Zeer goed bevallen ging vrij snel het aan vraag en het geld overmaken.

Net even mis

Door een berekening te maken met een aanname dat de lening pas 23 september zou starten hebben we €100 netto minder gekregen dan we nodig hadden. Nu de lening eerder starte kwamen we dus net wat tekort

Snel en duidelijk

Snel geholpen, helder uitleg en makkelijk overstappen

Snelle afwikkeling.

Snelle reactietijd, wel veel formulieren om te downloaden. Goede reactie aan de telefoon. Betaling uiterst snel.

Snelle afhandeling

Snelle afhandeling, en kundige telefonische antwoorden op mijn vragen

Goed geholpen, alles perfect uitgezocht

Snel en goede service

Snelle reactie op de aanvraag. Persoonlijk telefonisch contact. Opvolging via e-mail erg duidelijk. Goeie website

Super goed en snel afgehandeld

Zeer snelle reactie en afhandeling . Helemaal top

Goed en dnel

Alles wad zo geregeld

Goede communicatie. Goede service. Snel geregeld.

Zeer goede ervaring

Snelle afwikkeling, zeer vriendelijk personeel. We zijn heel goed geholpen en dankzij de inzet van de heer Heeringa hebben wij een hele nare geschiedenis (nalatenschapsprocedure) dat al meer dan 13 jaar sluimerde kunnen sluiten en heeft dit ons de kans en gelegenheid gegeven om met een schone lei te beginnen. Advocaat van vader had vanaf 2003 iedere mogelijkheid aangegrepen om continue beslag te leggen op mijn inkomsten en bezittingen waardoor in no-time achterstanden zijn ontstaan. Toen mijn vader in 2010 overleed dachten wij van de hele kwestie af te zijn, mijn boerderij en landerijen waren immers al onderhands verkocht voor een 'prikkie' maar hij heeft werkelijk het onderste uit de kan gehaald. Procedures bij de Raad van Discipline maakte op hem geen enkele indruk. Gelukkig is de advocaat uiteindelijk door zijn eigen partner in de maling genomen. Eindelijk, na al die jaren kunnen we weer adem halen. Hartelijk dank!!!

Vrienddelijke, heldere communicatie

Steeds duidelijke antwoorden op mijn vragen, Rustige afhandeling

Duidelijk en snel

Met goede uitleg, snel geholpen

Duidelijk

Ervaring met medewerkers was goed een duidelijk In communicatie helaas vond ik upload van document tekenen ervan ging fout een omslachtig ik moest aantallen online tekenen. Uiteindelijk was het. Ouderwets tekenen een uploaden

goede ervaring met goede rente

Een goed contact tijdens het proces. Wel hinderlijk dat bij elke aanpassing het 24 uur duurt voor de volgende beoordeling is. Voor iemand die snel geld wil hebben kan dit lastig zijn voor eventuele financiële verplichtingen.

Super goede snelle samenwerking.

Alles snel geregeld.

Alles werd snel geregeld. Korte lijnen. Snel antwoord. Snel duidelijkheid.

Snel en duidelijk

Bij het overzetten van een lening was duidelijk wat ik online kon aanleveren. Bij verkeerde documenten kreeg ik gelijk terugkoppeling. Alleen vond ik het onduidelijk waar welk deel van offerte (1 bestand) moet uploaden, de titel van waar ik moest uploaden en wat op het formulier staat was niet bij alles eenduidig.

Alles ging redelijk vlug

Werden veel vragen gesteld. Waarvan misschien een aantal wel in een keer worden gesteld. Hierdoor duurs het iets langer voordat alles geregeld was. Internet dit goed overzichtelijk.

Snelle adequate afhandeling van de vraag

Na vraag snelle actie, duidelijke voorstellen en mee denken. Duidelijke communicatie en snelle afhandeling

Uitstekent

heel snel en goed

snel klaar

Alles is snel en goed gegaan. Had het ook zo op mijn rekening staan.

Zeer snel geholpen

Zeer snel geholpen netjes per e-mail en binnen 24 uur geld op de rekening.

Snel, duidelijk en daarmee prima geholpen

Snel in de behandeling, duidelijk over de mogelijkheden en ook een snelle afhandeling van financiering.

Super geholpen!

Duidelijk en fijn contact. Er zaten wat dingen tegen waardoor het wat langer duurde dan normaal maar uiteindelijk super geholpen en alsnog snel afgehandeld.