Prima online hulp

Prima snel gemakkelijk soepel geregsls

Snel en duidelijk

Nadat ik de aanvraag had gedaan werd er snel contact gezocht. Ik de service call kon ik nog vragen stellen over de documenten die ik moest aanleveren. Het uploaden van de documenten ging ook goed en snel. Bevestiging van de aangevraagde lening kwam na 2 dagen al binnen.

Prima moest veel dingen op nieuw aanleveren maar verder prima ervaring

Prima ervaring moest wel vaak dingen opnieuw aanleveren maar zal wel door de bank komen !

gewoon weg geweldige service

Wij hebben hier al eerder een service van gehad De service is geweldig en ze denken ook echt met je mee Dus echt een aanrader

Na een paar fouten toch een lening geregeld

In eerste instantie kreeg ik een verkeerde offerte, dat herhaalde zich maar daarna liep alles goed

snelle en vriendelijke service en contact

Op mijn aanvraag is zeer snel en vriendelijk gereageerd en alles is super snel afgehandeld.

Snel en meedenkend met klant

Men had aandacht voor mijn persoonlijke situatie

Ik wil graag mevrouw Nadia Groen, hartelijk bedanken, voor haar profesionele begeleiding en bemiddeling met Qander.

Nette, vlotte en vriendelijke service

Heel netjes geholpen, zeer vriendelijk aan de telefoon. Duidelijke uitleg.

goede hulp bij het nemen van onze financhiering

goede uitleg en geven van mogelijkheden ook telefonisch goed geholpen door de medewerkers

Goede en duidelijke service en snelle afwerking.

Goede service , duidelijke site, klantvriendelijk, snelle afwerking.

Teleurstellend voor mijn situatie.........

Mijn afwijkende woonsituatie met al ruim 13 jaar een kleine onderneming biedt geen mogelijkheid tot juiste invulling der vragen. Derhalve ontvang je binnen 1 seconde na het versturen van je formulier een directe afwijzing. Er is geen mogelijkheid met de in te vullen flowchart voor maatwerk. Wel keurig de volgende dag gebeld door een alleraardigste dame en een goede uitleg gekregen over het hoe en waarom. Je blijft als kleine zelfstandige een soort 'melaatse' besmetting voor de regels binnen Nederland BV, welke niet in het gestelde profiel der banken past. Benieuwd hoe de financierders tegemoet gaan komen aan de steeds groeiende groep die andere (woon)wensen hebben. Ook aangegeven dat je het telefoonnummer moet zoeken op de site en dat een afwijzing per mail beter de volgende dag, voorzien van een onderbouwing, verstuurd kan worden. Komt wat meer 'menselijker' over.

Goede communicatie

Snel en goed geholpen en waardeer het kennis en duidelijkheid van het adviseur. Klantvriendelijkheid /communicatie was zeer goed.

Goed heel tevreden

In het begin een beetje moeizaam maar dat is niet jullie schuld ,alles is goedgekomen en dat dankzij jullie inzet ,daarvoor onze dank

Gewoon een betrouwbare bank

Bij een aanvraag voor een PL zeer snelle afhandeling van de aanvraag.

Zeer duidelijk en snel.

Zeer snel geregeld allemaal en heel duidelijk en helder.

Super easy, fast and reliable

You can trust Becam, thank you.

Gewoon goed

Het gaat allemaal vrij soepel alleen dat online info opsturen vind ik onhandig omdat alles in aparte kolommen staat. Vond het erg onduidelijk wat je moest opsturen als ze om de offerte vroegen. Je kan beter alles wat je toegestuurd krijgt ook weer getekend terug sturen met aanvulling.

Snel en accuraat.

snel en accuraat.

Behulpzaam

De aanvraag gaat in veel verschillende mailtjes, niet alles wordt in een keer gevraagd wat er nodig is, dus alles bij elkaar genomen duurt een aanvraag best wel lang Verder aardige mensen aan de telefoon nemen alle tijd en leggen alles duidelijk uit. Nogmaals bedankt voor de service.

uitstekend geholpen

Goede service, verschillende malen gebeld, iedere keer even aardig en behulpzaam

Snel en accuraat

Snelle afhandeling, vriendelijke behandeling.

Streng maar rechtvaardig

Helaas lening nodig maar professionele begeleiding en geduldige begripvolle hulp van de heer en mevrouw die mijn aanvraag hanteren maakte mijn gene minder erg.

Goed en na akkoord snel je geld.

Prima geregeld