Bijzonder snel bezorgd

Had niet verwacht dat het pakket de volgende dag al in huis zou zijn, maar het is ze gelukt! Wat een leuke spullen!

Hi Liz, Wat een toffe review, bedankt!

Leuke spullen maar kwaliteit is matig en vaak erg prijzig

Leuk assortiment vooral als je op zoek bent naar een origineel cadeau maar de kwaliteit van sommige artikelen laat wat te wensen over zeker als je kijkt naar de forse prijs die je voor de artikelen betaald. Vandaar dat ik op 3 sterren uit kom. Als de kwaliteit hoger wordt en de prijs (iets) lager zou ik ze met gemak 5 sterren geven.

Hi Reviewende klant, Bedankt voor het schrijven van de review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de kwaliteit van een product. Onze klantenservice heeft zojuist contact met je opgenomen om je verder te helpen en te zoeken naar de juiste oplossing hiervoor. Excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, Ditverzinjeniet

Speelkaarten Minecraft

Als je een cadeautje zoekt. Iets leuks of origineels, dan is Ditverzinjeniet een echte aanrader. Heb al vaker gescored met cadeautjes van deze website.

Thanks Hester en graag tot een volgende bestelling! :)

Al geruime tijd zeer tevreden !

Snelle levering,leuke gadges, en altijd en lekkere verassing bij de bestelling.

Hi Marita, Wat een mooie review, dankjewel hiervoor!

Prima ervaring

Goeie keus, snel verzonden en netjes verpakt

Bedankt voor je leuke review Fien!

Alles op tijd gekregen!

Alles goed, ingepakt en op tijd gekregen. Top!

Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen Denise! :)

Leuke verrassing en keurige informatie op verloop van de zending

Zie bovenstaande

Hi Gert, Bedankt voor deze toffe review!

De moeite waard1

Veel keuze in aparte producten die je maar zelden tegenkomt met een goede prijs. Makkelijk te bestellen / betalen en snel gratis thuisbezorgd!

Hi Albert, Bedankt voor het schrijven van deze toffe review. Hier worden wij erg blij van! Fijn dat het allemaal naar tevredenheid is verlopen :)

Snel, professioneel en verzorgd!

Snel, professioneel en verzorgd!

Hi Manuela, Bedankt voor deze positieve review!

Zeer tevreden, goede verpakking, snelle verzending, helemaal top!

Thanks Angela!

Surprise box besteld, leuke verrassing

De medium surprise box besteld. Er zaten leuke dingen tussen. Niet alles was naar mijn zin maar dat heb je met een surprise box. Er zaten 9 verschillende artikelen in.

Hi Karin, Bedankt voor deze review. Fijn dat jij je mening hebt gedeeld over de mystery box! :)

originele cadeautjes, heel betaalbaar

Leuke, originele cadeautjes voor een goede prijs en ook de levering was snel. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Hi Esther, Bedankt voor de review. Wat leuk om te lezen dat wij nog vaker een bestelling voor jou mogen verzorgen!

Wat ik had verwacht, kwam ook aan!

Mooie lamp, voldoet aan verwachting!

Hi Toos, Bedankt voor deze mooie review. Heel veel plezier van deze toffe lamp! Ditverzinjeniet.

Super service!

Nog geen 24 uur geleden mijn producten besteld en gelijk al de volgende dag geleverd. Ze komen hun afspraken na en de artikelen zijn ook nog is zorgvuldig geleverd. Ik ben er helemaal blij mee! ☺️

Hi Lieke, Bedankt voor je toffe review! Wat fijn dat je er bij mee bent :)

Snelle levering leuke produkten

Goede produkten op tijd geleverd

Hi Irma, Bedankt voor het schrijven van de review!

Leuke en handige website met verrassende artikelen

Hi Richard, Fijn dat je de website als gebruiksvriendelijk ervaart! :)

Snelle correcte levering.

De twee Chill Out Wedges die ik had besteld werden snel geleverd. Er zat een persoonlijk briefje bij van één van de medewerksters, leuk!

Bedankt voor je toffe review Klaas!

Leuk vaasje

Het teckelvaasje Was heel erg leuk.

Goedemorgen Loes, Bedankt voor het schrijven van deze review. Vervelend om te lezen dat het tuincentrum aangeeft dat hier geen plantje in kan. In de productafbeeldingen is te zien dat kleine plantjes hiervoor geschikt zijn. Zojuist heeft onze klantenservice contact gezocht via telefoon en e-mail om samen tot een passende oplossing te komen. Wij kijken uit naar je reactie! Vriendelijke groet, Ditverzinjeniet.

Zoals hier boven, uitstekend!!!

Leuke site, leuke gadgets, vlotte afhandeling van de bestelling!!! Zeker aan te bevelen!!

Thanks Els!

Unieke items voor scherpe prijzen en snel geleverd!

Bij Ditverzinjeniet slaag ik altijd voor een leuk cadeau of gadget. Het aanbod wordt regelmatig vernieuwd waardoor ik vaak even een kijkje neem bij de nieuw binnengekomen items. Mijn bestellingen worden altijd supersnel bezorgd!

Hi Nynke, Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Graag tot een volgende bestelling! :) Ditverzinjeniet.

Leuke ervaring

Heel leuk, grappig, vrolijk en onderscheidend assortiment. Prima levering, alles keurig in orde.

Prima website

leuke artikelen en vlotte, mooi verpakte levering.

Hier ga ik vaker bestellen!

Een mok voor vaderdag besteld. Deze was binnen 3 dagen binnen. Goed, stevig verpakt. Ik ben helemaal blij!

Zeer snelle levering en het product is zoals omschreven... prima dus

Bedankt Anita, Voor je toffe review!

Zoals gewoon....................heel tevreden

Altijd leuke aparte cadeaus, ben er steeds blij mee!

Hi Marita, Wat fijn om te lezen dat je keer op keer tevreden bent! Daar worden wij heel blij van! :)

Over Ditverzinjeniet

Ditverzinjeniet - Geniale cadeaus en gadgets