prima geholpen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik ben zeer goed geholpen en kreeg het juiste antwoorden bij mijn vragen. Ze deden er alles aan om mij als klant op de juiste en correcte manier te helpen.

Erg vriendelijk en snel

Alles was zeer duidelijk en alles is super snel geregeld.

Professioneel, vriendelijk, erg behulpzaam

Ik ben super geholpen. De laatste jaren had ik veel stress en was het allemaal heel onduidelijk geworden en teveel aparte leningen. Becam was de uitkomst voor mij. Alle stress is weg en ik ben super geholpen. Als ik 1 ding van opbouwende kritiek mag geven : vaak contact met steeds verschillende personen, zou fijner zijn als het met 1 of 2 zou zijn. Maar iedereen was even aardig, behulpzaam. Na ieder gesprek had een goed gevoel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer vriendelijke medewerkers en snelle service

MIjn ervaring met Becam is uiterst positief. Ik ben blij deze gevonden te hebben.

Snel

Goef

Bijna goed

Snel, maar ik moest wel goed de offerte in de gaten houden. Daarnaast loopt mijn lening 5 jaar en moest ik toch documenten aanleveren voor na mijn pensioen. Je kan dan geen Word document uploaden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Echt een super fijne manier van werken.

Online een aanvraag gedaan binnen een kwartier. Ik kreeg daarna inloggegevens en kon daarmee inloggen en alle gevraagde formulieren uploaden. Dat deed ik op een zaterdag en dinsdag stond het geld op mijn rekening.

Makkelijk. Handig en snelle afhandeling

prima, behulpzaam en snel

prima, behulpzaam en snel

Fijne uitleg vriendelijke mensen

Perfect!!!

Heel erg goed !!!ik ben jullie ontzettend dankbaar voor jullie hulp!!!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prettig contact, snel geregeld.

Verliep redelijk soepel, ik had zelf wat verkeerde bestanden aangeleverd, daar mag wel iets meer duidelijkheid over komen. Via de chat snel geholpen tijdens het uploaden van documenten. Toen ik uiteindelijk alles soepel had ingeleverd, en Becam de stukken naar de bank had gestuurd stond het bedrag dezelfde dag op mijn rekening. Ik ben er erg blij, het heeft mijn vaste lasten enorm omlaag gebracht.

Goed en zeer snel!

We hebben een supergoede ervaring met Becam. We zaten al heel lang tegen een veel te hoge rente op onze oude lening. De tussenpersoon van deze lening hebben wij zeer vaak gevraagd om weer eens te kijken naar de mogelijkheden qua oversluiten. Nooit waren er mogelijkheden. Toen kwam ik online Becam en nog wat anderen tegen. Ik zette drie offertes uit en Becam reageerde binnen een paar uur en gaf gelijk ook een super advies erbij wat enorm in ons voordeel was m.b.t. de rente. En binnen een week was alles geregeld inclusief de transactie. We waren enorm verbaasd over de snelheid. En je merkt dat Becam niet over jouw rug geld verdient aan de afsluiting maar zij puur verdienen vanuit de bank. Wat een verademing! Hier zeer tevreden klanten!!!

Goede snelle service

Zeer snelle service en je wordt goed op de hoogte gehouden hoe het ervoor staat

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vriendelijk personeel en duidelijke uitleg

Vriendelijk aan de telefoon en duidelijke uitleg in mail.

Correct geholpen

Behulpzaam.

Heeel snel opgelost

makkelijk alles online gedaan

Alles heel duidelijk online, ook voor mij die bijna nooit de pc gebruikt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer dienstverlenend en goede service

Werd altijd netjes keurig op de hoogte gehouden via mail en telefonisch.

snel en behulpzaam

Snelle service, vriendelijk en duidelijk (behalve soms in de mijn omgeving site waar soms irrelevante dingen vermeld staan (zoals niet bestaande leningen, formulieren voor betaalinstructies, etc). Overall erg behulpzaam en goed.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijne, duidelijke communicatie en snel geregeld

Na het bekijken van vaste lasten en een babytje op komst wilden we toch wat dingen makkelijker en duidelijker en niet te vergeten goedkoper. Mijn man was overtuigd dat dit niet kon maar toen ik een offerte bij becam opvroeg leek het er toch op. Binnen 2 weken geregeld. Zowel mailcontact als telefonisch is duidelijk, vriendelijk, begripvol en behulpzaam. Zo fijn! We hebben nu alles overzichtelijk en zijn ruim 200 euro minder kwijt. Laat het aflossen beginnen zo dat over een paar jaar onze grootste schulden weg zijn.

snelle goede afhandeling.

adequaat, vriendelijk.

Geod op weg geholpen

Goede begeleiding, vriendelijk te woord gestaan en fijn dat ik aanmerking kom voor het gevraagde product. Veel dank hiervoor. Vriendelijke groet

Over Becam

Filter op Taal