Snel en duidelijk

Bij het overzetten van een lening was duidelijk wat ik online kon aanleveren. Bij verkeerde documenten kreeg ik gelijk terugkoppeling. Alleen vond ik het onduidelijk waar welk deel van offerte (1 bestand) moet uploaden, de titel van waar ik moest uploaden en wat op het formulier staat was niet bij alles eenduidig.

Alles ging redelijk vlug

Werden veel vragen gesteld. Waarvan misschien een aantal wel in een keer worden gesteld. Hierdoor duurs het iets langer voordat alles geregeld was. Internet dit goed overzichtelijk.

Snelle adequate afhandeling van de vraag

Na vraag snelle actie, duidelijke voorstellen en mee denken. Duidelijke communicatie en snelle afhandeling

Uitstekent

heel snel en goed

snel klaar

Alles is snel en goed gegaan. Had het ook zo op mijn rekening staan.

Zeer snel geholpen

Zeer snel geholpen netjes per e-mail en binnen 24 uur geld op de rekening.

Snel, duidelijk en daarmee prima geholpen

Snel in de behandeling, duidelijk over de mogelijkheden en ook een snelle afhandeling van financiering.

Super geholpen!

Duidelijk en fijn contact. Er zaten wat dingen tegen waardoor het wat langer duurde dan normaal maar uiteindelijk super geholpen en alsnog snel afgehandeld.

Vreselijke reclame op TV maar in de praktijk is mijn indruk met Becam uiterst positief.

Nadat ik de reclame van Becam minstens 20 keer had gezien heb ik de proef op de som gedaan en contact gezocht met Becam. Ik werd elke uiterst vriendelijk en professioneel ter woord gestaan als ik belde of als ik de chat versie gebruikte. Alles werd duidelijk en snel uitgelegd, het duurde nooit lang voordat ik iemand aan de telefoon kreeg, de persoon aan de telefoon had snel mijn file/gegevens op haar/zijn scherm en de afspraken van Becam werden nagekomen. Ook ik begrijp dat Becam wil weten met wie ze te doen hebben maar de enige wat mij een beetje tegenviel is dat ik ontzettend veel moest aandragen en opsturen om alles rond te krijgen maar toen dit eenmaal was goedgekeurd door Becam en zijn partners, werd alles snel afgehandeld. Deze ervaring had ik met mijn eigen bank tot dusver niet. Dus gemiddeld genomen ben ik tot nu toe zeer tevreden over Becam en wil dat ook graag zo blijven!

voortreffelijk

snelle afwikkeling

snel , maar openstaande zaken dubbel aangegeven

goede oplossingen, afwerking van aanvraag onduidelijk wat ik moet indienen daarnaast nog aanvullende vragen advise vraag van te voren wat nodig is en niet later met meer vragen komen zoals pensioen overzicht etc.

Dossier is netjes en correct aangelopen. Snelle service en goede vraag beantwoording.

Goed snel deskundig

Goede service, zeer snel

Toppie

Goed geholpen, alles heel snel afgerond, luisteren ook echt naar je wensen

Fijne samenwerking

Ik werd goed geholpen en geadviseerd.

Snelle korrekte afhandeling

Heel makkelijk alles is al voorbereid

Prima geregeld

Enige min punt dat je bij elk contact elke keer iemand anders krijgt te spreken. Telkens alles opnieuw uitleggen. Zou veel makkelijker zij als je 1 contact persoon zou krijgen.

Goed en snel geregeld

Goed en snel geregeld telefonisch contact was prima

Oversluiten naar Becam loont!

Had een aantal kleine leningen lopen bij diversen kredietverstrekkers met een hoge rente. Na het lezen van de informatie over een PL heb ik online een aanvraag gedaan. In de ochtend de aanvraag gedaan en in de avond al door Becam teruggebeld om onze wensen en mogelijkheden door te nemen. Online alle gescande documenten uploaden om het dossier compleet te maken. Is wel wat werk, maar het gaat ook niet om een paar Euro. Na beoordeling door Becam worden de documenten naar de gekozen bank gestuurd. Indien de bank ook akkoord gaat staat het geld binnen 24 uur op je rekening en/of worden lopende leningen direct ingelost. Alles bij elkaar heeft 3 dagen geduurd. Top service en lage rente!

Snel en makkelijk een lening afsluiten

Na de aanvraag van een offerte kregen er al heel snel een telefoontje met de mogelijkheden. Zodra je akkoord gaat, krijg je een mail met daarin de mogelijkheid om alle benodigde documenten te uploaden. Zodra alles compleet was, kregen we binnen een dag het geld op de rekening!

Enorm prettig geregeld alles. Heldere terugkoppeling. Prima service

snelle geregeld

Zeer goed geholpen

Ben heel goed geholpen met oversluiten naar een goedkopere lening

Zeer affectief en zeer snel

Zeer goede omgang met potentiele clienten

In eerste instantie de aanvraag niet zorgvuldig genoeg nagekeken, deze werd afgekeurd en direct gesloten. In tweede instantie wel goed bekeken zodat de juiste aanvullingen verzorgd konden worden en daarna goed afgehandeld.