top service

Cadeau besteld en kwam helaas kapot aan (beker van porselein) Ondanks dat het ook aan het vervoersbedrijf zou kunnen liggen.., hebben ze het super opgelost! Nieuw pakketje met persoonlijke wenskaart en een cadeautje erbij! Snelle reactie en snelle levering!

Snel en volgens beschrijving geleverd.

Zeer goed.

Goed, snel en l euk.

Beschrijving product is volledig en goed. Verzending en communicatie goed.

Leuk idee, goedkoop uitgevoerd

Het was een leuk idee, echter zijn de klemmetjes waarmee de letters op hun plek gehouden worden erg instabiel, en vielen de letters al de eerste keer in de bbq:(.

Hi Emiel, Bedankt voor je review. Onze klantenservice heeft je zojuist telefonisch te woord gestaan en gaan zelf even een exemplaar testen. Zodra deze test is volbracht nemen wij weer contact met je op! Onze excuses voor deze situatie. Vriendelijke groet, Ditverzinjeniet

Speciaal en goed cadeau

Mijn moeder houdt van aparte, maar toch persoonlijke cadeau's dus ik was erg blij om Ditverzinjeniet.nl te vinden. Mijn moeder was erg blij met de voetreflex-mat en precies geleverd op haar verjaardag. Fijn dat ik zelf de dag kon aangeven dat het product bezorgd zou worden.

Leuk assortiment, snel geleverd

Al een aantal keer iets besteld. Leuke, prettige site. Snelle levering

Hi Christel, Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent, graag tot een volgende keer weer! :)

Grote appel voor hondenvoeding in de keuken

Wij hebben al jaren zo'n appel voor onze 1ste hond, nu voor onze 2de hond. Hadden graag een grote kers gehad, maar dat bestaat niet.

Alles verliep zeer vlot.

Geen problemen gehad goede kwaliteit.

Uitstekende service en snelle levering

Dit item had ik besteld en de volgende dag was het geleverd! Track en trace code gekregen en de juiste info ontvangen via de mail! Niet te veel poespas, dat is erg prettig en een persoonlijke berichtje en snoepje bij het pakketje kwam als een echte verassing! Ga zo door!

Hi Joyce, Bedankt voor deze toffe review!

Niets op aan te merken!

Goede, snelle bezorging en het product is precies zoals omschreven! Ga deze website zeker onthouden!

HELEMAAL TOP!!!

Zeer uitgebreide sortering. Woensdag besteld, donderdag al in huis. Prima met Post.nl!!

Gebroken mo

De mok is gebroken,krijgen wij hier nu een nieuwe mok voor ?heb eventueel een afbeelding ervan.vriendelijke groet Bianca v Mastrigt

Hi Bianca, Super vervelend dat de mok gebroken geleverd is, dit is natuurlijk niet de bedoeling! We hebben inmiddels een nieuw exemplaar verstuurd en nemen nog eventjes contact met je op om te horen/lezen of het nieuwe exemplaar goed is aangekomen. Nogmaals onze welgemeende excuses! Vriendelijke groet, Ditverzinjeniet.

Zeer snelle en correcte levering.

Ik had dringend een eindeschooljaar kado nodig voor de juf van de vosjesklas van mijn kleinzoon. Het moest een kadootje zijn met een vos erop. Op jullie site heb ík precies gevonden wat mijn kleinzoon nodig had en leuk vond. Bedankt ook voor de supersnelle levering : de volgende dag had ik het al in huis ! Jullie doen wat jullie beloven.

Verbazend goede service!

Ik wilde de flip vase leuk inpakken, de dag vóór de verjaardag van mijn vriendin. Ik dacht een foutje op te merken aan het product, elastiekjes waren kapot. Daarom gebeld met Cadeau.nl waarna ik meteen contact kreeg met een hartelijke medewerker. Ze vertelde me dat ik een foto ervan op moest sturen. Echter vertelde ik haar dat ik dat pas diezelfde avond kon doen, en de dag erna al de flip vase als cadeau wilde geven. Haar oplossing was, dat ze een nieuwe flip vase als cadeautje in zou pakken, en deze meteen opsturen zodat ik deze de volgende dag in huis had. s´Avonds wilde ik de foto opsturen van de kapotte elastiekjes, en kwam ik tot mijn grote schaamte erachter dat dit de achterkant van de elastiekjes waren. Het was dus helemaal niet kapot. Dit wilde ik cadeau.nl laten weten, maar de andere vaas was natuurlijk al opgestuurd. Deze mocht ik gewoon kosteloos houden! Mijn excuses nog gemaakt, maar cadeau.nl pakte het heel vriendelijk op met de lieve woorden: "Geen enkel probleem! Ik heb liever dat je dit soort dingetjes meldt dan dat je een teleurgesteld gevoel overhoudt aan je bestelling. Veel plezier met de Flip Vase! " Waar heb je nu tegenwoordig nog zulk een persoonlijke en hartelijke service? Alleen al door deze uitstekende service zal ik vaker bij cadeau.nl bestellen, en aan iedereen mond op mond reclame maken om hier te bestellen!!

Hi Marianne, Bedankt voor deze super toffe review! We zijn blij dat je toch nog op tijd een (extra) cadeautje in huis had! ;) Tot een volgende keer. Ditverzinjeniet.

het boxje in het kussen werkt perfect.

Toen ik het kussen zag met box, dacht ik dat is ideaal. Meteen besteld. Maar nu paste het stekkertje niet in mijn radio. In de winkel een soort stekkertje gekocht die over de stekker paste. Perfect en de box uit het kussen gehaald en in mijn eigen kussen gedaan. Nu ben ik zeer tevreden en werkt het perfect. Mijn man 's nachts geen last meer van de radio en ik slaap nu ook goed met de radio en nog steeds met mijn eigen kussen. Dus nu ben ik tevreden. Jammer dat ik daardoor wel een kussen bij moest kopen. Daardoor is het iets te duur. Het kussen gebruik ik nu wel als een logé heb.

Snelle verzending en goede service

Goed geholpen en bestelling snel geleverd.

Geinig

Prima, eenvoudig te bestellen en snel afgeleverd.

Prima, eenvoudig te bestellen en snel afgeleverd.

Cadeau gegeven dus kan niet oordelen over kwaliteit.

Leuk artikel in mooi doosje. Snelle en correcte levering.

Goed en snel bezorgd

makkelijk te bestellen en de volgende dag al in huis

Leuke mok

leuke mok, er past een grote koffie in. De levertijd liep zoals afgesproken.

Leuke producten en snelle levering

Leuke producten en super snelle levering

Ik heb het als goed ervaren

Als goed ervaren

Geweldig leuke mok

Mok besteld superpapa met eigen tekst achterop de mok, zag er echt ontzettend leuk uit. besteld en andere dag al in huis.

Top boekenlegger. Cadeau gegeven aan mijn vader, een fervent boekenliefhebber. Die vond hem ontzettend leuk.

Over Ditverzinjeniet

Ditverzinjeniet - Geniale cadeaus en gadgets