Snel en super netjes

Een leuke koffiebeker besteld als kadootje. Arriveerde ondanks goede verpakking, met gebroken oortje. Onmiddellijk foto gemaakt en doorgegeven. Kreeg meteen antwoord dat de beker niet retour gestuurd hoeft te worden en er een nieuwe op de post ging. Al na 2 dagen de nieuwe ontvangen. Dus topservice! Leuke artikelen, vlotte levering en dus ook topservice.

Bedankt voor deze mooie review Liane! Nogmaals onze excuses voor het leveren van een koffiebeker met een gebroken oortje, maar we zijn blij dat we het snel voor je konden oplossen en dat je zo tevreden bent met onze service. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, en het is fijn om te lezen dat dit in jouw geval is gelukt. Veel plezier met je bestelling!

Top !

Hele leuke site waar je de gekste maar ook grappige dingen kunt bestellen. Ze leveren snel,en de service is ook heel goed !

Bedankt voor deze mooie review Irena. Wat fijn om te horen dat je onze site leuk vindt en dat je tevreden bent met onze producten en service!

Altijd even goed!

Ik bestel elk jaar minstens een cadeau voor mn schoonvader :-) op Ditverzinjeniet en ze zijn altijd op tijd. Laatst contact gehad met de klantenservice, ze zijn erg attent, vriendelijk en coulant!!! Petje af! En uiteraard super coole gekke cadeaus!!!

Hi Bianca, Wat leuk om te horen dat je elk jaar bij ons komt voor cadeautjes voor je schoonvader! We zijn blij dat we altijd op tijd kunnen leveren en dat je tevreden bent met onze klantenservice. 😊 Bedankt voor je complimenten over onze coole cadeaus! Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, staan we voor je klaar!

Goede en snelle service

Een mok besteld die de volgende dag helaas stuk werd geleverd. Na een telefoontje werd direct een nieuwe verstuurd die de volgende dag bezorgd was. Vriendelijk, begripvol en super service door zo snel te handelen en een nieuwe mok te leveren. En de mok is ook helemaal naar wens natuurlijk. ;-) Bedankt!

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service Lisa, en dat de nieuwe mok helemaal naar wens is! We streven er altijd naar om problemen snel en adequaat op te lossen, en het doet ons goed om te horen dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Bedankt voor je positieve feedback en aanbeveling! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals bedankt en veel plezier met je nieuwe mok!

Zoals steeds snel en correct

Wanneer je op zoek bent naar een origineel cadeau dat je snel in huis wil halen, moet je zeker beroep doen op “dit verzin je niet”.

Bedankt voor je aanbeveling Carine! We streven er altijd naar om onze klanten unieke en originele cadeau-opties aan te bieden, en we zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service. :)

Super klantenservice!!

Super fijne mensen van de klantenservice, héél goed geholpen na een technisch defectje. Klantendienst volgt het probleem ook heel goed op, zelfs nadat ik het al had opgegeven met het toestel bleef de klantendienst gemotiveerd om ons verder te helpen. Dankzij hun is onze dag/week helemaal goed! Toppers!!!!

Hi Ine, Wat geweldig om te lezen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad met onze klantenservice! We streven er altijd naar om onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Het doet ons enorm veel plezier om te weten dat we hebben kunnen bijdragen aan het verbeteren van je dag en week. Bedankt voor je vriendelijke woorden en wij wensen jou veel plezier met je bestelling! :)

Leuke spullen, snelle levering

Producten zijn zoals omschreven, betaalbaar, en snel geleverd. Hoewel zeker een hoop spullen mij ook niet aanspreken, vind ik er altijd wel genoeg leuke originele cadeautjes voor fam en vrienden.

Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat de producten aan de verwachtingen voldoen en dat je bij ons leuke cadeautjes voor familie en vrienden kunt vinden. Ons assortiment is groot en onze producten zijn geschikt voor verschillende doelgroepen en interesses. Interesses verschillen en daarom hebben wij een groot assortiment. We hebben voor iedereen wat wils. : )

Goede en leuke dingen gevonden

Bedankt voor deze positieve review Frans! Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Wij wensen jou veel plezier met je bestelling. :)

Super correct bedrijf.

Zeer vriendelijke klantenservice. De bestellingen worden de volgende dag al geleverd. Echt aan te bevelen. En...hele mooie producten

Bedankt voor deze toffe review Henk. Wij vinden het fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service en het verloop van je bestelling. :) Wij hopen jou nog eens terug te kunnen vinden op onze website. Wij wensen jou veel plezier met de leuke teckel!

