Zoals altijd op tijd geleverd en geweldige geschenken

Mega service !!!

Toen mijn product met korting tijdelijk niet leverbaar was, kreeg ik na 1 berichtje direct (!!!) respons, ik werd op de hoogte gehouden tot het moment dat het product weer beschikbaar was én....kreeg de kortingscode zoals die gold op het eerste moment van aanbieden. Daarbij de daaropvolgende dag al in mijn handen. Kortom mega service en zeer snelle verzending!!

Hi Eddy, Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Graag tot een volgende bestelling!

TOP

snelle levering en snel antwoord bij een vraag. erg leuke en originele cadeaus. Aanrader

Fijn om te lezen dat je een positieve ervaring bij ons hebt overgehouden. :) Veel plezier met je bestelling Hiske!

snelle levering, prima produkten

De levering van mijn bestelling kwam sneller dan ik verwachtte, en de artikelen die ik besteld had zijn geheel naar tevredenheid

Thanks Ilona!

Ik heb reeds meerdere besteld bij Ditverzinjeniet, en telkens tot algehele tevredenheid. Alles wordt steeds zeer vlug geleverd. En bij een probleem die ik had met een kortingscode welke niet bleek te werken, was dit na een mailtje naar de klantendienst direct opgelost. Zeer tevreden , ook over de kwaliteit van de diverse producten.

Hi Etienne, Bedankt voor de review. Fijn dat we het naar tevredenheid mochten oplossen. Graag tot een volgende bestelling!

Beste website voor cadeautjes !

Mega groot assortiment , voor iedereen een leuk kadootje ! Vandaag besteld en morgen al in huis ! Wow ! Ditverzinjeniet : dikke duim !!

Bedankt voor deze mooie review Angeline!

Prima webshop

De verzending is razendsnel en de artikelen zoals omschreven.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over het verloop van je bestelling. Veel plezier met je bestelling!

Helemaal oke

Helemaal goed!

Bedankt voor deze toffe review Ina!

Leuke originele cadeautjes voor een betaalbare prijs

Bedankt voor je positieve review Lida! Hopelijk tot de volgende bestelling. :)

Al vaker hier grappige cadeautjes besteld!

Na bezorging bleek ik een verkeerd product te hebben ontvangen, of het aan mij óf aan DVJN lag weet ik niet maar na één telefoontje is het perfect opgelost, prima service! En wij gaan weer een leuke bingo tegemoet!

Bedankt voor deze mooie review Martha! Fijn om te lezen dat wij de situatie hebben opgelost naar tevredenheid.

Verrassing blijft verrassing

Nieuwsgierigheid won van de ratio dus ik heb een doos besteld, vooral voor mijn dochtertje. De inhoud viel voor haar wat tegen. Misschien is het een idee om aparte verrassingsdozen voor kinderen te kopen. Uiteindelijk hebben we na mailcontact een compensatie gekregen waardoor mijn dochter alsnog iets uit kon kiezen.

Beste Suus, Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat wij deze situatie konden oplossen naar tevredenheid. Ik wens jou dochter veel plezier met de leuke cadeautjes!

Leuke items, verrassende kado’s

Ik bestel al jaren voor verschillende gelegenheden en vind altijd iets.. ook als er iets mis gaat staan ze voor je klaar.. top website

Mystery Box

Na slechte ervaring goed opgelost

Beste Jacob, Bedankt voor het plaatsen van een review. Fijn om te lezen dat wij de situatie toch nog konden oplossen naar tevredenheid. We hopen dat het eventuele ongemak je er niet van weerhoudt weer bij ons te bestellen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling!

Per ongeluk was de mok met tekst die wij besteld hadden geleverd met de tekst foutief gedrukt. Na hiervan melding gemaakt te hebben kreeg ik binnen een dag respons en werd er meteen een nieuwe mok opgestuurd. De foutieve mok hoefde niet retour. Scheelt een ritje naar het postkantoor en beter voor het milieu. De nieuwe mok wordt al dagelijks naar tevredenheid gebruikt.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze geboden service en dagelijks geniet van de leuke mok! :) Wij wensen je veel plezier ervan!

Leuke webshop, goede service

De webshop heeft veel keuze en leuke producten. Ik had voor moederdag een speciale (platte) vaas besteld. Helaas was het reageerbuisje kapot gegaan, maar daar kwam ik wat later achter. Ik heb een e-mail gestuurd met de vraag of er een nieuw reageerbuisje was. Ditverzinjeniet reageerde snel en stuurde een hele nieuwe vaas. Een super service en een hele blije moeder.

Bedankt voor deze prachtige review Yvette! Wat fijn om te lezen dat we jou en je moeder blij hebben kunnen maken. :) Wij hopen je nog eens weer te kunnen vinden op onze website!

toppers

Ik had een review geplaatst omdat ik niet tevreden was. Ik kan het helaas niet meer teug vinden om het ongedaan te maken. Want ze hebben contact met mij opgenomen en samen met mij naar een oplossing gezocht en ben daarna fantastisch geholpen.

Bedankt voor je review, Wilco! Fijn dat we hebben kunnen helpen :).

Spellen besteld voor de ouderen ,en ze genieten er volop van.

Leuk om te lezen dat de ouderen genieten van onze spelletjes! Wij wensen jullie heel veel plezier ermee. :)

Zo leuk….

Ik werd verrast de ruime keuze aan grappige sokken!! Besteld en al de volgende dag geleverd!! Hulde!!

Bedankt voor deze toffe review Margreeth! :)

mooie produkten en snelle levering

Mijn eerste ervaring met deze webwinkel. Ik ben zeer tevreden, voor herhaling vatbaar. Virendelijke klantenservice. Top!

Fijn om te lezen dat je een positieve ervaring hebt overgehouden na een bestelling bij ons. :) Wij wensen jou heel veel plezier met je bestelling Elisa!

Snelle bezorging.

Prima, product

Bedankt voor je positieve review Ellen!

Leuke gadgets. Bestellen gaat makkelijk en snel.

Bedankt voor deze leuke review Jeanny!

Zeer tevreden was er heel snel

Hi Bea, Wat fijn! Dan zijn wij ook tevreden!

Helemaal geweldig !! heel erg leuk spul voor niet te veel geld en super verpakt

een hele positieve ervaring , paar dingen besteld en niets viel tegen !

Fijn om te lezen dat je tevreden bent Bas. Veel plezier met je leuke bestelling! :)

Erg leuke producten. Vallen altijd in de smaak als verjaardagscadeau. En zoals altijd snel bezorgd.

Bedankt voor deze mooie beoordeling Ivan! Fijn om te lezen dat onze producten goed in de smaak vallen. :) Wij wensen de ontvanger veel plezier met de leuke producten!

Pakketje was goed verpakt en snel bezorgd. Helaas was er iets kapot, maar na contact opgenomen te hebben met de klantenservice ontving ik al snel een nieuw product.

Bedankt voor deze leuke review Josanne. Fijn dat we het naar tevredenheid mochten oplossen. Graag tot een volgende bestelling!

De Grift 21 7711 EP Nieuwleusen

(31) 085 303 27 66