goed,vriendelijk en snel geholpen

Too

Super snelle afhandeling in een week geregeld. Ondanks de kerst en oud en nieuw. En heel.goed op de hoogte gehouden door Becam top.

Service, klantvriendelijk en snel

Wij zijn door Becam zeer snel en klantvriendelijk geholpen. Ook een onverwachte verhoging kon nog met dezelfde gegevens worden gerealiseerd. Zeer nette service

Top geregeld!

Snel en deskundig

Snelle afhandeling!

Een goed bedrijf met veel geduld en vriendelijke personeel

Ben blij dat ik voor BECAM gekozen hébt, ik zal bij mijn kennissen ook BECAM gaan adviseren. Goed medewerkers en behulpzaam. Dankjewel BECAM.

Prettig

Fijn contact, snel geholpen. De mogelijkheid om extra af te lossen kostenloos is altijd handig. Ik beveel Becam aan.

Duidelijk en snelle reacties.

Duidelijk, goed bereikbaar,snelle reacties.

nette service

snelle en correcte service

Zeer klantvriendelijk

Ik vond de medewerkers zeer klantvriendelijk en snel handelen.

Makkelijk gebruik van de portal en snelle reactie

De portal werkt heel vriendelijk. Reactie op vragen is spoedig! Enige opmerking is dat een belafspraak gewoon wordt ingepland En dat geen afstemming plaatsvinden over de dag/tijdstip.

Goede service en communicatie

Goed geholpen door zeer vriendelijke medewerkers

Zeer goed en klant vriendelijk

Ik ben door bevat heel goed geholpen en bespaar nu 300 euro per maand

Snelle en prettige contact

Al mijn vragen werden snel beantwoord door een duidelijke uitleg!

Fantastische service

Vanaf het moment van aanvraag hebben de medewerkers van Becam telefonisch contact opgenomen met ons Alles even doorspreken en wat ze voor ons kunnen betekenen Van aanvraag tot akkoord heeft 5 dagen gezeten ( zat ook een weekend tussen ) Wij zijn ontzettend tevreden over de prettige manier van contact ( mail/telefoon of per chat ) Echt een aanrader!

Snelle en prettige communicatie,zowel telefonisch alsook schriftelijk

Klantvriendelijk personeel, goed geholpen. Luisteren goed naar de wens van de klant en doen ook zelf voorstellen, denken met je mee. Je wordt ook dagelijks op de hoogte gehouden van status aanvraag. Ook de website omgeving is overzichtelijk en gemakkelijk. Ben een tevreden klant.

Professionele begeleiding

Snelle afhandeling en je wordt zowel telefonisch als via de mail op de hoogte gehouden. Vriendelijke medewerkers. Een voorbeeld voor andere instellingen. We hebben het als zeer prettig en professioneel ervaren!

Ik vind een geweldige organisatie. Misschien wel iets snel geregeld. Ik kan wel tegen en ik vertrouw mijn zelf. Veder is realistisch en vertrouwen op klanten.

Duidelijke vragen en reacties

De vragen betreffende de diverse documenten waren duidelijk, soms verkeerd begrepen maar de reacties daarop waren weer doeltreffend. Ook het telefonisch contact was fijn.

ik ben heel goed geholpen

Goed geholpen

snel en correct

snelle reactie op aanvraag en duidelijke informatie Uploaden gegevens probleemloos

Zij hebben begrip voor een situatie en zoeken naar een oplossing die past!

Na de scheiding moest ik een lening en krediet oversluiten om mijn ex-partner uit de hoofdelijk aansprakelijkheid laten ontslaan. De lening en krediet verstrekkers, wilde in het geheel niet meewerken. Ondanks dat je alles netjes heb betaald en nog nooit een dag te laat bent geweest met betalen. Na het zoeken op het internet en de tv reclame van BECAM te hebben gezien. Ik heb met twijvels contact opgenomen met BECAM om eerst vragen te stellen over het gedrag van de andere verstrekkers. Ik heb hier keurig antwoord op gekregen. Een dag later heb ik nog eens gebeld om verder te vragen en mijn situatie verder uit te leggen. Van de dame die mij toen telefonisch te woord stond kreeg voorstel om mijn gegevens over te dragen aan hun en dan zou ik een vrijblijvend voorstel ontvangen. Dit heb ik gedaan, er is echt naar maatwerk gezocht en dat heb ik gekregen. Een keurige persoonlijke lening, met een nette rente. Ook een duidelijke uitleg en het is helder wat men rekent voor de dienstverlening, dit staat netjes op schrift waar je ook voor tekent. Alles is beoordeeld, eerst beoordeeld door de BECAM en daarna door de bank. De leningen zijn ingelost en gesloten. Ik wil alle medewerkers van BECAM die geholpen, bedanken.

Van vraag tot toekenning gaat snel. Van iedere stap wordt je geïnformeerd. Top geregeld.