Helemaal conform afbeelding op website.

Originele leuke cadeautjes uitgezocht voor de Sint die goed in de smaak vielen. Verzending prima en snel in huis.

Thanks Peter!

zeer originele cadeaus

de cadeaus die ik tot dusver heb aangeschaft bij Ditverzinjeniet zijn zeer origineel en uniek, zowel ikzelf als de ontvangers, zijn blij verrukt. Top geschenken!!!!

Bedankt voor je toffe review Hans! Wat fijn dat de cadeautjes naar wens zijn.

DIT VERZIN JE NIET !!!

Dit verzin je niet... een slagzin die niet alleen de leuke gadgets omschrijft maar ook 100 % opgaat voor de service . Gisteren namiddag besteld , vanmorgen reeds ontvangen. Aan alle mensen die zich hier voor inzetten : een DIKKE dank je wel en voor jullie ook een mooie Eindejaar periode en een hoopvol 2022

Bedankt Miek voor je mooie woorden! Daar doen we het voor ;)

Zeer tevreden over Ditverzinjeniet en haar service.

De mok die ik besteld had was helaas gebroken tijdens het vervoer. Nadat ik dit via de website had laten weten, werd mij de volgende dag al een nieuw exemplaar opgestuurd. Zo had ik alsnog het perfecte cadeau op tijd in huis. Kortom, een top klantenservice!

Beste Floris, Bedankt voor je toffe review en wat fijn dat het zo snel is opgelost. ;)

Leuke toffe producten en uitstekende levering!

Ik heb (in twee aparte bestellingen) een aantal leuke en handige producten besteld, deze waren helemaal conform de beschrijving en leuk geprijsd. Ze werden snel geleverd (binnen twee werkdagen) en keurig verpakt. Kortom: Helemaal tevreden!!

Bedankt Yolanda, Wat fijn dat je helemaal tevreden bent over je bestelling.

Super snel bezorgd!

Leuke en humoristische cadeaus die je anders met een lantaarntje moet zoeken en dit vanuit een luie stoel! En ook heel fijn; super snel bezorgd, sneller dan aangegeven!

Bedankt Frieda voor je leuke review!

Zo als het hoord.

Simple, duidelijk en geen bijzonder problemen. Eigenlijk wat je mag verwachten als je online besteld. SUPER

Thanks John!

Snelle bezorging! Tevreden over product!

Bedankt Mia, fijn dat je zo tevreden bent!

Uitstekende service!

Ik had een pakketje besteld op deze website en deze werd meteen dezelfde dag verstuurd. De volgende dag kreeg ik het pakket via PostNL binnen, maar het pakketje was stuk. Na een belletje en een mailtje met de klantenservice kreeg ik dezelfde dag nog het nieuwe pakket kosteloos toegestuurd en de volgende dag had ik het binnen. Top service!

Hi! Heel erg bedankt voor deze mooie beschrijving van de geboden oplossing. We zijn blij dat het naar tevredenheid opgelost mocht worden! :)

Makkelijk te bestellen en snel in huis

Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Hi Jenny, Gemak dient de mens! :)

Top shop

Goede service , kwaliteit en prijs

Thanks Kim!

SUPER

alle precies wat de omschrijving aangef, Gen ngoedkope nep zaken maar precies dat wat er beschreven staat. Snel geleverd en tegen scherpe prijs... enne Super leuke dingtjes om cadeau te doen

Wat leuk Margrette dat je zo blij bent met onze service! Veel plezier van je bestelling: )

Leuke hebbedingetjes

Bedankt voor je positieve review Diny!

fantastische klantenservice ook als er iets misloopt!

Professionalisme Bereikbaarheid klantendienst keuze

Bedankt voor je leuke berichtje!

Super leuk en snel als altijd

Super leuk en snel als altijd!

Beste Eugenie, Bedankt voor je toffe review!

Precies wat ik nodig had

Hi Eric, Fijn dat je hebt gevonden wat je nodig had! :)

ik ben heel tevreden

Was de eerste keer dat ik hier bestelde,de producten die ik besteld heb zijn heel degelijk voldoen heel goed,na bestelling netjes ingepakt en snel geleverd

Bedankt Thea voor je leuke review!

Top bedrijf

Snelle levering, zorgvuldig ingepakt, precies zoals het hoort, ga zo door!!!

Bedankt voor je toffe review Birgitta!

Bedankt voor je mooie cijfer Betty!

Super leuke cadeautjes super snel thuis bezorgd.

Voor de derde keer hebben wij leuke cadeautjes besteld die snel thuis bezorgd zijn. De laatste keer heel snel, topservice! I Het is iedere keer weer een feest om het pakket open te maken en de inhoud cadeau te doen.

Bedankt voor je toffe review Jo! Fijn dat alles zo goed is verlopen, veel plezier ervan ;)

Mooi aanbod, goede uitvoering en dito service

Ik zocht een cadeautje voor mijn neefje die al veel heeft. Na enig gegoogle kwam ik io de site van Ditverzinheniet terecht. Ik gaf een zoekopdracht en gaf de gewenste prijs aan. Dat leverde een mooi overzicht op waar ik een keuze uit eb gemaakt. De bestelprocedure was duidelijk en werd goed afgewerkt. De comunicatie hierover was duidelijk. Na betaling volgde de bevestiging en werd de bestelling binnen een redelijke termijn afgeleverd. Gewoon goed en duidelijk allemaal.

Hi Hendrik Jan, Wat een toffe review, bedankt hiervoor!

Zeer vriendelijke afhandeling na kapotte zending.

Na teleurstelling van kapotte waxinelichthouder heel erg blij met vlotte reactie n toezending ander mooi exemplaar. Dank

Hi Annemarie, Bedankt voor deze review. Fijn dat we het naar tevredenheid mochten oplossen! Vriendelijke groet, Ditverzinjeniet

Superleuk

Snelle korrekte levering. Mooie leuke kedootjes

Hi Dotothy, Fijn dat de leuke cadeautjes op tijd waren, veel plezier met het geven hiervan! :)

Supersnelle levering

Het hele traject van bestellen tot leveren is heel soepel en vlot verlopen. 's Avonds een bestelling gedaan en de volgende dag al in huis.

Bedankt Tim voor je toffe review!

Het bestelde artikel voldeed aan de verwachtingen en bovendien snel geleverd

Bedankt Martin, Voor je toffe review!

Over Ditverzinjeniet

Ditverzinjeniet - Geniale cadeaus en gadgets