Perfect en snel geholpen

Vanaf het moment van mijn aanvraag tot aan de uitbetaling ben ik goed op de hoogte gehouden met heldere communicatie. Het uploaden van de vereiste gegevens gaat probleemloos en is goed verzorgd.

Beste Paul, Hartelijk bedankt voor het door u getoonde vertrouwen. Wij wensen u succes met de verbouwing en hopen dat u hier veel plezier van mag hebben. Klantenservice Becam

Perfecte instelling

De telefoon wordt snel opgenomen, de doucmenten worden ook snel beoordeeld. Vriendelijke en meedenkende mensen. Echt top!

Beste Johan, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling! Fijn dat we samen uw lening zo snel konden afronden. Klantenservice Becam

Snelle afhandeling van de lening en op vragen kwam vlot antwoord

Prima geregeld maar mail systeem nog niet top

Snel en gemakkelijk( lees duidelijk) geregeld. Alleen automatisch mail systeem is beetje overkill in de mails.

Alles duidelijk en vrij snel

Vriendelijke en kundige medewerker dus ben zeer tevreden. Jan

Heel positief en goede communicatie

Goede communicatie zoals inplannen van tel. overleg. Behulpzame medewerkers.

Goed geregeld

Goed en snel geregeld

alles goed geregeld

het is goed geregeld bij becam

Beste meneer Dominicus, Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. Hopelijk wordt uw woning ook zo mooi en kunt u de verbouwing nu afronden. (zo niet staan wij natuurlijk graag weer voor u klaar ;))

Uitstekend!

We zijn prima geholpen! Binnen een paar dagen was alles geregeld! Aanrader.

Beste Nathalie, Hartelijk bedankt voor het getoonde vertrouwen en de goede beoordeliing! Fijn dat we u mochten helpen om de leningen samen te voegen. Ik hoop dat u zo naast een bespaaring ook meer overzicht heeft.

Gaan door tot succes, goede service!

Doorn pensioen bij de ene bank geen akkoord maar Becam heeft ruime ervaring in het doel te behalen.

Beste Rene, Zo is het, wij geven altijd alles om het doel te behalen. Fijn dat dit ook voor u gelukt is. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe auto.

Top ervaring

Beste Carlo, Hartelijk bedankt voor het gestelde vertrouwen en de mooie beoordeling. Fijn dat we u van dienst mochten zijn met het inlossen van de dure leningen. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe auto!

Goede service en communicatie

Goede service en communicatie. Rente helaas wel erg hoog.

Beste Toninho, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Dat is zeker jammer dat de rente hoog is. 4 andere banken hadden uw aanvraag afgewezen. Dus we zijn ook blij dat er wel mogelijkheden waren. Wellicht als u een (intentie tot) vast diensverband krijgt dat de banken het risicoprofiel minder hoog beoordelen. Wij kijken dit graag voor u na en helpen u t.z.t. ook graag met het oversluiten van de lening tegen een lagere rente. Voor nu wensen we u veel plezier van uw nieuwe auto!

Enthousiast personen tegen gekomen

Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening En klant vriendelijke

Beste Elmustapha, Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij helpen u graag!

Klantvriendelijk en behulpzaam

Nogmaals klantvriendelijk en behulpzaam

Beste meneer Olivier, Hartelijk bedankt voor uw vertrouwen en deze positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van de nieuwe keuken.

Goede klantenservice

Duurde wat langer als verwacht maar communicatie via tel en app altijd netjes en goed

Beste Vincent, Hartelijk bedankt voor deze positieve beoordeling. Hopenlijk was het het wachten waard en kunnen de paarden snel genieten van hun nieuwe stal.

Super goed geholpen met het gewenste resultaat.

Nadat er in de eerste instantie een negatief antwoord hebt gehad is Becam gewoon door blijven zoeken totdat ik een positief antwoord kreeg. Helemaal blij mee.

Geweldige service en klantvriendelijk

Doen hun uiterste best om, via welke bank dan ook, een lening aan te kunnen bieden.

100 procent tevreden

Alles top zeer snel geregeld dank daarvoor

snel, handig en klantvriendelijk

efficiënt, snel, to the point !!

Goed geholpen als je iets niet begreep

Snelle afhandeling

De aanvraag is supersnel beoordeeld en afgehandeld. Ik ben constant op de hoogte gehouden van het proces en de voortgang

Eenvoudig, simpel en geen moeilijke stappen

Aanvraag soepel verlopen, documenten online verzamelen en versturen in een “ online mijn omgeving” super makkelijk

Veel handelingen, niet altijd duidelijk in communicatie

Ik heb een lening aangevraagd en dit duurde en duurde. Ze zouden wachten op documenten, ik dacht ze al te hebben ingeleverd. Kan alleen digitaal. Veel communicatie gebrek, soms onduidelijk. Maar toch gelukt! Dat is fijn! Nu staat er nog een vraag open waar ik steeds geen antwoord op heb.

Beste Henk, Bedankt voor jouw klantbeoordeling. Goed om te lezen dat de financieringsaanvraag gelukt is! Ook wij vinden dat dit wat sneller had gekund. Telefonisch hebben we proberen uit te leggen dat jullie vragen altijd direct door ons zijn opgepakt. Als tussenpersoon moeten ook wij, samen met u, wel eens wat langer wachten dan ons lief is. Dat geldt ook voor uw openstaande verzoek. Alleen de klantenservice van de bank mag deze verwerken. Uiteraard proberen wij ervoor te zorgen dat dit zo snel mogelijk gebeurt. Bij een toekomstige aanvraag zullen we daar nog duidelijker over communiceren. Veel veilige kilometers in de nieuwe auto gewenst. Klantenservice Becam

Leningaanvraag is snel en goed geregeld

Communicatie met medewerkers verliep gemakkelijk en snel. Men heeft zich goed ingezet om extra benodigde stukken gevraagd door de geldverschaffer te laten vervallen, waarna de aanvraag snel kon worden goedgekeurd.