Tijden de hele procedure duidelijk contact

Fijne communicatie en duidelijk aangegeven wat er van mij verlangt werd. Alles is digitaal en dat heb ik als zeer prettig ervaren!

Beste Robin, Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u veel succes met het verduurzamen van uw woning. Wij hopen dat u er warmpjes bijzit van de winter. Team klantenservice Becam

Super netjes alles geregeld

Beste mevrouw Coolen en meneer Chappin, Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe auto en veel veilige kilometers. Team klantenservice Becam

Goede service online

Becam heeft mij goede service verleend bij het afsluiten van een lening. Communicatie via mails (update) en in mijn omgeving verliep erg soepel. Het uploaden van documenten e.d. ook.

Beste Herman, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. Wat zal uw huis er straks weer knap bijstaan! Wij wensen u er veel plezier van. Team klantenservice Becam.

Vriendelijke snel

Hele fijne goede ervaring snel geregeld en vriendelijk begeleiding

Beste Lisa, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij wensen u heel veel succes met de verbouwing en heel veel plezier van het eindresultaat. Team klantenservice Becam

Helder en snel

Communicatie is duidelijk en snel. Je weet meteen waar je aan toe bent. Enig lastige deel zijn de elektronische handtekeningen. Uiteindelijk heb ik contracten maar gescand.

Beste Wiebe, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. U ging erg vlot en soepel door de aanvraag heen. Nog voor wij telefonisch ondersteuning konden aanbieden had u het al opgelost. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe auto. Team klantenservice Becam

Goede service!!

We zijn goed geholpen.Duidelijk advies en goed voorgelicht. We zouden het iedereen aanraden!!

Beste Geert, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij wensen u veel succes met de verbouwing en veel plezier van het eindresultaat. Team klantenservice Becam

Goed geregeld!

Alles was zo geregeld. Duidelijke website, fijn contact via de chat functie. Goede communicatie via mail en telefoon.

Beste J, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij wensen u veel succes met de verbouwing en veel plezier van het eindresultaat. Team klantenservice Becam

Snel en duidelijk

Beste meneer van der Weijden, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn dat wij u mochten helpen met het samenvoegen van uw leningen. Hopelijk levert het u meer overzicht en een lagere rente op. Team klantenservice Becam

Fijne service

Heel vriendelijk en goed geholpen. Super bedankt

Beste Erik, Heel graag gedaan, u hartelijk bedankt dat u voor onze dienstverlening heeft gekozen! Wij wensen mevrouw veel succes met het halen van uw rijbewijs. En heel veel plezier gewenst op de vakantie met de kinderen, dat komt vast wel goed. Team klantenservice Becam

Snel en vriendelijk

Snel geregeld en behulpzaam

Beste Ingrid, Hartelijk bedankt voor het vertrouwen dat u in ons heeft gesteld. Fijn om te lezen dat het traject naar wens is verlopen. Team klantenservice Becam

erg vlot geholpen

snel en vlot geholpen

Beste mevrouw de Boer, Hartelijk bedankt voor het door u gestelde vertrouwen. Wij wensen uw dochter heel veel geluk toe in haar nieuwe woning. Team klantenservice Becam

Soepele aanvraagprocedure

Het aanvraagformulier is duidelijk en makkelijk in gebruik. Bij vragen vanuit het bedrijf is dit duidelijk te zien in het formulier, en bij uitgebreidere vragen wordt er gebeld om verduidelijking. Algeheel snel, soepel en zeer klantvriendelijk!

Beste Joey, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat het traject zo goed ervaren is. Veel succes met de studie. Er is denk ik geen mooiere inverstering dan te investeren in jezelf. Team klantenservice Becam

Prima bedrijf snelle service

Snelle en vriendelijke service

Beste Tom, Hartelijk bedankt dat u opnieuw voor onze dienstverlening heeft gekozen. Wij wensen u nog vele mooie avonturen toe in de nieuwe caravan. Team klantenservie Becam

Had snel geld nodig voor mijn woning. Direct een aanvraag ingediend via Becam. Na controle kreeg ik zeer snel te horen dat de lening was goedgekeurd en binnen een par dagen stond het geld op mijn rekening. Echt goede service!

Beste meneer Koolen, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn dat wij u weer van dienst mochten zijn. Succes met de verbouwing in de woning en veel plezier van het eindresultaat. Team klantenservice Becam

Uitstekend kwalitatieve dienstverlening

Waar alle ander banken en financiële instellingen hebben gefaald, daar heb Becam het kunnen regelen. Ik ben heel tevreden.

Beste Gerhard, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij houden wel van een uitdaging! Veel succes met de verbouwing en veel plezier van het eindresultaat. Team klantenservice Becam.

Korte lijnen. redelijke snelheid. Aanleveren stukken wordt goed uitgelegd en ondersteund maar vraagt wel specifieke kennis, vaardigheden en middelen waardoor het niet voor iedereen even eenvoudig is. Online alles kunnen regelen is prettig.

