Hartstikke leuk en origineel!

Hartstikke leuk en origineel!

Werd snel verzonden, netjes verpakt en leuke producten

Helemaal top!

Ondanks de drukte bij PostNL toch mijn bestelling vrij snel ontvangen. Ik was helemaal blij.

Leuke online shop

Mijn bestelling supersnel bezorgd. Goed ingepakt en rolletje snoep was leuke attentie.

goed snel

Teleurgesteld

Nadat ik het geld in de geldpuzzel stak,sprong het veertje er al af en heb t niet meer terug in orde gekregen. Voelde een beetje aan als rommel... Niet fijn dat je een kadootje moet geven dat al stuk is

Beste Wendy, Bedankt voor je review. Wat jammer dat de Money maze geldpuzzel stuk is! Onze excuses hiervoor! We hebben per e-mail contact met je gezocht. We willen je natuurlijk graag helpen en een oplossing voor je bedenken. Fijne dag! Frederiek - Ditverzinjeniet

Snelle en vriendelijke service

Snelle en vriendelijke service

Yeahhhhh

Toffe en originele cadeaus en super snelle levering! Top!!! Cadeaus vielen erg in de smaak!!!

Juiste info betr het product en de levertijd

duidelijke communicatie over de levertijd of evt vertraging. Goede kwaliteit producten.

Alles perfect in orde! Snelle afhandeling!

Fijne producten en snelle levering

Hele fijne producten voor een redelijke prijs. Unieke cadeaus, en heel snel geleverd. Zeker een aanrader!

Grappige sokken, mooie kwaliteit

Het pakketje werd netjes op tijd geleverd zoals beloofd. (Het inpakken voor die enkele € meer had toch wat beter gemogen. Dat doe ik volgende keer wel zelf. Maar misschien verlang ik teveel :))

Leuke verrassende artikelen, betaalbaar, veel keuze en snelle verzending.

Bedankt Amber voor je mooie cijfer!

Zeer blij mee!

Geweldige service en kwaliteit beter dan verwacht!

2 dagen voor kerst was dit verzin je niet mij redder in nood, ondanks dat het zo kort voor kerst was en vanwege corona bestellingen via bol zelfs dagen zou duren voordat ze bezorgd zouden worden had ik mij bestelling gewoon de volgende dag binnen, matuurlijk gelijk nog een keer besteld want kwaliteit prijsverhouding is top!!! En nee dit verzin ik niet;)

Thanks Yilmaz voor je toffe review!

Product werd snel geleverd en was zoals aan gegeven. Helemaal top

Bedankt Wendy, Voor je toffe mening!

Hele leuke cadeautjes boven verwachting zo snel bezorgd in de Kerstdrukte

Ik voel me heel tevreden over de leuke cadeautjes en de snelle bezorging. Ook de ontvangers van de cadeautjes zijn heel blij. Nu gauw ook iets voor mezelf bestellen:) Echt een bijzonder leuke webshop!

Prima verzorgd

Goed ingelicht en op tijd bezorgd

Thanks!

Voor de kerstcadeautjes goed geslaagd bij Ditverzinjeniet.nl. En aangezien alle winkels dichtzijn ivm covid, was inpakpapier kopen een moeilijke opgave, maar kon ik gelukkig ook de optie aanklikken om de cadeaus te laten inpakken. Het zag er heel mooi en netjes uit. De cadeaus zijn niet beschadigd en zijn ook met enthousiastme ontvangen door degene voor wie de cadeaus waren. Ik ga hier vaker bestellen!

Beste Y, Bedankt voor je mooie berichtje. Wat fijn dat alles goed is ontvangen. ;) Veel plezier ervan!

Leuke originele cadeaus

Als altijd. Makkelijk digitaal te bestellen en levering zeer naar de zin en op tijd. Ik ben erg tevreden

Bedankt Mar voor je toffe cijfer!

Leuke cadeautjes, snel geleverd.

Thanks Colette!

Mooi en sierlijk

Ik heb voor mijn moeder 2 RVS zilverkleurige Grachtenpandjes gekocht waar een waxinekaarsje in moet. Ze zijn erg mooi en sfeervol. Ook de mogelijkheid tot inpakken vind ik erg handig.

Beste Diana, Bedankt voor je mooie review! Veel plezier ervan!

aparte en exclusive kadoartikelen

Heb al meerdere keren bij Ditverzinjeniet besteld, en tot nu toe waren de ontvangers laaiend enthousiast over de originaliteit van hun cadeau

Beste Hans, Bedankt voor je mooie berichtje. Fijn dat iedereen er zo blij mee is. ;) Fijne dag!

Meteen duidelijke orderbevestiging ontvangen en snelle levering!

Beste Ilona, Bedankt voor je leuke review! Fijne dag!

Over Ditverzinjeniet

Ditverzinjeniet - Geniale cadeaus en gadgets