Teleurstellend voor mijn situatie.........

Mijn afwijkende woonsituatie met al ruim 13 jaar een kleine onderneming biedt geen mogelijkheid tot juiste invulling der vragen. Derhalve ontvang je binnen 1 seconde na het versturen van je formulier een directe afwijzing. Er is geen mogelijkheid met de in te vullen flowchart voor maatwerk. Wel keurig de volgende dag gebeld door een alleraardigste dame en een goede uitleg gekregen over het hoe en waarom. Je blijft als kleine zelfstandige een soort 'melaatse' besmetting voor de regels binnen Nederland BV, welke niet in het gestelde profiel der banken past. Benieuwd hoe de financierders tegemoet gaan komen aan de steeds groeiende groep die andere (woon)wensen hebben. Ook aangegeven dat je het telefoonnummer moet zoeken op de site en dat een afwijzing per mail beter de volgende dag, voorzien van een onderbouwing, verstuurd kan worden. Komt wat meer 'menselijker' over.

Goede communicatie

Snel en goed geholpen en waardeer het kennis en duidelijkheid van het adviseur. Klantvriendelijkheid /communicatie was zeer goed.

Goed heel tevreden

In het begin een beetje moeizaam maar dat is niet jullie schuld ,alles is goedgekomen en dat dankzij jullie inzet ,daarvoor onze dank

Gewoon een betrouwbare bank

Bij een aanvraag voor een PL zeer snelle afhandeling van de aanvraag.

Zeer duidelijk en snel.

Zeer snel geregeld allemaal en heel duidelijk en helder.

Super easy, fast and reliable

You can trust Becam, thank you.

Gewoon goed

Het gaat allemaal vrij soepel alleen dat online info opsturen vind ik onhandig omdat alles in aparte kolommen staat. Vond het erg onduidelijk wat je moest opsturen als ze om de offerte vroegen. Je kan beter alles wat je toegestuurd krijgt ook weer getekend terug sturen met aanvulling.

Snel en accuraat.

snel en accuraat.

Behulpzaam

De aanvraag gaat in veel verschillende mailtjes, niet alles wordt in een keer gevraagd wat er nodig is, dus alles bij elkaar genomen duurt een aanvraag best wel lang Verder aardige mensen aan de telefoon nemen alle tijd en leggen alles duidelijk uit. Nogmaals bedankt voor de service.

uitstekend geholpen

Goede service, verschillende malen gebeld, iedere keer even aardig en behulpzaam

Snel en accuraat

Snelle afhandeling, vriendelijke behandeling.

Streng maar rechtvaardig

Helaas lening nodig maar professionele begeleiding en geduldige begripvolle hulp van de heer en mevrouw die mijn aanvraag hanteren maakte mijn gene minder erg.

Goed en na akkoord snel je geld.

Prima geregeld

Alles prima

Alles netjes geupload binnen 2 dagen het geld al.

Prima service ontvangen van medewerkers van Becam

Op mijn vragen ontving ik steeds prima reacties. Goede bemiddeling van de medewerkers van Becam. Zou ik zeker aanbevelen bij andere personen die een PL willen afsluiten.

Uiteindelijk gelukt

Voor iemand op leeftijd best pittig Met uploaden en downloaden is het niet echt Makkelijk om het te doen

Prima geregeld

Becam heeft de aanvraag prima geregeld, contact opgenomen wanneer dit nodig was maar niet opdringerig oid.

Deskundig en goed en persoonlijk geholpen

Deskundig en goed en persoonlijk geholpen

Zeer snel

Oversluiten lening aangevraagd. Binnen paar dagen was alles rond. Online documenten aanleveren gaat prima

Prima service en uitleg

Zeer goede en snelle afhandeling, ook telefonisch goede uitleg bij vragen.

Zeer behulpzaam!

Werden veel documenten gevraagd maar klantenservice helpt hier goed mee en is ook bereid mee te denken. Super fijn contact.

Klant en servicegericht. Correcte manier van te woord staan en heldere communicatie.

De inhoudelijke kennis van zaken is goed. Vragen op de chat worden snel opgepakt en op een informele maar correctie manier behandeld. De snelheid van schakelen is goed en de documenten zijn begrijpelijk opgesteld. Het digitale systeem werkt handig en waar nodig komt er ook nog een telefoontje achteraan. Verder vind ik het positief dat er bij meerdere aanbieders een offerte word opgevraagd zodat er ook keuze is.

Netjes geholpen

Netjes geholpen.

Goed geholpen

Deze keer duurde het wat langer omdat ze meer gegevens nodig hadden. de eerste 3 dagen ging vlot werd er 2x per dag na gekeken de volgende dagen was dat nog maar 1x en dan zit je steeds te kijken of er al wat mee gedaan is.