Zeer goede en snelle service. Medewerkers helpen je graag en nemen de tijd voor je als je iets niet snapt.

fantastisch

Vlotte afhandeling en vriendelijke medewerkers die meedenken met de klant.

zeer goed

Ben heel goed geholpen als er iets niet duidelijk was even bellen en dan oplossen. Ze gaven ook hulp als je iets niet snapte of als er iets onduidelijk was. Dan kreeg je uitleg hoe je bepaalde zaken moest doen. ben er goed over bespreken.

Goeie afhandeling van de lening.

Offertes aanbiedingen snel, wat wel bij jouw past natuurlijk. Als alles goed is gekeurd is t geld binnen 1 dag op jouw rekening top!

Vriendelijk

Ik werd vriendelijk te woord gestaan. Er is samen met mij nagedacht over mogelijke oplossingen Snel geregeld

Dienstverlening een 10

Geweldige support!

Aangenaam de nodige informatie krijgen

Omdat er bij mij toch het een en ander aan nodige documenten moest worden verkregen. Ben ik toch aan de telefoon met alle geduld verder geholpen . En er werd mij dan duidelijk verteld hoe te handelen.

Prima en vooral fijne dienstverlening

Gewoon snel en duidelijk, ze bekijken wat er haalbaar is en koppelen snel terug. Ook de online omgeving beviel mij erg goed. Ik kan BECAM ten zeerste aanbevelen!

Prima ervaring en snelle acties

Mijn ervaring met Becam is prima en worden goed geholpen met aanleveren An de juiste gegevens.

op enkele kleinigheidjes na goed

Er werden enorm veel dingen gevraagd die getekend moesten worden, vaak na goedkeuring toch kleine korrekties nodig. Heel vriendelijk aan de telefoon te woord gestaan en problemen opgelost. Al met al zeer tevreden.

Erg tevreden

Ben zeer netjes en vriendelijk geholpen. Ik voelde mij erg op me gemak bij de telefoon gesprekken. Karin van Dam en Sven Alders super bedankt.

Goed geregeld

Snel, helder en goede service

Wederom zeer positief, qua service, meedenken en actie

Dit betrof mijn derde succesvolle aanvraag bij Nr7finance. Ze denken mee, verdiepen zich in vraag en proberen passende oplossing te vinden. Daarbij staan vertrouwen en professionaliteit voorop. Dat werkt erg prettig.

Vlot geregeld

Na alle stukken te hebben aangeleverd binnen 2 werkdagen geld op de rekening, keurig voor elkaar! Wij kunnen verder met ons huis!

Snelle en duidelijke afhandeling.

Had de dag na de aanvraag al offerte binnen. Denken goed mee hoe het allemaal nog beter kan. Ben heel tevreden dat ik bij Becam terechtgekomen ben.

Snelle en duidelijke afhandeling van mijn lening aanvraag

Duidelijke een snelle afhandeling. Na het aanvragen van een offerte op Woensdag had ik deze dezelfde dag al binnen. Daarna inloggen op Mijn Becam documenten uploaden en Vrijdag stond het geld al op mijn rekening. Waarbij er snel wordt gereageerd op vragen. Top service.

Mijn ervaring is dat er super veel gedaan word om een lening om te zetten in mijn voordeel. Ik ben er zeer tevreden over..de medewerker aan DD telefoon...Zeer hulpvaardig en erg vriendelijk

Serieus goed geïnformeerd en afgehandeld.

Serieuze en goed geïnformeerde medewerkers en zeer behulpzaam.

Snel, duidelijk en recht op het doel af! Houden zo!

Vriendelijke medewerkers die je duidelijk en snel helpen. Ze zijn behulpzaam en beantwoorden al je vragen waardoor de aanvraag snel is verlopen. Je krijgt een super leuke mail waarin ze je feliciteren met de financiering en twee uur later beschik je over het geld.

Te vreden.

Prima en snel geholpen

Het werk snel en overzichtelijk

Goed ,snel en makkelijk persoonlijk contact

...

Een woord fantastisch geholpen