Goed en aardige werknemers

Snelle reactie op de mail. Vriendelijk aan de telefoon.

Beste meneer Jansen, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij vinden het heel normaal om vriendelijk met elkaar om te gaan. Fijn dat het door u ook zo wordt ervaren.

Gaat uit dat alle klanten een 9-5 job hebben.

Net als zoveel in de financiele dienstverlening ontbreekt het ook bij Becam aan inbeeldingsvermogen en kunnen ze maar slecht omgaan met het feit dat niet iedereen een 9 - 5 job heeft. Ploegendienst, part-time en toeslagen voor zondagsdiensten bijvb voor mij en mijn parter. Bij de kredietwaardigheid controle wordt 1 loonstrook gevraagd. Door de jaren heen wijs geworden al meteen extra loonstroken meegestuurd waaruit duidelijk is hoe de persoonlijke situatie is. Maar voor Becam is het 1 mistige boel ze moeten nog meer. Wanneer je dan ook nog eens een ander bankrekening aan je krediet wil koppelen dan het banknummer waar de laatste loon op is gestort dan weten ze het bij Becam echt niet meer en moet er weer nieuwe bewijsstukken aangevoerd worden. Wanneer je dan ook nog eens wilt afzien van een kredietbeschermingsverzekering dan moet er weer een nieuwe offerte uitgeprint, ondertekend en geupload worden. Kortom wat je denkt eenvoudig en snel te regelen blijkt in de praktijk een lang en vervelend proces te zijn wanneer men afwijkt van de 9-5 werknemer doordat het opvragen van de stukken hier geen rekening mee houdt. Wanneer je hier de medewerker van Becam op aanspreekt worden ze boos en moet ik maar gewoon doen wat zij vragen ongeacht hoe ze het vragen. Becam richt je proces in op de praktijk. 40% van de werkenden werken regelmatig in avond nacht en weekend. Heb je van deze groep meer info nodig? Geef dat meteen aan en ga niet lopen jengelen dat er te weinig informatie is aangeleverd. Bovendien wanneer je ergens op aangesproken wordt neem dit ter harte en kijk wat je hiervan kunt leren en hoe je dingen beter kan doen. Maar reageer vooral niet boos naar de klant.

Beste Erwin, Hartelijk bedankt voor uw kritische feedback. Wij zullen deze gebruiken om te reflecteren op onze werkwijze. Al jaren lang hebben wij ervaring met kredietaanvragers met allerlei soorten beroepen. Veel daarvan hebben geen 9-5 baan. Wij spelen hier op in met onze openingstijden (8.30 tot 21.00), het inplannen van belafspraken die passen in de agenda van een aanvrager en naast telefonisch ook per mail en chat bereikbaar te zijn. Voor aanvragers die, wegens onregelmatig diensten, toeslagen ontvangen worden er inderdaad twee extra loonstroken gevraagd om de toeslagen mee te kunnen rekenen. Deze worden opgevraagd op het moment dat wij constateren dat er spraken is van dergelijke toeslagen. Wij vragen dit bewust niet op voorhand op omdat onze ervaring is dat mensen het liefst zo min mogelijk gegevens verstrekken en zo gemakkelijk mogelijk hun lening afsluiten. U geeft aan dat 40% van de werkende te maken heeft met onregelmatige werktijden. Dit betekend dat in ieder geval 60% kan volstaan met één loonstrook en voor degene die wel onregelmatige diensten werken vragen wij om twee aanvullende loonstroken indien dit nodig is. Als u voor uw lening gebruik wilt maken van een ander rekeningnummer dan waar uw salaris op wordt gestort of uw woonlast van wordt afgeschreven is dit geen enkel probleem. De bank vraagt dan alleen om een afschrift ter controle dat het opgegeven rekeningnummer inderdaad een bestaand rekening nummer is dat op uw naam staat. Het is nooit de bedoeling dat u het gevoel krijgt dat een collega boos op u reageert. Daarvoor welgemeende excuses! Ik ben niet bij het gesprek geweest maar misschien is het mogelijk dat zij heeft gereageerd op uw frustratie? Nogmaals hartelijk dank voor uw reactie, hier kunnen wij inderdaad van leren. Al met al is het gelukt om de lening relatief snel tegen de meest gunstige rente af te sluiten en heeft u kunnen besparen op uw huidige lening. Met vriendelijke groet, Becam

Ging goed

Enigste probleem was id kaart van mijn Poolse partner , verblijfsvergunning is natuurlijk verlopen ivm toetreding pl naar eu en was er een probleem met pl id kaart wat natuurlijk goed opgelost is

Beste Harry, Hartelijk bedankt voor deze positieve beoordeling. Wij vinden het een probleem als we er geen oplossing voor weten. En gelukkig is het helemaal goed gekomen :) Fijn dat u nu kunt besparen en hopelijk vind u ook een mooie nieuwe auto.

