Vlot en snel en vriendelijk en nauwkeurig geregeld.

Zie bovenstaande zin.

Duidelijke website, prima uitleg en hulp door medewerker van Becam, Maar enige vorm van terugkoppeling over het toekennen van de lening voordat men op bankrekening het bedrag bijgeschreven ziet zou wenselijk zijn.

Erg inlevend en behulpzaam

Nvt

Goed geholpen

Goed geholpen en netjes behandeld

Beste meneer van Veghel, Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie. We vinden het niets meer dan normaal dat u netjes en goed wordt geholpen. Fijn dat het wordt gewaardeerd. Wij wensen u veel plezier van de nieuwe auto!

Goed en snel geholpen

Ik ben zeer goed en snel geholpen. Alle communicatie verloopt vlot en is duidelijk in te zien via de online omgeving

Beste Erik, Bedankt voor uw vertrouwen. Fijn dat we u konden helpen bij het oversluiten van de duurdere leningen.

Makkelijk en duidelijk

Tijdens het hele traject geen tot weinig moeite met het online aanvraag systeem. Uiteindelijk wel redelijk wat werk qua hoeveelheid aan te leveren documenten en vragen beantwoorden, maar dit is hedendaags nu eenmaal zo. Het aanleveren van de gevraagde documenten gaat via een makkelijke en duidelijke pagina.

Beste Chris, Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling. Dat klopt, het verstrekken van een verantwoordkrediet wordt steeds belangrijker gevonden. Fijn dat de MijnOmgeving door u als gebruiksvriendelijk is ervaren. Wij wensen u veel plezier en nog veel veilige kilometers met de nieuwe auto.

Professioneel

De financieringsaanvraag verliep probleemloos. Eenvoudig uploaden van de vereiste documenten en het via e-mail op de hoogte houden van de voortgang hebben we als erg prettig ervaren.

Beste Willem, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u onze werkwijze als prettig heeft ervaren. Dit klinkt als muziek in onze oren! Wij wensen u en met name mevrouw veel plezier van de nieuwe vleugel.

Correct vriendelijk en zeer behulpzaam

Correcte afhandeling en vriendelijke medewerk(st)ers

Beste Anja, Hartelijk bedankt voor het gestelde vertrouwen in ons. Fijn dat wij u ook nu weer van dienst mochten zijn!

Redelijk

Erg lang traject

Beste Jan, Dank voor je feedback. Wij proberen onze dienstverlening altijd te verbeteren. Ook wij vinden dat de aanvraagprocedure langer dan normaal heeft geduurd. In jullie specifieke situatie moesten we de bank echter extra onderbouwing geven om de lening te verstrekken. Zoals jullie weten zijn wij verder gegaan waar anderen zijn gestopt. Ondanks dat het langer dan gebruikelijk heeft geduurd zijn wij erg tevreden dat de lening via ons wel rond is gekomen. Neemt niet weg dat wij nog een keer goed kijken hoe dit in de toekomst sneller kan. Nogmaals dank voor de feedback en jullie vertrouwen.

Top!!

Omdat ik extra geld nodig had voor de aanschaf van een motorfiets heb ik gekeken naar een lening en kwam bij Becam uit. Via internet aangevraagd op woensdag en het geld vrijdag erna ontvangen wat ik supersnel vindt en tegen een rente die prima is. De digitale verwerking was prima geregeld en het uploaden van de documenten ging zeer gemakkelijk evenals het digitaal tekenen van de offerte van de bank. In verleden moest ik bij het aanvragen van een lening alles printen, tekenen, scannen en weer retour sturen en dit was best omslachtig. Ik heb telefonisch contact gehad met Tjalling Heeringa van Becam en hij had alles in orde gemaakt voor mij en zei dat alle documenten waren goedgekeurd en de aanvraag naar de bank is verzonden, deze meneer heeft mij prima geholpen! Mocht ik in de toekomst weer geld moeten lenen dan zeker via Becam. Groeten van een zeer tevreden klant!

Beste meneer Klop, Heel hartelijk bedankt voor uw mooi beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Wij wensen u nog heel veel mooie tours op de nieuwe motorfiets toe!

Prima en snelle afhandeling.

De kontakten voor de afhandeling van de aanvraag waren snel en prettig. De geautomatiseerde verwerking van de aan te leveren stukken is overzichtelijk. Het te lenen bedrag was vlug op mijn bankrekening. Alles goed en vlug verlopen.

