Snel en makkelijk

Slechts 1 telefoontje was voldoende voor het verkrijgen van mijn lening. De afhandeling en uit teling ging op dezelfde dag. Heel snel.

Supergoed en snel

Aardige medewerker goed contact en prima via een beveiligde omgeving alles regelen.

zeer snelle en correcte afhandeling

Alles was binnen 24 uur geregeld. Ook het plaatsen van de documenten en het tekenen van de documenten was goed geregeld. Ook werd ik zeer goed op de hoogte van de status van de aanvraag. Al met al voor herhaling vatbaar

Snel en duidelijk!!

Gewoon goede snelle service.

Werken snel

Makkelijk online een lening aanvragen

Het was makkelijk om een lening aan te vragen. Wel vind ik dat er wel ontzettend veel privé gegevens worden gevraagd.

Klantvriendelijk en prima geregeld

Zeer bekwame medewerkers die je op een vriendelijke en professionele manier begeleiden met het verkrijgen van een lening . Ze doen hun uiterste best om het proces wat een financiering betreft zo goed en zo snel mogelijk te laten verlopen .

Prima geregeld

Je wordt op een professionele, vriendelijke manier geholpen om het proces van een financiering te doorlopen.

Na het nogmaals wijzigen van mijn financiering, hebben de mensen weer prima hun best gedaan en is alles net als voorgaande keren snel geregeld.

Vriendelijk, snel, en daadkrachtig.

Zeer goede ervaring, wij vroegen donderdag een lening aan en vrijdag was alles geregeld. Communicatie is perfect.

Ik vond het een prettige ervaring

Beste Patrick, Bedankt voor uw vertrouwen in ons. Fijn dat wij u van dienst mochten zijn bij het oversluiten en samen voegen van de duurdere leningen.

Goede en snelle afhandeling

Vrijdag aangevraagd en op woensdag was alles geregeld. Goede en snelle afhandeling en zeer netjes te woord gestaan

Beste Chantal, Hartelijk bedankt voor deze positieve beoordeling. Fijn dat wij u weer van dienst mochten zijn!

Zeer goed bedrijf

Goede ervaringen

Beste Ru, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe motor, wij hopen dat u hier nog een hoop mooie touren mee mag beleven.

Met Becam ben ik zeer en zeer tevreden

Medewerkers van Becam hebben mij zo goed geholpen, waren snel, hielden mij op de hoogte, legde mij alles heel goed en duidelijk uit, ik ben zeer en zeer tevreden.

Beste mevrouw Felter, Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u weer voor ons heeft gekozen. Wij wensen u veel succes met uw rijlessen, en de laatste verbeteringen aan de woning. Veel plezier van de opgeknapte badkamer!

Super goed

Zeer goed geholpen kan iedereen aanbevelen

Beste Muhammed, Bedankt voor het vertrouwen dat u voor ons heeft gekozen. Fijn te horen dat u zo te vrede bent.

Behulpzaam, meedenken, snel!

Ontzettend fijne club! Fijne medewerkers die met je meedenken. Geen gedoe, geen kleine lettertjes.

Beste Marie, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling, fijn dat u weer voor ons gekozen heeft! Succes met het laatste deel van de verbouwing.

Snel en makkelijk

Snel en makkelijk. Goed behandeld als klant.

Beste D, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wij doen ons best om het traject zo eenvoudig mogelijk te maken. Zo eenvoudig dat het ook mogelijk is om de aanvraag te doen terwijl je op zee zit. Veel succes met de verbouwing!

Verliep soepel

Het contact ging zowel via de mail als telefonisch soepel. Er werd steeds snel gereageerd. Ik ben erg tevreden!

Beste Carin, Hartelijk bedankt voor uw mooie reactie. De aanvraag heeft in totaal 4 werkdagen in beslag genomen. Dat lukt inderdaad als de aanvraag soepel verloopt en mooi doorstroomt. Wij wensen u succes met de verbouwing.

Loop van zeker is mij prima bevallen

Persoonlijk vind ik het belangrijk dat de klantenservice op hoog niveau is, en dat heb ik als prettig ervaren bbij becam

Beste Jayson, Hartelijk bedankt voor het vertrouwen dat u nogmaals voor onze dienstverlening heeft gekozen. Bedankt voor uw compliment over onze klantenservice, wij doen ons best :) Succes met de verbouwing!

plezierige contact en goede informatie door becam medewerkers

prettige samenwerking en contact met de adviseurs.

Beste Gert, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. Ook complimenten aan uzelf. Wij werken op basis van execution only. We verstrekken dus geen advies (u kunt de lening ook kosteloos afsluiten, zonder advieskosten). We geven u alle informatie zodat u zelf kunt beoordelen wat het beste past binnen uw financiële situatie. Wij wensen u heel veel plezier van uw nieuwe woning.

prima!

mijn ervaring met becam was snel, efficient en prettig. superduidelijke uitleg

Beste mevrouw van der Vliet, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Hopelijk hoeft u weinig gebruik te maken van de buffer en mogen we snel weer volledig allemaal genieten van de horeca.

Grote klantvriendelijkheid en efficiënt

We hebben ten eerste grote klantvriendelijkheid ervaren. Dit uitte zich oa in snel reageren op vragen. Hierdoor is er efficiënt gehandeld en in korte tijd alles snel geregeld.

Transparant, snelle terugkoppeling, tot nu toe een safe gevoel!!l

Zie bovenstaande zin!

Beste meneer van Raaij, We zullen zorgen dat u dit gevoel blijft behouden ook gedurende de looptijd van de lening. Hartelijk bedankt voor deze positieve beoordeling. Wij wensen u succes met de woningverbetering.

Vlot, duidelijk

Fijne medewerkers

Beste C, Hartelijk bedankt dat u opnieuw voor ons gekozen heeft! Succes met de verbouwing, het eindresultaat wordt vast prachtig.

Geweldige service

Vanaf het begin geweldige service en heel vriendelijke medewerkers goede communicatie.

Beste Jaap, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij wensen u veel plezier van de nieuwe auto. Voor mevrouw, geniet van uw pensioen!