Uiterlijk is smoezelig, vieze geur binnenkant, terwijl het bedoeld is om je boterhammen erin te doen

Was de mispoes tijdens het Sinterklaasspel

Hi Hanneke, Bedankt voor je review. Onze klantenservice heeft zojuist contact met je opgenomen! Vriendelijke groet, Ditverzinjeniet

Precies zoals beloofd!

Van het één kan ik zeggen perfect, van het ander nog niet, want het is nog niet geprobeerd (Kerstkado).

Snelle en correcte service!

Snelle levering.

Erg snelle levering en goede service

Ik had 's avonds een lamp besteld en deze de volgende dag al in huis. Het lampje dat er in moest deed het niet (meer) en bleek een niet regulier lampje te zijn. Hierover gebeld. Gelijk iemand aan de telefoon gekregen en de volgende dag al een nieuw lampje toegestuurd gekregen, met een persoonlijk briefje. Erg tevreden :-).

Vlotte bestelling en de levering was snel en helemaal in orde

Zuigt nauwelijks.

Het is leuk bedacht, maar het werkt nauwelijks.

Hallo Mariette, Bedankt voor je review. Onze klantenservice heeft contact met je opgenomen via de e-mail! Vriendelijke groet, Ditverzinjeniet

Zeer snelle levering, goed verpakt, niets op aan te merken.

Leuke webshop met top service!

Alles snel geleverd zoals beloofd.

Ze vlot en goed bezorgd.

Geweldig apparaat

Leuk om te geven en leuk om te krijgen.

Snelle levering en goede informatieverstrekking

Duidelijke website, snelle levering (gratis) en je wordt goed op de hoogte gehouden omtrent de verzending. Ook fijn dat je kunt kiezen waar je het pakketje wil laten bezorgen.

Bedankt voor je review Babs, We willen het zo makkelijk mogelijk maken voor jou als klant!

Leuke artikelen en goede service

Artikel werd snel geleverd. Helaas moest ik het retourneren omdat diegene waarvoor ik het gekocht had het al bleek te hebben. De retournering en teruggave van het geld wed keurig en op een persoonlijke manier afgehandeld

Goed om te lezen Yvon, dankjewel!

Superleuke gadgets en cadeautjes!

Leuke webwinkel met een groot assortiment aan cadeautjes voor aantrekkelijke prijzen. Snelle verzending

Thanks Petra!

Supersnel geleverd! Het artikel was ook wat ik ervan had verwacht. Was een cadeau voor mijn collega. Hij was zeer enthousiast!

Bedankt voor je review Valerie!

keurige service

Netjes op tijd geleverd alleen het cadeautje was wel erg klein, ik had gezien de afbeelding het iets groter verwacht

Hallo Heleen, Bedankt voor je review! Onze klantenservice heeft gisteren contact met je opgenomen. We hopen dat het geven van dit cadeautje een fijner gevoel geeft nu wij je nog een product hebben toegestuurd. En nog een verrassing voor jezelf! Alvast fijne feestdagen, Ditverzinjeniet

Bestelling geplaats,helaas 1 artikel defect,een mailtje gestuurd en het vervangend product werd direct gestuurd.met een net excuus briefje erbij. Echt n nette service.

Bedankt voor je review Nathalie, fijn dat we het konden oplossen!

leuke webwinkel.

Ect wel.

Bedankt Sjir!

What you see is what you get

Mooi product, ook degelijk. Mooie verpakking, maakt het wat specialer. Service en verzending netjes op tijd Aanrader

Thanks Jeroen!

Mooi en netjes

Het is een mooi goed afgewerkt product. Ik gaf alleen geen vijf sterren, omdat ik het jammer vind dat de mok niet in de vaatwasser kan. De mok is wel groot genoeg om makkelijk met de hand af te kunnen wassen daarentegen. Het drinkt fijn en reageert goed en snel op de warmte.

Bedankt voor je eerlijke review Klaas!

Makkelijk, overzichtelijk en snel

Overzichtelijke website. Vlotte afhandeling en binnen een paar dagen in huis.

Thanks Edith!

Wat een service. Ik was een artikel vergeten te bestellen. Ze hebben het KOSTELOOS met de bestelling mee geleverd.

Hi Tanja, Veel plezier met de bestelde artikelen! Ditverzinjeniet

Super !

Mooi en speciaal artikel

Thanks Ria!

mooie website

Ik kende de site niet maar dat ik cadeautjes moest hebben voor een koppeltje dat zijn samenwoningscontract had getekend had ik dat gewoon ingetikt en zo ben ik op jullie site tercht gekomen

Bedankt Iea!

Kleune breuklijn

Heb de mok ontvangen echt een super leuke grappige mok, helaas zag ik dat er een breukje inzat bij de onderkant van de mok

Hallo Sarah, Bedankt voor je review. Onze klantenservice heeft zojuist contact met je opgenomen via de e-mail! Vriendelijke groet, Ditverzinjeniet

Over Ditverzinjeniet

Ditverzinjeniet - Geniale cadeaus en gadgets