Wat ik had verwacht, kwam ook aan!

Mooie lamp, voldoet aan verwachting!

Super service!

Nog geen 24 uur geleden mijn producten besteld en gelijk al de volgende dag geleverd. Ze komen hun afspraken na en de artikelen zijn ook nog is zorgvuldig geleverd. Ik ben er helemaal blij mee! ☺️

Hi Lieke, Bedankt voor je toffe review! Wat fijn dat je er bij mee bent :)

Snelle levering leuke produkten

Goede produkten op tijd geleverd

Hi Irma, Bedankt voor het schrijven van de review!

Leuke en handige website met verrassende artikelen

Hi Richard, Fijn dat je de website als gebruiksvriendelijk ervaart! :)

Snelle correcte levering.

De twee Chill Out Wedges die ik had besteld werden snel geleverd. Er zat een persoonlijk briefje bij van één van de medewerksters, leuk!

Bedankt voor je toffe review Klaas!

Leuk vaasje

Het teckelvaasje Was heel erg leuk.

Goedemorgen Loes, Bedankt voor het schrijven van deze review. Vervelend om te lezen dat het tuincentrum aangeeft dat hier geen plantje in kan. In de productafbeeldingen is te zien dat kleine plantjes hiervoor geschikt zijn. Zojuist heeft onze klantenservice contact gezocht via telefoon en e-mail om samen tot een passende oplossing te komen. Wij kijken uit naar je reactie! Vriendelijke groet, Ditverzinjeniet.

Zoals hier boven, uitstekend!!!

Leuke site, leuke gadgets, vlotte afhandeling van de bestelling!!! Zeker aan te bevelen!!

Thanks Els!

Unieke items voor scherpe prijzen en snel geleverd!

Bij Ditverzinjeniet slaag ik altijd voor een leuk cadeau of gadget. Het aanbod wordt regelmatig vernieuwd waardoor ik vaak even een kijkje neem bij de nieuw binnengekomen items. Mijn bestellingen worden altijd supersnel bezorgd!

Hi Nynke, Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Graag tot een volgende bestelling! :) Ditverzinjeniet.

Leuke ervaring

Heel leuk, grappig, vrolijk en onderscheidend assortiment. Prima levering, alles keurig in orde.

Prima website

leuke artikelen en vlotte, mooi verpakte levering.

Hier ga ik vaker bestellen!

Een mok voor vaderdag besteld. Deze was binnen 3 dagen binnen. Goed, stevig verpakt. Ik ben helemaal blij!

Zeer snelle levering en het product is zoals omschreven... prima dus

Bedankt Anita, Voor je toffe review!

Zoals gewoon....................heel tevreden

Altijd leuke aparte cadeaus, ben er steeds blij mee!

Hi Marita, Wat fijn om te lezen dat je keer op keer tevreden bent! Daar worden wij heel blij van! :)

Netjes en snel verzonden Leuke aparte cadeautjes Goed geslaagd

Hi Margo, Bedankt voor het schrijven van de review. Heel veel plezier met het geven van deze toffe items!

mooi artikel en snelle levering!

Had een vraag.. telefoon werd gelijk opgenomen en vraag werd uitgezocht. Had even later al mail met antwoord. Super tevreden!

Alles ging goed en snelle levering !

Hele leuke spulletjes en heel snel geleverd! Zie nog veel meer leuke kattendingen , maar moet ook op mijn portemonnee letten Dus alles in fases. En mijn man krijgt wel wat van al die kattenspullen.

Bedankt voor je toffe review Marion! ;)

Zeer snelle levering

Ik had het ontzettend snel in huis Had gevraagd als de bestelling ingepakt kon worden Is ook netjes gedaan Als het cadeau goed bevalt hoor ik nog Maar het idee werd erg gewaardeerd

Super snel en top service

Meteen een bevestiging, zelfs op zondag netjes verwerkt, binnen een paar dagen al binnen en super goed verpakt. Zelfs nog een leuk klantenbindertje erbij. Echt TOP SERVICE. Hier bestel ik zeker nog een keer

Leuke gadgets

Leuke gadgets besteld, snel en netjes geleverd

Keurige aftersales, Chapeau!

Ondanks dat wij een verkeerd bezorg adres opgeven hadden, heeft men de verzending na overleg alsnog keurig bezorgd.

Beste Co, Bedankt voor je toffe review en wat fijn dat je pakketje toch goed is aangekomen. ;)

De sokken zijn erg goed in de smaak gevallen. En de lichtbak vind ik helemaal geweldig

Fab

Super snelle levering en super mooi beeldje!! Echt een top bedrijf!

Een product dat ik wilde bestellen was niet op voorraad. Nadat ik een mailtje had gestuurd om te vragen wanneer het weer op voorraad was, kreeg ik regelmatig updates over de datum. Iedere keer leuke berichtjes en het was een feestje toen het weer te bestellen was. Het was een cadeautje en er kon zelfs een berichtje bij en werd zo bij de jarige bezorgd! TOP! Daarnaast heeft Ditverzinjeniet.nl ontzettend leuke dingen voor iedereen in het assortiment, leuk en verrassend!

Super snel bezorgd en prima product!

Snel en goed!

Bedankt Wilma voor je mooie cijfer!

Was een geweldig succes. Fles/glaswijn gevuld met wijnhuis.

Bedankt voor je leuke review Sjanti!

Over Ditverzinjeniet

Ditverzinjeniet - Geniale cadeaus en gadgets