Geweldig!!!

Super behulpzaam, ook heel snel geregeld en geen problemen gehad! Heel erg bedankt!!

alles was heel snel geregeld

jullie zin top

Very good

My application through Becam handled quite faster. I liked they give more than one option start from lower interest rates.

Zeer behulpzaam

Behulpzaam en duidelijk en snel geregeld

Snel en to the point

Aanvraag snel behandeld.

Ik heb goede ervaring met Becam Goed geholpen. Wanneer er telefonisch contact is geweest ook prima geholpen.

alles goed geregeld

Mijn aanvraag werd duidelijk en goed behandeld Ook het aanleveren van documenten was heel goed geregeld en duidelijk wat er nog moest gebeuren Vlotte verwerking en vriendelijk telefonisch contact Kortom een hele prettige aanvraag

Fijn contact, snelle opvolging en duidelijke informatie voorziening.

Fijn contact, snelle opvolging en duidelijke informatie voorziening.

Accuraat en snel

Geruststellend

Servicegericht behandeld en snel resultaat

Aanvraag is direct opgepakt Communicatie mbt nog op te leveren documenten was erg helder Afhandeling was na aanlevering heel snel uitgevoerd.

Vriendelijke mensen en goede afwikkeling.

De mensen die bellen of ik gebeld heb voor vragen zijn altijd vriendelijk en begrijpend, daarbij verstaan zij hun vak en er is geen enkele vraag dom of zo. Zij hebben voor ons alles netjes geregeld en is nog betaalbaar ook.

Heel goede ervaring . Ze doen echt hun best . Heel tevreden ben ik

Positief, snelle en deskundige hulp

Het aanleveren van de benodigde documenten ging zonder problemen en was niet te moeilijk. En als ik vragen had werden ze vrijwel gelijk beantwoord.

Zeer behulpzaam en meedenkt

Wij zijn goed geholpen. Fijn dat er werd meegedacht, er snel reactie kwam op onze vragen. Toppers!! Bedankt!!!

Goed en betrouwbaar

Uitstekende service en ondersteuning. Betrouwbaar, duidelijk en concreet. Absoluut een aanrader.

Positief

Goede en duidelijke stappen om het deal te sluiten.

Snel, communicatief en professioneel

Zeer zeer tevreden. Onze lening aanvraag was ruim binnen de gestelde termijnen afgehandeld en goedgekeurd. Vragen werden meteen beantwoord en de beste oplossing voor ons is uitvoerig uitgezocht en gevonden. Medewerkers waren stuk voor stuk vriendelijk en vakkundig. Aan te raden!

Duurde even, maar een prima en vriendelijk contact.

Zeer vertrouwd.

Prettige ervaring.

De aanvraag verliep snel en eenvoudig. In mijn omgeving kon ik de benodigde informatie aanleveren. Het telefonisch contact verliep ook goed met Became.

Prima geregeld

Becam verdient eigenlijk 5 sterren maar ik vind dat er ruimte voor verbetering moet zijn. Online een lening geregeld en dat zonder gedoe, echt wat een mens wil. Ga zo door.

goed en deskundige afhandeling van zaken

mijn aanvraag voor de oversluiting van mijn lening werd deskundig afgehandeld.

Snel geregeld

Het was makkelijk en snel geregeld

Vlot en duidelijk

No nonsense vlot en digitaal.

Prima geholpen fijne mensen

klantvriendelijk

Goed soms iets te veel opnieuw