Fast and Friendly

Becam agents are friendly and helpful. They are also fast response in providing the clear and transparent options with all risks and offering an optimal solution. I would recommend you to take Becam for a solution of your financial problem.

Goed geholpen

Ik ben goed geholpen snel en overzichtelijk kunnen andere bedrijven nog wat van leren

Uitstekende communicatie, snelle en efficiënte afhandeling.

De communicatie met de behandelaar van mijn dossier verliep zeer efficiënt en er werd snel gereageerd op elke handeling/vraag. Ook de klantenservice verdient een compliment: vrijwel geen wachttijd en deskundige antwoorden op vragen.

Snel, netjes en goede service

Goed geregeld. Snelle respons. Dat is tegenwoordig prettig. Gemakkelijk te benaderen via chat, e-mail of telefonisch. Netjes te woord gestaan. Wel streng wat en hoe je zaken moet aanleveren, maar dat staat los van Becam.

Prettig contact en hele snelle wijze van afwikkelen

Prettig contact en hele snelle wijze van afwikkelen

5 steerr

Zeer goed en snell

Makkelijk, snelle en goede communicatie

Zeer snelle reacties en fijne goede communicatie.

Snel geregeld

Goed geregeld. Een professionele team.

Vriendelijk personeel en alles is goed geregeld!

Alles wordt goed uitgelegd en vriendelijk personeel. Als je belt word je snel geholpen. Ik ben zeer tevreden!

Snel en betrouwbaar

Diverse medewerkers aan de telefoon gehad waren allemaal zeer behulpzaam en vriendelijk, de procedure verliep snel en goed.

Altijd vriendelijke nooit stel je te vaak een vraag. Echt Top

super

Op 29-05-2024 een persoonlijke lening aangevraagd en de gevraagde stukken ingeleverd en snel goedgekeurd en doorgestuurd naar de bank en op 03-06-2024 geld op de bank zeer snel prima ga zo door.

Super vriendelijk en zeer snel in afhandeling

Alle informatie is eenvoudig on-line in te vullen/uploaden. De terugkoppeling is zeer snel en correct. Personeel is vriendelijk en behulpzaam met focus op klant.

Fijne en duidelijke service

Ik heb het proces van aanvraag tot goedkeuring als zeer prettig en duidelijk ervaren. We werden goed op de hoogte gehouden en hadden snel antwoord.

Gemakkelijk en snel geregeld

Lening over laten sluiten via Becam. Binnen een week was alles rond. Ik bespaar nu ruim 1500€ per jaar.

Goed geholpen !

Het gehele traject ben ik goed geholpen.

Laagdrempelig, professioneel, vriendelijk, transparant en deskundig. Zeker Sven Alders, alleen maar lof over hem. Mvg, L. Feddahi

Goed geholpen

Zeer vriendelijk te woord gestaan. Snelle afhandeling

De aanhouder wint

Aanvraag overzichtelijk en duidelijk. Het heeft in mijn geval wel een aantal maanden geduurd strenge beoordeling op de documenten met soms in mijn ogen irrelevante vragen. Groene vinkjes voor oploaden documenten kunnen ineens weer rode kruisjes worden dat vond ik echt raar en zeer vervelend. Wilde het al bijna opgeven zelfs. Uiteindelijk allemaal groene vinkjes dus alle documenten waren eindelijk goedgekeurd. Mijn geduld werd beloond want na het verlossende nieuws dat alle documenten goedgekeurd zijn gaat het vliegensvlug binnen 24uur stond de lening op m'n rekening!

Goed bedrijf snelle afhandeling

Netjes personeel klantvriendelijk!

Snel en behulpzaam

Alles was snel geregeld en iedereen is erg behulpzaam.

prima service

Goed en kundig geholpen met onze financieringsverzoek.

Snel en begrijpbaar

Snel en begrijpbaar

Vriendelijk, duidelijk, snel

Wij zijn vriendelijk te woord gestaan en kregen alle tijd om vragen te stellen. Daarna hadden we binnen een uur een heldere offerte binnen. In de online omgeving kon je snel zaken uploaden die ook weer snel werden beoordeeld. Ook de Lloyds omgeving was super goed geregeld, via digi D konden we alles meteen goed aanleveren. Weinig risico op fouten die het proces eventueel zouden kunnen vertragen. We zijn heel blij met de geboden service en vooral met de snelheid van de beoordeling.

Onder de toren 34

8302BV Emmeloord