Makkelijk bestellen en snelle levering

Dag na bestelling geleverd ik ben zeer tevreden . andere web shops leveren te laat met corona als excuus

Bedankt voor je toffe review Ronald!

Uitgebreide collectie

Al vaker heb ik erg fijne producten gekocht bij ditverzinjeniet. Zeker als een item is afgeprijsd, krijg je waar voor je geld. Ik heb al menig vriend blij gemaakt met een origineel cadeau, dat totaal niet verwacht werd, maar helemaal in de roos was!

Thanks Vicky!

Leuke kadootjes en handige gadgets

Leuke kadootjes en handige gadgets. Ik ben vooral zeer tevreden over de 'coffee to go' beker. Met kerst inkopen gedaan en alles prima afgehandeld en verzonden. Goede service.

Hi Gea, Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over het verloop van je bestelling. Een dag geen koffie (of thee) is een dag niet geleefd! ;) Veel plezier van de coffee to go beker!

snelle en zorgvuldige levering!

Binnen een dag kon ik het -zorgvuldig en met attent briefje ingepakte- pakket in de buurt ophalen. Kortingsbrief voor eventuele volgende bestelling ingesloten, direct gebruik van gemaakt.

Bedankt Hans, voor je toffe review!

Super!!

Pakket netjes op tijd ontvangen. Het voldeed aan onze wensen.

Bedankt Voor je leuke review Ilse! ;)

Vlotte levering en prima service!

2 cadeaus besteld, helaas werd 1 ontsierd door een beschadiging. Datverzinjeniet heeft ons de volgende dag gratis een vervangend exemplaar gezonden. Vlot en prima geregeld, bedankt!

Hi Leo, Bedankt voor het schrijven van de review. We zijn blij dat we het naar tevredenheid mochten oplossen! :) Graag tot een volgende bestelling.

Superservice!

Voor mijn team heb ik nu drie keer een cadeau besteld bij Ditverzinjeniet. De prijs-kwaliteitsverhouding is goed en er is veel keuze met voor elk wat wils. Daarnaast levert Ditverzinjeniet excellente klantenservice. De eerste keer was het bestelde pakket door de bezorgdienst -niet het bedrijf zelf- niet geleverd. Laat in de middag heb ik hierover met Ditverzinjeniet gebeld en de volgende dag voor 12:00 stond een nieuwe zending op de stoep. Met kerst vroeg ik of ze ideeën hadden voor een kerstpakket. Hoewel kerstpakketten geen standaarddienst zijn, werd deze uitdaging direct opgepakt en een mooi pakket bestaande uiteigen producten aangevuld met lekkernijen van elders, voorzien van een handgeschreven kaart in ieder pakket, werd ruim op tijd geleverd. Betere ontzorging kan ik mij niet wensen!

Hi Marianne, Bedankt voor je toffe berichtje. Wij vonden het ook heel leuk om dit voor jullie te mogen doen! Wellicht kunnen we in de toekomst nog meer voor elkaar betekenen. ;)

Heel snelle levering (2 dagen naar België). Er was een product onvolledig van mijn bestelling (fabrieksfout) en heb onmiddellijk een nieuwe opgestuurd gekregen. Geweldige service en heel vriendelijk aan de telefoon.

Beste Tess, Wat fijn dat het allemaal is goedgekomen! Veel plezier ervan ;)

Eenvoudig te bestellen en snel geleverd.

Prima winkel. Eenvoudig te bestellen en snel geleverd. Produkt is zoals omschreven.

Thanks Peter!

Ik werd na mijn bestelling meteen via de mail geïnformeerd dat een besteld artikel een langere leveringstermijn had (na kerst), na telefonisch contact kreeg ik een alternatief voorgesteld en dat artikel werd meteen dezelfde dag nog kosteloos nagestuurd. Zeer klantvriendelijk, echt top! Was voor mij de eerste bestelling hier, maar zeker niet de laatste :-)

Bedankt Mascha, Bedankt voor je toffe review! Wat fijn dat je een vervangend product hebt kunnen vinden. ;) Veel plezier ervan!

