Apart design en prachtige glazen.

uitstekende service

mijn eerste bestelling kwam beschadigd aan en na een mail heeft winkel meteen een tweede exemplaar verzonden. Top!

Hallo Zuhal, We zijn blij dat wij het konden oplossen voor jou! :)

Scherpe prijzen, snelle service!

Artikel werd snel opgestuurd en was een stuk beter geprijsd dan concurrenten. Aanrader!

Super!!

Ik miste een artikel in mijn zending, terwijl het op de pakbon stond als geleverd. Ik heb een mailtje gestuurd en direct kreeg ik een reactie dat ze het gemiste artikel zouden gaan nazenden. Niet een standaard mail maar met een persoonlijke noot erin verwerkt. Top!! Ik ga zeker nog eens bestellen bij deze site. Echt een aanrader.

Hi Ilse, Bedankt voor deze mooie woorden, hier worden wij erg blij van!

Kan er weing aan toevoegen gewoon top

Ik heb elders dezelfde olifant besteld zonder aan geven 4 weken op moeten wachten Nu dag er voor besteld volgende dag was tie er js Een Woord TOP

Product zoals omschreven, heel snelle verzending.

Zo handig...

Aan mijn portemonnee, dus altijd bij me. Makkelijk schoon te maken.

Snel goede service

Zeer snelle levering van mijn artikel (waterfles) Helaas is deze stuk bij aankomst. Meteen word er n nieuwe opgestuurd die ik de volgende dag in huis heb! Top!

Hi Gaby, Bedankt voor je review! De fles lag echt in 1000 stukjes :( , gelukkig mochten wij een nieuwe naar je toesturen. Deze komt wel van pas nu met de warme dagen. Veel plezier ermee!

Fantastisch!!

Was een cadeautje voor een vriendin... ze was helemaal blij en daardoor ik ook! Heel snel ontvangen en ook nog eens leuk verstuurd! Bedankt!

slecht

bestel je iets werkt het niet dat was eens maar nooit weer

Goedemorgen G.J., Wat vervelend dat Henry niet werkt. Wij hebben inmiddels contact gehad via de e-mail en een nieuw exemplaar getest en verstuurd. Wil je ons nog even laten weten of het cadeau in de smaak valt? Wij horen het graag! Vriendelijke groet, Ditverzinjeniet.

Super mooi douchegordijn,ik gebruik het buiten op een betonen schutting !

Snel geleverd en product precies zoals verwacht

Na het lezen van veel aanbevelingen besloten om een bestelling te plaatsen. Product is precies zoals I’m had voorgesteld. Beschrijving klopt precies. Snel geleverd met persoonlijk geschreven kaartje en snoepjes. Top service!

Erg leuke haakjes!

Leuke aanwinst. Snelle levering en goede gebruikershandleiding.

Leuk

Leuke hebbedingetjes. Sommige gewoon leuk maar kwalitatief wat minder. Maar ook zeker hele leuke kwalitatief goede cadeautjes. Prijs - kwaliteits verhoudingtussen goed. Tussen bestellen en ontvangen niet veel tijd. Track & Trace uitstekend.

Niet binnen 6 dagen bezorgd

4 mei besteld, 9 mei nog niet in sorteercentrum van PostNL..... gaat ergens niet goed.

Goedemorgen M., Bedankt voor het schrijven van de review. Wat ontzettend vervelend dat het pakket nog niet geleverd is. Onze klantenservice heeft zojuist contact opgenomen via de e-mail om de mok opnieuw te versturen (eventueel direct naar de ontvanger) met een extraatje erbij. Wij vernemen graag een reactie om te lezen of je dit een passende oplossing vindt. Onze welgemeende excuses voor het ongemak! Vriendelijke groet, Ditverzinjeniet.

Prachtig ding

Fijn exemplaar

leuk en snel bezorgd

hartstikke leuk en nog supersnel bezorgd!

Goede service en kwalititeit.

Er was iets mis gegaan met de bedrukking. Dit is hee netjes opgelost en er werd smel gereageerd via de mail. Heel erg bedankt. Papa gaat zeker blij zijn met de mok.

Bestelling is niet geleverd

Wel bericht ontvangen dat hij nog moet komen. Dus hopelijk komt het goed

Beste Klant, Wat vervelend dat het pakket nog niet geleverd is. Graag ontvangen wij gegevens via de e-mail (info@ditverzinjeniet.nl) of telefoon (085-3032766) zodat wij contact op kunnen nemen met PostNL en kunnen kijken naar een oplossing! Aangezien je X's hebt ingevuld kunnen wij je bestelling nu helaas niet nakijken. Wij horen of lezen graag je reactie. Vriendelijke groet, Ditverzinjeniet.

Goede kwaliteit!

Net zoals afgebeeld, goede prijs/kwaliteit, supersnelle levering!

Moeders was blij met haar moederdagcadeau

Leuk cadeau, pakketje prima verpakt ontvangen.

Snelle levering en een kaartje erbij wat handgeschreven was, echt super leuk...

Veel plezier ermee!

Leuk origineel kado!

Mok was snel geleverd en de ontvanger was erg blij.

Goed en snel zoals beloofd

Goed en snel zoals beloofd

Niet de originele siropen

Deze aardbei en blue raspberry siropen zijn niet de orignele, ze smaken heel anders. Wel minder lekker, nog steeds wel oke.

Hallo Denise, Bedankt voor het schrijven van de review. Wat vervelend dat de smaken niet overeen komen, we begrijpen dat dit een teleurstelling is. Zojuist probeerde ik telefonisch contact te krijgen, helaas is dit niet gelukt. Onze klantenservice heeft zojuist contact opgenomen met de leverancier om dit nader te onderzoeken. Zodra wij een reactie hebben ontvangen proberen wij opnieuw telefonisch contact met je op te nemen om een passende oplossing te vinden! Update 8 mei 2020: Hi Denise, Inmiddels hebben wij het volgende antwoord van onze leverancier ontvangen: Ik kan bevestigen dat de siropen officieel erkende Slush Puppie-siropen zijn. Houd er echter rekening mee dat de siropen voor gebruik met de kleinere machines zijn en enigszins kunnen verschillen van de industriële siropen. Wij kijken uit naar je reactie! Vriendelijke groet, Ditverzinjeniet

Over Ditverzinjeniet

Ditverzinjeniet - Geniale cadeaus en gadgets