Altijd goede service!

Al meerdere keren bestellingen gedaan hier en altijd super snelle bezorging. Ook is de klantenservice top en behulpzaam! Zeer tevreden over deze webshop. Zeker aan te raden als je wat minder standaard en leuke cadeaus.

Bedankt Dewi, voor je leuke review! Fijn dat je zo tevreden bent. ;)

Veel keuze van aparte en leuke dingen, ik heb besteld en had het volgende ochtend binnen. Goede service.

Bedankt Marina voor je toffe review!

Product voldeed aan de verwachting

Vlotte afhandeling

Bedankt Wim, Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de afhandeling van je bestelling!

Mijn bestelling ging heel goed en lekker snel thuis.

Fijn om te lezen dat je bestelling goed is ontvangen Michel! :)

Altijd goed

Al een aantal keer bij Ditverzinjeniet besteld en elke keer snel mijn bestelling binnen. Deze keer was er iets met de bestelling (mijn fout btw) en dit werd ontzettend netjes opgelost. Goede klantenservice. Nogmaals bedankt en tot de volgende keer Ditverzinjeniet!

Bedankt voor je toffe review Dewi!

Aanrader!

Fijn bedrijf en goede klantvriendelijkheid. Meedenkend, heel erg fijn. Een echte aanrader! Ga hier zeker vaker bestellen.

Hi Priscilla, Bedankt voor deze mooie woorden. Graag tot een volgende bestelling! :)

Supersnelle levering

‘s avonds na 20.00 uur druipkaarsen besteld en de volgende dag om 10.45 uur bezorgd vind ik een compliment waard. Mijn familie in Engeland vindt deze druipkaarsen geweldig, ze zijn daar niet te krijgen. Puntje van aandacht: het is een klein pakketje en werd geleverd in een veel te grote doos. Dat zou anders kunnen.

Beste S, Bedankt voor je leuke review! We gaan dit zeker mee nemen en zorgen dat onze pakketjes efficiënter worden ingepakt. ;) Veel plezier ervan.

Goede producten

Thanks Frans!

zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer tevreden

veel keuze unizke kado. vooral spaarpot die geld binnenslikt mijn kind is er dol op.Uiltje voor sleutel aan te hangen ook top deze shop is geschikt voor unieke kado en betaalbaar. als je een kado van deze shop geeft gaat de ontvanger zeggen. heeeeeeeeeeee dit heb ik nog nooit gezien

Bedankt voor je leuke positieve reactie Tamara!

Ik ben een tevreden klant.

Eerste keer dat ik hier bestelde en ben zeer tevreden over de opvolging én levering. Ik ben een tevreden klant!

Bedankt Sonja voor je leuke review!

De mok en de boekensteun voldeden helemaal aan de verwachtingen. Goede informatie, snelle levering.

Hi Petra, Bedankt voor het plaatsen van de review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met je bestelling!

prima duidelijke website leuke dingen om te geven goede communicatie dus iedereen blij

Thanks Helen!

Uitstekende klantenservice

Mijn bestelling was kapot aangekomen. Gelijk 's avonds contact met ze opgenomen en de volgende dag hebben ze hem opnieuw verstuurt. En na een paar dagen nog even nagevraagd of nu alles correct was ontvangen. Helemaal top!

Hi Harry, Wat heb je dit mooi omschreven, bedankt!

Makkelijk bestellen en snelle levering

Dag na bestelling geleverd ik ben zeer tevreden . andere web shops leveren te laat met corona als excuus

Bedankt voor je toffe review Ronald!

Uitgebreide collectie

Al vaker heb ik erg fijne producten gekocht bij ditverzinjeniet. Zeker als een item is afgeprijsd, krijg je waar voor je geld. Ik heb al menig vriend blij gemaakt met een origineel cadeau, dat totaal niet verwacht werd, maar helemaal in de roos was!

Thanks Vicky!

