Prima ervaring

Prima ervaring alleen is er wel een verbeterpunt , probeer de communicatie naar de klant centraal te houden bij een en dezelfde contactpersoon Nu ging het een aantal keer langs elkaar waardoor er een verwarrende situatie ontstaat. Verder alles prima en niets te klagen Mvg Mari

ALLES SUPER SNEL EN UITSTEKEND GEREGELD

Ik ben zowel telefonisch alsmede per email uitstekend geholpen door de heer Tjalling Heeringa van Becam. De man had kennis van zaken, was vriendelijk aan de telefoon en legde mij alles goed uit. Bovendien heeft hij mij goed op de hoogte gehouden per email en binnen een paar dagen was de lening mede door ook zijn inzet rond. Dit noem ik service en behulpzaam zijn. Kon niet beter. Mijn dank aan Tjalling Heeringa.

Goed bedrijf, met snelle correcte communicatie

Goede ervaring

Simpeler kun je het niet regelen!

Snel, duidelijk, efficient, objectief.

Jullie zijn suoer goeie bemiddelaar

Jullie waren snel en correct

Snelle en heldere afhandeling van de aanvraag

Zeer goede ervaring. Ik ben geholpen door Tjalling Heeringa en hij heeft mij uitstekend door het hele proces begeleid, niets dan lof!

Snel

Aanvraag gedaan week later alles rond. Alleen het uploaden van de documenten kan wel iets gebruiksvriendelijker.

duidelijk, vriendelijk en snel geregeld

plezierig en snel mail verkeer. vriendelijk voor de telefoon

Geweldig geholpen aan een lening

Het was lastig om het voor elkaar te krijgen, maar Becam heeft het met veel geduld en goede raad toch voor ons voor elkaar gekregen. Wij zagen het al niet meer zitten. Petje af!

Top laagdrempelig contact en een snelle service. Gewoon Top!

Top ervaring

Super goede service , zeer volhoudend en op zoek naar de juiste deal . Goede ervaring

Helemaal top

Goed en duidelijk geholpen en snel.

Snel geregeld zonder gedoe.

Heel snel gereageerd, communicatie uitstekend. Ik had het geld zo op mijn rekening. Bedankt

Goede service en begeleiding

Mensen met kennis van zaken want hadden op iedere vraag die ik had meteen een antwoord. We werden goed begeleid door het hele proces via mail en telefonisch contact.

Gewelldig

De medewerkers zijn lekker bezig.. ze hielpen mij met veel zin en verspilden geen tijd om mij te helpen.

Heel goed, van iedereen die ik gesproken heb.

Met iedereen die ik gesproken heb een prettig en goed contact gehad. Beleefd, respectvol etc. Beveel Becam aan!

Uitstekend geholpen, prettig gesprek gehad en een uitstekende uitleg over hoe het een en ander in zijn werking ging.

Snel, duidelijk en goede service

Duidelijke informatie, goed bereikbaar voor vragen en snelle afhandeling.

Super snel geregeld

Snel geregeld en alles gemakkelijk online aanleveren

Supersnel

Wij zijn supersnel geholpen bij Becam, de aanvraag was heel makkelijk en snel te doen.

Vee aandacht voor de klant en denken mee.

Goed advies aardige medewerkers.

Snel en duidelijk

Alles snel geregeld en duidelijke uitleg

Vriendelijk en Snel

Bijzonder vriendelijke medewerkers, duidelijke communicatie. Daarnaast alles zeer snel en overzichtelijk geregeld en weergegeven na inlog in mijn omgeving van Becam. Er wordt hierin direct gereageerd. Het is de bedoeling dat je eerlijke formulieren en antwoorden inlevert, waarna alles snel geregeld wordt voor je. TOP gewoon.