Snel, duidelijk en vertrouwd

Binnen een week helemaal geregeld ofwel geld op de rekening. De aanvraag is gemakkelijk om te doen. Zodra je de benodigde stukken aanlevert is er met 1 dag al contact. Einde van de week stond het geld al op de rekening.

Goede service en hulp

2 kredieten samengevoegd in een persoonlijke lening. Lagere rente en nu eindelijk aflossen. Erg content mee. Maandelijkse lasten lager en fatsoenlijk aflossen. De medewerkers van Becam hebben daarbij goed geholpen daar waar ik het niet helemaal begreep. Tuurlijk beveel ik het niet aan, leningen en kredieten opnemen kosten altijd geld, maar als het dan toch moet, kan ik ze wel degelijk aanbevelen.

Goede en professionele afhandeling

De service was zeer goed, het aanleveren van de gevraagde stukken ging zeer gemakkelijk en de afronding van de aanvraag ging soepel en vlot. Ben zeer te spreken over de service.

Super snel online geregeld!

Binnen 48 uur was alles geregeld! Online site was prima en overzichtelijk, vragen die we hadden via de chat snel beantwoord. Kortom echt top en zal ik zeker aanbevelen!!

Heel erg goed geholpen

Heel erg goed geholpen en geduldige werknemers

Heel snel en correct

Via de mijn omgeving verloopt alles heel duidelijk en documenten worden snel beoordeeld, zelfde dag nog zelfs, heel klant vriendelijk en duidelijk. Erg prettig!

Snel, makkelijk en goed geregeld

Snel, makkelijk en goed geregeld. Handig om alles in een digitale omgeving te kunnen regelen. Wanneer wij vragen hadden, kwam er snel een reactie. Alles heel duidelijk.

Efficiënte communicatie door webomgeving. Snelle reactie op alle stappen. Proactief belmomenten inplannen. Kritische vragen stellen over de stukken waardoor de eerste selectie al gedaan is richting bank.

Positieve ervaring

Ondanks het feit dat ik a-technisch ben met de computer , wat documenten doorsturen betreft, werd de aanvraag toch beoordeeld . Na het een en ander telefonisch besproken te hebben was de goedkeuring van de lening snel een feit.

Goede bereikbaarheid

Bij vragen kon je snel in gesprek gaan met iemand

uitstekend

alles hee snel afgehandeld super lieve medewerkers die je bellen om snel alles netjes afgehandeld te hebben .

Netjes afgehandeld

Goeie ervaring , dachten mee in oplossingen

Ik heb Becam als prima ervaren . Wat ik eerst wou lenen kon niet , maar ze kwamen zelf met alternatieven en het werd snel geregeld

Heel klantvriendelijk!

Medewerkers zijn zeer behulpzaam. Het uploaden van documenten is, als je een leek bent, redelijk lastig. 5* is te hoog 4* is te laag.

Communicatie was helder en vlot. Snelle reacties steeds. Complimenten.

Komen de afspraken na

Nadat alle documenten aangeleverd waren hadden we heel snel een positief antwoord.

Snel en zeer behulpzaam

Prettig contact en alles duidelijk uitgelegd ook al ging het uploaden soms niet goed . Maar samen ging het wel.

snel vriendelijk en deskundig

snel geholpen

Snel en correct geholpen

Goedemorgen service

Heel snel en goed geregeld

Het is heel snel gegaan met de lening ik vind dat ik heel goed ben geholpen door de medewerker.

zeer goede ervaring

Ben ontzettend goed geholpen ,de medewerkkers hebben zich ontzettend ingezet voor me ook toen het bijna niet door ging. Maar eind goed al goed de lening is toch gelukt. Daarom Becam nogmaals bedankt voor alle moeite.

Erg goed

Ik ben echt blij met Becam ...en hartelijk dank u wellllll voor mij helpen.

De vele verschillende contacten was niet prettig

De verschillende contacten bracht nogal wat verwarring mee

Snel, overzichtelijk en een goede service

Zeer positieve ervaring. Was duidelijk, eenvoudig, snel en een zeer goede service vooral mbt vragen die je stelde

Goede service en goed advies