Snelle verzending netjes verpakt en erge leuke dingen in alle prijsklasse

Thanks Berdy!

Snel en netjes

Gebruiksvriendelijke site, snelle levering en keurig verpakt

Bedankt voor je mooie menig Muriel!

Uiterst tevreden met

Thanks!

snelle levering, goede kwaliteit

de producten zijn goed verpakt en in goede conditie snel geleverd.

Bedankt voor de positieve review! Fijn om te lezen dat alles naar wens is.

Gewoon compleet

Goed geïnformeerd en volgens afspraak. Zeer tevreden

Fijn om te lezen dat je tevreden bent Thea!

Leuk, gekke kadootjes!

Ik zat te Googlen naar leuke kerstkadootjes en vond verschillende bijzondere en leuke presentjes! Een paar gaan er naar portugal, naar mijn vriendin voor de Kerst!

Leuk om te lezen dat je al geslaagd bent bij ons voor je kerstcadeautjes en onze producten zelfs naar ontvangers Portugal gaan. :) Wij wensen de ontvangers veel plezier met de cadeautjes. Bedankt Anneke!

Helemaal goed

Snelle levering, goede prijs en de producten die ik zocht.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de afhandeling van je bestelling Sandy!

goede service

het lampje was precies wat ik bedoelde klein en goed licht

Fijn om te lezen dat het lampje naar wens is Cockie. :) Veel plezier met je bestelling!

Leuke producten

Ditverzinjeniet verzin je inderdaad niet. Leuke producten, acceptabele prijzen en snelle levering. Een aanrader

Bedankt voor deze mooie review Mike. :) Veel plezier met je bestelling!

Leuk zon misterybox n keer wat anders

Snell gelevert

Bedankt voor je positieve review Rd!

Dik tevreden

Elke keer ben ik aangenaam verrast hoe snel de levering gaat! Om half acht in de avond besteld en de volgende morgen om half elf al bezorgd! Voor mij is het ook belangrijk dat ik voor een afhaalpunt kan kiezen. En dat kan hier. Voor het derde jaar kerstinkopen gedaan voor mijn familie in Engeland. Ruim aanbod originele cadeaus, die ik zelf niet kan verzinnen. Dik tevreden dus! Aanrader!

Beste S, Steenwijk, Bedankt voor deze mooie woorden! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de afhandeling van je bestelling. We hopen dat je familie in Engeland de kerst cadeautjes leuk vind. ;) Veel plezier met de artikelen!

Goede service en grappige producten

Een gedeelte van mijn bestelling kwam helaas kapot bij mij aan, na een belletje met de klantenservice werd dit super snel geregeld en heb ik mijn bestelling alsnog op tijd binnen gekregen om cadeau te doen. Top service! Daarnaast waren de producten ook echt heel erg leuk en goede kwaliteit.

Beste Joyce, Bedankt voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de afhandeling van je bestelling en de geboden service. :) We hopen dat we je in de toekomst nog een keer bij kunnen maken met onze producten!

Heel leuke cadeau's

Leuke orginele cadeau's. Snelle levering ben heel tevreden.

Beste Anita, Bedank voor je review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent. :)

Top webshop

Leuke dingen, leuke prijsjes, snelle levering. Top!

Bedankt Yvonne!

Altijd goed.

Snelle verzending, leuk item, net als in de omschrijving en foto. Altijd goede ervaringen met deze webshop.

Bedankt voor je mooie mening Gea!

Super leuke bestelling binnen gekregen. Ik had zelfs gepersonaliseerde tegeltjes en deze waren binnen een dag al binnen bij mij!

Beste Esther, Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met de snelle levering en de leuke artikelen. :) Wij wensen je veel plezier met je bestelling!

Bij ontvangst van mijn bestelling, bleek er een fabricage fout in het artikel, nadat ik contact had opgenomen met de klantenservice is het binnen één werkdag naar 100% tevredenheid opgelost!

Hi Wil, Bedankt voor het schrijven van de review. We zijn blij dat we het naar tevredenheid mochten oplossen! Vriendelijke groet, Ditverzinjeniet

Aanrader!

Leuke en originele producten. Snelle levering. Goed verpakt.

Bedankt voor je leuke review Tanja!

Prima ervaring.

Artikelen zoals beschreven en razendsnelle verzending.

Bedankt voor je toffe review Gea!

Perfect en snel

De bestelling werd geheel volgens de regels af gehandeld, was prima verpakt en de aflevering werd mooi op tijd aangekondigd.

Bedankt John voor je mooie cijfer!

Verrassend en snel

Ditverzinjeniet heeft altijd een verrassende collectie waarmee je altijd het juiste cadeau voor iemand kan vinden. De snelle levering welke zij beloven komen zij ook echt na.

Beste Andy, Bedankt voor je toffe review!

Leuke verrassing kado’tjes voor leuke prijsjes. Goed verzonden en verpakt (keurig)Vriendelijke site

Bedankt Paulina voor je leuke review!

Het is prima gegaan

Het kwam voor mij een dag te laat aan, maar dat kwam door die vrije dag die er tussen zat. Dat kan ik jullie niet kwalijk nemen dat was jammer. Verder was het goed verzorgd alleen het inpakken daarvan is de prijs stevig.

Bedankt voor je feedback Theo! We zullen deze feedback meenemen naar de toekomst. Fijn om te lezen dat je bestelling goed ontvangen is. :)

Geweldig leuke cadeautjes

Bedankt voor de mooie score Inge! :)

Prima.

Artikelen altijd zoals getoond en snelle en degelijke verzending.

Bedankt Gea voor je mooie beoordeling!

Over Ditverzinjeniet

Ditverzinjeniet - Geniale cadeaus en gadgets