Na een defect ontvangen product keurig opgelost. Erg blij met de oplossing! Prima bedrijf met goede service!

Leuke gadget

Ala cadeau gekocht, snelle levering en goed verpakt. Leuke gadget, al vraag ik me af wat de leraren er van gaan vinden ;) Aanrader voor muziekkanten!

Top service, snelle levering.

Lamp besteld en snel geleverd. Helaas was de lamp tijdens transport beschadigd. Na bericht direct vriendelijk en kundig geholpen, retour direct verwerkt en dag later nieuwe onbeschadigde lamp binnen. Super service!

Levering snel verpakking kan kleiner

Beste mensen, het artikel is snel bezorgd. Bezorging vind ik wel duur, mijn artikel werd oneens 50% duurder. Dat is de reden dat ik niet meer zal bestellen!!! Artikel past in een envelop, zat ik een grote doos. Dat kan beter. Groet, Wilma

een vliegenmepper die er leuk uitziet...

Minutenwijzer geplooit

Bij het openen van de doos ondanks de super bescherming was de minutenwijzer toch wat geplooid jammer.

Snelle levering en bij defect snelle service

Maar slechte handleiding bij product en lamp doet het alleen aangesloten aan de computer het heeft geen oplaad capaciteit Jammer dat vind je nergens terug bij de omschrijving

Super leuk bedrijf!

Als verrassing voor mijn vriendin een treklampje besteld. Snelle levering met een handgeschreven briefje erbij. Erg leuk detail. Helaas werkte het lampje niet, maar na dit gemeld te hebben, werd er keurig een nieuwe geleverd met opnieuw een briefje erbij. Zijn de kleine dingen die het hem vaak doen. Topbedrijf, ga zo door!!

Fijn om te lezen dat we een snelle en goede oplossing hebben kunnen bieden :)

Heel leuk 'gadget-vaasje'

Ik heb dir vaasje van mijn kinderen gekregen. Ze hadden heel veel zin om het te geven zo orgineel vonden ze het vaasje. En dat is het ook! Ik vind het een supergrappig vaasje en eerst 'hing' die aan de lamp( je kunt t buigen met ijzerdraad) En nu hangt ie aan de TV. Ga ik nog veel plezier van beleven!

Wat een leuk cadeautje van je kids :-)

Alles naar wens

Snelle levering, producten zeer goed verpakt.

Uitstekend afgeleverd

Het product is keurig, en op tijd, afgeleverd. Aanbevolen!

Bedankt Anthony!

Snel verstuurd, mooi & bijzonder product

Snel verstuurd, mooi & bijzonder product

Goed, leuk en apart product

Besteld en echt de volgende dag in huis! Leuke spullen, goede kwaliteit.

Leuke website

Leuke website. Grappige cadeautjes. Snelle levering

Mooie wereldbol, wel klein!

Het is een mooie wereldbol, maar ik had verwacht dat deze groter zou zijn. Niet alle landen zijn duidelijk zichtbaar. Daarbij mis ik ook meerdere punaises. 6 is wel heel erg weinig, terwijl het de bedoeling om overal een punaise te prikken waar je geweest bent. Er zou best een doosje met 100 punaises in mogen zitten, zodat je ook zeker weet dat je steeds dezelfde punaise in de bol prikt. Dat is toch het mooiste.

Hoi Astrid, Bedankt voor de feedback!

Deze gaat een stuk soepeler, al blijft Het lastig om de eerste er uit te krijgen.

Leuk hebbeding, alleen erg lastig uit te klappen, zit erg strak.lukt niet zonder tangetje

Hoi Yolanda, bedankt voor je review. Dat is erg vervelend! Onze klantenservice heeft contact met je opgenomen.

Goed. Kan overeen zoals de beschrijving. Leuk cadeau voor iemand die iets heeft met fotograferen.

Goede communicatie. Snelle levering.

Alles ging goed en snel

in vuurkorf gedaan en kleurrijk.

Geniet ervan! Bedankt voor je review :).

Verrassend snel

Vrijdag besteld zondagochtend stond ik in een bloemenzee te douchen👌☺️ Top

Hilarisch

Super ervaring! 22 uur besteld en de dag erna binnen met een persoonlijk boodschap en haribo snoepjes. Bedankt!

Thanks Marloes :-)

Keurig en snel

Pakje is keurig op ander adres afgeleverd met een geschreven briefje erbij. Super geregeld.

Thanks Sonja!

Heel leuk grappig ding

Het is een ontzettend grappig ding om op een feestje neer te zetten. Ik had als eerst in gedachten om het voor tandenstokers te gebruiken. Maar dat gaat niet heel soepel. Want de tandenstokers zijn de dun. Maar ik vind ze nu ook leuk om bij een feestje neer te zetten. Tip: hij kan best wel snel vies worden. Dus na een feestje effe goed schoonmaken. Ik ben heel blij met dit dingen. Hier ga ik zeker nog veel plezier van hebben!

Bedankt voor je uitgebreide review!

keurige levering en snel

gewoon goed

Hele goede ervaring en top service

Ik heb goede ervaring met Ditverzinjeniet. Ik had iets besteld maar wist niet of het door de brievenbus kon, als niet dan moest ik thuis blijven. Dus heb om 16.55 uur nog snel even gebeld. Werd ontzettend enthousiast te woord gestaan door een jongeman, keurig netjes. Top service en jullie assortiment is ontzettend veelzijdig!! ga zo door !!

Thanks Marcella!

Over Ditverzinjeniet