Snelle afhandeling

Perfect geregeld

Prima service en goed bereikbaar.

Ik vond het contact erg goed verlopen. Er werd snel gereageerd en de lening was daardoor ook snel geregeld.

Snelle, professionele service

In verband met onverwachtse gebreken aan mijn huis, was ik genoodzaakt een lening aan te vragen ivm reparaties. Binnen anderhalve week vanaf de aanvraag, stond het geld op mijn rekening! De aanvraag was duidelijk en overzichtelijk. Ik werd constant op de hoogte gehouden van de stand van zaken en als er iets aangeleverd moest worden, werd ik daarover gebeld. Fantastisch!

Tijdrovend met een matig resultaat

Het is allemaal erg omslachtig en het resultaat is uiteindelijk hetzelfde als bij een reguliere bank.

Beste Cor, Jammer te lezen dat de aanvraag niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. De banken waar wij mee samenwerken vallen net als uw huisbank onder dezelfde wet en regelgeving bij het verstrekken van financieringen. Zij moeten volgens dezelfde regels toetsen of ze u een verantwoord kredietverstrekken. Niet alleen op het moment van afsluiten maar ook gedurende de looptijd van het krediet. Helaas was die leencappiciteit volgens deze berekening niet voldoende na de AOW gerechtigede leeftijd. Van een aanvrager die niet de Nederlandse nationaliteit heeft wordt door de bank een overheidsdocument gevraagd met hierop het BSN nummer vermeld. Gezien mevrouw recent in Nederlan woont was dit document helaas niet direct beschikbaar en heeft het opvragen even geduurt. Al met al is de financiering rond gekomen en kunt u als u de leaseauto inleverd een auto aankopen die na de looptijd van die 2 jaar volledig en schuldvrij van u is. Wij wensen u veel plezier van de nieuwe auto. Hopelijk voldoet die wel aan al uw verwachtingen. Team klantenservice Becam

Zeer vriendelijk en goed te hanteren programma en uitstekende hulp

Door het gebruikersvriendelijke computerprogramma en de telefonische hulp welke zeer vriendelijk en correct was,4 sterren

Alles was goed geregeld en goed te woord gestaan

Goed en snel geholpen door Sven

Gewoon goed en correct geholpen en wij kunnen door met onze plannen! Sjappoo!

Vriendelijk en meedenkend bedrijf

WIj zijn zeer netjes geholpen door BECAM bij vragen kwam er snel een reactie, ze dachten ook mee met de aanvraag. wij zijn zeer klant vriendelijk behandeld.

Geweldig snel

Geweldig snel alles geregeld, na 2 keer aanvullende documenten te hebben moeten uploaden, was alles super snel geregeld. Wat nog sneller was, de uitbetaling. Het geld stond eerder op de rekening dan dat de goedkeuring in mijn mailbox zat.

snel en goed geholpen

vriendelijk en behulpzaam

Soms te omslachtig

Dat helaas elke dag nog extra informatie moet worden aangeleverd waardoor het langer duurt dan dat je zelf hoopt. Maar daarnaast zeer behulpzaam en steeds even vriendelijk blijven zoeken naar het gewenste resultaat

Snel en duidelijk

Becam heeft ons snel en met duidelijke instructies wat nodig isckunnen helpen

Duidelijk, snel, eerlijke informatie.

Fijn dat verschillende aanbieders vergeleken worden. We kregen snel antwoord, allescwas goed terug te vinden in "mijn omgeving" Telefonisch netjes te woord gestaan.

Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers

Ik dacht zo'n zakelijk gesprek te gaan voeren toen ze de eerste keer belden maar alles behalve dat. Ze waren heel hulpvaardig, ze legden alles in makkelijke taal uit, heel toegankelijk. Ze hebben me heel goed geholpen, Toppie!

Uitstekende servixe middels een duidelijke portal

Goede en snelle service waarbij gebruik wordt gemaakt van een duidelijke en overzichtelijke online klantenportal Zeer goede en vriendelijke service

Goede service en begeleiding

Fijn contact. Snelle reactie op de chat en duidelijk over alles wat er moet en gaat gebeuren. Alles zeer snel afgehandeld.

Prima eerlijk contact

Geen toezegging die niet waargemaakt kunnen worden.

Awasome

I really had a great experience with Becam. I got my loan within time. Their loan process is very simple. Thanks to the whole team of Becam.

prima ervaren lekker vlot

duidelijk en vlotte reactie helder overzichten, duidelijke vraag stelling en wederhoor

Zeer klantvriendelijk

Wat een ontzettend goed bedrijf waarin klantvriendelijkheid centraal staat. Vanaf het eerste moment van aanmelden tot afhandeling ontzettend goed geholpen. Korte lijntjes. Laagdrempelig.

Snel en accuraat werken, klantvriendelijk

Ze reageren snel terug bij de aanvraag. Er word regelmatig gebeld of alles duidelijk is, online via de chat kun je vragen stellen., De uitbetaling van de lening is iets minder snel. Daar moet je nog een paar dagen op wachtten na accoord!! Verder prima bedrijf. Goed geholpen!!

Zeer tevreden, snel en goed.

Na aanvraag lening alle stukken ingediend, extra vragen gekregen en beantwoord wat niet meer dan logische vragen waren. Aanvullende informatie verstrekt en daarna is de afhandeling super vlot gegaan.

snel en goed

snel en goed geholpen

Snel en duidelijk

Duidelijk welke documenten aangeleverd moesten worden, eenvoudig uploaden. Alles digitaal, snel en makkelijk. Bij een andere partij werden bepaalde inkomenscomponenten niet meegenomen, daarom voor Becam gekozen.

Goede ervaring

Hartelijke bedankt heb ik een goede ervaring bij becam nogmals bedankt