Prima ervaring.

Artikelen zoals beschreven en razendsnelle verzending.

Bedankt voor je toffe review Gea!

Perfect en snel

De bestelling werd geheel volgens de regels af gehandeld, was prima verpakt en de aflevering werd mooi op tijd aangekondigd.

Bedankt John voor je mooie cijfer!

Verrassend en snel

Ditverzinjeniet heeft altijd een verrassende collectie waarmee je altijd het juiste cadeau voor iemand kan vinden. De snelle levering welke zij beloven komen zij ook echt na.

Beste Andy, Bedankt voor je toffe review!

Leuke verrassing kado’tjes voor leuke prijsjes. Goed verzonden en verpakt (keurig)Vriendelijke site

Bedankt Paulina voor je leuke review!

Het is prima gegaan

Het kwam voor mij een dag te laat aan, maar dat kwam door die vrije dag die er tussen zat. Dat kan ik jullie niet kwalijk nemen dat was jammer. Verder was het goed verzorgd alleen het inpakken daarvan is de prijs stevig.

Bedankt voor je feedback Theo! We zullen deze feedback meenemen naar de toekomst. Fijn om te lezen dat je bestelling goed ontvangen is. :)

Geweldig leuke cadeautjes

Bedankt voor de mooie score Inge! :)

Prima.

Artikelen altijd zoals getoond en snelle en degelijke verzending.

Bedankt Gea voor je mooie beoordeling!

Altijd goede service!

Al meerdere keren bestellingen gedaan hier en altijd super snelle bezorging. Ook is de klantenservice top en behulpzaam! Zeer tevreden over deze webshop. Zeker aan te raden als je wat minder standaard en leuke cadeaus.

Bedankt Dewi, voor je leuke review! Fijn dat je zo tevreden bent. ;)

Veel keuze van aparte en leuke dingen, ik heb besteld en had het volgende ochtend binnen. Goede service.

Bedankt Marina voor je toffe review!

Product voldeed aan de verwachting

Vlotte afhandeling

Bedankt Wim, Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de afhandeling van je bestelling!

Mijn bestelling ging heel goed en lekker snel thuis.

Fijn om te lezen dat je bestelling goed is ontvangen Michel! :)

Altijd goed

Al een aantal keer bij Ditverzinjeniet besteld en elke keer snel mijn bestelling binnen. Deze keer was er iets met de bestelling (mijn fout btw) en dit werd ontzettend netjes opgelost. Goede klantenservice. Nogmaals bedankt en tot de volgende keer Ditverzinjeniet!

Bedankt voor je toffe review Dewi!

Aanrader!

Fijn bedrijf en goede klantvriendelijkheid. Meedenkend, heel erg fijn. Een echte aanrader! Ga hier zeker vaker bestellen.

Hi Priscilla, Bedankt voor deze mooie woorden. Graag tot een volgende bestelling! :)

Supersnelle levering

‘s avonds na 20.00 uur druipkaarsen besteld en de volgende dag om 10.45 uur bezorgd vind ik een compliment waard. Mijn familie in Engeland vindt deze druipkaarsen geweldig, ze zijn daar niet te krijgen. Puntje van aandacht: het is een klein pakketje en werd geleverd in een veel te grote doos. Dat zou anders kunnen.

Beste S, Bedankt voor je leuke review! We gaan dit zeker mee nemen en zorgen dat onze pakketjes efficiënter worden ingepakt. ;) Veel plezier ervan.

Goede producten

Thanks Frans!

zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer tevreden

veel keuze unizke kado. vooral spaarpot die geld binnenslikt mijn kind is er dol op.Uiltje voor sleutel aan te hangen ook top deze shop is geschikt voor unieke kado en betaalbaar. als je een kado van deze shop geeft gaat de ontvanger zeggen. heeeeeeeeeeee dit heb ik nog nooit gezien

Bedankt voor je leuke positieve reactie Tamara!

Ik ben een tevreden klant.

Eerste keer dat ik hier bestelde en ben zeer tevreden over de opvolging én levering. Ik ben een tevreden klant!

Bedankt Sonja voor je leuke review!

De mok en de boekensteun voldeden helemaal aan de verwachtingen. Goede informatie, snelle levering.

Hi Petra, Bedankt voor het plaatsen van de review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met je bestelling!

prima duidelijke website leuke dingen om te geven goede communicatie dus iedereen blij

Thanks Helen!

Uitstekende klantenservice

Mijn bestelling was kapot aangekomen. Gelijk 's avonds contact met ze opgenomen en de volgende dag hebben ze hem opnieuw verstuurt. En na een paar dagen nog even nagevraagd of nu alles correct was ontvangen. Helemaal top!

Hi Harry, Wat heb je dit mooi omschreven, bedankt!

Makkelijk bestellen en snelle levering

Dag na bestelling geleverd ik ben zeer tevreden . andere web shops leveren te laat met corona als excuus

Bedankt voor je toffe review Ronald!

Uitgebreide collectie

Al vaker heb ik erg fijne producten gekocht bij ditverzinjeniet. Zeker als een item is afgeprijsd, krijg je waar voor je geld. Ik heb al menig vriend blij gemaakt met een origineel cadeau, dat totaal niet verwacht werd, maar helemaal in de roos was!

Thanks Vicky!

Leuke kadootjes en handige gadgets

Leuke kadootjes en handige gadgets. Ik ben vooral zeer tevreden over de 'coffee to go' beker. Met kerst inkopen gedaan en alles prima afgehandeld en verzonden. Goede service.

Hi Gea, Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over het verloop van je bestelling. Een dag geen koffie (of thee) is een dag niet geleefd! ;) Veel plezier van de coffee to go beker!

snelle en zorgvuldige levering!

Binnen een dag kon ik het -zorgvuldig en met attent briefje ingepakte- pakket in de buurt ophalen. Kortingsbrief voor eventuele volgende bestelling ingesloten, direct gebruik van gemaakt.

Bedankt Hans, voor je toffe review!

Super!!

Pakket netjes op tijd ontvangen. Het voldeed aan onze wensen.

Bedankt Voor je leuke review Ilse! ;)

De Grift 21 7711 EP Nieuwleusen

(31) 085 303 27 66