Beste Herman, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling. Wij bieden onze diensten aan op basis van Execution Only. We denken dat onze doelgroep de aanvraag van de lening prima zelf kan doen met wat ondersteuning vanuit ons. Voordeel voor u is dat u geen hoge advieskosten hoeft te betalen. U krijgt via ons hetzelfde rentepercentage aangeboden als wanneer u rechtstreeks bij de bank de financiering afsluit. In dat opzicht is onze dienstverlening voor u kosteloos. Team klantenservice Becam

Vriendelijk en duidelijk

Vriendelijke service

Beste Danielle, Bedankt voor deze positieve beoordeling. Succes met verbouwen en veel plezier vanhet eindresultaat. Team klantenservice Becam

Super goed en deskundig geholpen

Dit was voor mij mijn 2e ervaring met Becam. Alle 2 de keren werd ik zeer goed geholpen met het juiste resultaat.

Beste Andre, Hartelijk bedankt dat u nogmaals voor onze dienstverlening heeft gekozen! Hopelijk is het niet meer nodig, maar indien dat toch het geval is dan staan wij graag weer voor u klaar. Team klantenservice Becam

Accuraat en betrouwbaar

Snelle en zorgvuldige afhandeling van de aanvraag.

Beste Jan, Hartelijk bedankt voor de prettige samenwerking. Door uw adequate handelen konden we uw aanvraag binnen 4 werkdagen al helemaal afronen. Wij wensen u alvast heel veel geluk in uw nieuwe woning. Team klantenservice Becam

Alles snel en duidelijk geregeld

De offerte was net iets anders dan de berekening die je bij de aanvraag invult. Bij die berekening was de rente percentage 4,5 %. Bij de offerte 5,1 %. Je ziet wel of je in aanmerking komt voor een lening. Ze geven wel duidelijk aan dat je dan een offerte krijgt die je dan kan bekijken en vervolgens kunt aanvragen als je die dan wilt. Je komt dan in je eigen Becam omgeving waar je alles regelt. De chat is ook enorm handig als je iets wilt weten, met wat ze bedoelen of als je vragen hebt. Het kan zijn dat je even in de wacht komt maar zelfs dan gaat het nog best snel. Ik heb hooguit niet meer dan 4 min moeten wachten als de langste wacht tijd. Misschien kan Becam de informatie die ze willen, heel af en toe wat duidelijker maken. Verder geen negatieve ervaringen of opmerkingen. Duidelijk, snel en staan klaar om je altijd snel te helpen. Top

Beste Jos, Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij geven inderdaad de vanaf rentes weer. Helaas passen niet alle aanvragen die we ontvangen ook binnen de acceptatievoorwaarden van die lening. Dan kijken we graag verder naar andere mogelijkheden. Bedankt voor de tip over de communicatie. Wij zijn ons ervan bewust dat een leningaanvraag voor ons dagelijksekost en dat is het voor u gelukkig niet. Wij proberen alles zo duidelijkmogelijk te communiseren. We zullen hier zeker bij stil blijven staan of we hierin kunnen verbeteren. Fijn dat we u mochten helpen met het oversluiten van uw bestaande leningen. Bedankt voor het vertrouwen dat u in ons heeft gehad! Team klantenservice Becam

Duidelijke en makkelijk in te vullen site. In de chat zeer vriendelijke mensen die je bij hulp ondersteunen. Zeer snelle reacties. Duidelijke offerte en een snelle uitbetaling. Ik raad iedereen aan om naar Becam te gaan.

Beste Jan, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij wensen u succes bij de verbouwing en veel plezier van het eindresultaat. Team klantenservice Becam

prima duidelijk overzichtelijk

goede website, snelle reactie, goede communicatie en goed eindproduct

Beste meneer van Torenburg, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn om te horen dat alles zo goed is verlopen. U ging erg soepel en snel door het traject heen. Team klantenservice Becam

Wat een prettig bedrijf!

Mijn ervaring met dit bedrijf is geweldig! Snelle reacties en goede adviezen via hun chatbox en desgewenst met een telefoontje in het buitenland. De manier waarop men verder gegevens opvraagt en verwerkt is heel makkelijk. Complimenten aan de klantenservice!

Beste Peter, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. Super dat u onze dienstverlening zo heeft ervaren, daar doen we het voor! Ik hoop dat u een prettig verblijf bij uw dochter heeft gehad. Nu hopen dat de warmtepomp ook snel komt. Dan kunt u alshet weer kouder wordt hier direct van gaan profiteren. Team klantenservice Becam.

Een snelle service

Beste meneer Somowidjojo, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe auto! Team klantenservice Becam

Snel en duidelijk

Snelle en duidelijke communicatie. Communicatie verliep prettig, erg vriendelijke medewerkers.

Beste Ingrid, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. Hopelijk krijgen we volgend jaar weer zo'n mooie zomer en kunt u heel veel genieten van de nieuw aangelegde tuin. Team klantenservice Becam.