Beste meneer Kuhlmann, We doen erg ons best om de MijnOmgeving gebruiksvriendelijk te maken voor iedereen. Ik vind het fijn om terug te lezen dat dit voor u ook prettig heeft gewerkt. We wensen u veel veilige kilometers met de nieuwe auto.

Keurig

Keurig en netjes Wel veel papierwerk maar dat is helaas vandaag de dag nodig Dus wel heel serieus bezig Hiervoor alleen maar positiviteit

Beste Gijs, Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. Het klopt dat het verstrekken van een verantwoord krediet erg serieus wordt genomen. Banken willen met name overkreditering voorkomen. U kunt dus met een gerust gevoel genieten van uw recreatiewoning wetende dat u een passende financiering heeft afgesloten. Wij wensen u hier nog veel plezier van!

Goed service

Bedankt voor alle snelle hulp Zeer te vreden

Beste Guido, Bedankt voor uw vertrouwen, fijn dat u weer voor ons heeft gekozen. Wij wensen u succes bij de verbouwing van uw woning.

Snel en goede service . Ik ben helemaal tevreden.

Beste Dilan, Fijn om te lezen dat je helemaal tevreden bent. We wensen je veel plezier van de nieuwe auto toe.

Goede ervaring

Alles netjes geregeld bij veranderingen netjes telefonisch op de hoogte gebracht. Ben zeer tevreden

Beste Miranda, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn te lezen dat u zo tevreden bent. Blij dat we konden helpen met het samenvoegen van uw oude leningen.

Perfect geregeld

Aangezien het mij wat meer moeite koste om alle gegevens digitaal door te geven, ben ik toch uitstekend en met veel geduld geholpen. Als ik weer een lening aan moet gaan, dan weet ik waar ik terecht kan. Ben zeer tevreden over de afhandeling, en nadat het papierwerk in orde was, is het geld ook zeer snel overgemaakt, Mijn complimenten,

Beste Rines, Hartelijk dank voor uw complimenten. Ondanks dat u zelf aangaf 'niet zo'n computer freak' te zijn is het u toch mooi gelukt om alles digitaal aan te leveren. Ook complimenten voor u. We wensen u veel plezier van de nieuwe auto!

Aanrader

Goed en vlug geholpen. Ook de lening is passend bij onze situatie. Goede inzet van de mensen achter de schermen en goede communicatie.

Beste Huub, Hartelijk dank dat u voor de verhoging van de financiering ook weer voor ons heeft gekozen. Fijn dat we u van dienst konden zijn. Wij wensen u alvast heel veel geluk in de nieuwe woning toe.

Ervaring is goed

Alhoewel alles digitaal aangeleverd dient te worden werkt het uitstekend en snel,van aanvraag tot uitbetaling binnen een week geregeld

Beste Rene, Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling. We doen erg ons best om het digitaal aanleveren zo toegankelijk mogelijk te maken. Fijn dat dit zo door u is ervaren. Wij wensen u veel plezier van de nieuwe auto.

Super snelle terugkoppeling en afhandeling

Beste Agnes, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Hopelijk gaat het met de nieuwe badkamer ook super snel. Wij wensen u hier alvast heel veel plezier van!

Goede klantvriendelijkheid

Snelle en vakkundige bediening

Beste Henk, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij doen ons uiterste best om u zo klantvriendelijk, snel en deskundig mogelijk van dienst te zijn. Fijn dat dit ook zo door u is ervaren!

Duidelijk & correcte service & afhandeling

Duidelijke uitleg Nette en vriendelijke medewerkers Snelle afhandeling

Beste Natasja, Hartelijk dank voor de geweldige recentie. Wij wensen u heel veel plezier van de nieuwe sta-caravan.

Goed snel en duidelijk.

Na mijn aanvraag heb ik direct een mail gehad waarin alle benodigde documenten gevraagd werden. Dit was alles op elektronische wijze. Dat ging dus snel en zorgvuldig. Een aantal uren daarna had ik al een offerte binnen. Nadat we zelf de beslissing genomen hadden, hebben we dat ook weer op elektronische kenbaar gemaakt. Binnen een aantal uren was alles in "kannen en kruiken" en was de bank akkoord. Geweldig, en aardige mensen die via een chat de vragen beantwoorden. Gewoon een aanrader

goede communicatie

fijne mensen, denken goed mee,prima bedrijf

Mijn ervaring is goed verlopen.

Mijn ervaring is goed verlopen

Snel alles geregeld en nemen meteen actie in een woord super!!!

Beste Wies, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn dat we u mochten helpen besparen op de oude lening. We wensen u veel succes met de verbouwing!