Goed financiële bemiddelaar

Beste Dilan, Vriendelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe auto.

Altijd positief

Mijn ervaring is dat men altijd behulpzaam , geduldig , deskundig en goed bereikbaar is

Beste Christiane, Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling. Het is u toch maar mooi gelukt met het digitale aanleveren. We hopen dat u snel een geschikte auto vind.

Super efficient

Duidelijk proces, weet waar ik aan toe ben en wat van mij wordt verwacht.

Good intermediary

Good intermediary, platform is easy to use and communication is quick and efficient. Would recommend.

Top en snel geregeld

Top en snel geregeld

Vriendelijke en vlotte afhandeling door Tjalling Heeringa die met een goed voorstel kwam waarbij leeftijd discriminatie geen rol speelde.

Heel goed.

Medewerkers hadden goede en duidelijke antwoorden op m'n vragen. Ben dus goed geholpen.

Duidelijk, snelle service, goed advies

Via het internet een offerte aangevraagd, binnen enkele minuten wisten we waar we aan toe waren. Alles wordt duidelijk omschreven en er wordt echt gekeken naar de goedkoopste maar wel goede leveranciers

Zorgvuldige adequate afhandeling

Snelle reacties op gestelde vragen Digitaal aanleveren kende soms een probleem, maar er werd per direct ook een alternatief (mail) geregeld, zodat de aanvraag voor een lening alsnog voorspoedig verliep. Al met al ben ik zeer te spreken over de medewerkers van Becam!

Transparante organisatie die betrokken is bij de klant.

De aanpak van Becam geeft je vertrouwen in de totale aanvraagprocedure. Duidelijke instructies en regelmatig contact over de voortgang van de aanvraag.

Snel en fijn geregeld

Ontzettend fijn en makkelijk geregeld. Toch ook nog persoonlijk doordat we een telefonische afspraak hadden voor vragen. Ideaal!

Zeer snel en fijn

Snelle service en vriendelijk personeel

Ik ben uiterst tevreden. Fijne samenwerking.

Zeer goede en snelle afhandeling. Zijn ook erg geduldig . Ik had best veel vragen ,maar door hun vriendelijkheid was er totaal geen drempel voor mij. Ook een zeer goede bereikbaarheid via hun chat of telefoon.

Aanvraag duurde in mijn geval wel even, maar uiteindelijk perfect opgelost

Mijn Becam is een mooi systeem, echter moet je dan niet van offerte wijzigen want dan wordt het onoverzichtelijk wat er nu wel en niet goed is ingevuld. Persoonlijk contact was altijd perfect, alhoewel belafspraken niet op de tijd worden gedaan die afgesproken is.

ben uitstekend geholpen

Heel klantvriendelijk

Diverse medewerkers gesproken. De offerte wordt in een "mijn omgeving " gezet. Als je iets aanlevert, zie je al snel of het goedgekeurd is. Maakt niet uit wie je spreekt, ze kunnen je gelijk helpen. Snelle service en afhandeling.

Geweldige service

Ze hebben ons geweldig en snel geholpen met de lening die we nodig hadden

Ontspannen

Relaxt en zo geregeld

Allemaal snel en prima geregeld.

Ook het chatten met medewerkers verloopt prima.

Ze hebben me erg goed geholpen

Snel, duidelijk en persoonlijk

Heldere website. We ontvingen snel een reactie en een aanbod, waarna ook een belafspraak werd ingeplant. Aanpassen van de aanvraag bleek geen probleem. De online omgeving werkt handig. Er was enige onduidelijkheid in het document over de kosten van de financiering (rente) bij vervroegde aflossing. Dat werd snel via de mail verduidelijkt.

Prettige samenwerking en vlot geregeld