Positief

instructies over de aan te leveren documenten kunnen iets duidelijker (voor en achterzijde ID) Aangezien AAB niet de juiste gegevens kon leveren ook niet on line, duurde e.e.a. wat langer. (wordt misschien anders na de overname door Paribas:) sic!)

Beste meneer Bugter, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Zeker gezien uw achtergrond hechten wij daar waarden aan. We zullen de tip m.b.t. het legitimatiebewijs meenemen. Op de gegevensaanlevering van de ABN hebben wij ook geen invloed. Hopenlijk wordt dat beter inderdaad. Mooi om te lezen dat u gaat verduurzamen. Hopenlijk heeft dit naast een positieve invloed op het milieu ook een positieve invloed op uw maandlasten. Team klantenservice Becam

Prima service, lekker vlot gegaan!

Prima service, lekker vlot gegaan!

Beste Bauke, Hartelijk bedankt voor het door u gestelde vertrouwen. Fijn dat we u van dienst mochten zijn. Team klantenservice Becam

Top geregeld

Goeie medewerkers die jou de aanvraag soepel doorlopen.

Beste Anoniem, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij wensen u veel plezier van de nieuwe auto. Team klantenservice Becam

Checken je financiële situatie goed en als dat goed is dan wordt alles snel verwerkt.

Checken je financiële situatie goed en als dat goed is wordt alles snel verwerkt. Binnen 24 uur stond het bedrag op mijn rekening. Ook telefonisch en per mail vlotte reactie.

Beste mevrouw Carolien, Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. De banken moeten inderdaad uw financiele situatie kennen om een verantwoord krediet te kunnen verstrekken, dit zijn zij wettelijk verplicht. Wij wensen u succes met de verbouwing en vooral veel plezier van het eindresultaat. Team klantenservice Becam.

uitstekend

Snelle en correcte afwikkeling van mijn aanvraag.

Beste Jan, Hartelijk bedankt voor het door u gestelde vertrouwen. Fijn dat wij u van dienst mochten zijn bij uw aanvraag. Team klantenservice Becam

zeer goed service gericht

Ben zeer tevreden over de service die ze verlenen tijdens de aanvraag

Beste meneer Landheer, Hartelijk bedankt voor het door u gestelde vertrouwen in onze dienstverlening. Fijn dat we u van dienst mochten zijn met het samen voegen van de openstaande kredieten. Team klantenservice Becam?

SUPER

Snel, goede uitleg, goede begeleiding Vragen via chat mogelijk. Geen direct antwoord? Sturen ze een reactie via mail. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Ideaal dat je zelf ook dingen in kan zien in de portal. Heel goed te spreken.

Beste Jacob, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling! Jammer te lezen dat de lening nodig was gezien de schade aan de auto en het onlangs beeindigen van de all risk verzekering. Fijn dat we u hiermee van dienst mochten zijn. We hopen dat het nu klaar is met de pech met de auto en u er nog heel lang van mag genieten. Team klantenservice Becam.

accuraat en snelle en vriendelijke afhandeling

Vanaf de aanvraag tot de toewijzing van mijn lening werd er snel teruggekoppeld, via mail of telefoon. Het was helder wat er van mij nodig was, wat er nog miste en of onderdelen rond de aanvraag al akkoord waren of niet en wat er nog nodig was.

Beste mevrouw Dreier Gilgoor, Hartelijk bedankt voor uw vertrouwen dat wij u nogmaals van dienst mochten zijn. Hopenlijk kan de auto er na het onderhoud weer een tijd tegenaan. Wij wensen u alvast een hele fijne vakantie toe! Team klantenservice Becam

Uitstekend!

Waar ik bij veel geldschieters niet in aanmerking ben gekomen door mijn Crypto.com CC, is dat bij Becam wel het geval geweest. Enorm blij met de snelheid en klantvriendelijkheid. (binnen een week had ik het geld op mijn rekening staan).

Beste Tom, Hartelijk bedankt voor deze positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van de nieuwe auto! Team klantenservice Becam

Perfect geholpen

Echt perfect geholpen, héle aardige personen die wel van zaken weten. Meedenken en regelen. Top

Beste Diar, Hartelijk bedankt dat u weer opnieuw voor ons heeft gekozen! Wij wensen u veel plezier en veel veilige kilomters van de nieuwe auto. Team klantenservice Becam

Goed geholpen

Goed contact informeer mij hoe ik ervoor staat

Beste Nathalie, Hartelijk bedankt voor deze positieve beoordeling. Wij wensen u succes met de verbouwing en wensen u veel plezier van het eindresultaat. Team klantenservice Becam

Dankbaar

Ben zeer goed geholpen, was een reddingsboei in deze tijd voor mij!

