Snel, accuraat en zorgvuldig handelen

Er wordt snel gereageerd op aanpassingen, binnen 3 dagen was alles geregeld, top!

GEWELDIG!!!

Alles is moeiteloos verlopen, de voorwaarden zijn goed, rente is laag, na uploaden van de documenten en opsturen van de aanvraag waren er geen problemen, alles is super snel afgewerkt en voordat ik het wist was alles al rond en de uitbetaling ook heel snel, binnen 48uur.

helder en snel

De gevraagde gegevens leveren kan snel door de digitale hulpmiddelen en ondersteuning. Ook telefonisch hulp vragen of chatten werkt goed. Ben tevreden

Geweldig geholpen. Vriendelijke medewerkers. Alles duidelijk via mail gestuurd en een paar belafspraken gehad

Vlotte afhandeling, duidelijke communicatie

Informatie wordt snel gedeeld, communicatie verliep soepel en snel, medewerkers prettig in omgang en proces was binnen een paar dagen gepiept.

Snel en duidelijk

Mijn ervaring is dat van alle offerte aanvragen die ik had lopen Becam de enige is die echt voor je aan het werk gaat. In mijn situatie had ik een stornering op mijn bankafschrift. Veel aanbieders wezen mij af zonder te vragen naar een reden of je de kans te geven jezelf te verklaren. Becam wel hierdoor werd duidelijk dat stornering geen waarde had en is mijn aanvraag goedgekeurd. Dit stukje inzet is schijnbaar niet vanzelfsprekend en daarom zou ik Becam aanbevelen.

zeer attent

biedt meer opties en kansen

Discreet en snel

Goed te woord gestaan door de helpdesk en met de chat

Servicegericht en klantvriendelijk

De chatfunctie ervaar ik als zeer positief evenals de klantvriendelijkheid.

Goede service snelle verwerking

Goede ervaring snelle terugkoppeling.

Goed !!!

Duurde even voordat alles doorgestuurd was ,maar dat lag ook aan mij , Had ook geen haast Verder alles heel duidelijk, netjes ,behulpzaam!!

Duidelijk en snel.

Goed en prettig.

Snelle en correcte afhandeling van mijn leningaanvraag.

Fijne website om in mijn Becam in te loggen,en makkelijk om documenten te uploaden. Klantenservice zeer vriendelijk en professioneel. Ben zeer tevreden met hun service

Duidelijk helder en snel

Hele fijne financiële dienstverlener, snel en naar alle verwachtingen geholpen

Snel en klantgericht

Snel en klantgericht

Geweldige service

Super snelle en goede service!

Netjes en correct.

Wel veel stukken nodig. Maar als alles groen staat aangevinkt. Gaat het snel.

geweldig

goeie ondersteuning

goed en duidelijk

erg netjes en snel geholpen

Met veel geduld geholpen met het gewenste resultaat

Goede hulp en zeer snelle reacties.

Alles ging snel en gemakkelijk.

Klantvriendelijk en duidelijk

Als zeer duidelijk en klantvriendelijk ervaren.

Snelle afhandeling.

Zeer snelle afhandeling. Alles was binnen een paar dagen geregeld. Info was overzichtelijk.

Snelle, correcte en zorgvuldige afhandeling

Snelle afhandeling, vriendelijke medewerkers, correct en zorgvuldig

Online gegevens ingevoerd en alles werd snel geregeld zelf een persoonlijk telefoon gesprek gehad waar het een en ander werd uitgelegd. Zeker de moeite waard om met becam in zee te gaan