Vriendelijk en goed en snel geholpen

Amazing service and support

Great service

Snelle feedbacken zeer behulpzaam

Snelle feedback en behulpzame medewerksters

uitsteken!!

Goed en snel

De precisie van het aanleveren documenten schiet te ver door

Goede service en meedenken in oplossingen

Zie hierboven

Prima service, prettige gesprekspartner en ze denken mee

Becam is een prima organisatie, denken mee en houden je goed op de hoogte, ook hun website is dik in orde en zeer overzichtelijk. Verder hanteren ze een eerlijk percentage aan rente. Kortom prima

Keurig netjes geholpen en gehoord

Was keurig netjes en snel

Uitstekend geholpen!

Ben zeer tevreden met dit bedrijf,klantvriendelijk en duidelijke informatie.

Top geregeld en goede communicatie

Kan alleen maar zeggen goed. Ook de communicatie snel en soepel. De extra service om de stukken via de post te doen ivm gebrek aan een printer was vliegensvlug geregeld.

kort en krachtig met een snel en goed resultaat

Prima en correcte afwikkeling

Er is altijd netjes en snel gereageerd. Het is prettig dat er soms zelfs in de avond gereageerd wordt door Becam. Het online dashboard werkt goed. Alles is rondgekomen en zal bij gelegenheid zeker een positieve indruk over Becam achterlaten. Succes verder.

Vriendelijke medewerkers die weten hoe ze klanten moeten behandelen

Ik heb een hele goede ervaring, alles was snel geregeld en ik ben dan ook een tevreden klant. Ik zal Becam ook bij iedereen aanraden die een lening overweegt te nemen.

Prima contact gehad

Goede uitleg alles duidelijk besproken, ik heb zoveel gebeld alle medewerkers stonden mij altijd vriendelijk te woord niets was teveel heel fijn.

In een woord geweldig!

De manier en zienswijze, waarop ik als klant ben behandeld spreekt mij heel erg aan. Er wordt mee gedacht met de klant, wat zijn de mogelijkheden en wat zijn de oplossingen. Laten we zeggen een plan B. Ook de telefonische kontakten waren transparant en duidelijk, je weet waar je aan toe bent. Klant staat centraal. Een dikke 10 voor Marco Reinhardt, hoe hij de offerte heeft opgepakt en uiteindelijk een goed resultaat voor ons er uit kwam. Zoals hij zelf zei; "het is wat puzzelen, maar er is resultaat". En daar gaat het uiteindelijk om. Chapeau voor Marco Reinhardt. TOP!

Overal heb ik een goede ervaring.

Beste heer/mevrouw, Opmerking over jullie digitaal systeem. Zouden jullie mogelijk willen maken om die door aanvrager geupload documenten door de aanvrager weer gecheckt kunnen worden. Volgens mij is deze na het goekeuren niet meer beschikbaar namelijk (volgens mij). Dank u wel en groet, Tes.

Op zich een hele vlotte afhandeling, alleen vind ik dat de stukken die je moet opsturen wel duidelijker beschreven mogen worden en ook dat ze niet ineens nog een paar dingen er tussen zetten die eerst niet gevraagd werden. En gewoon standaard 3 loonstrookjes vragen en niet omdat je ORT krijgt.

Fijne, vriendelijke service.

Mijn ervaring is dat je heel vriendelijk geholpen wordt. Hele snelle service en alles online. Geen papier winkel via de post.

Correcte en duidelijke medewerkers

De medewerkers zijn duidelijk en vriendelijk. Snelle service.

Makkelijk, toegankelijk, helder en snel

De aanvraag is zeer soepel en helder verlopen. Contact leggen was zeer eenvoudig en de uitleg werd duidelijk gegeven. De doorlooptijd was opvallend snel te noemen.

Beste Walter, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en veel veilige kilometers toe met uw nieuwe auto!

Goed en duidelijk

Goed en duidelijk

Beste Reyer, Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling!

Goede en snelle service

Na mijn offerte aanvraag is alles snel gegaan. De communicatie verliep prima en het online opladen van de benodigde gegevens was eenvoudig. Het telefonisch contact was vriendelijk en to the point.

Beste Paul, Fijn om te horen dat het helemaal naar wens is verlopen voor u! Bedankt voor deze mooie beoordeling.

Aanvraag gedaan binnen paar dagen was het rond

Beste Thomas, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling. Succes met de verbouwing!

uitstekend geholpen

Ik ben uitstekend geholpen door de medewerkers die mij raad en daad bij gestaan hebben tijdens mijn aanvraag

Beste Stef, Hartelijk bedankt dat u weer voor ons gekozen heeft! Wij wensen u veel plezier en veilige kilometers met de nieuwe auto.

snel en professioneel

Prima voorwaarden, snelle beoordeling en professionele begeleiding. Ik ben bijzonder tevreden!

Beste Yolanda, Fijn om te horen dat het allemaal naar tevredenheid is verlopen. Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling!