Excellent!

Vriendelijk, meedenkend en zeer goede service !

Professioneel en Behulpzaam

Professionele organisatie met behulpzame mensen bij het verkrijgen van een lening. Eerlijke rente percentages. Kortom, bij Becam is het goed geregeld.

En snel geregeld

Netjes geholpen met duidelijke uitleg.

We zijn netje geholpen en er is heel duidelijk uitgelegd hoe de stukken aangeleverd dienden te worden en hoe daarna verder ging dus we zijn zeer te spreken over Becam.

Super vriendelijk

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Goede en snelle service

Goede en snelle service met professionele medewerkers

Gewoon goed

Goede service en juiste informatie

Vriendelijke medewerkers

De werkwijze is duidelijk en het contact per mail of telefonisch is altijd heel vriendelijk verlopen.

Professionele en zorgzaam.

Het heeft even geduurd, maar BECAM kon een complexe lening voor mij regelen, waar veel andere bedrijven dat niet konden. Het online portaal is gemakkelijk te gebruiken.

Super geregeld en snel!

Goed. Snel! Makkelijk!

Prima snelle service

klantvriendelijke, vlotte en correcte behandeling,

Klantvriendelijke, vlotte en correcte behandeling

Top geregeld

Makkelijk contact, wat opviel is de persoonlijke benadering alsof je te maken hebt met een klein lokaal bedrijf. Soms moesten ze het even navragen bij een collega, en opvallend snel en goed geïnformeerd kwamen ze dan terug.

PERFECT

Prima geholpen, zeer bekwame vriendelijke medewerker. Leveren een goed product.

Hele goede en zeer snelle service

Fijne ervaring en vlotte service

Bij de mutaties was iedere keer iets mis. Als er duidelijk had gestaan dat het adres er niet erop stond was de overeenkomst weken en voor het nieuwe jaar als klaar geweest. Met een zin van de mutatie klopt niet kun je gewoon niets mee. Misschien toch dingen anders formuleren. De dames die ik overigens aan de lijn heb gehad zijn vriendelijk en hebben een prettige stem.

Snelle en duidelijke afhandeling!

Steeds werden wij goed op de hoogte gehouden van de status van onze aanvraag. Hoewel wij geen haast hadden werd het verzoek toch binnen een paar dagen afgehandeld.

Goed service

Snel en goed geregeld

Goedkoopste rente

Na meerdere offertes opgevraagd te hebben bij verschillende maatschappijen was Becam de beste keus. Verder ben ik goed geholpen en was de lening binnen enkele dagen goedgekeurd. Prima keus!

Geweldig geholpen

Ik ben heel snel en goed aan een lening geholpen. Duidelijk wat ik moest aanleveren en een goed voorstel gehad. Heel fijn. Een aanrader voor iedereen!

Goed en snel geholpen

De mensen met wie je contact hebt zijn vriendelijk en zeer behulpzaam en wordt duidelijk uitgelegd. Dus kortom zeer tevreden

Ik werd zeer goed geholpen

Het gaat goed alles de vraag goed gesteld ik ben zeer tevreden

Deskundig en klantgericht

Prima gedaan, er waren wat uitdagingen maar die zijn prima opgelost

Geautomatiseerde snelle afhandeling van de aanvraag

De website geeft snel en overzichtelijk weer wat er moet gebeuren. Door deze manier van werken gaat wel stukje persoonlijk werken verloren, alles moet passen in het systeem wat soms een beetje weerstand oproept (tenminste bij mij). Wat wel storend is, is dat bij de start van de aanvraag een rentepercentage tabel wordt getoond waarbij de hoogste rente 6,2 procent bedraagt, Uiteindelijk kan ik kiezen uit één offerte met een rente percentage van 9,1 procent.

Beste Cees, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij doen altijd ons uiterste best om voor iedereen de laagste rente aan te bieden. Hiervoor werken we samen met verschillende banken die hun eigen acceptatievoorwaarden kennen. Wij tonen de laagste rentes op de website, helaas lukt het ons niet om in uw geval deze aan te bieden. (dit zouden wij zelf ook liever anders zien). Voor u is het wel mogelijk om een senioren lening af te sluiten, hiervoor ligt de rente wel wat hoger. Jammer dat u onze werkwijze wat onpersoonlijk heeft ervaren. Voor de een werkt meer persoonlijk contact en voor de ander een volledig online werkwijze. Wij zijn gespecialiseerd in het laatste. Het is gelukkig wel gelukt om een passende financiering voor u te vinden. Met vriendelijke groet, Team klantenservice Becam

Snel, accuraat en zorgvuldig handelen

Er wordt snel gereageerd op aanpassingen, binnen 3 dagen was alles geregeld, top!