zeer goed

snel, en duidelijk correct afgehandeld

Goede dienstverlening.

Snelle, accurate dienstverlening. Goede terugkoppeling en bereikbaarheid.

Snelle en goede dienstverlening

Heel snel hadden we het geld op onze rekening staan. Het uploaden van de gegevens is makkelijk en kreeg snel feedback.

Snel.correct en vriendelijk en behulpzaam

Het gehele traject goed en snel verlopen.

Gewoon zoals het is

Goed contact, duidelijke uitleg.

Aanvraag ging, afgezien van alle wettelijke papieren rompslomp, soepel!

uitstekende service en een prefecte afhandeling

ik ben zeer tevreden hoe mijn aanvraag is behandeld en uitgevoerd

goed makkelijk duidelijk

ik heb wel een opmerking ter verbetering indien mogelijk als je een aanvraag gedaan hebt krijg en een link voor jou persoonijk omgeving daar staan een paar stappen ik zou graag een paar stappen er bij zien zo als hoelang het duurt voor de aanvraag bij de bank is goed gekeurt de goed keuring van de bank en per welke datum een oude lening is in gelost en per welke datum je kunt beschikken over lening ik hoop had jullie er wat mee kunnen

weten de weg in de financiële wereld

gezien onze leeftijd best lastig om een lening te krijgen. Becam vond wel de juiste partij en afsluiten was snel geregeld. De rente is schrikbarend hoor door onze leeftijd maar wij zijn er tevreden mee.

Positief en meedenkend

Duidelijke uitleg door medewerkers

Lang moeten wachten op antwoord

Redelijk

Duurde ontzettend lang voor dat er een echte uitslag uit kwam.

Snelle en effectieve procedure.

Voor een onverwachte, hoge kostenpost, bhad ik snel wat extra financiële armslag nodig. Dit was binnen een week geregeld. Top! Efficiënte en overzichtelijke werkwijze. Goed advies.

Betrokken en adviserend

Geld nodig voor interne verbouwing. Men ging direct op zoek naar een geldschieter en alles was binnen 1 week geregeld.

Goede snelle service

Prima geholpen

snel geregeld

positief

Ik werd goed geholpen!!

Goede ervaring!!

Hele goede ervaring... Snelle terugkoppeling en het is allemaal snel geregeld. We echt een aanrader!!

Super snel en goed !!!

Het was even wat werk om alle documenten aan te leveren online. Maar als ik vragen had en belde. Had ik gelijk een medewerker aan de telefoon. Waar ik gelijk een zakelijke klik mee had In 1 woord TOP

Snel reactie op vragen

Mijn ervaring met Becam is dat je vriendelijk te woord wordt gestaan, in welke situatie dan ook je bent, en je snel antwoord krijgt op je vragen. Er zijn ook verschillende mogelijkheden beschikbaar om je vragen aan Becam voor te leggen. Dit is ook een mooie bijkomstigheid.

Zeer vriendelijk personeel. Tevreden over het resultaat.

Tot nu toe zeer positieve ervaringen

Makkelijk en zeer vriendelijk geholpen. Leningen overgesloten naar 1 lening en tegen een veel betere rente .

Geweldig geholpen

Bij iedere vraag goed te woord gestaan

Harstikke goed geholpen

Snel antwoord als je wat mailt/vraagt. Goede uitleg en snel geregeld allemaal.

Over Becam