Leuke kadootjes en handige gadgets

Leuke kadootjes en handige gadgets. Ik ben vooral zeer tevreden over de 'coffee to go' beker. Met kerst inkopen gedaan en alles prima afgehandeld en verzonden. Goede service.

Hi Gea, Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over het verloop van je bestelling. Een dag geen koffie (of thee) is een dag niet geleefd! ;) Veel plezier van de coffee to go beker!

snelle en zorgvuldige levering!

Binnen een dag kon ik het -zorgvuldig en met attent briefje ingepakte- pakket in de buurt ophalen. Kortingsbrief voor eventuele volgende bestelling ingesloten, direct gebruik van gemaakt.

Bedankt Hans, voor je toffe review!

Super!!

Pakket netjes op tijd ontvangen. Het voldeed aan onze wensen.

Bedankt Voor je leuke review Ilse! ;)

Vlotte levering en prima service!

2 cadeaus besteld, helaas werd 1 ontsierd door een beschadiging. Datverzinjeniet heeft ons de volgende dag gratis een vervangend exemplaar gezonden. Vlot en prima geregeld, bedankt!

Hi Leo, Bedankt voor het schrijven van de review. We zijn blij dat we het naar tevredenheid mochten oplossen! :) Graag tot een volgende bestelling.

Superservice!

Voor mijn team heb ik nu drie keer een cadeau besteld bij Ditverzinjeniet. De prijs-kwaliteitsverhouding is goed en er is veel keuze met voor elk wat wils. Daarnaast levert Ditverzinjeniet excellente klantenservice. De eerste keer was het bestelde pakket door de bezorgdienst -niet het bedrijf zelf- niet geleverd. Laat in de middag heb ik hierover met Ditverzinjeniet gebeld en de volgende dag voor 12:00 stond een nieuwe zending op de stoep. Met kerst vroeg ik of ze ideeën hadden voor een kerstpakket. Hoewel kerstpakketten geen standaarddienst zijn, werd deze uitdaging direct opgepakt en een mooi pakket bestaande uiteigen producten aangevuld met lekkernijen van elders, voorzien van een handgeschreven kaart in ieder pakket, werd ruim op tijd geleverd. Betere ontzorging kan ik mij niet wensen!

Hi Marianne, Bedankt voor je toffe berichtje. Wij vonden het ook heel leuk om dit voor jullie te mogen doen! Wellicht kunnen we in de toekomst nog meer voor elkaar betekenen. ;)

Heel snelle levering (2 dagen naar België). Er was een product onvolledig van mijn bestelling (fabrieksfout) en heb onmiddellijk een nieuwe opgestuurd gekregen. Geweldige service en heel vriendelijk aan de telefoon.

Beste Tess, Wat fijn dat het allemaal is goedgekomen! Veel plezier ervan ;)

Eenvoudig te bestellen en snel geleverd.

Prima winkel. Eenvoudig te bestellen en snel geleverd. Produkt is zoals omschreven.

Thanks Peter!

Ik werd na mijn bestelling meteen via de mail geïnformeerd dat een besteld artikel een langere leveringstermijn had (na kerst), na telefonisch contact kreeg ik een alternatief voorgesteld en dat artikel werd meteen dezelfde dag nog kosteloos nagestuurd. Zeer klantvriendelijk, echt top! Was voor mij de eerste bestelling hier, maar zeker niet de laatste :-)

Bedankt Mascha, Bedankt voor je toffe review! Wat fijn dat je een vervangend product hebt kunnen vinden. ;) Veel plezier ervan!

Dit verzin je dus ECHT niet

leuke kadootjes, leuke prijzen, snelle levering, echt een aanrader

Hi Joke, Dit verzin je toch niet, zo'n positieve review. Bedankt! ;)

Het cadeau werd goed ontvangen

Snelle levering en zag er goed uit

Hi Waalliena, Bedankt voor deze toffe review!

Over Ditverzinjeniet

Ditverzinjeniet - Geniale cadeaus en gadgets