Hele slechte service

Vandaag besteld morgen in huis? Dacht het niet. Cadeau besteld wat een dag later binnenkomt (als het niet nog later is). Garanderen op de site dat het product de volgende dag komt, dat is dus niet zo. Wat een vreselijke service.

Beste Stan, Bedankt voor je review! Vervelend om te lezen dat de zending vertraging heeft opgelopen. Onze excuses hiervoor! Onze klantenservice heeft inmiddels contact met je opgenomen.

Ik had een defecte pen geleverd gekregen maar direct een nieuwe ontvangen met een excuus memo en diverse correcte e-mails Heel graag tot een volgende keer

Hi Anne, Bedankt voor je toffe review! Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met je nieuwe pen. Veel plezier ervan! Heel graag tot de volgende keer! Vriendelijke Groet, Ditverzinjeniet

Uitstekende service!

Wij hadden een product besteld en gekregen dat al bij het eerste gebruik kapot ging. De klantenservice reageerde zeer snel en vriendelijk. Ze stuurden ons een nieuw exemplaar op met garantie voor een tegoed indien het product niet naar wens was. Uiteindelijk kregen we een beter product toegestuurd in korte tijd. Uitstekende service dus!

Beste Liesbet, Bedankt voor je review. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met je nieuwe exemplaar! Veel plezier ervan! Vriendelijke groet, Ditverzinjeniet

Gekocht op leuk uiterlijk, functioneel waardeloos, een miskoop dus!!

Een grappig product, maar het peper en zoutstel heeft veel te grote gaten. Nooit kopen, helaas een miskoop!!

Beste Cor, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met je artikel. Onze klantenservice heeft contact met je opgenomen, helaas zijn we niet samen tot een passende oplossing gekomen. We hopen dat deze situatie je er niet van weerhoudt om nog eens een kijkje te nemen in onze webshop! Vriendelijke groet, Ditverzinjeniet

Perfecte en snelle service.

Wij hadden een leuk klokje besteld die na twee dagen bezorgd werd. Helaas, de vepakking was beschadigd en het klokje was defect. Dit telefonisch gemeld en er werd toegezegd dat onmiddellijk een nieuwe verzonden zou worden. De volgende dag werd die al bezorgd. Zelden zijn we zo goed geholpen. Groetjes, Hans

Hi Hans, Wat fijn om te lezen dat we het naar tevredenheid mochten oplossen. We hopen dat deze situatie je niet weerhoudt om nog eens een kijkje te nemen in onze webshop! Vriendelijke groet, Ditverzinjeniet.

Super snelle levering en goed gecommuniceerd

Hi Kim, We zijn blij te lezen dat alles goed is verlopen!

Snèl!!!

Binnen 24 uur het pakje in huis en keurig verpakt!

Snelle levering en goede kwaliteit

Ik ben echt blij met de vaasje met flexibele armen en benen. Het is echt leuk om hem elke keer weer anders neer te zetten of te hangen. En ook leuk dat tie niet kapot kan vallen. Jullie hebben echt hele leuke dingen ik zal vast en zeker vaker bij jullie bestellen. Want jullie hebben veel unieke spullen. En de levering was echt super daarom van mijn een dikke tien

Hi Regina, Heel erg bedankt voor deze mooie review, hier worden wij heel blij van!

Superleuke cadeautjes snel in huis

Afgelopen week voor het eerst hier besteld; duidelijke site, goede informatie, makkelijk veilig betalen en snelle levering. Ik had het product de volgende dag al in huis en via de email kun je precies volgen of iets al onderweg is.

Snelle bezorging, goed verpakt.

Vriendelijke mensen Hele goede service.

Na een klein probleem met een product uitstekend geholpen tot er een oplossing was.

Hi Erik, Bedankt voor deze toffe review!

Snelle levering en super goeie service!

Fijne klantenservice en leuke producten.

Hi Kim, Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent over de service en onze producten! We zijn blij dat we je mochten helpen. Groetjes, Mariska van Ditverzinjeniet

Net echt! Heel origineel!!

Ziet er echt uit zoals een echte gameboy. Een heel origineel en leuk cadeau.

Hi Merel, Veel plezier met het geven van deze toffe mok! :)

Zorgvuldig ingepakt met attent cadeautje. Snel geleverd.

Goed.

Superrapido

Supersnelle levering en topartikels,

Na voor een babyshower nergens blauwe siroop of gazeuse gevonden te hebben op deze site uitgekomen. Prima service met leuk persoonlijk kaartje erbij.

Beste Truus, Bedankt voor je review. Wat leuk dat je toch nog hebt kunnen vinden wat je zocht voor de babyshower! Vriendelijke groet, Ditverzinjeniet

Snelle levering en goed product

Leuk artikel, ik heb het cadeau gedaan.

Goed en leuk product

Beter dan de china route

De opzetstukken voor een frisdrank blikje zijn geniaal bedacht. Het maakt een blikje weer afsluitbaar en ze kunnen best wat druk hebben .... kwa materiaal moetbt geen stuiver kosten... maar het idee is goud. levering was eigenlijk een volgende werk dag. maar dat is veel beter dan een maand... (china route)

Beste Hans, Bedankt voor je review. Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de opzetstukken voor je frisdrank blikje! Vriendelijke groet, Ditverzinjeniet

Onvolledig

Het is misschien beter om het duidelijker te maken op de site dat de plantjes niet inbegrepen zijn.

Hi Izabela, Bedankt voor je review. We begrijpen het wanneer het lijkt alsof de plantjes inbegrepen zitten. Daarom staat dit gelukkig ook beschreven in onze productinformatie! :) Producteigenschappen Bloempotje en pennenhouder in één Materiaal: cement Voor een moderne look op je bureau Verkrijgbaar in een grote of kleinere variant Met een plantenbakje aan de boven- of onderkant Voor een frisse en opgeruimde werkplek Leuk voor cactussen of vetplantjes (geen groene vingers nodig) Plantjes moet je zelf kopen ;-) Ben je niet tevreden over het product? Laat het gerust eventjes weten! Dan kijken we samen naar een passende oplossing. Vriendelijke groet, Ditverzinjeniet

Bestelde product deed het niet.

Ik heb gebeld en er werd gelijk naar een oplossing gezocht. Ik hoefde het artikel niet terug te sturen ivm extra kosten, maar ik kreeg gewoon een nieuwe. Deze was er binnen twee dagen. Echt super! Ze verdienen de warme douche. Alsnog heel erg bedankt.

Bedankt Joke!

Snelle levering, solide verpakt, product conform 'het plaatje' en een persoonlijke note!

Bevestiging en levering in solide verpakking prima! Producten in 'het echt' net zo leuk als op de site. En leuk om in je pakketje een persoonlijke note te ontvangen!

Hoi Marijke, Bedankt voor je review. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met je bestelling. Hopelijk nog eens tot een volgende bestelling!

super goede service

Een hele snelle levering. En leuke glaasjes!

Dat mag een naam hebben!

Twee bierpullen met naam en geboortejaar voor zowel mij als mijn zoon besteld. Heerlijke pul om uit te drinken en de dikkere wand houd het ook lekker koel.

Hoi Wilko, Bedankt voor je review. Heel fijn dat je bestelling naar wens is, veel drinkplezier! :)

Over Ditverzinjeniet

Ditverzinjeniet - Geniale cadeaus en gadgets