Prima dienstverlening.

Deskundige professionals. Snelle en adequate reacties. Uitstekend advies en hulp.

Duidelijk, transparant en goeie service

Duidelijk, transparant en goeie service. Persoonlijk contact staat voorop en duidelijkheid en transparantie hierbij centraal.

Perfect geholpen

Waar we bij de ene bank nee te horen kregen ging Becam voor ons verder kijken en lukte het uiteindelijk wel.

Naar wens

Snelle terugkoppeling van alle informatie

Van aanvraag tot aan uitbetaling 100 punten

Duidelijke communicatie en een snelle afhandeling. Ik ben van mening dat het niet anders zou moeten zijn en heb om die reden geen op of aanmerking in de werkwijze van Becam.

Uitstekend, zeer naar tevredenheid, snel en doeltreeffend!

Zie hierboven!

Super communicatie en zeer duidelijke antwoorden

Snel en vakkundige antwoorden wanneer er vragen waren van beide zijde.

Zeer service gericht

Aardige en meedenkende medewerkers Goede uitleg en snelle afhandeling

Duidelijk, snel en behulpzaam

De adviseur die ons heeft geholpen was duidelijk, snel en behulpzaam. De stukken werden snel verwerkt en waar nodig kregen we uitleg.

Correct, deskundig en snel !

Ik ben deskundig en snel geholpen! Van aanvraag tot afhandeling was het proces helder en duidelijk. Ik ben aangenaam verrast.

Fijne mensen, met goede informatie

Zaken worden snel afgehandeld, goede service.

Prima geregeld

Snel allemaal voor elkaar. Duidelijk. Medewerkers vriendelijk en goed bereikbaar

Prettig en vakkundig

Het eerste contact via de telefoon was al gelijk prettig. De medewerkster dacht mee en gaf mij goede informatie. Verder ging het contact alleen per email en ook dit liep zoals verwacht. Enkel minpuntje in het gehele traject was het vele uploaden van documenten, maar uiteindelijk bleek dit de juiste handelswijze om de lening door te laten gaan. Kortom: prettig, vakkundig contact wat resulteerde in het doorgaan van de gevraagde lening.

Een dikke 10 waard

Heel prettig contact. Zeer professioneel en uiterst klantvriendelijk. Daarnaast zeer snelle afhandeling.

Voortreffelijk en snel geholpen

Het contact was goed. De medewerking ging zeer voorspoedig. Alles is snel en correct verlopen

Goed meedenken en oplossingen zoeken

Goed geholpen en duidelijk traject

Goed geholpen door Sven Alders. Ook de website is duidelijk en snel.

Snelle en goede service. Lastige manier van digitaal alles uploaden.

Positief. Ingewikkeld invullen.

Goed en duidelijk communicatie en snel

Fijne gesprek aan de telefoon en duidelijke mail conversatie

We zijn goed geholpen ondanks Corona tijd en vakantie tijd, goed advies gekregen ook

Snel duidelijk !

snel duidelijk en vlot. goede informatie.

Vriendelijk en duidelijk geholpen

Medewerker heeft duidelijke instructies gegeven ook via mijn omgeving en was erg vriendelijk

Jullie hebben je best gedaan om ons leken goed te helpen. Dank je wel.

steeds bereid om te helpen geweldig

Snelle vriendelijke communicatie Zeer tevreden

uitstekend, echter 1 kanttekening die jullie veel klanten kost:

het is te onduidelijk WAT geupload dient te worden in de online omgeving. Voorbeeld: een offerte staat klaar, maar er moet "geklikt" worden door een proces van bijbehorende kredietvragen. Dit moet veel duidelijker aangegeven worden. Bijv: "dit formulier moet u NIET printen, u moet hierheen om online met digid door uw offerte heen te klikken" (en als iemand dat NIET wil....dan laat u weten " u heeft gekozen NIET via digid IDIN de offerte af te ronden....klik nu hier om de offerte te downloaden, printen en scant u deze daarna)