Beste R, Gefeliciteerd met het verkrijgen van uw vaste contract. Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. Ook bedankt voor het vertrouwen dat u opnieuw voor onze dienstverlening heeft gekozen. Team klantenservice Becam

Prima service!

Prima service!

Beste meneer de Jonge, Hartelijk bedankt dat u weer opnieuw voor onze dienstverlening heeft gekozen. Wij wensen u succes met de verbouwing en veel plezier van het eindresultaat. Team klantenservice Becam

Uitstekend!

Fijne contact gehad de medewerkers staan je goed te woord en uploaden van documenten gaat gemakkelijk. Snel en vlot alles geregeld! Dikke pluim!

Beste Omer, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij wensen u succes met de woningverbetering en veel plezier van het eindresultaat. Wij wensen u ook veel plezier van de nieuwe auto. Team klantenservice Becam

Geweldig snelle, vriendelijke service!

Geweldige service door vriendelijk en deskundige medewerkers. De chatoptie is perfect, ik heb nogal wat vragen die direct wordem beantwoordt. Korte wachttijd en persoonlijk contact. Snelle verwerking van op te sturen documenten, daarnaast een snelle uitbetaling. Wij zijn dik tevreden! Complimenten!

Beste Latoya, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij zijn heel blij met uw complimenten. Veel succes met uw studie de komende tijd! Team klantenservice Becam

Dik tevreden.

Ik ben super tevreden met jullie. Ondanks ik weinig ervaring heb, hebben jullie heel veel geduld met mij en geven mij het juiste advies waar nodig is. Dank jullie wel, met tranen in mijn ogen van blijdschap kan ik binnenkort eindelijk om een ander auto. Heel veel bedankt voor alles , voor jullie advies steun en geduld.

Beste mevrouw Soerohardjo, Hartelijk bedankt voor uw mooie reactie. Wat fijn dat wij u hierbij mochten helpen! Wij wensen u heel veel plezier van de nieuwe auto en nog veel veilige kilometers toegewenst. Team klantenservice Becam

uitstekend

goed geholpen, vriendelijk personeel

Beste K, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel geluk in uw nieuwe woning. Succes met de verbouwing hiervan. Team klantenservice Becam

Toppie

Goede service en uitleg

Beste meneer Wolfsen, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel succes met de verbouwing en veel plezier van het eindresultaat. Team klantenservice Becam

Zeer goed geholpen

ze hebben mijn zeer goed geholpen met mijn lening. Nemen echt de tijd voor u goed duidelijke contact per telefoon Dank u wel

Beste Gerard, Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u veel plezier van de kleine verbouwing en de nieuwe inboedel. Team klantenservice Becam

Duidelijk en kort aansluitend

Ze zijn heel duidelijk en direct, ze praten er niet omheen en nemen snel contact op met je als er iets onduidelijk is.

Beste Stef, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van de nieuwe auto. Veel veilige kilometers toegewenst! Team klantenserverice Becam

Ze hebben mij op de hoogte gebracht van goedkopere leningen. Als intermediar is dat een belangrijke eigenschap voor hun klanten. Daardoor kon ik mijn lopende lening overzetten en hebben ze mij daar uitstekend meegeholpen. Dankuwel Becam.

Beste Ferry, Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij denken graag met u mee, We willen graag het beste voor u. Fijn dat wij u mochten helpen besparen op uw te dure lening. Team klantenservice Becam

Top geregeld

Ik ben erg goed en vriendelijk beantwoordt

Tevreden maar had beter gekund.

Het steeds opnieuw moeten aanleveren van stukken maakt dat de aanvraag lang duurt. Zorg dat de vraag om stukken in 1 keer compleet is. Dat voorkomt veel frustratie.

Goed geholpen

Netjes en vriendelijk

Vlot en professioneel.

Goed geholpen, mede door Tjalling Heeringa. Het uploaden van de documenten moest een aantal keer herhaald worden, maar de beoordeling ging vlot en de terugkoppeling snel. Gemakkelijk om in te loggen en te downloaden, ook van smartphone. Wij zijn heel blij met de service en het resultaat.