Dit verzin je dus ECHT niet

leuke kadootjes, leuke prijzen, snelle levering, echt een aanrader

Hi Joke, Dit verzin je toch niet, zo'n positieve review. Bedankt! ;)

Het cadeau werd goed ontvangen

Snelle levering en zag er goed uit

Hi Waalliena, Bedankt voor deze toffe review!

Helemaal conform afbeelding op website.

Originele leuke cadeautjes uitgezocht voor de Sint die goed in de smaak vielen. Verzending prima en snel in huis.

Thanks Peter!

zeer originele cadeaus

de cadeaus die ik tot dusver heb aangeschaft bij Ditverzinjeniet zijn zeer origineel en uniek, zowel ikzelf als de ontvangers, zijn blij verrukt. Top geschenken!!!!

Bedankt voor je toffe review Hans! Wat fijn dat de cadeautjes naar wens zijn.

DIT VERZIN JE NIET !!!

Dit verzin je niet... een slagzin die niet alleen de leuke gadgets omschrijft maar ook 100 % opgaat voor de service . Gisteren namiddag besteld , vanmorgen reeds ontvangen. Aan alle mensen die zich hier voor inzetten : een DIKKE dank je wel en voor jullie ook een mooie Eindejaar periode en een hoopvol 2022

Bedankt Miek voor je mooie woorden! Daar doen we het voor ;)

Zeer tevreden over Ditverzinjeniet en haar service.

De mok die ik besteld had was helaas gebroken tijdens het vervoer. Nadat ik dit via de website had laten weten, werd mij de volgende dag al een nieuw exemplaar opgestuurd. Zo had ik alsnog het perfecte cadeau op tijd in huis. Kortom, een top klantenservice!

Beste Floris, Bedankt voor je toffe review en wat fijn dat het zo snel is opgelost. ;)

Leuke toffe producten en uitstekende levering!

Ik heb (in twee aparte bestellingen) een aantal leuke en handige producten besteld, deze waren helemaal conform de beschrijving en leuk geprijsd. Ze werden snel geleverd (binnen twee werkdagen) en keurig verpakt. Kortom: Helemaal tevreden!!

Bedankt Yolanda, Wat fijn dat je helemaal tevreden bent over je bestelling.

Super snel bezorgd!

Leuke en humoristische cadeaus die je anders met een lantaarntje moet zoeken en dit vanuit een luie stoel! En ook heel fijn; super snel bezorgd, sneller dan aangegeven!

Bedankt Frieda voor je leuke review!

Zo als het hoord.

Simple, duidelijk en geen bijzonder problemen. Eigenlijk wat je mag verwachten als je online besteld. SUPER

Thanks John!

Snelle bezorging! Tevreden over product!

Bedankt Mia, fijn dat je zo tevreden bent!

Uitstekende service!

Ik had een pakketje besteld op deze website en deze werd meteen dezelfde dag verstuurd. De volgende dag kreeg ik het pakket via PostNL binnen, maar het pakketje was stuk. Na een belletje en een mailtje met de klantenservice kreeg ik dezelfde dag nog het nieuwe pakket kosteloos toegestuurd en de volgende dag had ik het binnen. Top service!

Hi! Heel erg bedankt voor deze mooie beschrijving van de geboden oplossing. We zijn blij dat het naar tevredenheid opgelost mocht worden! :)

Makkelijk te bestellen en snel in huis

Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Hi Jenny, Gemak dient de mens! :)

Top shop

Goede service , kwaliteit en prijs

Thanks Kim!

SUPER

alle precies wat de omschrijving aangef, Gen ngoedkope nep zaken maar precies dat wat er beschreven staat. Snel geleverd en tegen scherpe prijs... enne Super leuke dingtjes om cadeau te doen

Wat leuk Margrette dat je zo blij bent met onze service! Veel plezier van je bestelling: )

Leuke hebbedingetjes

Bedankt voor je positieve review Diny!

De Grift 21

7711 EP Nieuwleusen