Bestelling vlug ontvangen

Spijtig genoeg zat er eentje bij die kapot is, daar heb ik natuurlijk niet veel aan

Goedemorgen Els, Bedankt voor het plaatsen van de review. Wat vervelend dat 1 dopje kapot is, dit is natuurlijk niet de bedoeling! Onze klantenservice heeft zojuist contact met je opgenomen met het voorstel een nieuw exemplaar naar je op te sturen. Wij kijken uit naar je reactie! Vriendelijke groet, Ditverzinjeniet

Prima product

Blijven goed op het glas zitten en staan ook nog een heel leuk

Leuke producten, goede service en fijn contact!

Ik heb inmiddels diverse bestellingen geplaatst, en naar tevredenheid ontvangen. Bij mijn laatste bestelling was een product enigszins beschadigd. Na 1 telefoontje en 1 mail, kreeg ik een vervangend product direct opgestuurd. Uitstekende service!

Hi Frank, Bedankt voor deze positieve review! We zijn blij dat we een passende oplossing hebben gevonden samen. :) Veel plezier ermee!

Mooie service

2 Tipsy wijnglazen besteld. Na bezorging bleek van 1 glas het voetje kapot en was er een behoorlijke scherf af. Na mijn klachten mail en telefonisch contact werd ik prima geholpen en te woord gestaan. Er hoefde niets retour gestuurd te worden en ik verwachte 1 nieuw glas opgestuurd te krijgen. Tot mijn verbazing kwam er een nieuwe levering thuis met 2 glazen. Nog bedankt voor deze mooie en vriendelijke service!

Hi Eric, Bedankt voor deze uitgebreide toffe review! :)

Jammer dat kleur niet kan kiezen

Heb een fidget besteld voor mijn zoon. Kis vinden kleuren belangrijk. Je kan niet kiezen en we kregen een grijze helaas. Knopjes gaan er makkelijk af en de draaischijf piepte. Heb er olie op gedaan en nu is ie geluidloos. Mijn zoon was er gematigd enthousiast over.

Hi Bas, Bedankt voor het plaatsen van de review. Wat vervelend dat de kleur niet naar wens is en dat er een onderdeel kapot is, dit is natuurlijk niet de bedoeling en lossen wij dan ook graag voor jullie op. Onze klantenservice heeft zojuist contact met jullie opgenomen via de e-mail. Vriendelijke groet, Ditverzinjeniet

Verrassing!!

Snelle levering, zeker in deze Corona-tijd en verrassend leuke cadeaus waar ik goede sier mee maakte op oa mijn moeders verjaardag!

niks op aan te merken

Was een mooi en van goed materiaal oven handschoen. Nichtje was er erg blij mee

Goede communicatie, snelle levering!

Duidelijke site, duidelijke communicatie en zeer snel geleverd!

Snel gevonden en snel geleverd!

Heel grappig

Goed stevig, leuk cadeau

Uitstekend! Voor herhaling vatbaar!

Ik heb 3 cadeautjes besteld en kwamen meteen de volgende dag al. Netjes op de hoogte gehouden. 1 cadeautje bleek 2 verschillende maten te hebben. Ik heb een berichtje gestuurd en ook daarop kreeg ik heel snel bericht. Er zijn nieuwe gestuurd (weer supersnel binnen) en de oude hoefde ik niet op te sturen. Topservice ook nog! Ik ga ik vaker leuke dingetjes bestellen! Mijn tweeling waren beide blij met hun cadeautjes.

Bestelling wordt te laat geleverd

Een Moederdag cadeau besteld maar wordt niet conform genoemde levertijd geleverd. Slechte service

Bedankt voor je review, Chris. Vervelend om te lezen! Onze klantenservice heeft zojuist contact met je opgenomen. Groetjes, Ditverzinjeniet

Tof cadeau, goede service

Ik kocht dit warmtekussen in de vorm van een vos, heel blij met de aankoop! Ik was nieuwsgierig of hij groot genoeg was voor een volwassene, maar dat was gelukkig zo. Vrijdag besteld, zaterdag geleverd: heel blije klant!

Hi Ellen, Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat het kussen zo goed bevalt! :)

Prachtige vaas

Ik heb m’n vaas prima op tijd ontvangen en hij is heel mooi en rustgevend.

Erg leuk en snel geleverd

De dingen die ik had gekocht waren net zo als op de foto's! Goed ingepakt zodat het jiet brak, met een briefje en zelfs een klein zakje harribo snoepjes! Wat wil je nog meer?!

Snelle levering, super klantenservice, top!

Hi Sabrina, Bedankt voor deze toffe review!

werkt prima en staat leuk

Gemakkelijk bestelproces, snelle levering. 'Gadget' is functioneel en ziet er leuk uit.

Leuk ding, werkt goed

Mooie look aan mijn buitenkoelkastje

Originele cadeaus. Snelle levering. Volgens afspraak

Super leuk.

Apart design en prachtige glazen.

uitstekende service

mijn eerste bestelling kwam beschadigd aan en na een mail heeft winkel meteen een tweede exemplaar verzonden. Top!

Hallo Zuhal, We zijn blij dat wij het konden oplossen voor jou! :)

Scherpe prijzen, snelle service!

Artikel werd snel opgestuurd en was een stuk beter geprijsd dan concurrenten. Aanrader!

Super!!

Ik miste een artikel in mijn zending, terwijl het op de pakbon stond als geleverd. Ik heb een mailtje gestuurd en direct kreeg ik een reactie dat ze het gemiste artikel zouden gaan nazenden. Niet een standaard mail maar met een persoonlijke noot erin verwerkt. Top!! Ik ga zeker nog eens bestellen bij deze site. Echt een aanrader.

Hi Ilse, Bedankt voor deze mooie woorden, hier worden wij erg blij van!

Kan er weing aan toevoegen gewoon top

Ik heb elders dezelfde olifant besteld zonder aan geven 4 weken op moeten wachten Nu dag er voor besteld volgende dag was tie er js Een Woord TOP

Over Ditverzinjeniet

Ditverzinjeniet - Geniale cadeaus en gadgets