👍👍

Overzichtelijk.

Aanvragen en oversluiten lening ging soepel.

Uitstekend!

Gemakkelijk, duidelijk en zeer snel.

Goede mee werking en info

Erg tevreden

Zeer goed bevallen ging vrij snel het aan vraag en het geld overmaken.

Net even mis

Door een berekening te maken met een aanname dat de lening pas 23 september zou starten hebben we €100 netto minder gekregen dan we nodig hadden. Nu de lening eerder starte kwamen we dus net wat tekort

Snel en duidelijk

Snel geholpen, helder uitleg en makkelijk overstappen

Snelle afwikkeling.

Snelle reactietijd, wel veel formulieren om te downloaden. Goede reactie aan de telefoon. Betaling uiterst snel.

Snelle afhandeling

Snelle afhandeling, en kundige telefonische antwoorden op mijn vragen

Goed geholpen, alles perfect uitgezocht

Snel en goede service

Snelle reactie op de aanvraag. Persoonlijk telefonisch contact. Opvolging via e-mail erg duidelijk. Goeie website

Super goed en snel afgehandeld

Zeer snelle reactie en afhandeling . Helemaal top

Goed en dnel

Alles wad zo geregeld

Goede communicatie. Goede service. Snel geregeld.

Zeer goede ervaring

Snelle afwikkeling, zeer vriendelijk personeel. We zijn heel goed geholpen en dankzij de inzet van de heer Heeringa hebben wij een hele nare geschiedenis (nalatenschapsprocedure) dat al meer dan 13 jaar sluimerde kunnen sluiten en heeft dit ons de kans en gelegenheid gegeven om met een schone lei te beginnen. Advocaat van vader had vanaf 2003 iedere mogelijkheid aangegrepen om continue beslag te leggen op mijn inkomsten en bezittingen waardoor in no-time achterstanden zijn ontstaan. Toen mijn vader in 2010 overleed dachten wij van de hele kwestie af te zijn, mijn boerderij en landerijen waren immers al onderhands verkocht voor een 'prikkie' maar hij heeft werkelijk het onderste uit de kan gehaald. Procedures bij de Raad van Discipline maakte op hem geen enkele indruk. Gelukkig is de advocaat uiteindelijk door zijn eigen partner in de maling genomen. Eindelijk, na al die jaren kunnen we weer adem halen. Hartelijk dank!!!

Vrienddelijke, heldere communicatie

Steeds duidelijke antwoorden op mijn vragen, Rustige afhandeling

Duidelijk en snel

Met goede uitleg, snel geholpen