Na foutje keurig hersteld (bestelling tegeltje met tekstopdruk)

Tegeltje besteld. Helaas zat de verkeerde in het hoesje, terwijl de envelop waarin het zat wel de goede tekstopdruk had. Na een klacht hierover, is er direct een correctieve actie gekomen is vooralsnog het tegeltje met de juiste tekst erop thuis binnengekomen. Vlotte actie, vlot herstel en meer dan prima excuusgesprek onderling. Dikke pluim. Als tegeltje ineens goed was ingepakt met juiste tekst, waren het 5 sterren geweest. Wel jammer dat het verjaardagscadeautje enigzins in duigen viel zo.

Bedankt voor deze mooie review Ron. Wij vinden het fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze geboden service. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij vonden dit erg vervelend.

Snel in huis!

Ik had mijn bestelling best snel nodig. Maar dat kun je gerust aan Ditverzinjeniet overlaten: ik had het binnen een paar dagen in huis! Top!

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de afhandeling van je bestelling. Wij wensen je veel plezier met je bestelling!

Snelle service! Leuke artikelen! ♡

Vriendelijke mensen en super goede service!

Fijn om te lezen dat je een positieve ervaring bij ons hebt overgehouden. :) Veel plezier met je bestelling Joke!

Vriendelijke en behulpzame klantenservice

Ik waardeer de inzet van de vriendelijke en behulpzame klantenservice en de positieve houding waarmee ze dat deden. Ik zal zeker terugkeren wanneer ik op zoek ben naar originele cadeaus. Een aanrader!!!

Bedankt voor deze mooie score. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over ons assortiment en onze service. Ik wens jou veel plezier met je bestelling! :)

Leuke cadeaus en een uitstekende service!

Je vindt er leuke, originele cadeaus. Vlotte bezorging. Van de 6 artikelen beviel er 1 niet. Ik kon dat omruilen voor iets anders zonder het betreffende artikel terug te hoeven sturen. Ook dit werd bijzonder vlot geregeld. Kortom: een uitstekende service!

Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze geboden service. Ik wens je veel plezier met je bestelling Els! Wij hopen je nog eens terug te kunnen vinden op onze website.

Alles gaat volgens verwachting

Je krijgt wat je besteld, het is precies op tijd en de materialen zijn erg goed, blij mee!

Fijn om te lezen dat je tevreden bent Julian! Wij wensen je veel plezier met je bestelling. :)

Snelle levering. Artikelen voldoen aan de verwachtingen

Leuke website, veel keuze en veel grappige artikelen. De levering is snel en correct.

Beste Klara, Bedankt voor het schrijven van deze beoordeling. Fijn dat het allemaal naar wens is!

Mijn bestelling is keurig op tijd bezorgd. Ik ben tevreden met mijn bestelling.

Uitstekende service!

Al een aantal keren bij Ditverzinjeniet.nl besteld. Nooit problemen of gedoe gehad. Ik heb één keer, voor iets kleins, contact moeten hebben met de klantenservice. Toen werd ik vriendelijk en adequaat geholpen.

Thanks Berjan!

Goede klantenservice en mooie producten

Meerdere keren besteld en de producten zijn mooi. Een keer was mijn pakket kwijt bij postnl en na contact gehad te hebben met de klantenservice binnen 2 dagen het bestelde product alsnog ontvangen.

zeer vlot en gemakkelijk te bestellen

vlot besteld en snel geleverd

Snel en betrouwbaar een “Ditverzinjeniet” kadootje kopen

Super blij met mijn aankopen bij Ditverzinjeniet! Goede website, je ziet wat je krijgt, snelle levering met goede status updates tussendoor. Fantastisch. Ok toen er een klein probleem was, werd dat razendsnel en goed opgelost! Ik kan Ditverzinjeniet iedereen aanraden.

Hi Schenk, Bedankt voor deze mooie review!

Snel geleverd en netjes verpakt

Snelle levering en goede aftersales

Mijn bestelling had ik heel snel al in huis, alleen was er 1 artikel gebroken aangekomen. Het was weekend en telefonisch waren ze daarom niet bereikbaar. Daarom op zondag een mail gezonden, met uitleg en een foto van het gebroken artikel, in de verwachting dat ze deze op maandag zouden lezen. Deze mail werd op dezelfde dag gelezen en ook op dezelfde dag werd er een nieuw artikel verzonden. Ik was hier heel blij mee. Het was nu wel heel aangekomen.

Hi H., Fijn dat we het naar tevredenheid mochten oplossen. Graag tot een volgende bestelling!

Zoals altijd op tijd geleverd en geweldige geschenken

Mega service !!!

Toen mijn product met korting tijdelijk niet leverbaar was, kreeg ik na 1 berichtje direct (!!!) respons, ik werd op de hoogte gehouden tot het moment dat het product weer beschikbaar was én....kreeg de kortingscode zoals die gold op het eerste moment van aanbieden. Daarbij de daaropvolgende dag al in mijn handen. Kortom mega service en zeer snelle verzending!!

Hi Eddy, Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Graag tot een volgende bestelling!

Over Ditverzinjeniet

Ditverzinjeniet - Geniale cadeaus en gadgets