Zeer goed!

Zeer snelle levering en goede kwaliteit van de producten! :)

Heel blij met mijn bestelling en snel geleverd

Gezocht, gevonden en supersnel geleverd!

Ik was op zoek naar Cleaning Putty en vond dit op deze site. Direct besteld en supersnel geleverd!

Verrast

Wat een super leuke en originele cadeautjes!

Erg leuke producten

Goed ontvangen bij diegene die ze cadeau kregen

Snel en kwaliteit is in orde.

Goede service en snel geleverd!

Top! Erg tevreden met de service!

Prima op tijd, goed verpakt, ik had glazen besteld, en je krijgt precies wat je verwacht!

Snelle levering.

Wat ik heb besteld was net zo leuk als op de site!

Thanks Marjan!

Enorme keuze

Een enorme keuze in vrolijke en gekke geschenkjes. Echt voor elk wat wils om cadeau te doen of voor jezelf. Betaalbaar en tevens een vlotte levering. Uitstekende site wat mij betreft!

Hi Klaartje, We worden heel erg blij van deze postieve review, bedankt hiervoor! Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen rondom je bestelling. Vriendelijke groet, Ditverzinjeniet.

Leuke kadootjes en snel geleverd

Super snel geleverd. Leuke kadootjes. Aanrader.

Snelle levering, leuk kado

Zie boven.

Hi Bea, Wat fijn dat je zo tevreden bent over het proces van je bestelling! Vriendelijke groet, Ditverzinjeniet

Prima, niks negatiefs te melden

Ook ondanks de drukte bij de posterijen gewoon snel in huis en netjes verpakt, hoef ik dat zelf niet meer te doen.

Bedankt voor je review Jose!

Heeft me blij gemaakt

Leuke spullen, snelle levering, goede kwaliteit

Hi Lida, Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Veel plezier ermee! Ditverzinjeniet

tevreden

snelle levering van het juiste product

Thanks Nico!

prima service en het ziet er erg leuk uit

Prima levering, door de Corona iets vertraagd, maar ik werd op de hoogte gehouden. Het was mooi verpakt en wat ik besteld had was leuker dan verwacht.

Beste Marlies, Bedankt voor je toffe review!

heel goed geholpen na aankoop

Ik had andere verwachtingen bij mijn aankoop en kreeg zonder commentaar mijn aankoopbedrag terug zonder dat ik deze hoefde te retourneren. Perfect!

Erg tevreden en goede service

Ik heb erg tevreden met de producten en de klantenservice is heel goed. Er was een fout met mijn levering en deze is heel netjes opgelost. Ik ga hier zeker vaker kopen!

Beste Veerle, Bedankt voor je toffe review!

Vlot geleverd

Wasvouwplankjes besteld bij ditverzinjeniet uitgekomen vanwege de meest gunstige prijs. Netjes en vlot geleverd.

Thanks!

Als je op zoek bent naar een leuk en verrassend cadeau!

Op ditverzinjeniet.nl heb ik al vaker leuke en verrassende cadeautjes gekocht. Iedere keer weer een succes!

Beste Hester, Bedankt voor je leuke berichtje.

Snelle levering goed product

Snel geleverd een een goed product. Tijdens de bestelling zelf iets fout gedaan en en telefonisch zo op gelost

Bedankt RayRoy, Voor je toffe review!

Aanrader

Snel en toen ik een fout gemaakt bleek te hebben op m'n bestelling was dit met 1 berichtje geregeld.

Bedankt Mark voor je leuke berichtje!

Leuke items en nog leukere reactie bij de ontvanger.

Aanschaf was makkelijk en de items die je kan krijgen zijn leuk, maar het leukste is de reactie als de ontvanger zijn/haar kadootje uitpakt :-) Ik ben blij met mijn aankoop.

Beste Patrick, Bedankt voor je leuke berichtje. Fijn dat je blij bent met je bestelling. ;) Veel plezier ervan!

Erg goed

Het product is voor een kind en echt kindvriendelijk en hufterproef gemaakt

Beste Bert, Bedankt voor je toffe review!

Over Ditverzinjeniet

Ditverzinjeniet - Geniale cadeaus en gadgets