zeer klantvriendelijk en meedenkend

Samen met Becam heb ik de perfecte oplossing gevonden voor mijn korte termijn probleem en de financiën perfect op orde gekregen. Zeer klantvriendelijk en meedenkend met de klant.

Vriendelijke medewerkers. Mail word beantwoord binnen enkele minuten. Goed service.

Goed geregeld

Zeer open en transparant vrijwel gelijk antwoord op vragen. Vlotte service

Een zeer goede inzet en alles eraan doen om tot een bevredigend resultaat te komen

Ik ben goed geholpen, vriendelijk, steeds op de hoogte gehouden. Een hele goede afhandeling.

Prima advies.

Goede snelle service

Het oversluiten van mijn bestaande lening ging lekker snel, zonder dat je al te moeilijke dingen voor moet doen of uitzoeken. Een aanrader!

BECAM ? Scheringa?

Wie is tegenwoordig de eigenaar van BECAM en wie zit er achter de irritante relcames?

zeer goed

snel, en duidelijk correct afgehandeld

Goede dienstverlening.

Snelle, accurate dienstverlening. Goede terugkoppeling en bereikbaarheid.

Snelle en goede dienstverlening

Heel snel hadden we het geld op onze rekening staan. Het uploaden van de gegevens is makkelijk en kreeg snel feedback.

Snel.correct en vriendelijk en behulpzaam

Het gehele traject goed en snel verlopen.

Gewoon zoals het is

Goed contact, duidelijke uitleg.

Aanvraag ging, afgezien van alle wettelijke papieren rompslomp, soepel!

uitstekende service en een prefecte afhandeling

ik ben zeer tevreden hoe mijn aanvraag is behandeld en uitgevoerd

goed makkelijk duidelijk

ik heb wel een opmerking ter verbetering indien mogelijk als je een aanvraag gedaan hebt krijg en een link voor jou persoonijk omgeving daar staan een paar stappen ik zou graag een paar stappen er bij zien zo als hoelang het duurt voor de aanvraag bij de bank is goed gekeurt de goed keuring van de bank en per welke datum een oude lening is in gelost en per welke datum je kunt beschikken over lening ik hoop had jullie er wat mee kunnen

weten de weg in de financiële wereld

gezien onze leeftijd best lastig om een lening te krijgen. Becam vond wel de juiste partij en afsluiten was snel geregeld. De rente is schrikbarend hoor door onze leeftijd maar wij zijn er tevreden mee.

Positief en meedenkend

Duidelijke uitleg door medewerkers

Lang moeten wachten op antwoord

Redelijk

Duurde ontzettend lang voor dat er een echte uitslag uit kwam.

Snelle en effectieve procedure.

Voor een onverwachte, hoge kostenpost, bhad ik snel wat extra financiële armslag nodig. Dit was binnen een week geregeld. Top! Efficiënte en overzichtelijke werkwijze. Goed advies.

Betrokken en adviserend

Geld nodig voor interne verbouwing. Men ging direct op zoek naar een geldschieter en alles was binnen 1 week geregeld.

Goede snelle service

Prima geholpen