Snel geregeld

Het was makkelijk en snel geregeld

Vlot en duidelijk

No nonsense vlot en digitaal.

Prima geholpen fijne mensen

klantvriendelijk

Goed soms iets te veel opnieuw

Keuken financiering

Ik heb een keukenlening aangevraagd. Waar ik bij ING en ABN geen lening voor mijn keuken kon krijgen, lukte het Becam wel om akkoord te krijgen. Ik ben heel blij dat ze me hebben kunnen helpen. Het hele proces van goedkeuring duurde ca een dag of 5. Na goedkeuring stond het geld op de rekening. Ik mag nu mijn keuken uitzoeken. Dank jullie wel.

Van aanvraag tot goedkeuring SUPER!!!

Zeer vriendelijk en professioneel geholpen door Becam. Vanaf de aanvraag tot aan de acceptatie/goedkeuring. Houden zich aan de gemaakte afspraken, Houden je constant op de hoogte van de gang van zaken en zijn altijd bereid om je te helpen, indien nodig. Mijn GROTE DANK gaat voornamelijk uit naar De heer S. Alders, altijd vriendelijk en zeer behulpzaam geweest tijdens het hele proces. Bedankt voor je hulp, SUPER!!!

SUPER

Meelevend en meedenkend! Fantastisch geregeld!

Super snel geregeld

Suiper snel geregeld. Aardige behulpzame mensen. Aanrader!!

Duurde allemaal lang maar uiteindelijk goed gegaan

Goed mensen netjes en duidelijk

Degelijk en duidelijk

snelle behandeling en resultaat.

Reageert snel echt heel goed systeem Groetjes

Goede service, tijdens alle stappen van de aanvraag goed op de hoogte gehouden en goede begeleiding.

Perfecte en menselijke begeleiding en uitvoering

Heel prettig. Snelle behandeling en altijd bereid de tijd te nemen om je te helpen.

Duidelijke vergelijking site

Duidelijke vergelijking site

Zeer behulpzame klantenservice

Lening moeten aanvragen voor een nieuwe auto, omdat ik zonder auto kwam te zitten. Moest dus eigenlijk met enige spoed, een aantal malen met de klantenservice moeten bellen, hebben mij keuring, vriendelijk en een zo snel konden, geholpen. Geen vraag en moeite was te veel!

Kon niet beter.

Snelle en accurate afhandeling. Telefonisch goed bereikbaar en vriendelijk en goed geholpen.

Heel goede service en begeleiding

Sven Alders van Becam heeft ons op een voortreffelijke manier door het hele proces geloodst. Alles tot in de puntjes geregeld. Chapeau

De communicatie verliep erg goed.

Ik was een beetje verbaasd hoeveel handelingen ik moest verrichtten om een lening te kunnen krijgen. Niet alleen Becam, maar ook de bank willen wel erg veel van je weten. Het is duidelijk dat ze zeker willen weten dat de lening terug betaald kan worden door de persoon die hem aanvraagt.

quickly and professionally

quickly and professionally

Goede en snelle service

We hebben via Becam onze lening over laten sluiten. dit ging zonder problemen. we hadden snel een offerte en de rest ging automatisch

Goede en duidelijk online proces

Zeer tevreden met de verwerking van mijn aanvraag Goede en snelle online afhandeling met prettige en kundige medewerkers

Goede ervaring

Snel geholpen

Goede, snelle service

Aanvraag gedaan wat erg duidelijk werd beschreven hoe ik dat moest doen. Ook werd ik goed op de hoogte gehouden en zelfs gebeld of alles goed verliep en dat er bijvoorbeeld nog iets open stond. Ik snapte iets niet maar het werd vriendelijk uitgelegd en binnen 1 week was alles geregeld. Top!

Erg klantvriendelijk en duidelijk

Zowel telefonisch als digitaal was alles duidelijk en snel.

Snel en behulpzaam

Dit is de tweede keer dat ik bij Becam geld leen. Je wordt snel geholpen en ze zoeken voor jou de beste rente.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.