eenvoudig en snel

Na het invullen van wat gegevens om er achter te komen hoeveel ik kon lenen, kreeg ik al binnen een half uur uitsluitsel dat het aangevraagde leenbedrag voorlopig was goedgekeurd. Het was een kwestie van de opgevraagde stukken uploaden en binnen een week had ik het gevraagde leenbedrag op mijn rekening. Ik ben goed geholpen door de medewerker van Becam en ik kreeg op al mijn vragen een duidelijk antwoord.

Netjes correct en vriendelijk behulpzaam

Zeer vriendelijk geholpen, ook tav bepaalde processen. Zeer geduldige medewerkers.

Goede, vriendelijke en geduldige uitleg

Had wat moeite met het uploaden van documenten en digitaal tekenen. Geduldig uitgelegd hoe ik het moest doen. Met dank aan Sven. De bank moet zijn goedkeuring nog geven, maar aan Becam zal het niet liggen. Dank voor de goede service.

Heel goed advies en service gekregen

Ik ben goed voorgelicht en goed advies,daardoor hebben wij besloten om met Becam in contact te komen.De zaak is goed en snel afgehandeld.

Vlotte service en zeer vriendelijk personeel

Zeer goed en alles goed geregeld

Zeer vriendelijk goede uitleg gegeven en snel geregeld. Mvg Jan vd Laan

Snel en keurig geregeld met goede mogelijkheden.

Geweldig. Snelle sevice, goede hulp, duidelijke uitleg. Zeer klantvriendelijke, geduldig personeel. Dus alleen complimenten.

Alles snel en duidelijk geregeld

Goed bedrijf. Alles was snel geregeld.

Uitstekende Service

De service was subliem. Werd erg met onze persoonlijke situatie mee gedacht. En erg netjes en duidelijk uitgelegd over het uploaden van documenten en vervolg documenten. Goeie bereikbaarheid via chat en via telefoon. Sven Alders verdiend opslag.

geen

Beste meneer Bek, Bedankt dat wij u ook nu weer van dienst mochten zijn. Fijn dat de rente omlaag kon.

Goed geholpen, goede en duidelijke communicatie

Direct en snel

Beste Jan, Hartelijk bedankt voor deze mooi beoordeling. Wij wensen u veel plezier van de nieuwe auto toe!

Prima, snel en goed geholpen

Ik ben snel en prima geholpen met het omzetten van mijn lening door de mensen bij Becam.

Beste Patricia, Hartelijk bedankt voor deze positieve reactie. Fijn dat wij u van dienst mochten zijn.

Snel, duidelijk, behulpzaam

Op aanvraag wordt snel gereageerd. Gegeven informatie is duidelijk Website met te leveren documenten is in het begin wat moeilijk te begrijpen, maar gaat later beter Bel afspraken zijn nuttig en worden vriendelijk gevoerd.

Beste meneer Walinga, Hartelijk bedankt voor uw reactie. Fijn dat het ook met de online omgeving gelukt is. U bent nooit te oud om iets nieuws te leren :) Wij wensen u veel plezier van uw camper. Dat u hier veel mooie reizen in mag beleven.

Snelle afhandeling

Beste Saida, Hartelijk bedank voor de snelle medewerking. Succes met de verbougwing!

Geweldig!!

Geweldig personeel. Heel goed geholpen

Beste Pieter, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het was ons een genoegen u van dienst te mogen zijn. Veel succes met uw verbouwing!

professioneel

Vriendelijk. Zakenkundig. Meedenkend.

Beste Eric, Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn dat we u weer van dienst mochten zijn, en dat de rente gehalveerd kon worden!

Heldere en duidelijke richtlijnen, uitstekende snelle terugkoppeling.

Zeer prettige en snelle zakelijke informatie. Hierdoor konden wij ook snel onze beslissing nemen. Contract makkelijk te Uploaden.

Beste Marcel, Hartelijk dank voor uw reactie. Het was nog even spannend, maar gelukkig, met wat extra inspanningen, konden wij u toch die vrijdag nog bevestiging geven. Wij wensen u veel plezier van de camper en wensen u nog veel mooie reizen toe!

Behulp vaardig bij vragen. Goede device en begeleiding. Zeer tevreden.

Beste Paul, Hartelijk bedankt voor de beoordeling. Wij wensen je veel plezier en veilige kilometers toe met de nieuwe auto.

Zeer goede service, fijne medewerkers!

Fijn bedrijf om mee samen te werken!

Beste Vera, Dank u wel! De prettige samenwerking was wederzijds. Succes met uw verbouwing!

Maar een woord perfect

Zeer goed geholpen

Beste Francois, Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn dat we u van dienst mochten zijn. Succes met de verbouwing!

Ik vond het contact heel erg goed met Becam

Persoonlijk heb ik een aantal malen contact gehad met Miranda en dit was erg prettig, iemand die wist waar het om ging. Bij anderen heb ik ook een goed contact gehad maar iedere keer moet je opnieuw je verhaal doen en uitleggen wat er aan de hand was dat onze bank erg moeilijk deed om een aflosnota te sturen dit heeft 12 dagen geduurd..

Beste Douwe, Hartelijk bedankt voor uw reactie. Ik zal uw complement overbrengen aan Miranda. Jammer dat het wat langer moest duren bij de oude bank, maar gelukkig konden we de aanvraag daarna snel voor u afronden. Wij wensen u veel plezier en veiliege kilometers van uw nieuwe auto.

vriendelijk behulpzaam personeel tijdens contacten

na uploaden documenten tbv aanvraag, veel vragen over transacties waarover makkelijk contact gelegd kon worden. in alle gevallen altijd zeer vriendelijk personeel aan de lijn gehad. aanpassingen werden snel uitgevoerd en pas na tevredenheid becam werd de aanvraag verstuurd naar de bank. daarna binnen een halve dag al geld op de rekening nog alvorens becam zelf dit had medegedeeld .

Beste Marc, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. Dat klopt, wij doen het voorwerk zo volledig mogelijk zodat de bank zo snel mogelijk akkoord kan geven. Fijn dat het in uw geval zo snel is gegaan. Succes met de verbouwing!

snelle duidelijke communicatie

Snelle duidelijke communicatie

Beste Jasper, Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling. De aanvraag verliep vlot. Wij hopen dat u veel plezier heeft van uw nieuwe auto.

Perfect en snel geholpen!

Heb goede ervaringen gehad met Becam je werd snel geholpen en de documenten worden snel verwerkt en het personeel weten waar ze het over hebben. Ik zou Becam zeker aanraden!

Beste Martijn, Hartelijk bedankt voor uw reactie. Fijn om te horen. Wij hopen dat het snel mooi weer mag worden en dat u kunt gaan genieten van de achtertuin.