Goed...

Fijne en goede behulpzame ervaring..

Behulpzaam en professioneel

Snelle reacties, zoeken oplossingen en de juiste aanbieder

Ik ben dik tevreden met jullie snelle reactie en geduld

Snel, heel snel

Positief, Goed geholpen door deskundig personeel. Heldere offerte en snelle afhandeling door eenvoudige app. Top!

Snel en vriendelijk

Ik wed snel geholpen. Aanvraag was makkelijk online te doen. Als ik een aanbeveling mag doen: zorg er voor dat ook de formulieren voor dienstverlening en becamformulier digitaal ondertekend kunnen worden

Prettige ervaring

Prima en snel geholpen Helpdeskmedewerkers zijn vriendelijk en kunnen dingen helder uitleggen. aangevraagde lening werd soepel en binnen een paar dagen geregeld

snel en vriendelijk geholpen

Becam is heel toegankelijk en je wordt er vriendelijk geholpen. Alles snel en duidelijk geregeld en bij vragen kan je altijd bellen en wordt je goed geholpen.

Alles top geregeld

Naar tevredenheid geholpen

Eenvoudig aanvragen. Snelle reactie. Goede vriendelijke ondersteuning

Alle wijst voor zich en super snelle afhandeling!

Duidelijk. Goed geholpen. Snelle afhandeling.

Alles super snel geregeld en vriendelijk personeel aanrader

Echt een aanrader alles snel geregeld en vriendelijk personeel

Goed en snel verlopen

Vanaf aanvraag tot ontvangt ging zeer snel. Het uploaden van de documenten en de beoordelingen ging iets minder. Verder zeer positief en aan te raden.

Alles netjes duidelijk en snel geregeld

Professioneel, klantvriendelijk en behulpzaam.

Ik heb mijn aanvraag en afhandeling bij Becam als zeer prettig ervaren. Zeer snelle reactietijden. Professioneel, klantvriendelijk en behulpzaam. Al met al een prettige ervaring.

Goede begeleiding

Snel en deskundig geholpen. Wordt ook serieus moeite gedaan om een finaciering passend te maken Ben erg tevreden!!!

onduidelijk met aanvraag en geen overzicht

zal niet de volgende keer in zee gaan, ben meerdere dagen bezig geweest om lening aan te vragen, geen overzicht wat er nog mist, maar krijg een mail en moet je weer toevoegen, zal handig zijn dat je online kan zien welke zaken nog moeten worden geupload om alles in orde te krijgen

Eenvoudig

Snel en eenvoudig proces. Dashboard voor documenten aanleveren ook goed.

prettig

Very assisted

Very friendly and helpful with all necessary papers. Great help financially.

Super en snel geregeld

Fijne communicatie en alles netjes geregeld Vriendelijk personeel en duidelijke uitleg

perfect

perfect

Super vriendelijk

Vriendelijk aan de telefoon en netjes en duidelijk

Uiterst vriendelijk en behulpzaam

Erg vriendelijk en meedenkend over de mogelijkheden. Als iets niet helemaal was dan werd het goed uitgelegd.

Easy Process

A systems based process with professional backing by people who are a phone call away.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.