Met al mijn vragen kon ik terecht . Vriendelijk en behulpzaam. Was voor mij een heel prettige ervaring

Veel documenten aanleveren, maar netjes afgehandeld

Goede afhandeling

Eenvoudig en duidelijk.

Goede service.

Deskundig, vriendelijk, proactief,adviseur denken mee en snel schakelen

Snel geregeld

Via de website een aanvraag gedaan. Snelle reactie ontvangen en de stappen via het portaal zijn niet moeilijk. Er wordt om veel informatie gevraagd maar dat hoort erbij. De persoonlijke benadering is zeker een pluspunt en de medewerker denkt graag met je mee. Al met al een zeer positieve ervaring!

heel behulpzaam

ondanks de wat lange procedure aan de voorzijde ben ik altijd heel keurig en vriendelijk geholpen.

Transparante website, actieve begeleiding, zeer prettige communicatie

Op de website staat goed omschreven wat er van je verwacht wordt, welke mogelijkheden er zijn en hoe het traject van aanvraag tot acceptatie verloopt. Vanaf het invullen van de aanvraag op de website, is er een actieve begeleiding, zowel via de mail als per telefoon. En dat is fijn, want er wordt best wel wat informatie van je gevraagd door de bank en de medewerkers van Becam kunnen volgen of je de juiste stappen neemt. Ook wordt er goed gecheckt of je snapt waar je voor gaat tekenen of dat er nog vragen zijn. Ik heb het gehele traject als zeer prettig gevonden en kan Becam dan ook van harte aanbevelen.

Goede verzorging

Werd steeds netjes geholpen en gattendeerd op bepaalde zaken totdat mijn contract goed en volledig was.

Hele fijne ervaring, meedenkend, direct handelen en regelen als er nog contact met de bank moest zijn.

Snel en duidelijk

Alles was heel erg duidelijk en we zijn ontzettend snel geholpen. Heel erg tevreden, bedankt Sven!

Correct, duidelijk en snel

Mijn ervaring met Becam is zeer positief, door hun snelle, accurate, duidelijke communicatie, serviceverlening en afhandeling!

Super goed

Alles was snel geregeld en heel vriendelijke medewerkers. Volgens mij kan het niet beter. Gewoon top organisatie.

Vriendelijke, behulpzame dienstverlening.

Alle mensen die ik gesproken heb waren vriendelijk, zeer behulpzaam met veel kennis, echter niet altijd toereikend. Maar door elkaar waren de contacten vriendelijk en zeer behulpzaam. Voor sommige iets meer kennis en jullie krijgen 5 sterren.

Amazing and timeous assistance through out the whole process.

Becam showed professionalism and client oriented assisstance in trying to make sure our needs were met and according to our affordability.

Zeer snelle en goede service!!

Goede afhandeling

Oplossing gericht, tevreden

Super goed en snel geregeld!! Een bedrijf om aan te raden!!

Alle contact was snel en zeer klantvriendelijk!

Zeer goed en duidelijk geholpen

Alles digitaal is minder

prima en snel geholpen

Alles snel en netjes afgehandeld.

Goede uitleg en service

Snel en duidelijk

Goed bereikbaar. Als er wat is hebben ze snel een antwoord of lossen ze het samen met je op. Zijn altijd vriendelijk en behulpzaam. Verwerking gaat ook snel dmv een persoonlijk portaal. Ik raad becam echt aan!

Klant tevreden gericht

Ik ben zeer tevreden met Becam! Ze geven advies en stellen personen op hun gemak!

Hartstikke nuttige, netjes en nauwkeurig